Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Pana la marea intrunire din august, pe care o sa ne-o reaminteasca domnul Cristi, va propun o iesire de week-end prelungit, la nici 300 km de Bucuresti.

Prietenii bulgari ne pun la dispozitie marea lor gratis, mancarea din marea lor, gratis, loc de cort wild, gratis, benzina, bere, vin si ouzo mai ieftine si, pentru cei care vor la aer-conditionat, camere cu 60 de lei pe noapte.

Noi facem o sesiune de scufundari in week-endul 12-16 iunie, in zona Shabla, Tyulenovo, a doua in anul 2015.

Pana in momentul de fata s-au strans trei motoare. Drumul este superb si include trecerea cu bac-ul pe la Silistra. Cu opriri la tigare si cafea facem in jur de 5 ore.

Care mai doreste, care mai pofteste este invitat!

Pun cateva poze ca sa va familiarizati cu zona.

attachicon.gif8s.jpgattachicon.gif1s.jpgattachicon.gif2s.jpgattachicon.gif3s.jpgattachicon.gif4s.jpgattachicon.gif5s.jpgattachicon.gif6s.jpgattachicon.gif7s.jpg

Faine locuri&poze&idee!

 

Noi(sotia mea si cu mine)mergem la munte la Brazesti sa luam pulsul zonei,asa cam pe o perioada de 2 saptamani.Am sa va comunic feed back-ul.Oricum am netbook-ul cu mine ,ca sa fiu in legatura cu lumea dezlantuita...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca esti din Bicuresti, cauta-ma. Ai galeria de admisie sparta. Costa cam 100 de euro. Asa e cand iei motoare ieftine.

» Post actualizat in 03 Jun 2015 23:11

Am reusit!

Dupa sase luni de chinuri am reusit sa aduc motorul la specificatiile de fabrica. Asta a insemnat sa schimb cam tot.

O iau din fata in spate:

Furca noua, a ramas doar exteriorul: 700 lei.

Rulmenti jug: 300 lei.

Ambreiaj: 400 lei.

Rulmenti roti: 200 lei.

Lant: 600 lei.

Releu incarcare: 420 lei.

Free weel: 450 lei

Placute frana fata spate: 300 lei.

Baterie:160 lei.

Lichid frana: 50 lei.

Ulei motor plus filtru: 200 lei

Cauciucuri: 1.200 lei

» Post actualizat in 03 Jun 2015 23:25

Asta inseamna 1.200 de euro. Cam atat cat face o motocicleta SH. Repet, astia sunt bani aruncati pentru ca un motor sa fie ca cel din fabrica, adica sa mearga si sa arate perfect. Nu va luati dupa mine!

si eu zic la fel,bani aruncati de pomana...si ce vei face cu specificatiile de fabrica? o vei tine in vitrina .... in conditiile in care pretul la aprilii second a scazut de acum 3 ani de la 1400-1500 eur la 800-900??? iar bmw e doar putin mai sus....apropos,eu am dat 30 lei pe placute frana spate...in motociclism se arunca sume ridicol de mari pe piese care nu costa nici un sfert pe cat cer vanzatorii,inclusiv oem.

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu zic la fel,bani aruncati de pomana...si ce vei face cu specificatiile de fabrica? o vei tine in vitrina .... in conditiile in care pretul la aprilii second a scazut de acum 3 ani de la 1400-1500 eur la 800-900??? iar bmw e doar putin mai sus....apropos,eu am dat 30 lei pe placute frana spate...in motociclism se arunca sume ridicol de mari pe piese care nu costa nici un sfert pe cat cer vanzatorii,inclusiv oem.

Iti dai seama ca nu o tin in vitrina. Pe de o parte e bine sa faci un efort financiar de genul asta pentru ca te sui pe ea si te duci unde te taie capul, fara sa stai cu frica de a te lasa in drum. Exceptand pana de cauciuc, de care am avut parte doar de doua ori. Pe de alta parte e simplu sa tii evidenta viitoarelor schimburi de diverse, mai ales alea costisititoare, nu ma refer la ulei si antigel. Stii, de exemplu, ca in manualul tehnic se specifica schimbarea frei-wheel-ului la 40.000 km? Nici eu n-am stiut si aveam draci ca da rateuri pe la vreo 60.000 km.

Partea proasta e ca numite repere nu ai cum sa le iei aftermarket pentru ca ori sunt proaste, ori nu se fabrica. Un exemplu recent este cel patit de mine cu releul de incarcare, luat chinezesc cu 250 de lei si care a tinut fix o saptamana.

