Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

...

in alta ordine de idei,acum inteleg de ce Cristian ii fura nevestii asa des jucaria asta mica....e distractie maxima, pocket bike enduro :))

Corect,ca-i accesibila inaltimii mele,nu pentru ca-i Honda! :nono:

» Post actualizat in 20 Jul 2015 15:09

Cu parere de rau , va parasesc...am schimbat Aprilia pe o Honda Dominator nx250...

La cum ai vorbit "de bine" Aprilica,nu-i nicio parere de rau din partea ta!Din contra!

Mno,oricum noi Aprilienii,te iertam!Orice tranta e un picior in fund inainte!

Distractie sa ai cu hondele din dotare! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ba chiar AMR 18 zile,azi!

ne indreptam catre 17

» Post actualizat in 20 Jul 2015 15:46

pentru intalnirea din August rog bucurestenii sa propuna un traseu sa imi adaptez si eu plecarea .Pana atunci propun eu ceva

post-78987-0-54959300-1437407431_thumb.jpg

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...vezi ca ultimii 20 km dintre Zarnesti si Fagaras sunt cam praf...bine pentru Pegaso sunt acceptabili...depinde si cat de tare vrei sa mergi pe bucata aia...am trecut pe acolo in urma cu 2 saptamani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...vezi ca ultimii 20 km dintre Zarnesti si Fagaras sunt cam praf...bine pentru Pegaso sunt acceptabili...depinde si cat de tare vrei sa mergi pe bucata aia...am trecut pe acolo in urma cu 2 saptamani...

multam de informatie !Nu am mai trecut pe acolo de vre-o 7 ani

» Post actualizat in 20 Jul 2015 18:30

Multumesc Alin, nu am gasit joc acolo, insa am gasit joc destul de mare la '' rear shock absorber '' am comandat rulmentii, o sa revin cu informatii dupa schimbare, vad ca si tu ai desfacut sistemul.

ai reusit sa rezolvi?

Eu unul am pus totul la loc , gresat , deoarece nu am gasit joc prea mare. Joc am avut la tampoane , dar le-am rezolvat cu cauciuc de camera.

probe nu am facut deoarece nu am luat leafa si sunt chellllllllllll , trag de benzina la masina.Nu ma duc cu mobra la lucru deoarece o umplu de praf in cocina aia si imi pare rau de ea

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam de informatie !Nu am mai trecut pe acolo de vre-o 7 ani

» Post actualizat in 20 Jul 2015 18:30

ai reusit sa rezolvi?

Eu unul am pus totul la loc , gresat , deoarece nu am gasit joc prea mare. Joc am avut la tampoane , dar le-am rezolvat cu cauciuc de camera.

probe nu am facut deoarece nu am luat leafa si sunt chellllllllllll , trag de benzina la masina.Nu ma duc cu mobra la lucru deoarece o umplu de praf in cocina aia si imi pare rau de ea

Nu am reusit. Nu mi-au ajuns 2 rulmenti. Se pare ca ar veni maine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ne indreptam catre 17

» Post actualizat in 20 Jul 2015 15:46

pentru intalnirea din August rog bucurestenii sa propuna un traseu sa imi adaptez si eu plecarea .Pana atunci propun eu ceva

E ok pe acolo, te pescuim din Campina dupa ce dai cafeaua de rigoare din benzinarie :)

Hai sa vedem cum stam cu cazarea, care ia camera, care ia cortul. Ca, sincer, pe mine ma batea gandul sa iau cortul. Dar daca iau cortul, trebuie sa venim cu doua motoare, ca ala ocupa un loc. Si problema e ca celalalt motor nu e nici Aprilia si nu are nici motor Rotax, asa ca mi-e sa nu fie descalificat. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ok pe acolo, te pescuim din Campina dupa ce dai cafeaua de rigoare din benzinarie :)

Hai sa vedem cum stam cu cazarea, care ia camera, care ia cortul. Ca, sincer, pe mine ma batea gandul sa iau cortul. Dar daca iau cortul, trebuie sa venim cu doua motoare, ca ala ocupa un loc. Si problema e ca celalalt motor nu e nici Aprilia si nu are nici motor Rotax, asa ca mi-e sa nu fie descalificat. :)

ca sa nu mai intrati in oras sa pierdem timpul , pe DN 1 la iesire din Campina este tot o benzinarie ETU , dau cafeaua acolo.Cu Victor m-am intalnit acolo cand am mers la Sighisoara

» Post actualizat in 21 Jul 2015 12:34

Cristi

Ne duci la Cascada Sipote si la Poarta Zmeilor?

» Post actualizat in 21 Jul 2015 12:43

stie careva dimensiunile pentru camerele rotilor noastre?

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

...

Cristi

Ne duci la Cascada Sipote si la Poarta Zmeilor?

...

Ne intalnim si stabilim dup-aia ce si unde putem merge.

Cred ca asa e mai corect. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bun traseul, Alin.

P.s. iata ce vreau sa fac:

attachicon.gif20150720_213804.jpg

explica poza

Ai ceva lentile , lupe ....pe acolo?

» Post actualizat in 21 Jul 2015 15:13

Ne intalnim si stabilim dup-aia ce si unde putem merge.

