Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@motan........odata ce ai verificat ca nu-ti trage aer fals........fa asa : baga 4,5-5 ture la suruburi , incalzeste motorul la 70 grade , redu pe cat posibil din rotita turatia de relanti ( adica cu ea la cald s-o reduci la 1200-1300,cat sa nu intre decompresoul ) , si fa o tura cu ea......sunt curios daca cele 2 carbelitoare au clapetii sincronizati ( sa nu aibe defazaj pe clapeti si cand unul inchide si altul ramane mai deschis,are pe unde sa traga aer pana celalalt ai anuleaza efectul )...buna ideea si cu vaselina pe sertare .

 

daca dupa asta se simte o diferenta majora , e deschis din surub relantiul prea mare ( chiar daca ea acum sta la 1400-1500, poate nu amestecul optim ,asa am patit eu cand era rece . cu socul tras abia o lua, era prea deschis relantiul si lua aer prea mult ) . daca diferenta e mica dar este, re-sincronizat clapetii. daca nici o diferenta , treaba e mai complicata.


» Post actualizat in 02 Jun 2015 14:08

care ati schimbat placutele frana la roat fata? m-am trezit ca sunt opinci si tb urgent scimbate? recomandati vreun magazin , asa mai ptr oameni cu buget modest ? :) ( pe spate am pus de scuter cu 30 lei :)) )


» Post actualizat in 02 Jun 2015 17:02

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=858218 intre timp in India...me want one

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@motan........odata ce ai verificat ca nu-ti trage aer fals........fa asa : baga 4,5-5 ture la suruburi , incalzeste motorul la 70 grade , redu pe cat posibil din rotita turatia de relanti ( adica cu ea la cald s-o reduci la 1200-1300,cat sa nu intre decompresoul ) , si fa o tura cu ea......sunt curios daca cele 2 carbelitoare au clapetii sincronizati ( sa nu aibe defazaj pe clapeti si cand unul inchide si altul ramane mai deschis,are pe unde sa traga aer pana celalalt ai anuleaza efectul )...buna ideea si cu vaselina pe sertare .

 

daca dupa asta se simte o diferenta majora , e deschis din surub relantiul prea mare ( chiar daca ea acum sta la 1400-1500, poate nu amestecul optim ,asa am patit eu cand era rece . cu socul tras abia o lua, era prea deschis relantiul si lua aer prea mult ) . daca diferenta e mica dar este, re-sincronizat clapetii. daca nici o diferenta , treaba e mai complicata.

» Post actualizat in 02 Jun 2015 14:08

care ati schimbat placutele frana la roat fata? m-am trezit ca sunt opinci si tb urgent scimbate? recomandati vreun magazin , asa mai ptr oameni cu buget modest ? :) ( pe spate am pus de scuter cu 30 lei :)) )

» Post actualizat in 02 Jun 2015 17:02

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=858218 intre timp in India...me want

motorina = pis weitz , totusi avem mobre :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


» Post actualizat in 02 Jun 2015 17:02


http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=858218 intre timp in India...me want

motorina = pis weitz , totusi avem mobre :eek:

 

 

si daca avem mobre ce? bagam cu galeata benzen de amor artei si a sunetului? oricum la mono sunetu= pis weitz .............. 7% oras sau un diesel ce ia 3-4 oras%? cuplu mai bun ,motor mai durabil...da,nu ai senzatiile unui benzinar,dar personal nu ma intereseaza....sunt unele moto diesel ce merg 100-110mpg (2-3%)...cand mergi la 100 cu juma de pret, o sa-ti schimbi parerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor! Multumesc mult de sfaturi si pareri. Am sa pun in aplicare ce ati spus. Foarte utila chestia cu scazutul din turatie greu cand amestecul este bogat si.. invers. FOARTE UTIL.

