Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E faina Aline,dar in teren,vei obosi sa tot dai la pedala s-o pornesti.

Cauta una si cu pedala si cu electromotor sau doar pe electromotor.

 

Iaca ce mandru-i Djebelul in apartament la etajul 4...

post-41801-0-53130200-1452007049_thumb.jpg

post-41801-0-23037400-1452007058_thumb.jpg

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E faina Aline,dar in teren,vei obosi sa tot dai la pedala s-o pornesti.

Cauta una si cu pedala si cu electromotor sau doar pe electromotor.

 

Iaca ce mandru-i Djebelul in apartament la etajul 4...

vad ca ai de lucru , s-o faci faina.

cat despre pedala asa este dar castig l;a capitolul greutate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am descoperit ca pompa lucreaza perfect (atunci cand e legata pe direct), problema e la unitatea de control a pompei care nu mai lucreaza (cod AP8124941). Cu ocazia asta am descoperit si de ce nu mi se mai aprindea becul cand ramaneam fara benzina, aveam senzorul de nivel defect (cod AP8124950).

 

Am reusit sa o rezolv si pe asta cu pompa de benzina. Se pare ca problema era de la un fir care facea contact imperfect. L-am lipit bine si am sudat cu plastic pe partea care vine in exteriorul rezervorului, iar la interior (partea care sta in benzina) am turnat plastic rezistent la benzina (un fel de PET). Acum motoreta merge, chiar am iesit o tura cu ea de 1 ianuarie, dar ramane problema cu senzorul de nivel. Intrucat nu am gasit pe nicaieri dezmembrari de Pegaso IE, dar toata lumea dezmembreaza Pegaso de pana in 2000, am si eu o intrebare pentru cei care au Pegaso pe carburatie. La mine senzorul de nivel sta pe pompa de benzina, dar voi unde aveti senzorul de nivel, din moment ce nu aveti pompa de benzina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca ai de lucru ,s-o faci faina.

Cat despre pedala asa este dar castig la capitolul greutate

Mult nu vei castiga ca si greutate..

Cat are o baterie de 6-7A?1,5-2 kg maximum.

Dar un electromotor?Undeva la 2-3 kg.

Deci un total de 5 kg,care crede-ma,nu le simti in teren.

Merita 5 kg in schimbul pornirii la buton.Nu?

 

Am reusit sa o rezolv si pe asta cu pompa de benzina. Se pare ca problema era de la un fir care facea contact imperfect. L-am lipit bine si am sudat cu plastic pe partea care vine in exteriorul rezervorului, iar la interior (partea care sta in benzina) am turnat plastic rezistent la benzina (un fel de PET). Acum motoreta merge, chiar am iesit o tura cu ea de 1 ianuarie, dar ramane problema cu senzorul de nivel. Intrucat nu am gasit pe nicaieri dezmembrari de Pegaso IE, dar toata lumea dezmembreaza Pegaso de pana in 2000, am si eu o intrebare pentru cei care au Pegaso pe carburatie. La mine senzorul de nivel sta pe pompa de benzina, dar voi unde aveti senzorul de nivel, din moment ce nu aveti pompa de benzina?

La cele pe carburator,sonda de nivel e atasata pe robinetul de benzina,partea imersata in rezervor(paralel cu sita).

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa o rezolv si pe asta cu pompa de benzina. Se pare ca problema era de la un fir care facea contact imperfect. L-am lipit bine si am sudat cu plastic pe partea care vine in exteriorul rezervorului, iar la interior (partea care sta in benzina) am turnat plastic rezistent la benzina (un fel de PET). Acum motoreta merge, chiar am iesit o tura cu ea de 1 ianuarie, dar ramane problema cu senzorul de nivel. Intrucat nu am gasit pe nicaieri dezmembrari de Pegaso IE, dar toata lumea dezmembreaza Pegaso de pana in 2000, am si eu o intrebare pentru cei care au Pegaso pe carburatie. La mine senzorul de nivel sta pe pompa de benzina, dar voi unde aveti senzorul de nivel, din moment ce nu aveti pompa de benzina?

 

Nu-ti mai face nervi cu senzorul de benzina!

Hai sa-tic cum sta treaba la noi: La F 650 nu am nici un fel de senzor de benzina, ci doar un robinet "inteligent" care care are trei pozitii, Inchis, deschis si rezerva.

In mod normal mergi cu el pe deschis. Cand incepe sa dea un pic in nas, inseamna ca trebuie sa-l treci pe rezerva si stii sigur ca mai ai 4 litri in rezervor, cam 100 km. Se comuta foarte usor, din mers, la orice viteza.

