Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

la amestec bogat coboara greu din ture...la sarac pica imediat se opreste din mers sau merge in suturi....testat eu aseara ,dupa ce m-am intors m-a mancat iar si am scos si saibele de sub acele jiglerelor...merge,dar impleticita....scos benzenu tot,pus 2 litri...mers 90-100 pana s-a oprit.....4% :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suruburile 3,5 ture, cuiul de dozaj are siguranta la maxim in sus (coborat)... nu vad ce ar putea sa fie. Si apropo de amestec, bujia are culoare argintie/alb in zona carbunelui iar pe mergini pe filet, negru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da cu un spray de curatat discurile de frana in zona gaturilor de admisie ale carburatoarelor,caci cred ca trage aer fals pe acolo.

» Post actualizat in 02 Jun 2015 10:33

Da,cred ca e bun si pentru BST-33 cum au Aprilicile.

e acelas lucru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suruburile 3,5 ture, cuiul de dozaj are siguranta la maxim in sus (coborat)... nu vad ce ar putea sa fie. Si apropo de amestec, bujia are culoare argintie/alb in zona carbunelui iar pe mergini pe filet, negru.

Iti este gresat cablul de acceleratie?Poate revine incet inapoi prin camasa Bowden,tocmai pentru ca e uscat si nu e uns.Se unge cu ulei de motor,care se picura intre cablu si camasa Bowden.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este unsa camasa,Cristi. :)

Ok,mai departe.

Ia-le prin eliminare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@motan........odata ce ai verificat ca nu-ti trage aer fals........fa asa : baga 4,5-5 ture la suruburi , incalzeste motorul la 70 grade , redu pe cat posibil din rotita turatia de relanti ( adica cu ea la cald s-o reduci la 1200-1300,cat sa nu intre decompresoul ) , si fa o tura cu ea......sunt curios daca cele 2 carbelitoare au clapetii sincronizati ( sa nu aibe defazaj pe clapeti si cand unul inchide si altul ramane mai deschis,are pe unde sa traga aer pana celalalt ai anuleaza efectul )...buna ideea si cu vaselina pe sertare .

 

daca dupa asta se simte o diferenta majora , e deschis din surub relantiul prea mare ( chiar daca ea acum sta la 1400-1500, poate nu amestecul optim ,asa am patit eu cand era rece . cu socul tras abia o lua, era prea deschis relantiul si lua aer prea mult ) . daca diferenta e mica dar este, re-sincronizat clapetii. daca nici o diferenta , treaba e mai complicata.


» Post actualizat in 02 Jun 2015 14:08

care ati schimbat placutele frana la roat fata? m-am trezit ca sunt opinci si tb urgent scimbate? recomandati vreun magazin , asa mai ptr oameni cu buget modest ? :) ( pe spate am pus de scuter cu 30 lei :)) )


» Post actualizat in 02 Jun 2015 17:02

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=858218 intre timp in India...me want one

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@motan........odata ce ai verificat ca nu-ti trage aer fals........fa asa : baga 4,5-5 ture la suruburi , incalzeste motorul la 70 grade , redu pe cat posibil din rotita turatia de relanti ( adica cu ea la cald s-o reduci la 1200-1300,cat sa nu intre decompresoul ) , si fa o tura cu ea......sunt curios daca cele 2 carbelitoare au clapetii sincronizati ( sa nu aibe defazaj pe clapeti si cand unul inchide si altul ramane mai deschis,are pe unde sa traga aer pana celalalt ai anuleaza efectul )...buna ideea si cu vaselina pe sertare .

 

daca dupa asta se simte o diferenta majora , e deschis din surub relantiul prea mare ( chiar daca ea acum sta la 1400-1500, poate nu amestecul optim ,asa am patit eu cand era rece . cu socul tras abia o lua, era prea deschis relantiul si lua aer prea mult ) . daca diferenta e mica dar este, re-sincronizat clapetii. daca nici o diferenta , treaba e mai complicata.

» Post actualizat in 02 Jun 2015 14:08

care ati schimbat placutele frana la roat fata? m-am trezit ca sunt opinci si tb urgent scimbate? recomandati vreun magazin , asa mai ptr oameni cu buget modest ? :) ( pe spate am pus de scuter cu 30 lei :)) )

» Post actualizat in 02 Jun 2015 17:02

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=858218 intre timp in India...me want

motorina = pis weitz , totusi avem mobre :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


» Post actualizat in 02 Jun 2015 17:02


http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=858218 intre timp in India...me want

motorina = pis weitz , totusi avem mobre :eek:

 

 

si daca avem mobre ce? bagam cu galeata benzen de amor artei si a sunetului? oricum la mono sunetu= pis weitz .............. 7% oras sau un diesel ce ia 3-4 oras%? cuplu mai bun ,motor mai durabil...da,nu ai senzatiile unui benzinar,dar personal nu ma intereseaza....sunt unele moto diesel ce merg 100-110mpg (2-3%)...cand mergi la 100 cu juma de pret, o sa-ti schimbi parerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor! Multumesc mult de sfaturi si pareri. Am sa pun in aplicare ce ati spus. Foarte utila chestia cu scazutul din turatie greu cand amestecul este bogat si.. invers. FOARTE UTIL.