Eu nu sfatuiesc pe nimeni sa arunce banii pe piese originale, dar poate sunt unii care citesc si pun in balanta o componenta scumpa, care tine numarul speficat de km sau ani, si o alta, mai ieftina, fara garantie. Cateodata nu este bine sa te scumpesti "la faina".

Pe mine m-a interesat sa o fac ca noua si pentru ca este partenerul meu de munca. Fac lunar cam 4-5.000 de km dintre care 2.500 km in Grecia. Nu e nicio fericire sa te lase aiurea in drum, mai ales la preturile lor.

Anyway, avand in vedere ca m-am ocupat intens de cautari si comparari de preturi, daca este cineva interesat de vreun sfat, ii stau la dispozitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ mad_max_86

 

Madalin merge cu motorul foarte mult, de cand se incalzeste putin - martie pana in decembrie.

Facand foarte multi km este importnat sa aiba motorul pus bine la punct. Este vital pentru el acest lucru.

Poate ca unii ar merge si cu furca bataind in toate directiile si traind emotii la fiecare frana, dar cand depinzi de motor zilnic nu iti permiti.

Nu multi au schimbat si cuzinetii in amortizoare. Majoritatea schimba doar uleiul, cuzinetii inca fiind ok. Dar la un moment dat prind si aceia joc si trebuiesc schimbati.

Asta a fost pretul.

Banii i-a bagat dupa cum scrie in jumatate de an.

Mult timp de acum incolo, exceptand consumabilele nu va mai avea de bagat bani in motocicleta.

Tu ai dat 30 ron pe placute de frana spate de la scuter - este riscul tau pe care ti l-ai asumat stiind ce pui la frane.

Poti sa pui si ulei de gatit in loc de ulei in motor... va merge. Intrebarea este cat va merge si cum va merge.

La ce tine de siguranta nu e bine sa iei lucruri ieftine.

E ca si cum ai cumpara doar cauciucuri sh, mai vechi de 10 ani, care inca arata bine. In cazul asta nu grosimea / uzura cauciucului conteaza. Conteaza ca nu mai are aderenta pe care o are un cauciuc nou.

Crede-ma ca este diferenta uriasa.

 

Nu vreau sa intelegi din postul meu ca iti tin vreo "predica" - departe de mine acest lucru. Probabil, in aceleasi conditii, oricare dintre noi ar fi investit fix aceasi bani in motor.


» Post actualizat in 04 Jun 2015 10:11

@ Madalin

 

Am postat cam in acelasi timp :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fara prea multe comentarii , sunt adeptul celor doi de sus , Mada si Mony -sunt lucruri la care nu iti permiti , ca om care ti la viata ta , sa spui :LAS' CA MERE SI ASA..."Motociclistul , prin natura conceptiei vehiculului pe care il piloteaza este si asa mai expus decat pasagerii auto , la riscuri si nu se merita sa te autoexpui singur , constient , cumparand tampenii ieftine.Mi se pare copilarie.

 

Dragii mosului , maturizati-va odata , avem o singura viata


» Post actualizat in 04 Jun 2015 11:45

mi se pare cam ieftinuta dar arata destul de bine :

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=604907&selpic=0&zoom=1#foto

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam pe principiul asta am mers si eu - revizia e revizie, ce e de schimbat trebuie schimbat cu piese originale unde nu costa exagerat de mult, compatibile unde sunt 100% sigur ca sunt intr-adevar compatibile si nu ma lasa dupa 3 kilometri.

 

Ne cam lasam viata in "mainile" motoarelor astora, iar pe mine nu vreau sa ma lase mobra intr-o curba, intr-o depasire sau in orice alta situatie, de fapt, din cauza ca am fost zgarcit la niste maruntisuri care, in principiu, la niste "utilaje" cu anii si kilometrii astia, sunt deja la stadiul de consumabile: bucse, rulmenti, semeringuri, cuzineti, kit de lant, cauciucuri, etc.

 

La fel, nici reparatiile mai mari nu trebuiesc ignorate, ba chiar din contra, dar de regula alea te si impiedica sa pornesti motocicleta, asa ca nu am mai insistat cu ele, ca le faci fie ca vrei sau nu vrei.