La 1200 GS am o banda de grafit in interiorul rezervorului care, functie de umiditatea dinauntru, indica computerului de bord cam cata benzina e si, in functie de viteza de croaziera medie, iti spune cam cati km mai ai de parcurs. Asta in teorie. In practica, cand faci plinul, indica full, dar dupa ce mergi 200 km, tot full. Abia dupa 250 km, coboara pana aproape de zero, instantaneu.

Asa ca problema am rezolvat-o simplu: avand in vedere ca amandoua au aceeasi autonomie, cand trec eu pe rezerva manual, mai mergem ceva si alimentam ambele moto. In felul asta e sigur ca nu ramai in pana prostului din cauza unor sofisticarii ale computerului de bord. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-ti mai face nervi cu senzorul de benzina!

Hai sa-tic cum sta treaba la noi: La F 650 nu am nici un fel de senzor de benzina, ci doar un robinet "inteligent" care care are trei pozitii, Inchis, deschis si rezerva.

In mod normal mergi cu el pe deschis. Cand incepe sa dea un pic in nas, inseamna ca trebuie sa-l treci pe rezerva si stii sigur ca mai ai 4 litri in rezervor, cam 100 km. Se comuta foarte usor, din mers, la orice viteza.

La 1200 GS am o banda de grafit in interiorul rezervorului care, functie de umiditatea dinauntru, indica computerului de bord cam cata benzina e si, in functie de viteza de croaziera medie, iti spune cam cati km mai ai de parcurs. Asta in teorie. In practica, cand faci plinul, indica full, dar dupa ce mergi 200 km, tot full. Abia dupa 250 km, coboara pana aproape de zero, instantaneu.

Asa ca problema am rezolvat-o simplu: avand in vedere ca amandoua au aceeasi autonomie, cand trec eu pe rezerva manual, mai mergem ceva si alimentam ambele moto. In felul asta e sigur ca nu ramai in pana prostului din cauza unor sofisticarii ale computerului de bord. :)

Cei de la Aprilia au fost mai isteti: au montat indicatorul rosu( portocaliu) ;asa ca atunci cand se aprinde faci acelas lucru ca la BMW comuti robinetul pe rez- tot la 4 litri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei de la Aprilia au fost mai isteti: au montat indicatorul rosu( portocaliu) ;asa ca atunci cand se aprinde faci acelas lucru ca la BMW comuti robinetul pe rez- tot la 4 litri

Da,da! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eviti astfel sa mai dai in nas :crack:

La mine, singurul bec rosu e presiunea de ulei, pe care voi n-o aveti! :)

» Post actualizat in 06 Jan 2016 18:23

Poate vrea cineva o masinuta onesta si ieftina!

 

/index.php?/topic/734040-ford-escort-16-16v-750-euro-taxa-platita-si-nerecuperata/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

La mine, singurul bec rosu e presiunea de ulei, pe care voi n-o aveti! :)

...

Ba o avem,incepand cu modelele(MX si ML)din 1995 in sus de cand se face si F650. :)

 

Ca fost posesor de bmw pe carburatie si actual de bmw pe injectie, pot sa spun ca cel cu comutator l-as prefera si fara indicatoare. Mai putine batai de cap la reparat.

Cu cat ai mai putine gadget-uri cu atat se pot strica mai putine lucruri...

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor posesorilor de Pegaso 650. Prin primavara urmeaza sa-mi iau si eu permisul pentru categoria A si gandul ca as putea calari o motocicleta nu ma lasa sa dorm noaptea.

Ca multi alti incepatori, am inceput sa ma uit la diverse motociclete si mi-am pus intrebarea clasica : "ce motor sa-mi iau?". Printre multe alte modele am gasit si acest model Pegaso 650. As vrea sa va intreb, ce parere aveti de o astfel de motocicleta pentru un incepator? Mi-ar placea sa imi raspundeti cat mai obiectiv.

 

Ce fel de probleme clasice au aceste modele (daca au)? Ce ar trebui sa urmaresc la o astfel de motocicleta atunci cand o cumpar? Ce modele si din ce an ar trebui sa evit? Cat costa intretinerea anuala a unei astfel de motociclete?

 

Pe masura ce imi raspundeti o sa mai apara si alte intrebari. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca putem raspunde obiectiv deoarece cei mai multi de aici suntem Aprilisti inraiti . In rest , acest topic contine comori de informatii , depinde doar de tine sa le descoperi . Wulan Aprilia !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca putem raspunde obiectiv deoarece cei mai multi de aici suntem Aprilisti inraiti . In rest , acest topic contine comori de informatii , depinde doar de tine sa le descoperi . Wulan Aprilia !

Asa-i Remuse!

 

@stefan321,cel mai bun lucru e sa studiezi acest topic din scoarta in scoarta,cu rabdare-ca iarna-i lunga-si tragi tu o concluzie la final!