Cat despre consum... nu stiu ce sa zic. Ma gandesc ca poate cineva si-a luat vre-o 2 litri din rezervorul meu + am si eu ceva la carburatoare.. tot ce e posibil.

Una peste alta azi am desfacut putin firele de sub sa si... m-am crucit ce era acolo. Fire peste fire si imbarligate in toate directiile+ un fir de masa care nu era legat nici unde(probabil l-am scos eu din greseala- firul asta ducea direct in cutiuta neagra cu circuite). Daca este cineva disponimil sa faca o poza la partea de sub sa cu firele.. ar prinde bine pe viitor.

Mult noroc.


» Post actualizat in 02 Jun 2015 22:42

Nu mai este nevoie de poza, am gasit schema electrica pe forum. Foarte bine arata ca firul negru este masa si TREBUIE PRINS LA MASA! X-(

Si un fir de la CDI duce direct la bujie(probabil sa aiba legatura cu sincronizarea scateiei.. de aici ar putea rezulta consum marit :rusinica: )

Va tin la curent cu ce am rezolvat..daca am rezolvat.( daca intereseaza pe careva) :tomato:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor! Multumesc mult de sfaturi si pareri. Am sa pun in aplicare ce ati spus.

...

Va tin la curent cu ce am rezolvat..daca am rezolvat.( daca intereseaza pe careva) :tomato:

Cu placere!

Se pare ca e inca un caz,unde proprietarul anterior,a facut varza Aprilica,nu-i varza EA Aprilica

 

Asa sa faci! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 02 Jun 2015 17:02

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=858218 intre timp in India...me want

motorina = pis weitz , totusi avem mobre :eek:

 

 

si daca avem mobre ce? bagam cu galeata benzen de amor artei si a sunetului? oricum la mono sunetu= pis weitz .............. 7% oras sau un diesel ce ia 3-4 oras%? cuplu mai bun ,motor mai durabil...da,nu ai senzatiile unui benzinar,dar personal nu ma intereseaza....sunt unele moto diesel ce merg 100-110mpg (2-3%)...cand mergi la 100 cu juma de pret, o sa-ti schimbi parerea.

la consum ai dreptate, dar cand bagi mana in gaz astepti pana intra turbina , iar motocicleta este vorba despre placere nu despre consum- exprimare incoerenta

Una peste alta si masina am luat-o pe benzina , nu pentru consum ci pentru zgomot si vibratii reduse

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tutorialul dat mai sus: http://old-skool-suzuki.proboards.com/thread/1239/mikuni-40mm-carbs-bst-bible

 

"sertare" = "tutorial figura 5", gliseaza in "tutorial figura 6" sau "figura 22".

 

Atentie: figura 24 si 25 nu se aplica la noi (BST33), jiglerul de ralanti este NEDEMONTABIL, este bagat presat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la marea intrunire din august, pe care o sa ne-o reaminteasca domnul Cristi, va propun o iesire de week-end prelungit, la nici 300 km de Bucuresti.

Prietenii bulgari ne pun la dispozitie marea lor gratis, mancarea din marea lor, gratis, loc de cort wild, gratis, benzina, bere, vin si ouzo mai ieftine si, pentru cei care vor la aer-conditionat, camere cu 60 de lei pe noapte.

Noi facem o sesiune de scufundari in week-endul 12-16 iunie, in zona Shabla, Tyulenovo, a doua in anul 2015.

Pana in momentul de fata s-au strans trei motoare. Drumul este superb si include trecerea cu bac-ul pe la Silistra. Cu opriri la tigare si cafea facem in jur de 5 ore.

Care mai doreste, care mai pofteste este invitat!

Pun cateva poze ca sa va familiarizati cu zona.

post-88469-0-64484100-1433357494_thumb.jpgpost-88469-0-29661200-1433357495_thumb.jpgpost-88469-0-85133500-1433357495_thumb.jpgpost-88469-0-42134300-1433357496_thumb.jpgpost-88469-0-93165200-1433357496_thumb.jpgpost-88469-0-41525000-1433357497_thumb.jpgpost-88469-0-85636600-1433357497_thumb.jpgpost-88469-0-37250700-1433357498_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la marea intrunire din august, pe care o sa ne-o reaminteasca domnul Cristi, va propun o iesire de week-end prelungit, la nici 300 km de Bucuresti.

