Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Nu mai aveam exact imaginea in creier.Au trecut 3 ani de atunci. Stiu ca pe la mine a curs ceva ulei si de acolo, dar posibil sa ma insel. Oricum sita aia trebuie curatata pentru a evita probleme cu ungerea.

O gaseste naenero sigur, ca e meserias.

am reusit sa gasesc un pic de timp pt mobra in we asta si sa studiez problema gazelor de carter cu ceva mai multa atentie ...

pt gazele de carter din motor au facut un mic furtunas care iese din capacul de culbutori pana in rezervorul de ulei ....ala micu tre sa fie curat si neaparat etans pe stuturi ...bifat ....

garnitura de capac culbutori etansa ...bifat

carter ambreiaj ..etans bifat

nivel ulei ... am scurs uleiul din filtru de aer completat si rasverificat ...bifat

CAPAC CARTER GeNERATOR ...aici incepe ditractia .....

demontat ..volanta plina de ulei ....deci pe undeva ajunge ulei si m am apucat de verificat

avand in vedere ca e un monopiston de tip galeata in momentul in care pistonul coboara vreo 650 cmc de aer cu vapori de ulei vor incerca sa iasa (se creeaza presiune ) in momentul in care urca se creeeaza vacuum ......

gazele de carter din ''baia de ulei'' ajung in furtunul care merge in filtru de aer printr un orificiu din mijlocul arborelui de echilibrare ce comunica DIRECT SI ETANS cu o gaura din capacul alternatorului in zona unde ''intra furtunul de gaze ''......etansarea dintre ele e facuta de garnitura aia verde mare ...mai exista in zona si un semering in carterul motorului care separa uleiul din cutia de viteze (intre arborele de echilibrare si carterul cutiei )-- se vad dupa ce demontezi pinioanele de la demaror --........verificat simering ok ...

gaura de scurgere ulei inapoi in baia de ulei e sub volanta in cel mai jos punct al carterului ...verificat ....

in cazul meu problema a venit de la etansarea capacului alternatorului pe undeva era ''ciupita garnitura sau pe la un mic dop de cauciuc aflat langa senzorul de turatie ....cineva din toata povestea asta actiona ca o supapa de pompa de unflat roti ......cand urca pistonul ''tragea ''aer fals ...cand cobora pistonul etansa si volumul de aer fiind mult mai mare balbota uleiul si il arunca pe furtun afara ......am scbimbat garnitura am folosit la montarea acesteia un produs de tip loctite 510 pt o mai buna etansare si pt a compensa eventualele deformari alea capaclui alternatorului si se pare ca am scapat de problema ............deci atentie la montaj in zona respectiva ( la momentul achizitionarii mobrei capacul alternatorului avea suruburle slabite si e posibil ca in timp acesta sa se fi deformat datorita teperaturii ) recomand strangerea la cuplu si in ordinea data de producator.....

Editat de naenero
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Foarte bună şi detaliată explicaţia... sigur va fi de folos şi altora.

Cât despre uleiul din volantă... e la locul lui acolo... e singurul lucru care poate preveni uzura prematură a unisensului (frei) de pornire. Nu mai ţin minte exact, dar mi se pare că în partea de jos a "camerei" în care se învârte tot angrenajul de pornire împreună cu volanta există un orificiu undeva la 1cm în diametru prin care se face comunicarea cu carterul motorului. Pe acolo intră uleiul pentru a lubrifia tot mecanismul ăsta. Cel puţin la rotax 655 EFI aşa e, dar cred că se aplică şi la carburate.

Editat de Blackbeardbob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte bună şi detaliată explicaţia... sigur va fi de folos şi altora.

