mad_max_86 Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 (editat) ah,uitasem complet de seawolfs...planificasem o iesire cu cortul in 2 la cheile dobrogei weekendul care urmeaza ...sa anuntati si voi din timp daca veniti , sa-mi fac timp sa ne vedem macar putin , ar fi pacat....daca , de sambata la pranz ma evadez in pustiu cu mobra in varfu dealului. @Victor.....te inteleg perfect,aceleasi contre in idei le aveam in toate firmele in care am lucrat cu managementul si directorii, indiferent ca trebuie sa proiectezi o executie/caiet de lucrare sau sa vinzi un produs ) ..... ai pus punctul pe i cu managementul , e capul tuturor rautatilor si prostiei din conducerea lumii intregi » Post actualizat in 08 Jun 2015 09:11* sa vad cum reorganizez programul sa fiu si eu la parada de sambata...de obicei era dupa masa @2 ....ca dupa aceea sa plec cu cortul Editat Iunie 8, 2015 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 cateva lucruri interesante.Pentru cei care nu stiu : Motor DOHC- doua axe cu came si SOHC -un singur ax cu came http://motorhead.ro/aprilia-pegaso-650-90-95/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 mi-am dat comanda de placute frana...... http://www.piese.com.ro/ un magazin la care am gasit multe piese la preturi bune , 59 lei setul + 19 lei pret fix transport ! la my moto si yamaha ( aduc de pe motomike.eu) cele mai ieftine 129lei in constanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 (editat) ... @Cristian,cam rasfatat cutul ala.. Din pacate,catelul Buc,e trist ca i-au murit singurii 2 prieteni ce i-a avut,la interval de 3 saptamani! Foarte frumos, Cristi! Saru-mana,Victor! » Post actualizat in 08 Jun 2015 16:17 Iaca,inca cateva poze de moment: Editat Iunie 8, 2015 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian C Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 (editat) Mad_MAX Le-am gasit pe un site din Anglia. PRetul a fost de 10Lire/buc. Nu stiu cum zici tu ca ai scos 4,6 cu Arpilia ca mie imi ia dublu. ACuma ma gandesc asa: 1. schimb ambele diafragme(1 schimbata a2a e pe drum) Cuiele sunt schimbate, eventual am sa incerc sa iti urmez sfatul si sa mut o pozitie mai sus(2 de jos in sus) 2. sa schimb acul plutitor la ambele 3. As vrea sa schimb Main jet-ul. ( iar ma c@c pe mine si nu stiu denumirea in romana) 4. Daca toate astea depasesc 50lire.. nu mai iau nimic si imi cumpar alte carburatoare. Cu ce am schimbat pana acum ( diafragma si 2 cuie) am mers 80km cu 6litri. Dar eu stateam si ma gandeam asa... singurel. Nu cumva am rezervorul spart? Editat Iunie 8, 2015 de Iulian C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Azi am filmat o plimbarica prin oraul meu Campina , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 (editat) iuliane nu le mai schimba alandala ca le faci vraiste....8% e enorm.....da-i 2,5 ture la suruburile de aer, acele la primul clips de sus , si vezi ce scrie pe capul la main jet , ai 112,5 ca mine sau 127 sau 132?....fa reglajele astea si dupa mai vb...si inca asteptam niste poze cu bujia,doar asa iti putem zice cum iti functioneaza carbelitoarele,amestec sarac sau bogat( 99% prea bogat )! Editat Iunie 8, 2015 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian C Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Max .. uite asta nu intele eu! Uni spun ca surubul de amestec se regleaza la 3.5ture, alte 4 ture, altii 4,5 ture. Unii spun ca regleaza doar relantiul( dar lamelele din carburator, alea ce mai regleaza?! Deci chiar nu mai inteleg nimic. Eu stiu asa. surubul care reglezi relantiul este cel care are si un cablu ce iese din carb nr1 de care invarti si se regleaza turatia relantiului. Surubul de sub carburator care este pentru amestec... regleaza .. cum se si asteapta.. AMESTECUL de aer/carburant. Asta inseaman(d.p.m.d.v. si