Cat despre consum... nu stiu ce sa zic. Ma gandesc ca poate cineva si-a luat vre-o 2 litri din rezervorul meu + am si eu ceva la carburatoare.. tot ce e posibil.

Una peste alta azi am desfacut putin firele de sub sa si... m-am crucit ce era acolo. Fire peste fire si imbarligate in toate directiile+ un fir de masa care nu era legat nici unde(probabil l-am scos eu din greseala- firul asta ducea direct in cutiuta neagra cu circuite). Daca este cineva disponimil sa faca o poza la partea de sub sa cu firele.. ar prinde bine pe viitor.

Mult noroc.


» Post actualizat in 02 Jun 2015 22:42

Nu mai este nevoie de poza, am gasit schema electrica pe forum. Foarte bine arata ca firul negru este masa si TREBUIE PRINS LA MASA! X-(

Si un fir de la CDI duce direct la bujie(probabil sa aiba legatura cu sincronizarea scateiei.. de aici ar putea rezulta consum marit :rusinica: )

Va tin la curent cu ce am rezolvat..daca am rezolvat.( daca intereseaza pe careva) :tomato:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor! Multumesc mult de sfaturi si pareri. Am sa pun in aplicare ce ati spus.

...

Va tin la curent cu ce am rezolvat..daca am rezolvat.( daca intereseaza pe careva) :tomato:

Cu placere!

Se pare ca e inca un caz,unde proprietarul anterior,a facut varza Aprilica,nu-i varza EA Aprilica

 

Asa sa faci! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 02 Jun 2015 17:02

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=858218 intre timp in India...me want

motorina = pis weitz , totusi avem mobre :eek:

 

 

si daca avem mobre ce? bagam cu galeata benzen de amor artei si a sunetului? oricum la mono sunetu= pis weitz .............. 7% oras sau un diesel ce ia 3-4 oras%? cuplu mai bun ,motor mai durabil...da,nu ai senzatiile unui benzinar,dar personal nu ma intereseaza....sunt unele moto diesel ce merg 100-110mpg (2-3%)...cand mergi la 100 cu juma de pret, o sa-ti schimbi parerea.

la consum ai dreptate, dar cand bagi mana in gaz astepti pana intra turbina , iar motocicleta este vorba despre placere nu despre consum- exprimare incoerenta

Una peste alta si masina am luat-o pe benzina , nu pentru consum ci pentru zgomot si vibratii reduse

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tutorialul dat mai sus: http://old-skool-suzuki.proboards.com/thread/1239/mikuni-40mm-carbs-bst-bible

 

"sertare" = "tutorial figura 5", gliseaza in "tutorial figura 6" sau "figura 22".

 

Atentie: figura 24 si 25 nu se aplica la noi (BST33), jiglerul de ralanti este NEDEMONTABIL, este bagat presat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la marea intrunire din august, pe care o sa ne-o reaminteasca domnul Cristi, va propun o iesire de week-end prelungit, la nici 300 km de Bucuresti.

Prietenii bulgari ne pun la dispozitie marea lor gratis, mancarea din marea lor, gratis, loc de cort wild, gratis, benzina, bere, vin si ouzo mai ieftine si, pentru cei care vor la aer-conditionat, camere cu 60 de lei pe noapte.

Noi facem o sesiune de scufundari in week-endul 12-16 iunie, in zona Shabla, Tyulenovo, a doua in anul 2015.

Pana in momentul de fata s-au strans trei motoare. Drumul este superb si include trecerea cu bac-ul pe la Silistra. Cu opriri la tigare si cafea facem in jur de 5 ore.

Care mai doreste, care mai pofteste este invitat!