Cât despre uleiul din volantă... e la locul lui acolo... e singurul lucru care poate preveni uzura prematură a unisensului (frei) de pornire. Nu mai ţin minte exact, dar mi se pare că în partea de jos a "camerei" în care se învârte tot angrenajul de pornire împreună cu volanta există un orificiu undeva la 1cm în diametru prin care se face comunicarea cu carterul motorului. Pe acolo intră uleiul pentru a lubrifia tot mecanismul ăsta. Cel puţin la rotax 655 EFI aşa e, dar cred că se aplică şi la carburate.

in carterul ala sunt vreo 3 gauri care comunica cu carterul cutiei de viteze ....e una sus deasupra volantei ...e aia din arborele de echilibrare e una sub volanta si mai e una care e astupata de boltul pe care se invarte pinionul ala cu saiba mare care actioneaza direct rulmentul unisens ....acu eu am presupus ca pe aia de jos se scurge uleiul inapoi in carterul cutiei de viteze ....putin de ulei e binevenit din motive de rulment unisens ...mie mi a cazut pe bocanci ...eu am presupus ca putinul ala de ulei ajunge in carter odata cu gaze de carter si ''condenseaza '' acolo ....iar pe gaura de jos pleaca inapoi ...e doar o presupunere si chiar sunt curios daca am dreptate.....pt ca usor usor vreau sa ma lamuresc ce e cu rotax ul asta .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi în prinţip cât timp se învârte arborele cotit uleiul zburdă vesel prin toate cavităţile lui (adică ale Rotaxului) alea pline cu tot soiul de angrenaje şi rulmenţi şi lagăre şi chiţibuşuri.

Editat de Blackbeardbob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu ai golit tot uleiul din motor, cand ai facut schimbul, dar ai pus cantitatea mentionata in cartea tehnica. Si daca ai prea mult, ti-l arunca in carcasa filtrului de aer. Vezi ca pe langa filtrul clasic de ulei, mai ai un filtru cu sita metalica intr-un stut de la un furtun pe lateralul stang al motorului parca. Mai curge si pe acolo ceva ulei cand faci schimbul. Practic la schimbul de ulei, o sa iti curga ulei prin 3 locuri: busonul de golire de sub motor,busonul de golire din rezervorul-cadru, si stutul cu sita.

Dar cred ca stiai asta oricum. Imi plac postarile tale si ti le urmaresc. Se vede ca esti tehnic si stii cu ce se mananca mecanica. Oricum prima verificare este sa fie uleiul la nivel. Si verifica nivelul cum zice in carte. E o procedura putin mai diferita decat la alte motoare.

 

e un pic diferita fata de majoritatea motoarelor ....cand te plictisesti cauta de curiozitate busoanele de golire de la audi r8 ....te pocneste rasul .. :peace:

» Post actualizat in 08 Nov 2017 06:19

o chestie ciudata in manualul de reparatie al mobrei astia recomanda ulei 5w40 .....in manualul motorului 15 w40 ....eu am bagat un repsol 10w 40 si suna bine motorul ....uleiul l am folosit vreo 1000 de km vreau sa l dau afara (l am folosit sa spal motorul ) mai bag un schimb tot pt curatat (mai am de etansat oe ici pe colo) si ulterior sa ba unul bun .....voi ce recomandati (deocamdata cu 10w40 nu a halit gram nu fumega nu bate nu zice nir car nici mar ).....si nu vreau sa mai aud de motul ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 08 Nov 2017 06:19

o chestie ciudata in manualul de reparatie al mobrei astia recomanda ulei 5w40 .....in manualul motorului 15 w40 ....eu am bagat un repsol 10w 40 si suna bine motorul ....uleiul l am folosit vreo 1000 de km vreau sa l dau afara (l am folosit sa spal motorul ) mai bag un schimb tot pt curatat (mai am de etansat oe ici pe colo) si ulterior sa ba unul bun .....voi ce recomandati (deocamdata cu 10w40 nu a halit gram nu fumega nu bate nu zice nir car nici mar ).....si nu vreau sa mai aud de motul ....

Ipone R4000 RS ,dar pe 15w-50.Poti fo;osi si tu pe 50,nu pe 40 fara probleme.Am avut si eu Aprilia Pegaso GA din 1994 si am folosit 15w-50 fara probleme.