ce m-am interesat) ca: - daca este prea deschis( adica prea multa benzina) revine greu la turatia la normal si nu are un mers lin. - daca este prea inchis ( adica putina benzina) nu are putere suficienta( asta observi cel mai bine cand ai o panta si esti in viteza superioara si creste in turatie turatie greu. ( am impresia ca in acest caz creste si temp la apa mult mai repede) Acum din astea 2 rezulta ca prima tine doar de turatia motorului la relanti(deci nu prea are treaba cu consumul) si a2a tine de cat de tare se chinuie motorul sa faca ce ii ceri. Apoi ar mai fi si nivelul de benzina din carb. Am observat ca daca motorul este orpit am un nivel, daca este pornit nivelul creste semnificativ(deci am pute avb de supra-alimentare sau este normal?) Acum intreabarea ce mai importanta este.... CE ANUME IMI SCAPA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Acum intreabarea ce mai importanta este.... CE ANUME IMI SCAPA? cam asa functioneaza carbelitoarele noastre. Nu intelegi cum functioneaza corespunzator n astfel de carbelitor. 1. Suruburile de amestec practic nu fac amestecul ci lasa sa treaca mai mult sau mai putin carburant pe un canal si apoi se amesteca cu aerul care intra pe langa fluture.Acel fluture de la acceleratie nu trebuie sa fie inchis de tot ci trebuie sa aiba o fanta mica pe unde trece aerul-cat un ac de cusut se regleaza initial din acel acel surub cu arc care deschide fanta de aer.De ce 3.5 ture surubul de amestec ? asa la calculat Mikuni, insa cum fiecare motor functioneaza diferit reglajul se face diferit , mai ales ca nu avem carburatoare noi. De ce nu influenteaza regimul la acceleratie?pt ca circuitul de relanti se inchide cand accelerezi deci chiar daca ai suruburile date 8 ture inapoi , cand deschizi clapeta de acceleratie circuitul se inchide. 2. Pune siguranta cuiului de dozaj pe pozitia adou-a de sus in jos , nu de jos in in sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Alinee cat am injurat aseara,am incercat faza cu desincronizarea la carburatoare...e o loterie sa reglezi relanti-ul odata ce o clapeta e prea deschisa,cealalta e inchisa,si viceversa....de 3 ori le-am dat jos si m-a apucat 12 noaptea dar n-am mai putut s-o pornesc ca ar fi venit vecinii cu bata.....plus ca reglajul permite extrem de putin defazajul intre clapeti si nu e nici o branza....ca sa iasa ceva ar trebui modificata mult piesa de legatura dintre cei 2 clapeti,si nu cred ca are rost. foarte tare filmuletul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Alinee cat am injurat aseara,am incercat faza cu desincronizarea la carburatoare...e o loterie sa reglezi relanti-ul odata ce o clapeta e prea deschisa,cealalta e inchisa,si viceversa....de 3 ori le-am dat jos si m-a apucat 12 noaptea dar n-am mai putut s-o pornesc ca ar fi venit vecinii cu bata.....plus ca reglajul permite extrem de putin defazajul intre clapeti si nu e nici o branza....ca sa iasa ceva ar trebui modificata mult piesa de legatura dintre cei 2 clapeti,si nu cred ca are rost. foarte tare filmuletul informatii bune.Si mie imi este scarba sa scot carburile si de aceea am renuntat deocamdata.Am zis ca studiez problema si apoi incerc , dar daca nu ti-a iesit cred ca nu e simplu si probabil nu are rost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 (editat) intre timp o iau si eu pe calea lui Cristian , am pus ochii pe o honda ntv revere ( ar fi a 3-a identica in serie pe care as detine-o in ordinea anilor 88 89 90 ) ) dar trebuie sa merg pana in timisoara ...asa ca voi da o fuga in weekendul 19 iunie si mai mult ca sigur o voi lua,se pare si fostul telescop spate vandut de mine acum 4 ani se intoarce la pachet ) http://olx.ro/oferta/vand-honda-ntv-revere-ID41XaK.html#7ac0910c09;promoted asa ca va urma cat de curand si pegasul sa ia alta