Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Tare priceput omul! Si are si simtul esteticului. Un parbriz lipsa si cam multe autocolante pe laterale, astea sunt singurele lucruri (deloc grave) care i le-as reprosa.

 

Cu parbrizul nu iti dau dreptate, sunt oameni pentru care inaltimea parbrizului stock mai mult inrautateste lucrurile, creand turbulente insuportabile (depinde de inaltimea omului si de toleranta la turbulente). Cateodata e mai bine fara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutari,

Poate sa-mi spuna cineva daca in Noale (Italia) exista un muzeu Aprilia. Sunt in zona si vreau sa stiu daca merita sa fac un drum pana acolo. Nu am posibilitatea sa verific pe net intrucat conexiunea este foarte proasta.

Multumesc.

Cica ar fi vrut sa faca ceva museu prin 2006.Vezi aici:http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?76931-Italy-visit-factory-tours

Mircea,oricum daca ajungi pe-acolo si e ceva de genul,fa si pune niste poze si pentru noi,aici.

» Post actualizat in 21 Dec 2014 16:50

Vezi si aici:http://www.armyofdarkness.com/index.php/2003/74-aprilia-factory-tour

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunosc, la tdm era nasol de tot :) Si intrucat am luat pegaso cu parbrizul 3/4 crapat, am umblat si fara. Si nu era chiar asa rau, insa mult mai bine era cu. Iar unul touring (mai rar pe GA), ar face toti banii.

 

Legat de acelasi tip, am mai vazut cu pinioanele vopsite, insa nu cred ca a vopsit si lantul, este probabil o nuanta mai deschisa, ca se vand diverse modele/culori, inclusiv aurii. Adica ar fi o aberatie sail fi vopsit... Totusi, mobra de anii aia sa arate asa bine, mai rar, mie imi place :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi confrati.

Va urma urmaresc indeaproape,chiar daca nu mai scriu mereu.

Vreau sa va urez de pe acum un Craciun Fericit alaturi de cei dragi,cu multa sanatate si realizari.

Toate bune posesorilor de cai inaripati si nu numai.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi confrati.

Va urma urmaresc indeaproape,chiar daca nu mai scriu mereu.

Vreau sa va urez de pe acum un Craciun Fericit alaturi de cei dragi,cu multa sanatate si realizari.

Toate bune posesorilor de cai inaripati si nu numai.

Mno,la fel sa ai parte,atat tu cat si apropiatii tai,de tot ceea ce vrei(vreti)de la Viata!

Dar cred ca o sa ne mai auzim pana la anul nou...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunosc, la tdm era nasol de tot :) Si intrucat am luat pegaso cu parbrizul 3/4 crapat, am umblat si fara. Si nu era chiar asa rau, insa mult mai bine era cu. Iar unul touring (mai rar pe GA), ar face toti banii.

 

Legat de acelasi tip, am mai vazut cu pinioanele vopsite, insa nu cred ca a vopsit si lantul, este probabil o nuanta mai deschisa, ca se vand diverse modele/culori, inclusiv aurii. Adica ar fi o aberatie sail fi vopsit... Totusi, mobra de anii aia sa arate asa bine, mai rar, mie imi place :)

parbriz touring faci singur din policarbonat plin de 4-5 , cum am facut eu .Aduna aerul unde este cheia de contact si te scapa de lovitura din gura cum era inainte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@MirceaB : Nu e nici un muzeu Aprilia in Noale . Poti sa vezi doar intrarea in fabrica si magazinul din fata . Dar daca tot esti in zona merita sa-ti tragi o poza in fata intrarii in fabrica .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca esti all-season rider . :)

...

Am sa-ti spun o chestie:pentru mine,sezonul motociclistic a inceput in momentul dobandirii permisului&motocicletei si se termina la sfarsitul vietii!

 

 