Sunt in al 2 lea an pe acesta,dupa ce am renuntat la Motul si-l folosesc pe 4 motociclete din 5.Brici!

» Post actualizat in 08 Nov 2017 17:54

O Aprilia Pegaso Trail in Anglia,o ocazie buna,un pret corect:

 

https://www.ebay.co.uk/itm/aprilia-pegaso-650/272919168522?hash=item3f8b40060a:g:BY8AAOSwHUhaAZ9N

Editat de CHRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu eram fan Motul(atat moto cat si auto), pana in vara asta, cand am incercat Eneos. L-am luat de la colegul John de pe forum. Mult mai multumit, atat de sunetul motorului cat si de cutie.

Eneos am inceput si eu sa folosesc, primul lot tot de la colegul John l-am cumparat :) Ma gandesc sa bag si in masina...

Editat de sorin.iasi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eneos am inceput si eu sa folosesc, primul lot tot de la colegul John l-am cumparat :) Ma gandesc sa bag si in masina...

Am bagat si eu Eneos 15w-50 in Mulhacen dupa ce l-am cumparat,cam vreo 1.500 de km,doar ca sa spal motorul de zeama aia neagra statuta de peste 5 ani in motor.

Pot spune ca s-a comportat bine motorul,asta pe langa faptul ca mi-a spalat interiorul lui bine de tot.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Sunt destul de nou pe forum, ei bine, nu chiar nou, mai nou cu postarile, mai mult am stat si am observat discutiile, etc, fiind incepator am stat si am invatat.

 

A ajuns momentul sa fac si eu revizia la motoreta mea, o Aprilia Pegaso 650 din 95. Am vazut in ultimele pagini discutii despre ulei, cum influenteaza ambreiajul cat si schimbul vitezelor. As vrea sa stiu, pentru mobra mea, ce ulei ati recomanda si de ce? Nu vreau sa ii fac prima revizie pe picior gresit.

 

Multa lume am vazut ca foloseste Motul, 5100 sau 7100, in functie de buget. In schimb pe forum am observat ca nu prea este chiar atat de ridicat in slavi, si se recomanda altele, de aceea si intrebarea, sunt intr-o balta de confuzie.

 

Mersi mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marca de uleiul ca si marca de ulei,daa' sa faci procedura care trebuie la schimbul de ulei,caci e motor cu carter uscat.Aia e mai important.

Evident sa-i schimbi filtrul de ulei,si sa-i speli filtrul de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am bagat si eu Eneos 15w-50 in Mulhacen dupa ce l-am cumparat,cam vreo 1.500 de km,doar ca sa spal motorul de zeama aia neagra statuta de peste 5 ani in motor.

Pot spune ca s-a comportat bine motorul,asta pe langa faptul ca mi-a spalat interiorul lui bine de tot. :)

era culmea sa se comporte rau, ca doar tu mi l-ai recomandat acu' juma' de an :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti,

 

De ceva timp nu am mai venit si eu cu intrebari pe topicul asta de Rotax 655, Pegaso 650.

 

Am vrut sa schimb uleiul acum doua saptamani si bingo antigel in ulei deci clar garnitura de chiuloasa. Tipic nimic neasteptat la Rotax 655, mai ales ca e SH si Dumnezeu stie cine si cum a mers cu ea.

Pentru ca atat timp cat am fost plecat din tara si nu am avut timp in weekend-uri sa ma ocup de ea am dus moto la doua service-uri care au facut rahatul praf de verificare moto si intretinere schimb ulei + antigel etc....NU imi pare rau de banincat imi pare rau de timpul meu pierdut cand veneam cu ideea de a ma plimba.

Am zis sa iau Rotaxul de coarne sa ii vin de hac, garaj am, scule am, dinamometrica am si asa macar stiu eu ce situatie am/gasesc. Dupa ce am luat chiuloasa de la planat 0.15mm luat din ea am zis bun in seara asta am strans chiuloasa la loc (garnitura noua) pus axele cu came lantul de distributie la punct, toate cele necesare la loc.

