Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Cred ca de fapt "biela-manivela" se foloseste pentru orice sistem care transforma miscarea de "du-te-vino" a pistonului intr-o miscare circulara (a arborelui cotit).

exista sisteme doar cu biela , asta inseamna transmiterea miscarii pistonului directa pe arbore doar prin biela. Utilizarea manivelei , ca piesa intermediara , face ca puterea sa nu fie transmisa direct , deci nici forta de impact , ceea ce ar duce la motoarele de putere mare sa rupa arborele sau in cazul locomotivelor cu abur - rotile. Spre deosebire de acestea la motoarele de turatie mare , dar putere mai mica spre exemplu autoturisme , manivela este un impediment tehnic .

 

» Post actualizat in 21 Jul 2016 07:57

la motoarele doar cu biela , manivela a fost incorporata in arbore sub forma de " contragreutate"

» Post actualizat in 21 Jul 2016 07:58

post-78987-0-82016800-1469087689_thumb.jpg

post-78987-0-61093300-1469087885_thumb.jpg

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta spune wikipedia:

 

Mecanismul bielă-manivelă transformă mișcarea de rotație în mișcare de translație (mișcare liniară) și/sau invers (viceversa). Cel mai răspândit mecanism de acest gen se întâlnește în motoarele cu ardere internă. În acest caz mișcarea de translație liniară a pistonului este transferată către bielă și se convertește în mișcare circulară a arborelui cotit.

 

https://ro.wikipedia.org/wiki/Mecanism_biel%C4%83-manivel%C4%83

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Relaxat si eu ( si fara bani in buzunar).

Ok. Ca o concluzie: In general, daca apar probleme cu insuficienta de putere in baterie pentru a invarti motorul, dar bateria este noua, problemele ar fi in urmatoarea ordine:

1. contact imperfect pe circuitul baterie- electromotor, 2. electromotor defect - 3. probleme cu decompresorul de pe axul cu came de evacuare. 4. Desincronizarea axelor cu came( lant slab sau tensiometru defect), 5. Rulmentul unisens( flywheel ) defect , apoi cel mai rau...6. Ambielajul este defect ( beleta nu se mai invarte usor pe ansamblu) Asta se poate verifica vara a desfacand doar cilindrul pistonului iar apoi invarti la mana.

 

In cazul meu se pare ca era vorba de cel putin 3 din cele 6:)

 

Aseara am reusit sa scot pinionul de pe ambielaj si sa pastrez acelasi pinion cu dinti inclinati ( tot nu am inteles daca ajuta cu ceva sau a fost doar o incercare esuata de a face un upgrade). Pentru cei care vor avea aceasta problema cu pinionul REZOLVARE 2 suruburi cu filet de 10 ( de preferat maxim 5cm lungime) pe care le insurubezi in mod egal in cele doua gauri din pinion.

 

Sper sa fie de folos. dar in acelasi timp sa nu fie nevoie


» Post actualizat in 21 Jul 2016 11:34

Iar aceiasi intrebare.... Ce ulei sa folosesc la motoarele astea? MA intereseaza marca. MOTUL, Castrol,sicholene, shell? :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-a venit ghidonul :bike-037:

post-16670-0-96298100-1469125001_thumb.jpg

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa, cu intrunirea, apelul de seara!

Cristi cu Mirela - o camera de doua locuri.

Eu cu Andrea - camera doua locuri.

Adi si Dana (prieteni din Bucuresti) - camera patru sau trei locuri.

Asta pentru ca exista si camere cu patru paturi.

Manu cu Madalina ( camera doua locuri sau cort) BMW 650 GS.

Mony a zis ca vine cu masina. Nu conteaza, il rog sa confirme.

Acum, am sa va rog sa completati care mai vine in casa si care la cort!

Numarul meu de tel e 0730.660.418

PS: Am V-Strom 1000 DL, iar sotia mea, Andrea, BMW 1200 GS. Nu intrebati ce cautam la Intrunirea Aprilistilor! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.apriliamotorcyclespares.co.uk/genuineparts/2614/AP35/aprilia%20pegaso%20650%20ie/gear%20box%20-%20parts?uID=0

 

 

Cititi ce scrie la ATENTIONARI ! stiu ca a fost cineva aici care a pierdut pinionul in mers.

