Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Bine ai venit printre noi.

Te duci in josul paginii si dai pe Full Version.

Dupa ce scrii ceva,in dreapta jos iti apare More reply options. Il bifezi si iti apar optiunile de Upload. Dai Browse si selectezi fisierul (poza),apoi ii dai Upload.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Locuiesc in Titu,am inceput din anul trei de liceu, cu motoreta carpati am continuat cu mobra,cz si alte comuniste si am ajuns la aprilia care arata binisor dar am multe de verificat,de schimbat ,alin a-i cont pe mes sau f. pot pune foto. aici nu stiu cum se posteaza.

» Post actualizat in 07 Apr 2015 20:20

Am sunat astazi la crash-moto nu au !

pe FB ma numesc "sase sute cmc" am aceiasi poza ca pe forum .

» Post actualizat in 08 Apr 2015 12:05

am incercat sa copiez un model , simplu de altfel , dar care costa 340 lei si am facut sablonul .

Maine tai plexicul si il indoi la cald .

post-78987-0-97067700-1428494720_thumb.jpg

post-78987-0-36187800-1428494721_thumb.jpg

post-78987-0-73852900-1428494721_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alinnnnnn, imi faci si mie un pambriz pentru kawa kle? Al meu e mic ca dreacu si-mi bate fix in gat de ma stranguleazaaa!! Iar unu care nici nu stiu cum o sa fie din punct de vedere al protectiei este o suta si ceva de euro... Prinderea e foarte simpla, in 4 suruburi asezate pe acelasi plan, in dreptunghi.

 

Mi-e dor de voi :)) Comunitatea KLE nu e asa numeroasa si vorbareata :)

 

Weekendul asta m-am tot plimbat cu motoreta, duminica am facut, in judetul prahova, Slon - Tabla Butii (3 sferturi din drum ca am dat peste zapada). Pun doar cateva poze ca nu-mi permit sa poluez topicu de aprilia cu alte motorete.

 

 

post-82534-0-62609200-1428495210_thumb.jpg

post-82534-0-38842700-1428495214_thumb.jpg

post-82534-0-52721400-1428495216_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alinnnnnn, imi faci si mie un pambriz pentru kawa kle? Al meu e mic ca dreacu si-mi bate fix in gat de ma stranguleazaaa!! Iar unu care nici nu stiu cum o sa fie din punct de vedere al protectiei este o suta si ceva de euro... Prinderea e foarte simpla, in 4 suruburi asezate pe acelasi plan, in dreptunghi.

 

Mi-e dor de voi :)) Comunitatea KLE nu e asa numeroasa si vorbareata :)

 

Weekendul asta m-am tot plimbat cu motoreta, duminica am facut, in judetul prahova, Slon - Tabla Butii (3 sferturi din drum ca am dat peste zapada). Pun doar cateva poze ca nu-mi permit sa poluez topicu de aprilia cu alte motorete.

fa o poza din fata si lateral si pe acele poze cu " paint" imi marchezi niste cote : in principiu la gauri si mai vorbim

poza aprilica rosie , nu e a mea ci asa as vrea sa iasa.

» Post actualizat in 08 Apr 2015 12:50

cred ca asta ti se potriveste , nu ?

» Post actualizat in 08 Apr 2015 12:51

2.

post-78987-0-89627000-1428497423_thumb.jpg

post-78987-0-04751600-1428497510_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, exact! E chiar misto facut asta, unde l-ai gasit? :) Imi place ca are si aripioarele alea laterale, cu cat mai lat cu atat mai bine.

 

Plexiglasu ala trebuie suportat cu ceva daca e sa fie mai inalt sau e destul de rigid?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua tuturor. sunt nou pe acest forum, si am o intrebare la care sper sa gasesc si raspuns. sunt posesorul unei aprilia pegaso 650 din 96, si se pare ca nu am alimentare corecta (suficienta). pornire am super usoara, si rece si cald, dar problema e in felul urmator: cand plec cu ea de pe loc (motorul fiind pornit, si incalzit) daca ii dau blana cu viteza 1, cand schimb 2, incepe sa dea in nas, sa se balbaie, si asa face cu toate vitezele, nu neaparat cu 2, si daca tin usor trasa acceleratia, 1/4 urca incet in ture si nu mai balbaie. care sa fie problema oare ???