Am cautat intensiv si pe advrider si am inteles ca garnitura de chiuloasa la Rotax 655 se duce in 80% din cazuri datorita unei piese de 17euro AP8104328 radiator filler cap care are in interiorul lui o supapa care se deschide la 1.3bar (parca asa scrie pe piesa mea) sau la 60 de grade conform manualului Aprilia.

Domnilor am cautat piesa asta peste tot pe net si nu o pot cumpara la Aprilia NU exista in stock nu se mai fabrica probabil, in UK nu e valabila de noua......iar piesa SH nu vreau sa pun pe ea pt ca nu am incredere.

Ma gandesc eventual sa iau una SH pe care sa o gauresc cu un burghiu de 8 si sa vad cum se comporta " pe direct ". Daca cumva gasiti sau stiti de unde sau la cine sa apelez pt AP8104328.....raman dator.

 

 

 

A doua intrebare nedumerire este legata de legatura basculei spate in cadru (vezi poza atasata) legatura care influenteaza direct garda la sol a motocicletei.

Pegaso 650 I.E. 2001 este joasa fata de Pegaso 650 MX 1996 (care m-a dus prin toate namoalele si NU s-a stricat), banuiesc caasta tine modul imbinarii basculei in cadru....nu mai tin minte cum era asta la MX Pegaso 650.

In poza se poate vedea ca imbinarea actuala in cadru are o lungime/suprafata mai ingusta fata de urechile de joa care au ondiatanta intre ele la imbinare mai mare.

Exista o persoana pe aici care ridicat garda la sol a motocicletei din acel punct?

Eu ma gandesc sa ma duc la un strungar pt a face niste bucsi care sa compenseze dinstanta dintre urechi.

 

Daca aveti experienta sau ceva sfaturi constructive in aceasta speta, va ascult.

post-16670-0-52535100-1510267423_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Experienţă nu am, dar ştiu că există kituri de coborâre pentru bmw f650 (cam aceeaşi ciclistică) care înlocuiesc bieletele alea dintre levierul suspensiei şi basculă cu unele mai lungi. Deci trebuie să faci undeva nişte bielete mai scurte şi ai rezolvat problema... sau cu un distanţier la prinderea amortizorului... vezi că pute ebayul de ele şi nici nu sunt scumpe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi, nici nu stii ce nostalgie mi-ai indus... :D

Asta si era scopu',sa ating la unii dintre noi,o coarda veche,plina de praf si care sa si rezoneze,pe deasupra!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta si era scopu',sa ating la unii dintre noi,o coarda veche,plina de praf si care sa si rezoneze,pe deasupra!

Pai la mine ai atins. Imi aduc cu placere aminte de Hoinarul tatalui meu. Pasager de pe la 7 ani, conducator de pe la 12. Asta pana s-a saturat tata pe la 17 ani ai mei sa dea cu subsemnatul pe la politie( stiti voi, umblat fara permis,plimbat in scopuri nobile fete :lol: :lol: .....), si m-a pus sa o vand. Cu banii de pe ea , am fost 1 saptamana la mare. Microbul a ramas, si cand mi-am permis(pe la 29 de ani) , am luata A si primul motor....

Si acum stiu si in somn sa ii fac o segmentare, un schimb de camera, etc. Pe vremurile alea, cel putin pe mine nu ma ducea mai mult de un sezon o segmentare. Cand murea motorul in treapta 5 pe drum plat, insemna minim segmentare.

Editat de nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti,

 

De ceva timp nu am mai venit si eu cu intrebari pe topicul asta de Rotax 655, Pegaso 650.

 

Am vrut sa schimb uleiul acum doua saptamani si bingo antigel in ulei deci clar garnitura de chiuloasa. Tipic nimic neasteptat la Rotax 655, mai ales ca e SH si Dumnezeu stie cine si cum a mers cu ea.