Cred ca asa e mai corect. :peace:

normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sunt 2 lupe dreptunghiulare, una e faza lunga si una faza scurta :)

:peace:

daca am inteles bine vei pune un corp de iluminat cu led si din ce imi dau seama vei marii efectul cu 300 % .Vezi sa te incadrezi in normele legale. daca o sa ai lumina prea puternica , D-l politist iti va lua talonul si te va trimite la RAR pt verificare

» Post actualizat in 21 Jul 2015 18:18

Mi-am verificat incarcarea releului 14,38 volti.E perfect.In prealabil am curatat toate contactele aferente

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un kit de pana de bicicleta plus un petec mai mare ( in caz de rupere mai mare sau in jurul ventilului) e mai usor de carat. Manopera e aceeasi. Pe 19 ar merge, dar nu stiu cum poti infunda camera pe roata de 17 fara sa faca cute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am aflat de la Florin - Moto Bike Shop dimensiunile la camerele moto. Se gasesc pe situl lor


https://www.motobikeshop.eu/ro/camera-de-aer-4.00-4.50-19-tr4
https://www.motobikeshop.eu/ro/camera-de-aer-3.50-4.00-17-tr4

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am o problema cu pornirea la un Pegaso 2002 injectie, incerc sa o pornesc si se aude un tacanit de la releul de start de sub rezervor (specific ca am in curent in baterie 12.9 V) problema a aparut dintr-o data, ii dadeam la automat ca nu pornea si la un moment dat nu mai invartea electromotorul si a inceput sa se auda zgomotul acesta. Care este problema? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Edy, bine ai venit!

 

In primul rand in la baterie masori tensiunea, curentul se masoara mai greu!

 

Tacanitul pe care-l auzi este de la un releu care cupleaza electromotorul, asta e bine pentru ca inseamna ca functioneaza.

 

Acum, ai doua variante, ori bateria este dusa (cati ani are, ce tip este, mai are lichid in ea?) ori electromotorul este blocat. Mai este si o a treia varinta (care s-a mai vazut pe forum) cand ambielajul era blocat din lipsa de ungere si s-a remediat simplu schimband motorul!!!

 

Cel mai simplu verifici variantele luand curent de la o alta baterie (procedura este aceeasi ca la masini), nu ai ce sa strici si oricum un CDI este ieftin!

 

Daca-i dai curent si invarte, ai bateria dusa, daca tot nu invarte, primul pas este sa dai electromotorul afara si sa-i schimbi carbunii.

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Edy, bine ai venit!

 

In primul rand in la baterie masori tensiunea, curentul se masoara mai greu!

 

Tacanitul pe care-l auzi este de la un releu care cupleaza electromotorul, asta e bine pentru ca inseamna ca functioneaza.

 

Acum, ai doua variante, ori bateria este dusa (cati ani are, ce tip este, mai are lichid in ea?) ori electromotorul este blocat. Mai este si o a treia varinta (care s-a mai vazut pe forum) cand ambielajul era blocat din lipsa de ungere si s-a remediat simplu schimband motorul!!!

 

Cel mai simplu verifici variantele luand curent de la o alta baterie (procedura este aceeasi ca la masini), nu ai ce sa strici si oricum un CDI este ieftin!

 

Daca-i dai curent si invarte, ai bateria dusa, daca tot nu invarte, primul pas este sa dai electromotorul afara si sa-i schimbi carbunii.

 

Spor!

Bateria este una Yuasa este de 1 an pe ea....am pus-o pe redresor si o sa vad maine rezultatul....Multumesc pentru sfat, o sa ma uit si la electromotor daca nu da niciun semn

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

In primul rand te sfatuiesc sa nu iei de la acel user de pe olx...I-am facut o oferta pentru prinderi si gentile laterale si m-a refuzat foarte nepoliticos(asta pe langa pretul exorbitant(550 euro) pe care l-a cerut....i-am raspuns politicos si mi-a transmis ca am fost un prost ca am luat Pegaso 650 , ca e un jaf de mobra si ca el abia asteapta sa scape de ea).

Te sfatuiesc sa iei una pe injectie(ai consum mai mic, motorul e putin mai elastic parca, pornire clar mai buna,nu pierzi putere in functie de altitudine, an mai nou, in general km mai putini facuti,are anumite bube rezolvate fata de cele pe carburatie(cdi-ul e mutat de sub sa , si scos afara in lateral) si cred ca mai sunt...)

Ca viteza de croaziera cel mai bine se simte pe la 90-110...peste oricum te cam sufla vantul si chinui si motorul,creste consumul.....intre 3500 si 4500 se simte cel mai bine....dc insisti cu turatii mari(peste 5500) risti sa arzi garnitura de chiulasa.

Consumul la o tura(Bucuresti TRansfagarasan Bucuresti) ca sa iti faci o idee la tipul de drum e 5.1 % dc mergi legal.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

 

Salut, ma pregatesc sa cumpar o Aprilia Pegaso in curand si cred ca cel mai potrivit sfat l-as primi de la posesori.

Salut si bine ai venit

Cea mai buna varianta este cea cu motor Minareli atat dpdv tehnic cat si economic -adica motor fiabil si economic.Motorul este folosit si de Yamaha care momentan tinde catre locul 1 la motociclete dual purpose ....in fine

Am inteles ca varianta pe injectie nu este cea mai fiabila din clasa avand ceva probleme.

 

Parerea mea este varianta pe carburatie , insa orienteazate la una care are o varsta mai mica . Desi varianta a 2-a Ga cum am eu au fost la vremea lor executate mai cu simt de raspundere , acum sunt batrane si doar daca este pasionat de Aprilia pegaso sau ai bani putini mai merita sa iei una.fara probleme poti merge cu ele la 140 la ora insa incearca asa cum a spus Nooxi sa nu mentii mult timp turatia peste 5500. Si asta nu e problema Apriliei ci a motorului marca Rotax.Asta e nimic nu e perfect pe lumea asta.

Aprilia Pegaso e o varianta buna la un pret foarte bun pe piata si merta , insa nu e pentru liniute ci doar fun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...