cale, preferabil pe un dominator de 250,ca s araman si cu ceva de enduro usor...am gasit unul in mangalia cere 600e dar fatza e masochita rau,are far de hornet,aripa n-am cuvinte si km digital....in rest toate sunt scumpe raaaau. daca mai stiti ceva mobre enduro-touring la schimb cu pegaso de enduro 4t , dar mai mici de 600cc...let me know Editat Iunie 9, 2015 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 fara suparare dar la asta visez , desi ieri am imbinat enduro cu strada si se comporta aprilica impecabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 mmm,noul tenere 660...dar,vezi tu...scump dom'ne scump ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 mmm,noul tenere 660...dar,vezi tu...scump dom'ne scump ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Aline,e ca cea a lui Adi Torpan. Vezi ca are multe poze cu iesiri pe munte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Aline,e ca cea a lui Adi Torpan. Vezi ca are multe poze cu iesiri pe munte. stiu.Are cateva albume bune pe doua roti , chiar si o nunta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 (editat) intre timp o iau si eu pe calea lui Cristian , am pus ochii pe o honda ntv revere ( ar fi a 3-a identica in serie pe care as detine-o in ordinea anilor 88 89 90 ) ) dar trebuie sa merg pana in timisoara ...asa ca voi da o fuga in weekendul 19 iunie si mai mult ca sigur o voi lua,se pare si fostul telescop spate vandut de mine acum 4 ani se intoarce la pachet ) http://olx.ro/oferta/vand-honda-ntv-revere-ID41XaK.html#7ac0910c09;promoted asa ca va urma cat de curand si pegasul sa ia alta cale, preferabil pe un dominator de 250,ca s araman si cu ceva de enduro usor...am gasit unul in mangalia cere 600e dar fatza e masochita rau,are far de hornet,aripa n-am cuvinte si km digital....in rest toate sunt scumpe raaaau. daca mai stiti ceva mobre enduro-touring la schimb cu pegaso de enduro 4t , dar mai mici de 600cc...let me know Domi ala din Mangalia e batucada,adica-i vai de mama lui!!! » Post actualizat in 09 Jun 2015 14:50 fara suparare dar la asta visez , desi ieri am imbinat enduro cu strada si se comporta aprilica impecabil Am un prieten care si-a luat unul de vreo luna.Are 63.000 de km si merge ca uns.Un bivol de motor!-Vezi pozele! » Post actualizat in 09 Jun 2015 14:52 PS:Mai baieti,azi am incercat p-aici pe la munte o Aprilia Shiver din 2008!M-a cam bulversat... De la 50 de cp la 95 de cp... Editat Iunie 9, 2015 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Domi ala din Mangalia e batucada,adica-i vai de mama lui!!! » Post actualizat in 09 Jun 2015 14:50 Am un prieten care si-a luat unul de vreo luna.Are 63.000 de km si merge ca uns.Un bivol de motor!-Vezi pozele! » Post actualizat in 09 Jun 2015 14:52 PS:Mai baieti,azi am incercat p-aici pe la munte o Aprilia Shiver din 2008!M-a cam bulversat... De la 50 de cp la 95 de cp... apropos de bivol cred ca cel din poza e Supertenere de 1190 cmc-da e un bivol cu B mare. Eu am pus poza fratelui mai mic de 660 cred ca acelas Minareli ca pe Aprilia si e versatil foc , intr-adevar un Dual purpose de exceptie. Iar de shiver impresia cred ca a fost buna, V2 750 cmc cred ca e facut de Aprilia motorul de data asta , nu mai stiu , are acceleratie electronica , trei tipuri de setari de mers etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian C Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Nu intelegi cum functioneaza corespunzator n astfel de carbelitor. 