specific ca am curatat carburatoarele, bujia iam puso noua, filtrul de aer curatat, chiluasa si distributia facute recent.

jiglerele sunt la 3,5 ture (am testat de la 2 ture pana la 7, si la fel face)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua tuturor. sunt nou pe acest forum, si am o intrebare la care sper sa gasesc si raspuns. sunt posesorul unei aprilia pegaso 650 din 96, si se pare ca nu am alimentare corecta (suficienta). pornire am super usoara, si rece si cald, dar problema e in felul urmator: cand plec cu ea de pe loc (motorul fiind pornit, si incalzit) daca ii dau blana cu viteza 1, cand schimb 2, incepe sa dea in nas, sa se balbaie, si asa face cu toate vitezele, nu neaparat cu 2, si daca tin usor trasa acceleratia, 1/4 urca incet in ture si nu mai balbaie. care sa fie problema oare ???

specific ca am curatat carburatoarele, bujia iam puso noua, filtrul de aer curatat, chiluasa si distributia facute recent.

jiglerele sunt la 3,5 ture (am testat de la 2 ture pana la 7, si la fel face)

Danute, chiar daca esti la prima postare, completeza-ti te rog profilul sa ne dam seama de pe unde esti. Ca poate stai in Nepal si din cauza inaltimii reliefului reglajele sunt altele.

Probabil nivelul in carburator cam mic sau iti face depresiune in rezervor din cauza "gauricii" din buson. ;) Zic si eu. Verifica-le in ordinea inversa si mai asteapta pareri, eu nu sunt specialist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, exact! E chiar misto facut asta, unde l-ai gasit? :) Imi place ca are si aripioarele alea laterale, cu cat mai lat cu atat mai bine.

 

Plexiglasu ala trebuie suportat cu ceva daca e sa fie mai inalt sau e destul de rigid?

e de 4 mm iar indoitura( aripioarele) si curbura sa ii confera rezistenta necesara si in acelas timp suficienta.

» Post actualizat in 08 Apr 2015 18:12

Dap, exact! E chiar misto facut asta, unde l-ai gasit? :) Imi place ca are si aripioarele alea laterale, cu cat mai lat cu atat mai bine.

 

Plexiglasu ala trebuie suportat cu ceva daca e sa fie mai inalt sau e destul de rigid?

de gasit , gasesti usor: bati pe goagle KLE 500 , iti apare imagini kawasaki kle 500 deschizi linkul si cauti ce iti trebuie

» Post actualizat in 08 Apr 2015 18:15

Buna ziua tuturor. sunt nou pe acest forum, si am o intrebare la care sper sa gasesc si raspuns. sunt posesorul unei aprilia pegaso 650 din 96, si se pare ca nu am alimentare corecta (suficienta). pornire am super usoara, si rece si cald, dar problema e in felul urmator: cand plec cu ea de pe loc (motorul fiind pornit, si incalzit) daca ii dau blana cu viteza 1, cand schimb 2, incepe sa dea in nas, sa se balbaie, si asa face cu toate vitezele, nu neaparat cu 2, si daca tin usor trasa acceleratia, 1/4 urca incet in ture si nu mai balbaie. care sa fie problema oare ???

specific ca am curatat carburatoarele, bujia iam puso noua, filtrul de aer curatat, chiluasa si distributia facute recent.

jiglerele sunt la 3,5 ture (am testat de la 2 ture pana la 7, si la fel face)

de obicei cand este benzina insuficienta , bubuie si da rateuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alinnnnnn, imi faci si mie un pambriz pentru kawa kle? Al meu e mic ca dreacu si-mi bate fix in gat de ma stranguleazaaa!! Iar unu care nici nu stiu cum o sa fie din punct de vedere al protectiei este o suta si ceva de euro... Prinderea e foarte simpla, in 4 suruburi asezate pe acelasi plan, in dreptunghi.

 

Mi-e dor de voi :)) Comunitatea KLE nu e asa numeroasa si vorbareata :)

 

Weekendul asta m-am tot plimbat cu motoreta, duminica am facut, in judetul prahova, Slon - Tabla Butii (3 sferturi din drum ca am dat peste zapada). Pun doar cateva poze ca nu-mi permit sa poluez topicu de aprilia cu alte motorete.