 

Costa? Da, costa, dar e ceva ce iti asumi in momentul in care iti cumperi o motocicleta (sau masina, duba, bicicleta, whatever, ca toate au nevoie de intretinere): ori dai multi bani si iei ceva nou sau aproape nou cu care cativa ani nu ai treaba (adica in afara de reviziile normale: ulei, lichid de racire, kit de lant, cauciucuri, ulei si semeringuri de furca, etc.), ori dai mai putin si in timp tot "completezi" pana cand ajungi, in principiu, cam la aceeasi suma.

Editat de xtx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda,masinile-s necesitati,mobrele-s lux!"Echilibrul" pe ele,costa!

 

Eu nu fac rabat de la nimic,mai bine-mi iau de la gura,decat sa nu le dau mobrelor ceea ce este necesar.

Acuma am 4... :rusinica:

Asta nu era o lauda!!!Sper ca s-a inteles mesajul!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DECI....ESTE URGENT

Buna ziua si Salut iarasi :)

Firul respectiv care era de la CDI ma ajuta sa o pot porni mult mai usor( sau cel putin asa pare) in fine.

Referitor la nnivelul benzinei care mereu este ridicat in carb. m-am hotarat sa desfac carb.... Dupa ce am primit sfaturi de la voi( cei care mi le-au dat) am zis hai sa iau fiecare piesa la verificat. SURPRIZA.. ar trebui schimbate acul-jet( nu ma c%c pe mine da.. nu stiu cum e in romana) si diafragma la carb 2 are o mica ruptura.

Au mai ramas 9 zile pana la plecare si.. nu gasesc nici-unde diafragma de asta in Anglia. Am gasit in GErmania dar vanzatorul este pelcat pana pe 7Iun plus 4zile posta....

Stie careva daca se poate lipi in vreun fel si cum afecteaza aceasta ruptura a diafragmei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DECI....ESTE URGENT

Buna ziua si Salut iarasi :)

Firul respectiv care era de la CDI ma ajuta sa o pot porni mult mai usor( sau cel putin asa pare) in fine.

Referitor la nnivelul benzinei care mereu este ridicat in carb. m-am hotarat sa desfac carb.... Dupa ce am primit sfaturi de la voi( cei care mi le-au dat) am zis hai sa iau fiecare piesa la verificat. SURPRIZA.. ar trebui schimbate acul-jet( nu ma c%c pe mine da.. nu stiu cum e in romana) si diafragma la carb 2 are o mica ruptura.

Au mai ramas 9 zile pana la plecare si.. nu gasesc nici-unde diafragma de asta in Anglia. Am gasit in GErmania dar vanzatorul este pelcat pana pe 7Iun plus 4zile posta....

Stie careva daca se poate lipi in vreun fel si cum afecteaza aceasta ruptura a diafragmei?

Salut!

Diafragma o gasesti aici> http://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp?id=0161-EUR-05-1995-E169-BMW-F_650_94_0161_&mg=13

Carburatoarele sunt identice, Mikuni 33.

 

post-88469-0-05004400-1433434209_thumb.jpg

 

In Romania costa 94 de lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica si oringurile de la plutitoare , daca nu stii care sunt cauta inapoi ca s-a mai discutat despre asta cu poze si explicatii detaliate . Puteai sa faci asta de la inceput si dupa ce studiai temeinic problema intrebai ? Dar asa se vede ca nu ti-ai facut lectiile si Aprilica nu permite asa ceva .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Ai dreptate remu1. Nu mi-am facut temele. Ce sa zic...nu ma asteptam la o astfel de surpriza.

Am verificat O-ring urile si sunt in regula.

Totusi ce anume afecteaza acea gaura si daca se poate repara cumva.

Ar mai fi o varianta sa le cumpar din Romania si sa le aduca cineva in Anglia.Este un distribuitor in tara de asa ceva?

 

P.S. Eugen.. Din Iasi sau din Cambridge :)

Editat de Iulian C
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

By the way,am revenit de la Focsani.

Am fost cu Dominatorul pana la urma.

Echipa lui fi-miu a adus cupa turneului acasa. :)

post-74306-0-29935000-1433435637_thumb.jpg

post-74306-0-41252800-1433435661_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Dar asa se vede ca nu ti-ai facut lectiile si Aprilica nu permite asa ceva .

Corect!

Asa ajunge Aprilia sa fie de shite in fata celorlalti!E doar un exemplu din multele pe care le stiu eu de la ceilalti.

» Post actualizat in 04 Jun 2015 16:49

DECI....ESTE URGENT

Buna ziua si Salut iarasi :)

Firul respectiv care era de la CDI ma ajuta sa o pot porni mult mai usor( sau cel putin asa pare) in fine.