Si da suntem aici o mana de fani cel putin inraiti!Ceilalti de care doar gura a fost ca-s aprilisti,s-au autoeliminat!Oricum,cine avea nevoie de dumnealor?

Si da,da,WULAN APRILIA!!!

Ai putea sa ne impartasesti si noua,care ar fi celelalte optiuni moto ce le-ai luat in calcul?

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor posesorilor de Pegaso 650. Prin primavara urmeaza sa-mi iau si eu permisul pentru categoria A si gandul ca as putea calari o motocicleta nu ma lasa sa dorm noaptea.

Ca multi alti incepatori, am inceput sa ma uit la diverse motociclete si mi-am pus intrebarea clasica : "ce motor sa-mi iau?". Printre multe alte modele am gasit si acest model Pegaso 650. As vrea sa va intreb, ce parere aveti de o astfel de motocicleta pentru un incepator? Mi-ar placea sa imi raspundeti cat mai obiectiv.

 

Ce fel de probleme clasice au aceste modele (daca au)? Ce ar trebui sa urmaresc la o astfel de motocicleta atunci cand o cumpar? Ce modele si din ce an ar trebui sa evit? Cat costa intretinerea anuala a unei astfel de motociclete?

 

Pe masura ce imi raspundeti o sa mai apara si alte intrebari. Multumesc

Bun venit

Inainte sa iti alegi producatorul motocicletei trebuie sa te hotarasti asupra categoriei de motocicleta care iti place cel mai mult( vitezana , Touring , enduro...)

Apoi te orientezi catre o motocicleta simpla si usor de reparat , si nu foarte noua, adica sa fie la indemana priceperii tale( vei avea nevoie sa inveti pe ea), iti va prinde bine.Alege carburatie la inceput , nu vei regreta .

Daca nu iti place sa mesteresti , ia una noua , pe injectie , si te duci la agatat cu ea . Te va costa service-ul , dar nu-i bai , oricum nu da bine sa mirosi a vaselina.

In fine cant te mai lamuresti , mai intrebi , ce si cum , baietii de aici au avut cam de toate si iti pot da cateva raspunsuri , nu sfaturi sau recomandari , alegerea in final iti apartine ,

Nu te ferii sa alegi cu inima( ceea ce iti recomand) chiar daca vei gresi , face parte din viata

Eu am ales Pegaso 650 din prima si nu regret

Nu te orienta catre o mobra mai mica pentru inceput , eu consider o ideea incorecta , la mine nu a functionat ; important e sa te simti bine cand mergi cu ea , in fine mai e pana atunci

Gandeste-te bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fiind monocilindru ai cuplu destul de mare, poate un pic mai mare decat ti ar trebui ca incepator.

ca fiabilitate (daca ideea de touring iti place) iti recomand transalpul.

ca pret pegaso.

si eu iti recomand carburatie pentru inceput.

nu e o greseala sa incepi cu pegaso atata vreme cat vrei ceva ieftin, pt touring (poate soft enduro) si nu te enerveaza prea tare sa mai repari una alta la ea din cand in cand (=o data pe sezon in medie)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca putem raspunde obiectiv deoarece cei mai multi de aici suntem Aprilisti inraiti . In rest , acest topic contine comori de informatii , depinde doar de tine sa le descoperi . Wulan Aprilia !

 

M-am apucat de citit topicul si asa nu am altceva de facut.

 

Asa-i Remuse!

 

@stefan321,cel mai bun lucru e sa studiezi acest topic din scoarta in scoarta,cu rabdare-ca iarna-i lunga-si tragi tu o concluzie la final!

Si da suntem aici o mana de fani cel putin inraiti!Ceilalti de care doar gura a fost ca-s aprilisti,s-au autoeliminat!Oricum,cine avea nevoie de dumnealor?

Si da,da,WULAN APRILIA!!!

Ai putea sa ne impartasesti si noua,care ar fi celelalte optiuni moto ce le-ai luat in calcul?

 

Asa cum i-am raspuns si colegului de mai sus, m-am apucat de citit. :)

 

Celelalte optiuni ar mai fi :

 

- Suzuki XF 650 Freewind

- Yamaha XTZ 660 Tenere

 

Bun venit

Inainte sa iti alegi producatorul motocicletei trebuie sa te hotarasti asupra categoriei de motocicleta care iti place cel mai mult( vitezana , Touring , enduro...)

Apoi te orientezi catre o motocicleta simpla si usor de reparat , si nu foarte noua, adica sa fie la indemana priceperii tale( vei avea nevoie sa inveti pe ea), iti va prinde bine.Alege carburatie la inceput , nu vei regreta .

Daca nu iti place sa mesteresti , ia una noua , pe injectie , si te duci la agatat cu ea . Te va costa service-ul , dar nu-i bai , oricum nu da bine sa mirosi a vaselina.