Da,da,cam poluezi... :crack:

 

Am o curiozitate:in poza 3(care seamana izbitor de mult cu un traseu spre Muntele Mare,numit Vanatu"-vezi pozele si link-ul de mai jos de mai jos),ai cam dat-o de pamant,ca oglinda nu mai vrea sa te vada!!!

» Post actualizat in 08 Apr 2015 19:10

Buna ziua tuturor. sunt nou pe acest forum, si am o intrebare la care sper sa gasesc si raspuns. sunt posesorul unei aprilia pegaso 650 din 96, si se pare ca nu am alimentare corecta (suficienta). pornire am super usoara, si rece si cald, dar problema e in felul urmator: cand plec cu ea de pe loc (motorul fiind pornit, si incalzit) daca ii dau blana cu viteza 1, cand schimb 2, incepe sa dea in nas, sa se balbaie, si asa face cu toate vitezele, nu neaparat cu 2, si daca tin usor trasa acceleratia, 1/4 urca incet in ture si nu mai balbaie. care sa fie problema oare ???

specific ca am curatat carburatoarele, bujia iam puso noua, filtrul de aer curatat, chiluasa si distributia facute recent.

jiglerele sunt la 3,5 ture (am testat de la 2 ture pana la 7, si la fel face)

Bine ai venit!

post-41801-0-86346300-1428519959_thumb.jpg

post-41801-0-47172700-1428519967_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa caut eu sa vad daca mai am.

Tocmai ce i-am trimis una la Cluj lui Patrick_m.

E de stanga,sau dreapta?

CONTEAZA PENTRU CA AU FILET NORMAL,SAU FRANTUZESC.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Danut Preluca si bine ai venit!

 

Din cate ne povestesti problema este la jiglerul central, in momentul in care ii dai "blana" carburatoarele functioneaza direct cu amestecul format de muuuult aer si toata benzina care intra pe jiglerul central. Acum sunt 2 posibilitati, ori nu vine suficienta benzina (nivel mic, jigler mic, ac cu siguranta pusa undeva sus) ori vine prea multa benzina (jigler mare, ac cu siguranta pusa undeva jos). Inclin sa cred ca fostul proprietar a incercat sa tuneze carburatoarele si a marit jiglerele in nestire! Eu zic ca la "blana" se ineaca, din pacate nu pot sa-mi dau seama de la distanta. Daca ai ocazia poti sa verifici ce scrie pe jigler, pozitia sigurantei pe ac si nivelul in carburatoare.

 

Jigler central standard: post-18232-0-75190100-1428524590_thumb.jpg

 

Ac cu siguranta pe mijloc: post-18232-0-11890500-1428524655_thumb.jpg

 

Nivel in carburatoare: post-18232-0-92363300-1428524724_thumb.jpg

 

Ordinea montarii distantierelor pe ac: post-18232-0-55704000-1428524881_thumb.jpg

 

Nu te intereseaza (in cazul de fata) cate ture are surubul de benzina (de fapt singurul reglaj din carburatoarele noastre), acest reglaj influenteaza mersul la ralanti, iar importanta lui scade pe masura ce "deschizi" acceleratia pana pe la jumatatea cursei de unde nu mai conteaza deloc!

 

Uite cam cum intra in functiune diversele circuite din carburator:

 

post-18232-0-38262500-1428525554_thumb.gif sau asa post-18232-0-80437100-1428525784_thumb.jpg

Editat de Florin_escu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ValyO,o sa iti las numarul meu pe privat.

Zilele astea sunt intr-o alergatura continua,ture de noapte,fi-miu cu scoala si cu turneu de fotbal la Buftea..

 

Eu locuiesc in Lacul Tei,zona benzinariei Luk Oil.

Stiu ca mai am sigur un set complet de stanga,cu tot cu maneta de ambreiaj.

 

Nu ai inteles ceva: oglinda dreapta are filet normal cu strangere spre dreapta,oglinda stanga are filet invers,pe stanga (filet frantuzesc) si se infileteaza in sens invers acelor de ceasornic,tocmai pentru a nu se slabi de la vibratii si vant la viteze mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,da,cam poluezi... :crack:

 

Am o curiozitate:in poza 3(care seamana izbitor de mult cu un traseu spre Muntele Mare,numit Vanatu"-vezi pozele si link-ul de mai jos de mai jos),ai cam dat-o de pamant,ca oglinda nu mai vrea sa te vada!!!

