Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

E clar inceput de garnitura dusa.Urmeaza si caimacul,dar mai incolo,zic eu.

in mod normal cele doua circuite -separate , nu au unde sa se intalneasca decat in garnitura de chiuloasa.Chiar daca nu are ciupituri se poate sa se fi tasat , timpul , si astfel ne gandim la bancul cu timpul ...

Nu se pot vedea neconformitatile garniturii decat daca desfaci ciuloasa , practic uleiul vine dinspre piston -interior catre , orificiile din inima blocului motor , si probabil presiunea fiind mai mare a uleiului , logic s-a strecurat ulei in antigel si nu invers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

in mod normal cele doua circuite -separate , nu au unde sa se intalneasca decat in garnitura de chiuloasa.

Nu ma pricep prea bine, da' io zic ca se mai intalnesc undeva: in zona pompei de apa. Acolo este un simering care desparte cele doua circuite si care daca nu etanseaza bine pe ax, de obicei intra ulei in antigel. Nu stiu daca e valabil la Pegaso, dar am intalnit problema la alt motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma pricep prea bine, da' io zic ca se mai intalnesc undeva: in zona pompei de apa. Acolo este un simering care desparte cele doua circuite si care daca nu etanseaza bine pe ax, de obicei intra ulei in antigel. Nu stiu daca e valabil la Pegaso, dar am intalnit problema la alt motor.

Corect, are dreptate Mircea! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este posibila si cauza asta,dar e foarte rara.De regula e garnitura.

Motorul e Rotax,comun in mare parte la Aprilia si BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog eu nu puneti mizerii gen Metabond in motoare. Prima masina pe care am luat-o avea asa ceva... Nu am stiut ca n-aveam de unde sa ghicesc, iar dupa 3 luni a inceput sa scoata fum albastru (sa consume ulei) la modul serios. A trebuit sa refac motorul. Nu va imaginati ce mazga era in el. Cred ca i-am facut vreo 4 spalari cu motorina, avea orificii blocate, oribil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog eu nu puneti mizerii gen Metabond in motoare. Prima masina pe care am luat-o avea asa ceva... Nu am stiut ca n-aveam de unde sa ghicesc, iar dupa 3 luni a inceput sa scoata fum albastru (sa consume ulei) la modul serios. A trebuit sa refac motorul. Nu va imaginati ce mazga era in el. Cred ca i-am facut vreo 4 spalari cu motorina, avea orificii blocate, oribil.

esti cam dur !dar ce avea in el ,ce produs de la Metabond , cum ai constatat ?

Uzura , mazga probabil era a motorului si fostul proprietar a incercat sa il resusciteze cu Metabond ,,,, dar la un mort nu-i poti face nimic , parerea mea.Nu poti scapa de durerea de masele cu o frectie la calcai , asa ca pana in momentul de fata esti singurul contra, restul sunt toti multumiti , si nu le iese fum albastru , si nici mazga n-au

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Aline, normal. Ai dreptate, motorul era mort, dar l-a tinut in "viata" Metabond-ul. Stiu ca i-a pus pentru ca l-am sunat dupa 3 luni si m-am certat cu fostul proprietar. El a zis ca i-a pus Metabond, ca sa ii mai pun, ca merge.

Intreaba proprietarii dupa ce merg cu acest tip de produs daca sunt multumiti de el, dupa ce au desfacut motorul, macar capacul chiulasei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Aline, normal. Ai dreptate, motorul era mort, dar l-a tinut in "viata" Metabond-ul. Stiu ca i-a pus pentru ca l-am sunat dupa 3 luni si m-am certat cu fostul proprietar. El a zis ca i-a pus Metabond, ca sa ii mai pun, ca merge.

Intreaba proprietarii dupa ce merg cu acest tip de produs daca sunt multumiti de el, dupa ce au desfacut motorul, macar capacul chiulasei.

am intrebat , de fapt mi-a fost recomandat ,eu personal nu am folosit inca

insa daca te uiti la produsele lor acestea se aplica pt un anumit tip de actiune si nu la motoare praf.Asa ca daca fostul proprietar a incurcat borcanele , i-a facut mai rau motorului.E clar ca era un dobitoc pentru ca utiliza Metabond pt a-l tine in viata, e ca si cum i-ai da unui bolnav de cancer morfina ca sa nu-l mai doara in loc sa il operezi.

Produsele de la Metabond sunt facute pentru motoare perfect fuctionale pentru a le improspata, imbunatatii sau mentine performatele , nu pentru a le repara

Nu am intalnit pareri proaste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...