Pentru ca atat timp cat am fost plecat din tara si nu am avut timp in weekend-uri sa ma ocup de ea am dus moto la doua service-uri care au facut rahatul praf de verificare moto si intretinere schimb ulei + antigel etc....NU imi pare rau de banincat imi pare rau de timpul meu pierdut cand veneam cu ideea de a ma plimba.

Am zis sa iau Rotaxul de coarne sa ii vin de hac, garaj am, scule am, dinamometrica am si asa macar stiu eu ce situatie am/gasesc. Dupa ce am luat chiuloasa de la planat 0.15mm luat din ea am zis bun in seara asta am strans chiuloasa la loc (garnitura noua) pus axele cu came lantul de distributie la punct, toate cele necesare la loc.

Am cautat intensiv si pe advrider si am inteles ca garnitura de chiuloasa la Rotax 655 se duce in 80% din cazuri datorita unei piese de 17euro AP8104328 radiator filler cap care are in interiorul lui o supapa care se deschide la 1.3bar (parca asa scrie pe piesa mea) sau la 60 de grade conform manualului Aprilia.

Domnilor am cautat piesa asta peste tot pe net si nu o pot cumpara la Aprilia NU exista in stock nu se mai fabrica probabil, in UK nu e valabila de noua......iar piesa SH nu vreau sa pun pe ea pt ca nu am incredere.

Ma gandesc eventual sa iau una SH pe care sa o gauresc cu un burghiu de 8 si sa vad cum se comporta " pe direct ". Daca cumva gasiti sau stiti de unde sau la cine sa apelez pt AP8104328.....raman dator.

 

 

 

A doua intrebare nedumerire este legata de legatura basculei spate in cadru (vezi poza atasata) legatura care influenteaza direct garda la sol a motocicletei.

Pegaso 650 I.E. 2001 este joasa fata de Pegaso 650 MX 1996 (care m-a dus prin toate namoalele si NU s-a stricat), banuiesc caasta tine modul imbinarii basculei in cadru....nu mai tin minte cum era asta la MX Pegaso 650.

In poza se poate vedea ca imbinarea actuala in cadru are o lungime/suprafata mai ingusta fata de urechile de joa care au ondiatanta intre ele la imbinare mai mare.

Exista o persoana pe aici care ridicat garda la sol a motocicletei din acel punct?

Eu ma gandesc sa ma duc la un strungar pt a face niste bucsi care sa compenseze dinstanta dintre urechi.

 

Daca aveti experienta sau ceva sfaturi constructive in aceasta speta, va ascult.

 

eu as verifica supapa aia inainte sa o inlocuiesc cu o inventie de genul un bidon in care se ''pupa dopul '' dat o gaura montat o valva de masina si unflat bidonul cu o pompa cu manometru supapa aia rolul de e mentine sub presiune instalatia de racire pt a ridica punctul de fierbere al lichidului ....e cu doua sensuri ...;a cald se deschide spre vasul de expansiune ...la rece invers .....se gasesc montate si pe masini in general coreene si japoneze ( nu mi trece prin cap deocamdata care )

legat de a doua problema la aprilica mea daca i strang reglajul la pe spate la maxim se ridica considerabil ....urechile alea din poze sunt suportii de la cricul central eu nu m as lega de ei .......eu am varianta tuscany tibet care vine cu furcile mai lungi din fabrica si cu robinet la amortizorul spate ...daca i strang amortizorul spre maxim de la toata talpa pusa jos ajung cumva de stau cam pe varfuri ...am 1.87 ....ininte de modifica verifica amortizorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutare baieti,

De ceva timp nu am mai venit si eu cu intrebari pe topicul asta de Rotax 655, Pegaso 650.

Am vrut sa schimb uleiul acum doua saptamani si bingo antigel in ulei deci clar garnitura de chiuloasa. Tipic nimic neasteptat la Rotax 655, mai ales ca e SH si Dumnezeu stie cine si cum a mers cu ea.