Referitor la nnivelul benzinei care mereu este ridicat in carb. m-am hotarat sa desfac carb.... Dupa ce am primit sfaturi de la voi( cei care mi le-au dat) am zis hai sa iau fiecare piesa la verificat. SURPRIZA.. ar trebui schimbate acul-jet( nu ma c%c pe mine da.. nu stiu cum e in romana) si diafragma la carb 2 are o mica ruptura.

Au mai ramas 9 zile pana la plecare si.. nu gasesc nici-unde diafragma de asta in Anglia. Am gasit in GErmania dar vanzatorul este pelcat pana pe 7Iun plus 4zile posta....

Stie careva daca se poate lipi in vreun fel si cum afecteaza aceasta ruptura a diafragmei?

Deci e clar o gaura in membrana,dupa cum am presupus inainte.

» Post actualizat in 04 Jun 2015 16:51

By the way,am revenit de la Focsani.

Am fost cu Dominatorul pana la urma.

Echipa lui fi-miu a adus cupa turneului acasa. :)

Felicitari,dar eu stiam deja! :10:

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect!

Asa ajunge Aprilia sa fie de shite in fata celorlalti!E doar un exemplu din multele pe care le stiu eu de la ceilalti.

» Post actualizat in 04 Jun 2015 16:49

Deci e clar o gaura in membrana,dupa cum am presupus inainte.

Cristi... da. Ai presupus bine. DAr totusi.. cu ce afecteaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DECI....ESTE URGENT

Buna ziua si Salut iarasi :)

Firul respectiv care era de la CDI ma ajuta sa o pot porni mult mai usor( sau cel putin asa pare) in fine.

Referitor la nnivelul benzinei care mereu este ridicat in carb. m-am hotarat sa desfac carb.... Dupa ce am primit sfaturi de la voi( cei care mi le-au dat) am zis hai sa iau fiecare piesa la verificat. SURPRIZA.. ar trebui schimbate acul-jet( nu ma c%c pe mine da.. nu stiu cum e in romana) si diafragma la carb 2 are o mica ruptura.

Au mai ramas 9 zile pana la plecare si.. nu gasesc nici-unde diafragma de asta in Anglia. Am gasit in GErmania dar vanzatorul este pelcat pana pe 7Iun plus 4zile posta....

Stie careva daca se poate lipi in vreun fel si cum afecteaza aceasta ruptura a diafragmei?

daca nu gasesti, eu am facut mai demult o carpeala la un dominator de 650....omu a mers inca 2000km pana le-a schimbat .... iti trebuie http://www.multibox.ro/bricolaj-constructii/adezivi/adezivi-uz-general/adezivi-universali/adeziv-power-uhu un adeziv preferabil transparent si neaparat flexibil , izoler band negru de calitate ( ptr flexibilitate ) . nu recomand daca crapatura e mai mare de 4mm sau ai gaura mai mare de 2mm diametru maxim. trebuie sa observi cum se pliaza membrana in miscarea sus incat peticul sa fie cat mai putin solicitat pe marginile lui . ca dimensiune cam cat unghia de la degetul mainii. lipiciul trebuie lasat cel putin 10 ore la uscat . dupa montare porneste-o cateva minute ,si daca ti se pare ca e ok opreste motorul , si demonteaza-o din nou sa verifici daca lipitura nu da semne de dezlipire. preferabil sa lipesti pe exterior ( fatza ce da catre capac)

 

dar...nu vei avea nici o garantie...totu va depinde de maiestria ta ca mester.si inainte de lipire degreseaza cat poti de bine membrana.

 

legat de acele de la main jet , daca sunt uzate , le poti lasa cu o pozitie mai jos. ( siguranta pusa pe primul canal de sus ).

 

totusi,in uk chiar nu exista vreun site gen sa cauti piese moto macar din dezmembrari daca noi nu? daca nici dupa cele de sus nu merge decent , sa nu te puna careva sa pleci la drum.succes

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi... da. Ai presupus bine. DAr totusi.. cu ce afecteaza?

Consum mare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mad_max.. mersi de sfat. Dar spre fericirea mea am gasit de cumparat pt BMW F650. 14lire. Am luat 2 diafragme si 2 ace. total 33lire cu tot cu transport. Acum sper sa fie usor de schimbat. :)

esti bine , dar ai grija la ace sa fie identice cu cele vechi... bmw-ul are jiglerele mai mari..........................adaug : consum mare + mers sacadat in zona midrange.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atat zic......3,3% ...sa moara injectia :)))

Mno,da' de ce esti rau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...