Hehe, intr-adevar am dat-o de pamant in weekendul trecut de 5 ori. Dar mereu pe namol si pamant moale. Chiar daca in astea 5 dati aveam ocazia sa ma screm s-o tin am preferat sa nu, am lasat vaca sa cada dintre picioarele mele. Mai ales dupa ce am citit aici ca unul din voi si-a belit meninscul chinuindu-se sa o tina pe verticala. Nu are crashbaruri si nu s-a zgariat nimic, mereu in ghidon si atat. Singura dauna a fost maneta de frana la care s-a rupt tamburusul final. Protectiile alea la maini pentru vant sunt incredibil de flexibile, n-au nicio urma de ruptura. Iar oglinda am vazut eu ca pic doar pe dreapta si am indoit-o spre interior ca sa nu mai pice si pe ea (chiar daca nu patise nimic nici ea cand am picat cu ea netrasa in interior)

 

Cat despre drum, seamana dar traseul de care zici tu vad ca are drumul prin mijlocul muntelui, asta catre tabla butii este pe margine. Oricum, ambele sunt frumoase. Tipu din filmulet a prins drumu ceva mai uscat decat pe ce am mers eu :)

 

Editat de shumilica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe, intr-adevar am dat-o de pamant in weekendul trecut de 5 ori. Dar mereu pe namol si pamant moale. Chiar daca in astea 5 dati aveam ocazia sa ma screm s-o tin am preferat sa nu, am lasat vaca sa cada dintre picioarele mele. Mai ales dupa ce am citit aici ca unul din voi si-a belit meninscul chinuindu-se sa o tina pe verticala. Nu are crashbaruri si nu s-a zgariat nimic, mereu in ghidon si atat. Singura dauna a fost maneta de frana la care s-a rupt tamburusul final. Protectiile alea la maini pentru vant sunt incredibil de flexibile, n-au nicio urma de ruptura. Iar oglinda am vazut eu ca pic doar pe dreapta si am indoit-o spre interior ca sa nu mai pice si pe ea (chiar daca nu patise nimic nici ea cand am picat cu ea netrasa in interior)

 

Cat despre drum, seamana dar traseul de care zici tu vad ca are drumul prin mijlocul muntelui, asta catre tabla butii este pe margine. Oricum, ambele sunt frumoase. Tipu din filmulet a prins drumu ceva mai uscat decat pe ce am mers eu :)

Nu e prin mijloc,e tot pe versant,doar ca unghiul de pozare si filmare n-a fost atat de apropiat de margea drumului!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Aprilisti, la fel am si eu suportul la oglinda din stanga rupt si un joc destul de mare la maneta de ambreiaj. S-ar potrivi suportii astia ? http://piesemoto.achimoto.ro/suport-oglinda----jmt---filet-m10---ghidon-22mm/2267.htm

eu zic ca da

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pegaso are oglinda stanga prinsa de suportul de maneta de ambreiaj.

Daca o luati pe cea din link,va trebui sa folositi doar jumatatea in care se prinde oglinda,sau sa o montati completa intre suportul de maneta si comenzile electrice.

Ce e in link ar trebui sa mearga pe dreapta,dar trebuie verificat sensul filetului,daca se strange oglinda spre dreapta sau spre stanga.

Daca nu se potriveste,trebuie sa faceti la strungar o reductie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pegaso are oglinda stanga prinsa de suportul de maneta de ambreiaj.

Daca o luati pe cea din link,va trebui sa folositi doar jumatatea in care se prinde oglinda,sau sa o montati completa intre suportul de maneta si comenzile electrice.

Ce e in link ar trebui sa mearga pe dreapta,dar trebuie verificat sensul filetului,daca se strange oglinda spre dreapta sau spre stanga.

Daca nu se potriveste,trebuie sa faceti la strungar o reductie.

Am inteles. Multumesc pentru raspunsuri, o sa folosesc doar partea cu filetul, acum ramane de vazut daca se va potrivi la prinderile de pe suportul manetei de ambreiaj.

\

Editat de 44KOX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...