Pentru ca atat timp cat am fost plecat din tara si nu am avut timp in weekend-uri sa ma ocup de ea am dus moto la doua service-uri care au facut rahatul praf de verificare moto si intretinere schimb ulei + antigel etc....NU imi pare rau de banincat imi pare rau de timpul meu pierdut cand veneam cu ideea de a ma plimba.

Am zis sa iau Rotaxul de coarne sa ii vin de hac, garaj am, scule am, dinamometrica am si asa macar stiu eu ce situatie am/gasesc. Dupa ce am luat chiuloasa de la planat 0.15mm luat din ea am zis bun in seara asta am strans chiuloasa la loc (garnitura noua) pus axele cu came lantul de distributie la punct, toate cele necesare la loc.

Am cautat intensiv si pe advrider si am inteles ca garnitura de chiuloasa la Rotax 655 se duce in 80% din cazuri datorita unei piese de 17euro AP8104328 radiator filler cap care are in interiorul lui o supapa care se deschide la 1.3bar (parca asa scrie pe piesa mea) sau la 60 de grade conform manualului Aprilia.

Domnilor am cautat piesa asta peste tot pe net si nu o pot cumpara la Aprilia NU exista in stock nu se mai fabrica probabil, in UK nu e valabila de noua......iar piesa SH nu vreau sa pun pe ea pt ca nu am incredere.

Ma gandesc eventual sa iau una SH pe care sa o gauresc cu un burghiu de 8 si sa vad cum se comporta " pe direct ". Daca cumva gasiti sau stiti de unde sau la cine sa apelez pt AP8104328.....raman dator.

A doua intrebare nedumerire este legata de legatura basculei spate in cadru (vezi poza atasata) legatura care influenteaza direct garda la sol a motocicletei.

Pegaso 650 I.E. 2001 este joasa fata de Pegaso 650 MX 1996 (care m-a dus prin toate namoalele si NU s-a stricat), banuiesc caasta tine modul imbinarii basculei in cadru....nu mai tin minte cum era asta la MX Pegaso 650.

In poza se poate vedea ca imbinarea actuala in cadru are o lungime/suprafata mai ingusta fata de urechile de joa care au ondiatanta intre ele la imbinare mai mare.

Exista o persoana pe aici care ridicat garda la sol a motocicletei din acel punct?

Eu ma gandesc sa ma duc la un strungar pt a face niste bucsi care sa compenseze dinstanta dintre urechi.

Daca aveti experienta sau ceva sfaturi constructive in aceasta speta, va ascult.

 

eu as verifica supapa aia inainte sa o inlocuiesc cu o inventie de genul un bidon in care se ''pupa dopul '' dat o gaura montat o valva de masina si unflat bidonul cu o pompa cu manometru supapa aia rolul de e mentine sub presiune instalatia de racire pt a ridica punctul de fierbere al lichidului ....e cu doua sensuri ...;a cald se deschide spre vasul de expansiune ...la rece invers .....se gasesc montate si pe masini in general coreene si japoneze ( nu mi trece prin cap deocamdata care )

legat de a doua problema la aprilica mea daca i strang reglajul la pe spate la maxim se ridica considerabil ....urechile alea din poze sunt suportii de la cricul central eu nu m as lega de ei .......eu am varianta tuscany tibet care vine cu furcile mai lungi din fabrica si cu robinet la amortizorul spate ...daca i strang amortizorul spre maxim de la toata talpa pusa jos ajung cumva de stau cam pe varfuri ...am 1.87 ....ininte de modifica verifica amortizorul

O sa incerc si faza cu manometrul si un recipient artizanal.

 

Referitor la inaltime sa, si la mine e la maxim arcul dar....stau cu genunchii flexati.

Poate am eu picioarele mai lungi sau motocicleta mai uzata ...

» Post actualizat in 13 Nov 2017 16:41

@ Bigfoot , in legatura cu suspensia mai poti incerca ceva : inlocuiesti bieletele care sunt acum cu altele de la modele 92 - 95 (care sunt chiar putin mai inalte decat 96-le ) .

O sa incerc la dezmembrari. Ms de pont :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...