Pun cateva poze ca sa va familiarizati cu zona.

post-88469-0-64484100-1433357494_thumb.jpgpost-88469-0-29661200-1433357495_thumb.jpgpost-88469-0-85133500-1433357495_thumb.jpgpost-88469-0-42134300-1433357496_thumb.jpgpost-88469-0-93165200-1433357496_thumb.jpgpost-88469-0-41525000-1433357497_thumb.jpgpost-88469-0-85636600-1433357497_thumb.jpgpost-88469-0-37250700-1433357498_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la marea intrunire din august, pe care o sa ne-o reaminteasca domnul Cristi, va propun o iesire de week-end prelungit, la nici 300 km de Bucuresti.

Prietenii bulgari ne pun la dispozitie marea lor gratis, mancarea din marea lor, gratis, loc de cort wild, gratis, benzina, bere, vin si ouzo mai ieftine si, pentru cei care vor la aer-conditionat, camere cu 60 de lei pe noapte.

Noi facem o sesiune de scufundari in week-endul 12-16 iunie, in zona Shabla, Tyulenovo, a doua in anul 2015.

Pana in momentul de fata s-au strans trei motoare. Drumul este superb si include trecerea cu bac-ul pe la Silistra. Cu opriri la tigare si cafea facem in jur de 5 ore.

Care mai doreste, care mai pofteste este invitat!

Pun cateva poze ca sa va familiarizati cu zona.

attachicon.gif8s.jpgattachicon.gif1s.jpgattachicon.gif2s.jpgattachicon.gif3s.jpgattachicon.gif4s.jpgattachicon.gif5s.jpgattachicon.gif6s.jpgattachicon.gif7s.jpg

suna tentant si ma gandesc la asta

» Post actualizat in 03 Jun 2015 19:41

am ascultat mai cu atentie tacanitul de la motor si am constatat ca este slab lantul de distibutie(umblasem mai asta iarna la garnitura) am intins si gata.Cred totusi ca patinele sunt uzate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am si eu un Pegaso 2002 si am o problema cu ea :( Merg cu ea de ex. azi si maine dimineata cand vreau sa o pornesc porneste foarte greu (dau la automat ceva timp) mai specific ca atunci cand da sa o ia da ca niste rateuri se aud niste bubuituri in motor ceva de genul. Si alta chestie ar mai fi ca relantiul sta pe la 1500 de ture si acul ''tremura'' nu sta fix :( Ce probleme ar avea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am si eu un Pegaso 2002 si am o problema cu ea :( Merg cu ea de ex. azi si maine dimineata cand vreau sa o pornesc porneste foarte greu (dau la automat ceva timp) mai specific ca atunci cand da sa o ia da ca niste rateuri se aud niste bubuituri in motor ceva de genul. Si alta chestie ar mai fi ca relantiul sta pe la 1500 de ture si acul ''tremura'' nu sta fix :( Ce probleme ar avea?

ai injectie si e un pic mai complicat.Daca aveai carburatie primeai sfaturi...totusi , ar fi bine sa faci o verificare la injectoare , am inteles ca nu prea sunt ok la Pegaso.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles... :( o sa caut un mecanic sa se ocupe de asta :D Multumesc!

Daca esti din Bicuresti, cauta-ma. Ai galeria de admisie sparta. Costa cam 100 de euro. Asa e cand iei motoare ieftine.

» Post actualizat in 03 Jun 2015 23:11

Am reusit!

Dupa sase luni de chinuri am reusit sa aduc motorul la specificatiile de fabrica. Asta a insemnat sa schimb cam tot.

O iau din fata in spate:

Furca noua, a ramas doar exteriorul: 700 lei.

Rulmenti jug: 300 lei.

Ambreiaj: 400 lei.

Rulmenti roti: 200 lei.

Lant: 600 lei.

Releu incarcare: 420 lei.

Free weel: 450 lei

Placute frana fata spate: 300 lei.

Baterie:160 lei.

Lichid frana: 50 lei.

Ulei motor plus filtru: 200 lei

Cauciucuri: 1.200 lei

» Post actualizat in 03 Jun 2015 23:25

Daca esti din Bicuresti, cauta-ma. Ai galeria de admisie sparta. Costa cam 100 de euro. Asa e cand iei motoare ieftine.