In fine cant te mai lamuresti , mai intrebi , ce si cum , baietii de aici au avut cam de toate si iti pot da cateva raspunsuri , nu sfaturi sau recomandari , alegerea in final iti apartine ,

Nu te ferii sa alegi cu inima( ceea ce iti recomand) chiar daca vei gresi , face parte din viata

Eu am ales Pegaso 650 din prima si nu regret

Nu te orienta catre o mobra mai mica pentru inceput , eu consider o ideea incorecta , la mine nu a functionat ; important e sa te simti bine cand mergi cu ea , in fine mai e pana atunci

Gandeste-te bine

Categoria : Enduro / Touring ; Nu ma pasioneaza vitezanele.Nu-mi iau motocicleta sa agat femei.

Priceperea mea tinde spre 0 cand vine vorba de motoare dar nu pot sa zic ca nu imi place sa mesteresc. Mai ales daca am pe cineva care sa-mi explice.

"Nu da bine sa mirosi a vaselina" e pentru copiii crescuti in puf, nu ma numar printre ei.

 

 

 

fiind monocilindru ai cuplu destul de mare, poate un pic mai mare decat ti ar trebui ca incepator.

ca fiabilitate (daca ideea de touring iti place) iti recomand transalpul.

ca pret pegaso.

si eu iti recomand carburatie pentru inceput.

nu e o greseala sa incepi cu pegaso atata vreme cat vrei ceva ieftin, pt touring (poate soft enduro) si nu te enerveaza prea tare sa mai repari una alta la ea din cand in cand (=o data pe sezon in medie)

 

De ce recomanzi carburatia? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt ca la carburatie mai ai ce sa-i faci daca te lasa pe marginea drumului (demontat, suflat si remontat carburator dureaza 2-3 ore, chiar cu scule minime). la injectie te duci la service doar. si la injectie costa mai mult.

apropo de mesterit la ea, nu e mare tehnologie: faci chestiile de baza si unde nu te pricepi ajungi tot la service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Celelalte optiuni ar mai fi :

 

- Suzuki XF 650 Freewind

- Yamaha XTZ 660 Tenere

un nx 650 , ar fi o optiune , desi Yamaha au cele mai bune motoare.

Cum a spus colegu , carburatia poate fi reparata pe " genunchi".Daca faci carburatoarele sa mearga iti va tine ani de zile fara interventie. In sensul acesta iti recomanda Pegaso varianta Ga si Mx la care carburatoarele se scot fara a demonta alte componente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu carburatia si injectia sta cam in felul urmator: injectia e buna insa, in momentul alegi sa-ti iei moto ieftin, automat va fi si veche, addica peste 15 ani. Daca ai bani si iei una noua, 7-10.000 de euro, nu ai sa te mai plangi de injectie in urmatorii 10 ani. Ca orice componenta electronica, si injectia are o viata, limitata in timp sau numar de km. Iar Aprilia, chiar daca anumiti prieteni de aici nu spun (sa traiesti Cristi :) )nu sta deloc bine la capitolul electric, electronic. In special la modelele mai vechi.

Sotia mea a avut una pe injectie si ii venea sa-i dea foc. Un alt prieten a plecat cu ea pe platforma de la o intalnire, tot din cauza electronicelor, respectiv pompa de benzina care, culmea, era nemteasca. Pe forumul de Caponord sunt oameni care se simt exasperati din cauza partii electrice.

In momentul in care excluzi din schema electronicele, ramai la nivelul mesteritului de fiare. Daca face probrobleme carburatorul, nu-i bai, e 100 de lei kitul de reparatie si, vorba unui coleg de mai sus, il faci pe genunchi, in parcare. Singurele electronice la astea mai vechi, pe carburatie, sunt CDI-ul si releul de incarcare. Nu sunt deloc ieftine (in jur de 100 euro fiecare), dar macar sunt singurele de care poti sa-ti faci griji. Daca pica, iarasi nu este un cap de tara pentru e normal. In cartea tehnica sunt considerate consumabile si se recomanda schimbarea lor la 40-60.000 km.

In mare, daca te hotarasti asupra unui moto low-budget, trebuie sa fi atent la cadru (sa nu fie sudat), furca (sa nu fie stramba), discuri de frana (sa nu aiba mai putin de 4,5 mm - limita maxima de uzura si componente scumpe), sa nu scoata fum (consum excesiv de benzina sau ulei). In rest, se schimba. Rulmenti roti, servisat furca, lant, cauciucuri, baterie, bujii, fise, placute frana etc.

Sfatul meu e sa te duci cu un posesor de marca atunci cand te hotarasti sa-ti iei un anumit tip.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...