Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. Madalin - 1 pers.


2. livone - 2 pers.


3. Chichen shnitzel - 1 pers.


4. Mirela&Cristi - 2 pers.


5. Vlad - 1 pers.


6. ZAPPY - (cred ca doar) 1 pers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Madalin - 1 pers.

 

2. livone - 2 pers.

 

3. Chichen shnitzel - 1 pers.

 

4. Mirela&Cristi - 2 pers.

 

5. Vlad - 1 pers.

 

6. ZAPPY - (cred ca doar) 1 pers.

7. Sorin - 1 pers.

8. Mihai Sandu - 1 pers.

Editat de mihai.sandu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

1. Madalin - 1 pers.

2. livone - 2 pers.

3. Chichen shnitzel - 1 pers.

4. Mirela&Cristi - 2 pers.

5. Vlad - 1 pers.

6. ZAPPY - (cred ca doar) 1 pers.

7. Sorin - 1 pers.

8. Mihai Sandu - 1 pers.

9. Robert - 1 pers. (Vorbesc şi cu Ştefan şi Cosmin, poate vin şi ei)

Editat de Blackbeardbob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Madalin - 1 pers.

2. livone - 2 pers.

3. Chichen shnitzel - 1 pers.

4. Mirela&Cristi - 2 pers.

5. Vlad - 1 pers.

6. ZAPPY - (cred ca doar) 1 pers.

7. Sorin - 1 pers.

8. Mihai Sandu - 1 pers.

9. Robert - 1 pers. (Vorbesc şi cu Ştefan şi Cosmin, poate vin şi ei)

10. Magda si Victor - 2 pers

(mai vb cu un prieten, poate vine si el, va tin la curent)

Editat de victor_peg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar mai fi o varianta si la Ciunget, langa Voineasa.

http://www.fintanita-haiducului.ro/index.html

 

Ambele sunt variante faine ;)

» Post actualizat in 16 May 2018 06:54

Pfoai cum e peisajul la Fantanita... :dropsmilie:

Nu stiu daca au sanse sa ajunga sus oameni cu altceva inafara de enduro-touring... Trebuie intrebat cum e starea drumului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambele sunt variante faine ;)

» Post actualizat in 16 May 2018 06:54

Pfoai cum e peisajul la Fantanita... :dropsmilie:

Nu stiu daca au sanse sa ajunga sus oameni cu altceva inafara de enduro-touring... Trebuie intrebat cum e starea drumului.

Este un drum neasfaltat, dar in nici un caz forestier. Cu bagare de seama ajungi si cu vitezana. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu votez cu PENSIUNEA BALEA CARTISOARA...e mai aproape de toata lumea din tara...adica e undeva la mijloc...probabil Sorin e cel mai dezavantajat :crack:


» Post actualizat in 16 May 2018 11:25

ai mers cu masina anu trecut...anu asta iti iese pe ochi :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Madalin - 1 pers.

2. livone - 2 pers.

3. Chichen shnitzel - 1 pers.

4. Mirela&Cristi - 2 pers.

5. Vlad - 1 pers.

6. ZAPPY - (cred ca doar) 1 pers.

7. Sorin - 1 pers.

8. Mihai Sandu - 1 pers.

9. Robert - 1 pers. (Vorbesc şi cu Ştefan şi Cosmin, poate vin şi ei)

10. Magda si Victor - 2 pers

(mai vb cu un prieten, poate vine si el, va tin la curent)

11. Stefan - 1 persoana
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu votez cu PENSIUNEA BALEA CARTISOARA...e mai aproape de toata lumea din tara...adica e undeva la mijloc...probabil Sorin e cel mai dezavantajat :crack:

» Post actualizat in 16 May 2018 11:25

ai mers cu masina anu trecut...anu asta iti iese pe ochi :crack:

anu' asta o dezmierd in fiecare zi, sa nu mai faca pe nebuna cu mine :-D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit Stefane printre noi.:)

 

1. Madalin - 1 pers.
2. livone - 2 pers.
3. Chichen shnitzel - 1 pers.
4. Mirela&Cristi - 2 pers.
5. Vlad - 1 pers.
6. ZAPPY - (cred ca doar) 1 pers.
7. Sorin - 1 pers.
8. Mihai Sandu - 1 pers.
9. Robert - 1 pers. (Vorbesc şi cu Ştefan şi Cosmin, poate vin şi ei);
10. Magda si Victor - 2 pers.(mai vb cu un prieten, poate vine si el, va tin la curent);

11. Stefan - 1 persoana;

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sunt proaspat posesor si e si prima mea motocicleta. Din '99 e batrana dar merge in toate mintile...aparent. Cateva intrebari am:

- sub 4000 de ture (exceptand viteza intai) parca se rupe lantul daca vreau sa ii dau mai mult gaz, e ok?