Scurt istoric APRILIA

Înainte de toate, Alberto Beggio, tatăl lui Ivano Beggio, era un negustor priceput, care a ştiut cum să dezvolte afacerea lui cu biciclete, începută la finele celui de-Al Doilea Război Mondial. Alberto a avut apoi curajul de a-şi lăsa afacerea pe mâna fiului său, când acesta de abia împlinise 20 de ani, şi trebuie să ţinem cont că era vorba de o afacere ce aducea venituri de peste 400.000 $. Ivano Beggio a deschis un atelier care producea motociclete de curse şi a aparut în premieră la ediţia din 1970 a Salonului de la Milan, cu un stand minuscul, de 4 x 4 metri, care nu a rămas neobservat de vizitatori. Primele motociclete produse de Aprilia, Colibri şi Daniela, au fost pe placul italienilor, ceea ce a făcut ca ele să fie urmate de Scarabeo, o motocicletă care venea în întâmpinarea “nevoilor” celor care visau să concureze în campionatul naţional de motocros, din ce în ce mai vogă în acel moment. Totuşi, prima motocicletă “adevărată” de motocros a fost scoasă pe piaţă abia în 1975, sub forma lui RC 125. “Aici a început adevărata poveste”, spunea Ivano Beggio într-un interviu. “Am pus la punct o echipă de curse care a început să facă miracole: în 1976, împreună cu Ivan Alborghetti, am câştigat Campionatul Italian de Motocros, iar un an mai târziu vindeam deja 700 de motociclete şi câştigam titlul şi la categoria 250 cmc” adaugă el. Profitul explodează: cei 400.000 de dolari produşi iniţial de tatăl Beggio se transformă în 1,35 milioane în 1977 şi în 3,15 milioane în 1982.

Întrucât începutul anilor ’80 a fost considerat o perioadă de criză pentru producătorii europeni de motociclete, managementul Aprilia a luat o decizie curajoasă, aceea de a aborda şi alte direcţii de dezvoltare, şi anume motociclete de enduro, stradă şi trial. Pe lângă depăşirea crizei, Aprilia reuşea încă o mişcare elegantă: ruperea dependenţei de piaţa motocicletelor de cros. Saltul calitativ devine vizibil odată cu AF1, o motocicletă foarte asemănătoare tehnic şi estetic cu cele folosite la curse, şi Tuareg, inspirată de motocicletele cu care Aprilia participa la marile raliuri africane.

În 1985, Aprilia începe o nouă aventură: cea a participării în Campionatul Mondial de Viteză cu un AF1, pilotat de Loris Reggiani. Un mic producător italian sare la gâtul “atotputernicilor” japonezi, comentau sceptici jurnaliştii timpului, însă iată că pe 30 august 1987, la Misano, ei au avut serios de lucru, odată cu primul Grand Prix câştigat de Aprilia. Cinci ani mai târziu, Alessandro Gramigni avea să câştige titlul mondial la 125 cmc cu Aprilia, compania devenind o adevărată şcoală a campionilor: Max Biaggi, Loris Capirossi, Roberto Locatelli, Kazuto Sakata şi, desigur, Valentino Rossi. Toţi au devenit campioni mondiali pilotând motociclete Aprilia.

Succesul la curse a adus cu sine o creştere a producţiei şi noi dezvoltări tehnologice. În anii ’90, Aprilia se implică într-o nouă piaţă emergentă, cea a scuterelor, fiind prima companie care a lansat un scuter, Amico LK, respectiv o motocicletă, Pegaso 125, dotate cu convertor catalitic, în 1992. Un an mai târziu, este lansat primul scuter cu motor în patru timpi, cu patru supape, iar în anul 2000 apare propulsorul Ditech – Direct Injection Technology, un exemplu de economie şi de eficienţă. În 1995, Aprilia lansează excepţionala RS250, una dintre cele mai de succes motociclete de curse ale tuturor timpurilor. Nu sunt uitate nici rădăcinile off-road ale companiei, anul 1990 rămânând în istoria aşa numitelor “trail bikes” drept anul Pegaso, o motocicletă care nu mai are nevoie de nici o prezentare.

Cu RSV Mille, o motocicletă care adoptă multe soluţii din lumea curselor, Aprilia intră pe piaţa pretenţioasă a motocicletelor de 1.000 cmc. Au urmat SL 1000 Falco, RST Futura, ETV Mille Caponord şi Tuono, considerat a fi drept primul hypernaked veritabil de pe piaţă. Totuşi, acest marş al succesului nu este scutit de greşeli: mărcile Moto Guzzi şi Laverda s-au dovedit a fi nişte peşti mult prea mari pentru stomacul Aprilia. Preluarea acestor branduri petrecută în anul 2000 a dezechilibrat finanţele companiei veneţiene, care trece în 2004 în zestrea grupului Piaggio, condus de Roberto Colaninno.

O mişcare care contează prea puţin pentru motociclistul de rând, răsfăţat cu o serie de creaţii mustind a tehnologie: Mana, RXV şi SXV, Shiver, Dorsoduro şi RSV4, aflate în topul „wishlist”-urilor motociclistice pentru anul în curs.