Prietenii bulgari ne pun la dispozitie marea lor gratis, mancarea din marea lor, gratis, loc de cort wild, gratis, benzina, bere, vin si ouzo mai ieftine si, pentru cei care vor la aer-conditionat, camere cu 60 de lei pe noapte.

Noi facem o sesiune de scufundari in week-endul 12-16 iunie, in zona Shabla, Tyulenovo, a doua in anul 2015.

Pana in momentul de fata s-au strans trei motoare. Drumul este superb si include trecerea cu bac-ul pe la Silistra. Cu opriri la tigare si cafea facem in jur de 5 ore.

Care mai doreste, care mai pofteste este invitat!

Pun cateva poze ca sa va familiarizati cu zona.

attachicon.gif8s.jpgattachicon.gif1s.jpgattachicon.gif2s.jpgattachicon.gif3s.jpgattachicon.gif4s.jpgattachicon.gif5s.jpgattachicon.gif6s.jpgattachicon.gif7s.jpg

suna tentant si ma gandesc la asta

» Post actualizat in 03 Jun 2015 19:41

am ascultat mai cu atentie tacanitul de la motor si am constatat ca este slab lantul de distibutie(umblasem mai asta iarna la garnitura) am intins si gata.Cred totusi ca patinele sunt uzate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am si eu un Pegaso 2002 si am o problema cu ea :( Merg cu ea de ex. azi si maine dimineata cand vreau sa o pornesc porneste foarte greu (dau la automat ceva timp) mai specific ca atunci cand da sa o ia da ca niste rateuri se aud niste bubuituri in motor ceva de genul. Si alta chestie ar mai fi ca relantiul sta pe la 1500 de ture si acul ''tremura'' nu sta fix :( Ce probleme ar avea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am si eu un Pegaso 2002 si am o problema cu ea :( Merg cu ea de ex. azi si maine dimineata cand vreau sa o pornesc porneste foarte greu (dau la automat ceva timp) mai specific ca atunci cand da sa o ia da ca niste rateuri se aud niste bubuituri in motor ceva de genul. Si alta chestie ar mai fi ca relantiul sta pe la 1500 de ture si acul ''tremura'' nu sta fix :( Ce probleme ar avea?

ai injectie si e un pic mai complicat.Daca aveai carburatie primeai sfaturi...totusi , ar fi bine sa faci o verificare la injectoare , am inteles ca nu prea sunt ok la Pegaso.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles... :( o sa caut un mecanic sa se ocupe de asta :D Multumesc!

Daca esti din Bicuresti, cauta-ma. Ai galeria de admisie sparta. Costa cam 100 de euro. Asa e cand iei motoare ieftine.

» Post actualizat in 03 Jun 2015 23:11

Am reusit!

Dupa sase luni de chinuri am reusit sa aduc motorul la specificatiile de fabrica. Asta a insemnat sa schimb cam tot.

O iau din fata in spate:

Furca noua, a ramas doar exteriorul: 700 lei.

Rulmenti jug: 300 lei.

Ambreiaj: 400 lei.

Rulmenti roti: 200 lei.

Lant: 600 lei.

Releu incarcare: 420 lei.

Free weel: 450 lei

Placute frana fata spate: 300 lei.

Baterie:160 lei.

Lichid frana: 50 lei.

Ulei motor plus filtru: 200 lei

Cauciucuri: 1.200 lei

» Post actualizat in 03 Jun 2015 23:25

Daca esti din Bicuresti, cauta-ma. Ai galeria de admisie sparta. Costa cam 100 de euro. Asa e cand iei motoare ieftine.

» Post actualizat in 03 Jun 2015 23:11

Am reusit!

Dupa sase luni de chinuri am reusit sa aduc motorul la specificatiile de fabrica. Asta a insemnat sa schimb cam tot.

O iau din fata in spate:

Furca noua, a ramas doar exteriorul: 700 lei.

Rulmenti jug: 300 lei.

Ambreiaj: 400 lei.

Rulmenti roti: 200 lei.

Lant: 600 lei.

Releu incarcare: 420 lei.

Free weel: 450 lei

Placute frana fata spate: 300 lei.

Baterie:160 lei.

Lichid frana: 50 lei.

Ulei motor plus filtru: 200 lei

Cauciucuri: 1.200 lei

Asta inseamna 1.200 de euro. Cam atat cat face o motocicleta SH. Repet, astia sunt bani aruncati pentru ca un motor sa fie ca cel din fabrica, adica sa mearga si sa arate perfect. Nu va luati dupa mine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...