- cand porneste, porneste destul de greu la modul ca ii ia vreo 3-4 secunde pana ajunge la relanti, cumva progresiv porneste as putea spune, nu la 'sfert'. Urneaza sa ii schimb si bateria si bujia

- daca e in viteza nu porneste deloc, nici cu cricul ridicat. Se poate modifica?

- ce consum aveti? Stiu ca e relativ, dar estimativ intreb.

Deocamdata cam atat. Merci!

Editat de HoriaBGT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Horia si bine ai venit!

 

Detaliaza putin, ce inseamna "se rupe lantul"? Pocneste, face urat? Posibil sa nu fie uns, curatat, trebuie verificata flexibilitatea lui si daca pinioanele au inceput sa aiba dintii curbati.

Cu pornirea, si mie imi face figuri uneori, de regula cand e incalzita bine, trebuie sa tin mai mult butonul apasat ca sa fiu sigur ca a pornit si nu moare.

Daca e in viteza si nu porneste desi ai cricul ridicat, e posibil sa fie defect ori senzorul cricului, ori cel de la maneta de ambreiaj.

Consum 5-6 in exterior (de regula merg cu pasager), iar in Bucuresti am reusit performanta de 8.6 l/100 km, mergand haotic.

 

Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dubios.. si a mea face urat cand e subturata, dar asta inseamna sub 3000 rot/min in treapta superioara si tras mai tare de acceleratie, insa n-am senzatia ca se rupe lantul.

La mine sta la ralenti la 1400 rot/min. Pe sticker-ul de pe rezervor scrie 1400+/- 100 rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles. Relantiul meu e pe la 1800 si de aici ma gandesc ca stand la semafor sta la 85-90-95 de grade si ma arde pe piciorul drept :)), dar in mers temperatura se duce pe la 60 de grade

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa vezi un pic de relantiul ala. Al meu am inteles ca tre sa stea undeva la 1500-1600. Parca 1800 e prea mult.

 

Vezi ca lantul la partea de jos, imediat langa pinionul de fata, are un ghidaj. Al meu se gripeaza o data la 10 mii de km de la ungerea lantului si praf. Daca ghidajul (care e gandit ca o bucsa) nu se roteste si e fix, lantul va merge peste el, scotand si zgomot si tocindu-l in acelasi timp. Va sapa in material pana o sa trebuiasca sa il inlocuiesti.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa vezi un pic de relantiul ala. Al meu am inteles ca tre sa stea undeva la 1500-1600. Parca 1800 e prea mult.

 

Vezi ca lantul la partea de jos, imediat langa pinionul de fata, are un ghidaj. Al meu se gripeaza o data la 10 mii de km de la ungerea lantului si praf. Daca ghidajul (care e gandit ca o bucsa) nu se roteste si e fix, lantul va merge peste el, scotand si zgomot si tocindu-l in acelasi timp. Va sapa in material pana o sa trebuiasca sa il inlocuiesti.

Hai, ca in scurt timp o sa ai relantiul la 1250 de ture. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sunt proaspat posesor si e si prima mea motocicleta. Din '99 e batrana dar merge in toate mintile...aparent. Cateva intrebari am:

- sub 4000 de ture (exceptand viteza intai) parca se rupe lantul daca vreau sa ii dau mai mult gaz, e ok?

- cand porneste, porneste destul de greu la modul ca ii ia vreo 3-4 secunde pana ajunge la relanti, cumva progresiv porneste as putea spune, nu la 'sfert'. Urneaza sa ii schimb si bateria si bujia

- daca e in viteza nu porneste deloc, nici cu cricul ridicat. Se poate modifica?

- ce consum aveti? Stiu ca e relativ, dar estimativ intreb.

Deocamdata cam atat. Merci!

 

salut .....verifica lantul ....adica intinderea lantului .....da capacul ala de plastic din dreapta mobrei jos si verifica pinionul de atac ......

la faza cu pornitul in viteza verifica contactul manetei de ambreiaj ....sau contactul cricului .....unul din astia doi face pe nebunul ......ala de cric ii scoti mufa si vezi daca porneste si la ala de ambreiaj ii unesti firele si verifici ...sau metoda civilizata verifici cu un tester de continuitate ( aparat de masura pus pe piuitoare ) relantiul ar trebui sa fie pe la 1400-1500....

vezi filtrul de aer carbelitoare cabluri accelaratie si choke etc ..carburatie in general ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva ce intrerupator hidraulic se potriveste la un Pegaso 650 1993? Cel de pe pompa de frana spate care aprinde stopul. Sau macar dimensiunea filetului sa incerc o potriveala? Merci.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...