» Post actualizat in 24 Dec 2014 08:39

VA DORESC DE PE ACUM TUTUROR CRACIUN SI SARBATORI FERICITE! :alcy:

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dragi aprilisti , va doresc ca aceste momente sa va gaseasca alaturi de cei dragi , sa va bucurati din plin de nasterea Domnului nostru Isus care va aduce bucuria si pacea in sufletele noastre;si atunci cand calatoriti pe doua roti , ascultand vantul in casca ,sa stiti ca acolo undeva este D-zeu , acolo in vant , in iarba , in ploaie , in noroi , in sore , in tot ceea ce simtiti , pentru ca noi chiar simtim , caci din masina nu se simte ;Fiti buni si iubitori ca viata e ca parul din poponeata: scurta si plina de ca.....at.

Craciun fericit !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mircea,oricum daca ajungi pe-acolo si e ceva de genul,fa si pune niste poze si pentru noi,aici.

Salutari,

Asta este tot ce am putut sa vad, pentru ca am ajuns acolo ....in timpul pauzei de masa. Dracu sa le f.ta programul de femei gravide. :angryfire:

Am observat prin geam ca aveau expuse toate modelele care se fabrica in acest moment iar alaturi este si un magazin cu diverse lucruri personalizate (tricouri,geci etc).

 

Bye!

post-9065-0-93060700-1419595833_thumb.jpg

post-9065-0-54319900-1419595843_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mircea,fiecare popor cu gravida si greata lui de munca!Eu ii injuram pe greci ca la 8.30-8.45 nu gasesti un loc sa bei o cafea!

Oricum vorba lui Victor,faine si bune si pozele alea!

 

Iaca niste poze de la mine de la munte,facute acum de Craciun:

post-41801-0-47750300-1419860413_thumb.jpg

post-41801-0-71727100-1419860429_thumb.jpg

post-41801-0-98686200-1419860439_thumb.jpg

post-41801-0-66833600-1419860478_thumb.jpg

post-41801-0-04921900-1419860521_thumb.jpg

post-41801-0-59846600-1419860536_thumb.jpg

post-41801-0-50604300-1419860615_thumb.jpg

post-41801-0-00964000-1419860625_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mircea,fiecare popor cu gravida si greata lui de munca!Eu ii injuram pe greci ca la 8.30-8.45 nu gasesti un loc sa bei o cafea!

Oricum vorba lui Victor,faine si bune si pozele alea!

 

Iaca niste poze de la mine de la munte,facute acum de Craciun:

imi pare rau ca nu am ptutut veni...asta este ... abia astept la vara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani si din partea mea, asa, ca de ultima zi lui 2014!

Va doresc un an nou fericit, sanatate - ca-i mai buna decat toate- si pusculita plina pentru banii de benzina!

 

PS: Cristi, in mod sigur noi merem in Grecia, trebuie doar sa deszapezesc motoarele si sa se mai usuce un pic pe drum. Dar vorbim!

post-60131-0-37629100-1419977915_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim la fel, Madapribu.

Cristiane,arata fain locurile alea,mai ales cu pomii inverziti. Sper ca anul asta sa reusim sa ne strangem,cu mic,cu mare.

Hai,ca v-am lasat pe anul asta,sa ma pregatesc de munca la foc continuu. Sa ne vedem sanatosi si voiosi la anul ce va veni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim la fel, Madapribu.

Cristiane,arata fain locurile alea,mai ales cu pomii inverziti. Sper ca anul asta sa reusim sa ne strangem,cu mic,cu mare.

Hai,ca v-am lasat pe anul asta,sa ma pregatesc de munca la foc continuu. Sa ne vedem sanatosi si voiosi la anul ce va veni.

Da sigur ne vedem pe-acolo la intalnire!

» Post actualizat in 31 Dec 2014 05:38

La multi ani si din partea mea, asa, ca de ultima zi lui 2014!

Va doresc un an nou fericit, sanatate - ca-i mai buna decat toate- si pusculita plina pentru banii de benzina!

 

PS: Cristi, in mod sigur noi merem in Grecia, trebuie doar sa deszapezesc motoarele si sa se mai usuce un pic pe drum. Dar vorbim!

attachicon.gifPC304836.JPG

Saracele mobre cum le manca zapada!!!

 

Noi intentionam sa mergem pana in Skyatos.Cam asta ar fi Grecia pe anul viitor.Alta alternativa ar fi Croatia si Muntenegru.

Mai vedem si mai analizam,mai discutam...

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...