1. Suruburile de amestec practic nu fac amestecul ci lasa sa treaca mai mult sau mai putin carburant pe un canal si apoi se amesteca cu aerul care intra pe langa fluture.Acel fluture de la acceleratie nu trebuie sa fie inchis de tot ci trebuie sa aiba o fanta mica pe unde trece aerul-cat un ac de cusut se regleaza initial din acel acel surub cu arc care deschide fanta de aer.De ce 3.5 ture surubul de amestec ? asa la calculat Mikuni, insa cum fiecare motor functioneaza diferit reglajul se face diferit , mai ales ca nu avem carburatoare noi. De ce nu influenteaza regimul la acceleratie?pt ca circuitul de relanti se inchide cand accelerezi deci chiar daca ai suruburile date 8 ture inapoi , cand deschizi clapeta de acceleratie circuitul se inchide. 2. Pune siguranta cuiului de dozaj pe pozitia adou-a de sus in jos , nu de jos in in sus Salut, Hai ca acuma imi este mai clar. deci surubul de amestec este ddoar pentru benzina. si surubul cu arc de la lamela este pt aer. ACUM E CLAR PT CAPUL MEU! Acum am reusit sa scot bujia fara sa desfac carenaju si surpriza este ca-i neagra si are depuneri pe ea in conditiile in care nu are nici 500km. Acum mai vin cu o intrebare legata de un aspect si anume...Filtru de aer! L-am schimbat acum ceva timp in urma cu unul facut de mine dintr-un burete cu 2 straturi (1 des si altul mai rar) Nu cumva este prea des si nu lasa suficient aer sa intre???? Am poze pe calc dar nu stiu cum draci sa le pun aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 (editat) apropos de bivol cred ca cel din poza e Supertenere de 1190 cmc-da e un bivol cu B mare. Eu am pus poza fratelui mai mic de 660 cred ca acelas Minareli ca pe Aprilia si e versatil foc , intr-adevar un Dual purpose de exceptie. Iar de shiver impresia cred ca a fost buna, V2 750 cmc cred ca e facut de Aprilia motorul de data asta , nu mai stiu , are acceleratie electronica , trei tipuri de setari de mers etc Da,este exact inculpatul de 1200!Mersi de fra-su mai mic de 660,mai precis de 659! Nu,motorul e Rotax 2 in V de 749 cmc,V la 90 de grade.Are setare de RAIN(50 de cp),TOURING(70 de cp) si SPORT(95 de cp),care se schimba de la buton din mers!!!La SPORT innebuneste efectiv!Si are 6 viteze... Editat Iunie 9, 2015 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 (editat) Da,este exact inculpatul de 1200!Mersi de fra-su mai mic de 660,mai precis de 659! Nu,motorul e Rotax 2 in V de 749 cmc,V la 90 de grade.Are setare de RAIN(50 de cp),TOURING(70 de cp) si SPORT(95 de cp),care se schimba de la buton din mers!!!La SPORT innebuneste efectiv!Si are 6 viteze... da nu mai stiam daca e Rotax sau Aprilia ... e un salt tehnologic mare , din ce am citit- nu prea multe.Eu raman in zona enduro » Post actualizat in 09 Jun 2015 17:10 Salut, Hai ca acuma imi este mai clar. deci surubul de amestec este ddoar pentru benzina. si surubul cu arc de la lamela este pt aer. ACUM E CLAR PT CAPUL MEU! Acum am reusit sa scot bujia fara sa desfac carenaju si surpriza este ca-i neagra si are depuneri pe ea in conditiile in care nu are nici 500km. Acum mai vin cu o intrebare legata de un aspect si anume...Filtru de aer! L-am schimbat acum ceva timp in urma cu unul facut de mine dintr-un burete cu 2 straturi (1 des si altul mai rar) Nu cumva este prea des si nu lasa suficient aer sa intre???? Am poze pe calc dar nu stiu cum draci sa le pun aici. la mine filtrul de aer este facut din burete de 1 cm grosime , burete de tapiserie .Nu trebuie sa fie prea des .Ce sa zic , normal ar fi unul original de hartie , insa avantajul la cel de burete este acela ca poti face doua -ieftine- si le alternezi spalandu-l pe cate unul. referitor la " surubul de amestec" , daca desfaci carburatoarele o sa vezi gauricele mici pe care nu poate trece in veci aerul , practic nu fac amestecul , teoretic da.Asa ca bagi un ac de cusut sub fluture , reglezi din surubul cu arc clapeta asfel sa poti scoate acul dar sa ramana fanta deschisa , suruburi amestec 3,5 ture , cuiele de dozaj cu siguranta pe poz 2 de sus in jos. Montezi si apoi faci reglajele fine cu motorul pornit din surubul cu arc , din cel de amestec , aici intervine