Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare oameni buni. Sunt noul posesor al unui Pegaso 650 din '96 si am o problema foarte interesanta la care nu am gasit nicaieri raspuns sau sfaturi.
Fiara porneste perfect la rece, fara soc, fara nimic. Merge si trage extraordinar si cu doua persoane, insa, dupa 15-20 de km da sa moara.
In timpul mersului se aud cateva bubuituri (ca si cum ajunge benzina pe esapament), dupa care moare inecat in mers (chiar si la 120km/h), bag frumos in liber, ma mai duce pana la un loc cu umbra, ma dau frumos jos si astept, astept, astept, pana se raceste un pic, dupa care porneste iar si ma mai duce inca 2-3 km si totul se repetea. Tin sa mentionez, ca de incerc sa repornesc motorul dupa ca a murit, nu mai porneste nici cu soc, nici cu acceleratie, cu nimic. La sfarsit de saptamana am facut o plimbare de 100km, a fost extraordinar de greu sa opresc din 3 in 3 km si sa stau sa fumez o tigara sau sa beau un suc. A mai patit cineva asa ceva? De unde ar putea provenii problema? Carburatoare? Bujii? Bobina? Face asta doar la cald.
Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a rugat Stefan sa fac o mica modificare... Paul nu ne mai onoreaza cu prezenta, deci lista devine

 

1. Je (Madalin), o persoana si-un motor!
2. Stefan - o persoana

3, 4. Victor - 2 persoane

5. Robert - o persoana

6. Mihai - o persoana

 

iar lista cu avansul achitat se schimba in

Je - 50 lei

Stefan - 100 lei

Robert - 50 lei.

 

 

 

 

In alta ordine de idei, Robbby, daca la rece pleaca perfect, e posibil sa ai amestecul cam bogat, ipoteza confirmata si de simptomul rateurilor. scoate bujia si vezi ce culoare e... ar trebui sa fie cafenie... daca e neagra, mai subtiaza amestecul si vezi ce zice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, Robbby, daca la rece pleaca perfect, e posibil sa ai amestecul cam bogat, ipoteza confirmata si de simptomul rateurilor. scoate bujia si vezi ce culoare e... ar trebui sa fie cafenie... daca e neagra, mai subtiaza amestecul si vezi ce zice.

Multumesc Blackbeardbob pentru raspuns.

Am scos azi bujia, era neagra si cred ca nu a fost schimbata de ani buni.

Am schimbat bujia, a mers suuuuper frumos si lin motorul 10 km, dupa care a murit, am stat 10 minute pe marginea drumului, a pornit, insa mergea foarte sacadat, frana de motor ma dadea in cap rateuri, etc.

Nu stiu cum sa imi explic logic legatura dintre partea de amestec si motorul cald.

La motor rece merge foarte frumos, sunet frumos, trage, suuuuper. La cald, parca e o mobra la care tre' dat foc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Robbby ce inseamna la cald? La cate grade ajunge apa?

La cald insemnand la 10km de mers. Apa imi atinge 80 de grade dupa 200m de mers si ramane acolo, se raceste la drum intins dar nu trece de 80 niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Robbby, eu am avut o problema similara si s-a dovedit a fi de la filtrul de benzina suplimentar montat pe furtun. La rece mergea bine, cand se incalzea coincidea cu momentul cand nu mai avea suficienta benzina si mergea in şuturi. In cazul in care nu exista filtru suplimentar montat as verifica filtrul cel mic de la intrarea furtunului in carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Robbby, eu am avut o problema similara si s-a dovedit a fi de la filtrul de benzina suplimentar montat pe furtun. La rece mergea bine, cand se incalzea coincidea cu momentul cand nu mai avea suficienta benzina si mergea in şuturi. In cazul in care nu exista filtru suplimentar montat as verifica filtrul cel mic de la intrarea furtunului in carburatoare.

 

Da... Ai dreptate. Nu avea filtru de benzina, era doar o teava cu niste coliere si am venit acasa cu moto 60 de km si nu a avut nici dracu. I-am montat filtru si a nceput sa isi faca de cap. Acum filtrul iar este demontat, insa face exact la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Da... Ai dreptate. Nu avea filtru de benzina, era doar o teava cu niste coliere si am venit acasa cu moto 60 de km si nu a avut nici dracu. I-am montat filtru si a nceput sa isi faca de cap. Acum filtrul iar este demontat, insa face exact la fel.

Aer prins pe traseu? Incearca sa pozitionezi furtunul cu panta catre carburatoare apoi, cu robinetul de la rezervor oprit, slabesti colierele si dai drumu usor la benzina sa umple furtunul.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai arunca un ochi la bujie, vezi daca si cea noua s-a innegrit.

La rece motorul merge mai bine cu amestec imbogatit (ca de aia tragi socul... in engleza choke = a sugruma... adica reduci drastic aportul de aer) dar odata ajuns la temperatura de regim (nu intotdeauna vizibila pe termometrul sistemului de racire... se vede mai bine in ulei decat in apa) amestecul bogat practic ineaca motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc baieti pentru sfaturi, dar se pare ca am dat de buba. Nu are incarcare doar 13,5 la rece si la cald vreo 13,2, iar cand o turez scade pe la 6V. Nu sunt mechanic, dar incepe sa mi se para logica treaba. Se incalzeste, nu mai da scanteie, "scuipa" bujia, se opreste si nu mai porneste pana nu se usuca bujia. Nu stiu voi ce parere aveti, dar in capul meu cam asta se intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, da' nici de releu sa nu uiti...daca nu-l schimbi, sa nu pleci mai departe de casa...fiindca risti sa ramai prin vecini! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, da' nici de releu sa nu uiti...daca nu-l schimbi, sa nu pleci mai departe de casa...fiindca risti sa ramai prin vecini! :crack:

Am gasit din dezmembrari si am sa fac maine comanda. Nu mai misc mobra din loc pana nu e schimbata. Azi m-a lasat in drum dupa 1km, cand incercam sa incalzesc motorul sa fac masuratori la incarcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact ce-ti spuneam... :peace:

Dupa ce rezolvi sa scrii aici cum merge...sa stiu daca te astept sa vii cu sucu' sau merg sa-mi iau din frigider o socata facuta de baba! :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, deci Apriliana de anul asta se amana pentru la anul din lipsa de doritori.

Pana astazi am primit avans de la doua persoane, cu mine trei. Nu are rost sa-mi mai bat capul daca nu se vrea o intalnire, iar pentru cinci persoane, hai sa fim seriosi, ne vedem oricand si luam trei camere oriunde.

Stefan, te astept sa vii sa iei banii inapoi!

Cu mare dragoste pentru o fosta Apriliana, Mada!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat. Hai sa facem macar un gratar la Snagov intr-un weekend.

Asta facem, nu-i problema, doar ca nu mai trebuie sa rezervam o pensiune intreaga. Pentru cativa care ne vedem, gasim locuri si cazare daca e cazul, daca nu, cortul. Te asteptam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...