» Post actualizat in 03 Jun 2015 23:11

Am reusit!

Dupa sase luni de chinuri am reusit sa aduc motorul la specificatiile de fabrica. Asta a insemnat sa schimb cam tot.

O iau din fata in spate:

Furca noua, a ramas doar exteriorul: 700 lei.

Rulmenti jug: 300 lei.

Ambreiaj: 400 lei.

Rulmenti roti: 200 lei.

Lant: 600 lei.

Releu incarcare: 420 lei.

Free weel: 450 lei

Placute frana fata spate: 300 lei.

Baterie:160 lei.

Lichid frana: 50 lei.

Ulei motor plus filtru: 200 lei

Cauciucuri: 1.200 lei

Asta inseamna 1.200 de euro. Cam atat cat face o motocicleta SH. Repet, astia sunt bani aruncati pentru ca un motor sa fie ca cel din fabrica, adica sa mearga si sa arate perfect. Nu va luati dupa mine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la marea intrunire din august, pe care o sa ne-o reaminteasca domnul Cristi, va propun o iesire de week-end prelungit, la nici 300 km de Bucuresti.

Prietenii bulgari ne pun la dispozitie marea lor gratis, mancarea din marea lor, gratis, loc de cort wild, gratis, benzina, bere, vin si ouzo mai ieftine si, pentru cei care vor la aer-conditionat, camere cu 60 de lei pe noapte.

Noi facem o sesiune de scufundari in week-endul 12-16 iunie, in zona Shabla, Tyulenovo, a doua in anul 2015.

Pana in momentul de fata s-au strans trei motoare. Drumul este superb si include trecerea cu bac-ul pe la Silistra. Cu opriri la tigare si cafea facem in jur de 5 ore.

Care mai doreste, care mai pofteste este invitat!

Pun cateva poze ca sa va familiarizati cu zona.

attachicon.gif8s.jpgattachicon.gif1s.jpgattachicon.gif2s.jpgattachicon.gif3s.jpgattachicon.gif4s.jpgattachicon.gif5s.jpgattachicon.gif6s.jpgattachicon.gif7s.jpg

Faine locuri&poze&idee!

 

Noi(sotia mea si cu mine)mergem la munte la Brazesti sa luam pulsul zonei,asa cam pe o perioada de 2 saptamani.Am sa va comunic feed back-ul.Oricum am netbook-ul cu mine ,ca sa fiu in legatura cu lumea dezlantuita...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti din Bicuresti, cauta-ma. Ai galeria de admisie sparta. Costa cam 100 de euro. Asa e cand iei motoare ieftine.

» Post actualizat in 03 Jun 2015 23:11

Am reusit!

Dupa sase luni de chinuri am reusit sa aduc motorul la specificatiile de fabrica. Asta a insemnat sa schimb cam tot.

O iau din fata in spate:

Furca noua, a ramas doar exteriorul: 700 lei.

Rulmenti jug: 300 lei.

Ambreiaj: 400 lei.

Rulmenti roti: 200 lei.

Lant: 600 lei.

Releu incarcare: 420 lei.

Free weel: 450 lei

Placute frana fata spate: 300 lei.

Baterie:160 lei.

Lichid frana: 50 lei.

Ulei motor plus filtru: 200 lei

Cauciucuri: 1.200 lei

» Post actualizat in 03 Jun 2015 23:25

Asta inseamna 1.200 de euro. Cam atat cat face o motocicleta SH. Repet, astia sunt bani aruncati pentru ca un motor sa fie ca cel din fabrica, adica sa mearga si sa arate perfect. Nu va luati dupa mine!

si eu zic la fel,bani aruncati de pomana...si ce vei face cu specificatiile de fabrica? o vei tine in vitrina .... in conditiile in care pretul la aprilii second a scazut de acum 3 ani de la 1400-1500 eur la 800-900??? iar bmw e doar putin mai sus....apropos,eu am dat 30 lei pe placute frana spate...in motociclism se arunca sume ridicol de mari pe piese care nu costa nici un sfert pe cat cer vanzatorii,inclusiv oem.