 

Este cineva care a mai avut problmee cu pompa de benzina? Nu mai porneste si curentul in cabluri este de doar 0.2w sau maxim 1,9 ? este un 650ie 2002

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.apriliamotorcyclespares.co.uk/genuineparts/2614/AP35/aprilia%20pegaso%20650%20ie/gear%20box%20-%20parts?uID=0

 

 

Cititi ce scrie la ATENTIONARI ! stiu ca a fost cineva aici care a pierdut pinionul in mers.

 

Este cineva care a mai avut problmee cu pompa de benzina? Nu mai porneste si curentul in cabluri este de doar 0.2w sau maxim 1,9 ? este un 650ie 2002

In cazul in care te gandesti sa o inlocuiesti, eu cred ca merita.

Costa putin, eu am luat-o pt a mea si am schimbat-o oricum:

http://www.ebay.co.uk/itm/New-Intank-EFI-Fuel-Pump-Aprilia-Pegaso-650-IE-2001-2004/262224931534?_trksid=p2141725.c100338.m3726&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20150313114020%26meid%3D7b968ad346df491383c0193f6e4e96ed%26pid%3D100338%26rk%3D1%26rkt%3D29%26sd%3D161870553912

 

 

Nu mai porneste dupa ce ai asamblat motocicleta ?

Sau

Nu mai porneste dupa ce deja te-ai plimbat cu ea si motorul este rece?

Atentie mare la socul ala care defapt controleaza manual prin cablu o vana ce lasa mai mult sau mai putin aer sa intre.

Recunosc ca am dus motocicleta la United Motors si dupa ce au stat cu diagnoza pe ea, nu stiu exact ce i-au facut dar porneste la sfert acum motorul rece fiind.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa, cu intrunirea, apelul de seara!

Cristi cu Mirela - o camera de doua locuri.

Eu cu Andrea - camera doua locuri.

Adi si Dana (prieteni din Bucuresti) - camera patru sau trei locuri.

Asta pentru ca exista si camere cu patru paturi.

Manu cu Madalina ( camera doua locuri sau cort) BMW 650 GS.

Mony a zis ca vine cu masina. Nu conteaza, il rog sa confirme.

Acum, am sa va rog sa completati care mai vine in casa si care la cort!

Numarul meu de tel e 0730.660.418

PS: Am V-Strom 1000 DL, iar sotia mea, Andrea, BMW 1200 GS. Nu intrebati ce cautam la Intrunirea Aprilistilor! :)

Prietenii stie de ce !

 

Mirela vine cu Beta Euro 350 si io cu Aprilia Shiver 750.

Completare.

 

Vezi sa nu faca contact imperfect la trecerea aia din rezervor spre afara! La mine asa a facut si s-a rezolvat ieftin si bine!

Mestere,participi la intrunire?

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ansalmblat tot motorul ( ca de obicei mai ramane cate ceva in plus, o saiba care vinea pusa pe axul schimbatorului de viteza [ afecteaza grav daca nu este pusa?]) Si apoi nu a mers. Acum nu vrea sa par necunoscator( dar voi parea) insa cred ca pentru inceput ar fi bine daca as apasa si butonul de contact ( ala mare si rosu) ma gandesc ca poate asa o sa inceapa sa de-a si curent in pompa :) Nu am mai avut aseara timp sa verific dar o voi face astazi.

Andrei... Cat de bine te impaci cu noua pompa si cum ai rezolvat cu sistemul de fire ( care ies din placa pompei)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietenii stie de ce !

 

Mirela vine cu Beta Euro 350 si io cu Aprilia Shiver 750.

Completare.

 

Mestere,participi la intrunire?

 

Nu stiu, deocamdata mai am ceva de lucrat la Aprilia. Daca o rezolv, vin, daca nu, nu. Nu as putea sa fac atatia km cu Fazerul, ca ma lesina...

Oricum, daca o sa vin, as veni singur pentru ca jumatatea mea mai buna lucreaza. Si fiind singur, probabil as dormi la cort. De aia nu am zis nimic pana acum, inca nu sunt sigur ce o sa fac.

