Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Drum bun sa aveti!

» Post actualizat in 15 Sep 2015 08:03

 

Sunt tare curios de unde ai dedus o scadere a consumului cu 0,3 litri. Ti-am zis, la mine, dupa ce am pus foaie de 44, in loc de 47, consumul, la viteza constanta 130 km/h, pe o distanta de 98 km, a fost 4,08 l/100 km. Inainte manca 4,1. Deci, insesizabil. Diferenta este enorma la liniaritatea schimbarii vitezelor, iar din punct de vedere al pierderii de putere, este insesizabil. Cand vin la tine, dai o tura cu a mea si te lamuresti.

am estimat din tabelul de rapoarte de la JT sprokets. Nu am dedus, s-ar putea sa gresesc ,asa sunt estimarile

Facem schimb de mobre si vedem care cum se comporta

» Post actualizat in 15 Sep 2015 08:20

Iegzakt!

 

Peste 2 ore pornim spre Transalpina.Maine spre Serbia si mai vedem pe unde ajungem...

E cam ultima saptamana mai calduta!

Apoi om vedea ce-a mai fi! :peace:

Drumuri bune!

» Post actualizat in 15 Sep 2015 16:50

azi am vrut sa scot nervii din mine si cum sa fac : endureala , soft ,normal si mi-am permis sa cad de doua ori , tot soft , mai greu cu ridicatu' de jos , insa privelistea minunata : Apus de soare pe Valea Prahovei

post-78987-0-56458700-1442335811_thumb.jpg

post-78987-0-07068800-1442335818_thumb.jpg

post-78987-0-90457200-1442335821_thumb.jpg

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ madalin pribu , prin modificarea pe care ai facut-o ai reusit sa te apropii oarecum de performantele Apriliei Pegaso . Dar nu vei reusi sa o egalezi deoarece iti lipseste ceva important : a cincea valva ( sau al cincilea element ) . Dar no offence man ! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ madalin pribu , prin modificarea pe care ai facut-o ai reusit sa te apropii oarecum de performantele Apriliei Pegaso . Dar nu vei reusi sa o egalezi deoarece iti lipseste ceva important : a cincea valva ( sau al cincilea element ) . Dar no offence man ! :hug:

Pai de acolo mi-a si ideea cu foaia spate, de la drumul de aproape 1.000 km cu Alin. La 120 km/h eu aveam 5.300 ture, iar Alin zicea ca are sub 4.000. In ceea ce priveste cea de-a cincea valva, sincer, nu-mi lipseste, ca mi s-au dat la schimb doua bujii si un consum de 4%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de acolo mi-a si ideea cu foaia spate, de la drumul de aproape 1.000 km cu Alin. La 120 km/h eu aveam 5.300 ture, iar Alin zicea ca are sub 4.000. In ceea ce priveste cea de-a cincea valva, sincer, nu-mi lipseste, ca mi s-au dat la schimb doua bujii si un consum de 4%.

nu am zis ca am sub 4000 ci sub 4500. Nu pot sa imi dau seama exact deoarece turometrul e clasic cu ac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pegaso meu model 95 are urmatoarea problema:

la deceleratii (frana mai tare, coborare panta mare combinat cu frana, etc) scade relantiul, eventual moare motorul.

 

a mai patit cineva asa ceva?

 

situatia extrema a fost azi cand, dupa o frana mai lunga (nu neaparat brusca) turatia a scazut si a murit motorul. am pornit-o si a mers mai putin de 5 secunde, apoi motorul a murit si a inceput sa curga benzina...de fapt venea benzina in carburator, nu era oprita (probabil de jiglerele alea mobilizate de plutitoare) si curgea in cutia filtrului de aer si de acolo, printr-un furtun de aerisire, sub motor.

solutia a fost demontarea carburatorului si apoi a luat-o instant.

Editat de enemy2day
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pegaso meu model 95 are urmatoarea problema:

la deceleratii (frana mai tare, coborare panta mare combinat cu frana, etc) scade relantiul, eventual moare motorul.