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu zic la fel,bani aruncati de pomana...si ce vei face cu specificatiile de fabrica? o vei tine in vitrina .... in conditiile in care pretul la aprilii second a scazut de acum 3 ani de la 1400-1500 eur la 800-900??? iar bmw e doar putin mai sus....apropos,eu am dat 30 lei pe placute frana spate...in motociclism se arunca sume ridicol de mari pe piese care nu costa nici un sfert pe cat cer vanzatorii,inclusiv oem.

Iti dai seama ca nu o tin in vitrina. Pe de o parte e bine sa faci un efort financiar de genul asta pentru ca te sui pe ea si te duci unde te taie capul, fara sa stai cu frica de a te lasa in drum. Exceptand pana de cauciuc, de care am avut parte doar de doua ori. Pe de alta parte e simplu sa tii evidenta viitoarelor schimburi de diverse, mai ales alea costisititoare, nu ma refer la ulei si antigel. Stii, de exemplu, ca in manualul tehnic se specifica schimbarea frei-wheel-ului la 40.000 km? Nici eu n-am stiut si aveam draci ca da rateuri pe la vreo 60.000 km.

Partea proasta e ca numite repere nu ai cum sa le iei aftermarket pentru ca ori sunt proaste, ori nu se fabrica. Un exemplu recent este cel patit de mine cu releul de incarcare, luat chinezesc cu 250 de lei si care a tinut fix o saptamana.

Eu nu sfatuiesc pe nimeni sa arunce banii pe piese originale, dar poate sunt unii care citesc si pun in balanta o componenta scumpa, care tine numarul speficat de km sau ani, si o alta, mai ieftina, fara garantie. Cateodata nu este bine sa te scumpesti "la faina".

Pe mine m-a interesat sa o fac ca noua si pentru ca este partenerul meu de munca. Fac lunar cam 4-5.000 de km dintre care 2.500 km in Grecia. Nu e nicio fericire sa te lase aiurea in drum, mai ales la preturile lor.

Anyway, avand in vedere ca m-am ocupat intens de cautari si comparari de preturi, daca este cineva interesat de vreun sfat, ii stau la dispozitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ mad_max_86

 

Madalin merge cu motorul foarte mult, de cand se incalzeste putin - martie pana in decembrie.

Facand foarte multi km este importnat sa aiba motorul pus bine la punct. Este vital pentru el acest lucru.

Poate ca unii ar merge si cu furca bataind in toate directiile si traind emotii la fiecare frana, dar cand depinzi de motor zilnic nu iti permiti.

Nu multi au schimbat si cuzinetii in amortizoare. Majoritatea schimba doar uleiul, cuzinetii inca fiind ok. Dar la un moment dat prind si aceia joc si trebuiesc schimbati.

Asta a fost pretul.

Banii i-a bagat dupa cum scrie in jumatate de an.

Mult timp de acum incolo, exceptand consumabilele nu va mai avea de bagat bani in motocicleta.

Tu ai dat 30 ron pe placute de frana spate de la scuter - este riscul tau pe care ti l-ai asumat stiind ce pui la frane.

Poti sa pui si ulei de gatit in loc de ulei in motor... va merge. Intrebarea este cat va merge si cum va merge.

La ce tine de siguranta nu e bine sa iei lucruri ieftine.

E ca si cum ai cumpara doar cauciucuri sh, mai vechi de 10 ani, care inca arata bine. In cazul asta nu grosimea / uzura cauciucului conteaza. Conteaza ca nu mai are aderenta pe care o are un cauciuc nou.

Crede-ma ca este diferenta uriasa.