 

Am ansalmblat tot motorul ( ca de obicei mai ramane cate ceva in plus, o saiba care vinea pusa pe axul schimbatorului de viteza [ afecteaza grav daca nu este pusa?]) Si apoi nu a mers. Acum nu vrea sa par necunoscator( dar voi parea) insa cred ca pentru inceput ar fi bine daca as apasa si butonul de contact ( ala mare si rosu) ma gandesc ca poate asa o sa inceapa sa de-a si curent in pompa :) Nu am mai avut aseara timp sa verific dar o voi face astazi.

Andrei... Cat de bine te impaci cu noua pompa si cum ai rezolvat cu sistemul de fire ( care ies din placa pompei)?

 

Daca ai sti tu ce sperietura dracului mi-am luat eu in varf de munte, la 20 km de civilizatie, ca nu imi mai pornea motocicleta... (ca sa vad dupa aia ca era oprita din kill-switch)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu, deocamdata mai am ceva de lucrat la Aprilia. Daca o rezolv, vin, daca nu, nu. Nu as putea sa fac atatia km cu Fazerul, ca ma lesina...

Oricum, daca o sa vin, as veni singur pentru ca jumatatea mea mai buna lucreaza. Si fiind singur, probabil as dormi la cort. De aia nu am zis nimic pana acum, inca nu sunt sigur ce o sa fac.

 

 

Daca ai sti tu ce sperietura dracului mi-am luat eu in varf de munte, la 20 km de civilizatie, ca nu imi mai pornea motocicleta... (ca sa vad dupa aia ca era oprita din kill-switch)

Ok.

 

Legat de bumbul ala de on-off,dupa ce ai oprit motoru' din el,ia contactul si apasa bumbu' la loc pe on!Io asa fac!:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva cu pot fi scoase acesti "pini" de la pinioane? Se pare ca ori sunt lipiti in carcasa ori sunt blocati in carcasa ... dar cu siguranta nu pot fi scosi.

Ce am patit? pai am avut " problema" cu pompa de benzina( VERIFICATI BUTONUL "QUICK-SWITCH " X-( sa fie ON.

Am incercat sa o pornesc si invartea f greu. Stiam de cand am montat ca pinul este prea fix pe pinionul ce este dupa axul electromotorului si se invartea ceva meu greu ( am zis ca poate merge asa) SE PARE CA NU.

 

Deci.. ceva idei va rog?

post-93563-0-71246400-1469521487_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-i la automat cu capacul scos. Vezi ce zice. Ce nu inteleg eu, pinii aia nu erau asa si inainte? Da-le putin luciu cu niste smirghel de 1500-2000 si WD40 si zi mersi ca au doar 1.5cm diametru, daca ai sti la ce motor si cata frecangeala si smirghel am folosit sa bagam un pinion din asta pe un ax doar ca... era imens :)

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am facut. Am scos capacul si am dat la automat. Se inverte de 2-3 ori ( ca si inainte) dar de data aceasta cand pun degetul pe pinionu este foarte fierbinte. De aici si concluzia ca nu se invarte suficient de usor.

Inainte am avut alta carcasa de motor. PE care o am acum este noua ( SH) si a venit cu pinii respectivi deja montati. Eu as vrea sa scot acei pini ( defapt doar 1 din ei) si sa il inlocuiesc cu cei pe care ii aveam.

 

Ma gandesc la varianta cu flacara?! Este vre-un risc major?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Vând pachet piese aprilia pegaso 2003

Sa

galerie evacuare
etrier fata
airbox
cadru spate
bidon antigel
bobina aprindere
pedala frana
relee
comenzi elect stanga
plus plasticele care se văd in poze
400 de lei + transport
plastice

post-66948-0-51216300-1469565167_thumb.jpg

post-66948-0-19735000-1469565172_thumb.jpg

post-66948-0-91615500-1469565195_thumb.jpg

post-66948-0-89710100-1469565204_thumb.jpg

post-66948-0-02400200-1469565210_thumb.jpg

Editat de Unknown13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti,mai sunt doo saptamani de maine incolo pana la Intrunire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...