 

a mai patit cineva asa ceva?

 

situatia extrema a fost azi cand, dupa o frana mai lunga (nu neaparat brusca) turatia a scazut si a murit motorul. am pornit-o si a mers mai putin de 5 secunde, apoi motorul a murit si a inceput sa curga benzina...de fapt venea benzina in carburator, nu era oprita (probabil de jiglerele alea mobilizate de plutitoare) si curgea in cutia filtrului de aer si de acolo, printr-un furtun de aerisire, sub motor.

solutia a fost demontarea carburatorului si apoi a luat-o instant.

se numesc " cui pontou " , probabil trebuie sa verifici garnitura de pe margina de priza , poate nu mai corespunde , sau e pur si simplu un fapt intamplator dar in acelas timp normal: s-a pus cas , -nu e o problema tehnica

» Post actualizat in 16 Sep 2015 17:42

in balans au o miscare pe verticala care la o adica le poate bloca . Teoretic imposibil , dar practic se poate

» Post actualizat in 16 Sep 2015 17:49

azi mi-am dat jantele si spitele cu acid azotic , lucesc!

post-78987-0-97809600-1442425174_thumb.jpg

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se numesc " cui pontou " , probabil trebuie sa verifici garnitura de pe margina de priza , poate nu mai corespunde , sau e pur si simplu un fapt intamplator dar in acelas timp normal: s-a pus cas , -nu e o problema tehnica

» Post actualizat in 16 Sep 2015 17:42

in balans au o miscare pe verticala care la o adica le poate bloca . Teoretic imposibil , dar practic se poate

» Post actualizat in 16 Sep 2015 17:49

azi mi-am dat jantele si spitele cu acid azotic , lucesc!

Acid azotic? Pe asta de unde l-ai mai scos, ca si ale mele simt nevoia de putina stralucire?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alimentarea cu carburant a carburatoarelor se face prin cadere , la mobrele noastre ,- nu exista pompa de benzina - controlul cantitatii il face plutitorul si valva numita cui pontou. e posibil ca plutitorul sa fi ramas in pozitia deschis sau cuiul pontou sa se fi gripat pe jigler- cel mai probabil - astfel s-a inundat carburatorul si a curs benzina in exces prin galeria de aer in filtru si apoi jos. Motorul nu mai statea la relanti deoarece era inecat.Dac nu mai face figuri asta a fost .E bine sa verifici cauciucul din varf de la cuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu toti BMW-isti au nasul pe sus

» Post actualizat in 17 Sep 2015 15:41

cam asa au iesit jantele , astazi am dat cu bronz auriu pe bumbii de la spite

Aline, au iesit super, astept reteta. Dar vad eu bine ca e crapat suportul de la o spita din spate? Ia uita-te si tu, ca din poza nu imi dau seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, au iesit super, astept reteta. Dar vad eu bine ca e crapat suportul de la o spita din spate? Ia uita-te si tu, ca din poza nu imi dau seama.

daca te refei la tambur , acolo nu am umblat e vopseaua exfoliata. Asa se intampla la aluminiu , dupa un timp oxideaza in interior si impinge vopseaua in afara , deh are 21 de ani. Nu stiu daca se merita sa refac rotile ( desfacut spite , curatat janta , tambura , inlocuit spite ) sau poate sa iau altele noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reeevin cu aceasi problema .. am cumparat bujie noua ngk dr8ea si degeaba.. se pare ca problema e din aprindere, am o scanteie fooaartee slaba.. de la ce poate sa fie , la ce sa ma uit prima data avand in vedere ca a "murit" dintr.o data, mergea perfect, s-a oprit si asta a fost ..

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aseara am revenit dupa 3 zile si 1.500 si ceva de km,din tura:Transalpina,Cazanele Dunarii-varianta sarbeasca si romaneasca,Tranfagarasan.

Foarte faina si particulara fiecare zona vizitata.

Am trecut pe o parte a Transalpinei,prin nori!Am sa pun filmuletul pe youtube si voi posta link-ul.