 

Nu vreau sa intelegi din postul meu ca iti tin vreo "predica" - departe de mine acest lucru. Probabil, in aceleasi conditii, oricare dintre noi ar fi investit fix aceasi bani in motor.


» Post actualizat in 04 Jun 2015 10:11

@ Madalin

 

Am postat cam in acelasi timp :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fara prea multe comentarii , sunt adeptul celor doi de sus , Mada si Mony -sunt lucruri la care nu iti permiti , ca om care ti la viata ta , sa spui :LAS' CA MERE SI ASA..."Motociclistul , prin natura conceptiei vehiculului pe care il piloteaza este si asa mai expus decat pasagerii auto , la riscuri si nu se merita sa te autoexpui singur , constient , cumparand tampenii ieftine.Mi se pare copilarie.

 

Dragii mosului , maturizati-va odata , avem o singura viata


» Post actualizat in 04 Jun 2015 11:45

mi se pare cam ieftinuta dar arata destul de bine :

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=604907&selpic=0&zoom=1#foto

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam pe principiul asta am mers si eu - revizia e revizie, ce e de schimbat trebuie schimbat cu piese originale unde nu costa exagerat de mult, compatibile unde sunt 100% sigur ca sunt intr-adevar compatibile si nu ma lasa dupa 3 kilometri.

 

Ne cam lasam viata in "mainile" motoarelor astora, iar pe mine nu vreau sa ma lase mobra intr-o curba, intr-o depasire sau in orice alta situatie, de fapt, din cauza ca am fost zgarcit la niste maruntisuri care, in principiu, la niste "utilaje" cu anii si kilometrii astia, sunt deja la stadiul de consumabile: bucse, rulmenti, semeringuri, cuzineti, kit de lant, cauciucuri, etc.

 

La fel, nici reparatiile mai mari nu trebuiesc ignorate, ba chiar din contra, dar de regula alea te si impiedica sa pornesti motocicleta, asa ca nu am mai insistat cu ele, ca le faci fie ca vrei sau nu vrei.

 

Costa? Da, costa, dar e ceva ce iti asumi in momentul in care iti cumperi o motocicleta (sau masina, duba, bicicleta, whatever, ca toate au nevoie de intretinere): ori dai multi bani si iei ceva nou sau aproape nou cu care cativa ani nu ai treaba (adica in afara de reviziile normale: ulei, lichid de racire, kit de lant, cauciucuri, ulei si semeringuri de furca, etc.), ori dai mai putin si in timp tot "completezi" pana cand ajungi, in principiu, cam la aceeasi suma.

Editat de xtx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda,masinile-s necesitati,mobrele-s lux!"Echilibrul" pe ele,costa!

 

Eu nu fac rabat de la nimic,mai bine-mi iau de la gura,decat sa nu le dau mobrelor ceea ce este necesar.

Acuma am 4... :rusinica:

Asta nu era o lauda!!!Sper ca s-a inteles mesajul!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DECI....ESTE URGENT

Buna ziua si Salut iarasi :)

Firul respectiv care era de la CDI ma ajuta sa o pot porni mult mai usor( sau cel putin asa pare) in fine.

Referitor la nnivelul benzinei care mereu este ridicat in carb. m-am hotarat sa desfac carb.... Dupa ce am primit sfaturi de la voi( cei care mi le-au dat) am zis hai sa iau fiecare piesa la verificat. SURPRIZA.. ar trebui schimbate acul-jet( nu ma c%c pe mine da.. nu stiu cum e in romana) si diafragma la carb 2 are o mica ruptura.

Au mai ramas 9 zile pana la plecare si.. nu gasesc nici-unde diafragma de asta in Anglia. Am gasit in GErmania dar vanzatorul este pelcat pana pe 7Iun plus 4zile posta....

Stie careva daca se poate lipi in vreun fel si cum afecteaza aceasta ruptura a diafragmei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...