priceperea mecanicului, urechea . Motorul trebuie sa functioneze la 1400 1500 ture in relanti si 2200-2300 cu socul tras , mersul sa fie rotund , fara sacadari , intreruperi Nu e usor , dar reglajul concret se face doar cu motorul pornit Succes! » Post actualizat in 09 Jun 2015 17:20 poti pune degetul pe tinteriorul tobei .Normal ar fi sa nu ai deloc funingine , dar la un motor mai uzat se permite , foarte putina si intotdeauna uscata .dac e umeda se prea poate sa ai prea multa benzina , sau mai grav ulei » Post actualizat in 09 Jun 2015 17:23 da nu mai stiam daca e Rotax sau Aprilia ... e un salt tehnologic mare , din ce am citit- nu prea multe.Eu raman in zona enduro » Post actualizat in 09 Jun 2015 17:10 la mine filtrul de aer este facut din burete de 1 cm grosime , burete de tapiserie .Nu trebuie sa fie prea des .Ce sa zic , normal ar fi unul original de hartie , insa avantajul la cel de burete este acela ca poti face doua -ieftine- si le alternezi spalandu-l pe cate unul. referitor la " surubul de amestec" , daca desfaci carburatoarele o sa vezi gauricele mici pe care nu poate trece in veci aerul , practic nu fac amestecul , teoretic da.Asa ca bagi un ac de cusut sub fluture , reglezi din surubul cu arc clapeta asfel sa poti scoate acul dar sa ramana fanta deschisa , suruburi amestec 3,5 ture , cuiele de dozaj cu siguranta pe poz 2 de sus in jos. Montezi si apoi faci reglajele fine cu motorul pornit din surubul cu arc , din cel de amestec , aici intervine priceperea mecanicului, urechea . Motorul trebuie sa functioneze la 1400 1500 ture in relanti si 2200-2300 cu socul tras , mersul sa fie rotund , fara sacadari , intreruperi Nu e usor , dar reglajul concret se face doar cu motorul pornit Succes! » Post actualizat in 09 Jun 2015 17:20 poti pune degetul pe tinteriorul tobei .Normal ar fi sa nu ai deloc funingine , dar la un motor mai uzat se permite , foarte putina si intotdeauna uscata .dac e umeda se prea poate sa ai prea multa benzina , sau mai grav ulei daca ai bujia cu depuneri , merge inecata . arde bujia cu flacara , curata cu o perie de sarma usor apoi stergi cu o carpa . Montezi , Pune sigurantele de la cuiele de dozaj neaparat pe pozitia 2 de sus in jos si vezi ce se intampla( la mine sunt chiar pe prima pozitie) Editat Iunie 9, 2015 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian C Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Sunt total de acord cu voi pana la un punct. Positia sigurantei pe 2 de sus in jos. :-? Am zis anterior ca am cuparat cuie de BMW F650 care sunt foarte putin mai groase si pozitia 3(de sus in jos) la acele originale corespunde cu ultima pozitie a celor de la BMW (ultima de jos). Stiu ca are 5 pozitii cuiul. Dupa cum spune-ti ar trebui sa fiu cu 1 pozitie peste ultima de la cuiul original. Nu este prea lasat in interiorul carburatorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 (editat) Sunt total de acord cu voi pana la un punct. Positia sigurantei pe 2 de sus in jos. :-? Am zis anterior ca am cuparat cuie de BMW F650 care sunt foarte putin mai groase si pozitia 3(de sus in jos) la acele originale corespunde cu ultima pozitie a celor de la BMW (ultima de jos). Stiu ca are 5 pozitii cuiul. Dupa cum spune-ti ar trebui sa fiu cu 1 pozitie peste ultima de la cuiul original. Nu este prea lasat in interiorul carburatorului? reglajele sunt pe cuie de Aprilia nu stiu ce ai cumparat si ce corespunde sau nu , aici e beleaua ta Editat Iunie 9, 2015 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian C Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 ) MErsi Alin. Un raspuns cat se poate de sincer. La cuiul meu ar insemna pozitia 2 de jos in sus. Am sa vad cum se comporta si voi posta rezultatul poate interseaza si pe altii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.