Trebuie sa recunosc ca,Dunarea arata mai spectaculos de pe partea sarbeasca decat de pe partea romaneasca,mai ales zona Cazanelor!Am trecut prin 19 tuneluri si o cetate aflata in restaurare.Filmatul/fotografiatul erau interzise!

Am incercat sa termin cu colegul de tura acel platou specific sarbesc si n-am reusit!De cafea,nu mai spun nimic!Un deliciu!Si astea toate cu 10 euro cu bacsis cu tot!!!Evident ca am saturat si pisica localului!

Dar tin sarbii la masinile lor antice...

Transfagarasanul la fel de maestuos!Fara cuvinte!

Negativ?Abundenta de animale pe soselele romanesti!De baligi si Rabe,nu mai discutam!

 

Aaa,era sa uit:Aprilica a rulat impecabil!Asta pentru sceptici!


» Post actualizat in 18 Sep 2015 07:34

Aline,Aline,nu vrei sa te inveti ca Aprilica nu-i de endureala pe care o faci!E prea grea,nu ca n-ar rezista!

Nu-i pacat s-o tot dai de pamant?


» Post actualizat in 18 Sep 2015 08:14

Si iaca prima filmare:

 

post-41801-0-22672000-1442560628_thumb.jpg

post-41801-0-95555200-1442560655_thumb.jpg

post-41801-0-71320000-1442560678_thumb.jpg

post-41801-0-30102200-1442560700_thumb.jpg

post-41801-0-40386800-1442560726_thumb.jpg

post-41801-0-01569800-1442560776_thumb.jpg

post-41801-0-49951500-1442560801_thumb.jpg

post-41801-0-93443400-1442560836_thumb.jpg

post-41801-0-82864500-1442560872_thumb.jpg

post-41801-0-37027300-1442561049_thumb.jpg

post-41801-0-90876700-1442561072_thumb.jpg

post-41801-0-50735100-1442561094_thumb.jpg

post-41801-0-83142700-1442561118_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,am o rugăminte nu ma puteti ajuta careva cu un lanc uzat de pegaso ca mi s-a rupt la f650,si nu as lua alt set acum.preferabil din cluj,plătesc bineinteles multumesc

lant uzat am eu, DID 520 , vb cand ajung acasa , sunt in Sighisoara acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K multumesc,asfalt uscat.

multumesc ! a fost chiar uscat insa am facut doua boacane in 30 de minute: doua amenzi si permisul suspendat 30 zile la trecerea de pietoni. Adevarul era undeva la jumate!

nu mai conteaza , cel mai rau lucru este faptul ca sezonul pentru mine s-a terminat cam devreme. O sa am mai mult timp sa ma imbat :crack: .

Cu economia de benzina imi iau bere :alcy:

» Post actualizat in 19 Sep 2015 17:54

consider o zi cu ghinion, dar poate asta sa fie norocul meu !

post-78987-0-31949400-1442685151_thumb.jpg

post-78987-0-85648600-1442685162_thumb.jpg

post-78987-0-93029300-1442685174_thumb.jpg

post-78987-0-96729300-1442685184_thumb.jpg

post-78987-0-17129900-1442685196_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline,m-ai facut praf!!!Spichless!

S-a intamplat cred ca afost rea vointa, ghinionul

Prima in Chendu 64 km / h ridicol , iar a doua . in interval de 30 min , la o trecere de pietoni in care omul era pe sensul celalalt si din ezitare am trecut cu 20 la ora si politia in spate , nici nu m-am gandit . M-a oprit si m-a deposedat de abecedar

Ieri am prins 20 de echipaje si nimic , deci sambata a fost ghinion.Am avut presimtirea de cand am plecat , am ezitat sa ma duc cu mobra , apoi am ezitat sa ma duc la Sovata etc.plus soacra era fiarta cand ne-a vazut cu mobra , tot felul de influente negative... de fapt nu mai caut nici o explicatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...