Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Acum 1 minut, TETEA. a spus:

 

N-are treaba ca e italianca, toate mai vechi au nevoie de atentie, si nu stii cata atentie a primit din partea fostilor proprietari... Cu rabdare o pui la punct si te bucuri de ea...

Da, am fost cu ea la mecanic, Doru de aproape de Europa, si mi`a spus ca a fost pregatita de vanzare, dar na, cand am fost la vanzare mergea si pornea... PERFECT, aia e

 

Dar repet acum as vrea sa o vand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Carmenmoha,Aprilica ta n-a avut parte de ce scrie in manualul ei,sunt sigur ca tot felul de Dorei de garaj au facut mentenata dupa ureche.De AIA sunt stricacioase in 85-90% dintre cazuri italiencele astea...

Asta de la unul ce a avut oarece italience(si mai are)ce n-au avut probleme. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, Blackbeardbob a spus:

ce bube mai are?

 

 

-Cauciucurile sunt vechi, dar hei, consumabile asa ca...

-Rulmentul de jug trebuie schimbat

-Carburatia trebuie facuta

-Service furca

-Reglaj frana spate

 

-Pregatire de sezon, dar nu a venit caldura inca

 

1500 de lei din ce am fost informat, am vrut sa o las in service dar era inca cald afara, asa ca m`am calicit si am zis ca ,mai merg cu ea un pic, ceea ce am si facut dar a pornit dupa aia cu brio de super multe ori, dupa ce a venit frigul a dat in nas.

 

Am cumparat o baterie noua, pe care nu am montato inca, vreau sa ii scot bujia sa o inlocuiesc sa porneasca si sa o duc la service

Editat de Carmenmoha
Informatii incomplete
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa se faca intretinere ca la carte,trebuie sa ai cartea motocicletei tale.Si doi,cel ce executa operatiile respective sa fie responsabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, Christian 1 a spus:

Carmenmoha,Aprilica ta n-a avut parte de ce scrie in manualul ei,sunt sigur ca tot felul de Dorei de garaj au facut mentenata dupa ureche.De AIA sunt stricacioase in 85-90% dintre cazuri italiencele astea...

Asta de la unul ce a avut oarece italience(si mai are)ce n-au avut probleme. :ok:

Te cred si sunt sigur de asta, imi confirmi ce mi`a spus si Doru, mecanicul, daca ai grija de ele, nu ai probleme, dar na... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Carmenmoha a spus:

 

-Cauciucurile sunt vechi, dar hei, consumabile asa ca...

-Rulmentul de jug trebuie schimbat

-Carburatia trebuie facuta

-Service furca

-Reglaj frana spate

 

-Pregatire de sezon, dar nu a venit caldura inca

-Anvelope+camere-consumabile;

-Rulmentii de la juguri(inferior si superior)-consumabile;

-Reglajul carburatoarelor e firesc de facut in timp;

-Simeringuri furca,ulei si evenyual cuzineti-consumabile;

-Frana spate,aceiasi categorie ca si reglatul carburatoarelor de la Aprilica.

Deci,unde-s piesele defecte la italianca? :)

 

De exemplu,cati dintre cei ce se uita si saliveaza la un Ducati(e un exemplu de Italianca cu specific la intretinere),stiu ca distributia se schimba la un interval de 13.000 si ceva de km(aprox)si ca distributia e pe doo curele?La foarte multe modele de Ducati,nu la toate,specific!

Editat de Christian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca singurele probleme sunt cele descrise... revizia de furca era parca vreo 350 la RED, anvelopele cu tot cu camere sunt undeva la 8-900 la anvelopemoto.eu la care se adauga montaj+echilibrare... rulmentul de jug de fapt sunt 2, conici, care au si niste simeringuri (mult spus... niste saibe de tabla cu o buza de cauciuc)... mai sunt si alea undeva in jur de 250 daca nu ma inseala memoria... de carburatoare nu stiu ce sa zic.. a mea e injectata tocmai ca sa nu am de lucru la carburatie... ce anume trebuie reglat la frana spate?

In plus, ar trebui verificat lichidul de frana si antigelul... nu stii cand au fost schimbate (sau daca) si nu e musai sa mai fie in mintile lor.

La revizia de sezon trebuie avut in vedere schimbul de ulei si filtre si verificat si intins lantul de transmisie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 59 minute, Blackbeardbob a spus:

Daca singurele probleme sunt cele descrise... revizia de furca era parca vreo 350 la RED, anvelopele cu tot cu camere sunt undeva la 8-900 la anvelopemoto.eu la care se adauga montaj+echilibrare... rulmentul de jug de fapt sunt 2, conici, care au si niste simeringuri (mult spus... niste saibe de tabla cu o buza de cauciuc)... mai sunt si alea undeva in jur de 250 daca nu ma inseala memoria... de carburatoare nu stiu ce sa zic.. a mea e injectata tocmai ca sa nu am de lucru la carburatie... ce anume trebuie reglat la frana spate?

In plus, ar trebui verificat lichidul de frana si antigelul... nu stii cand au fost schimbate (sau daca) si nu e musai sa mai fie in mintile lor.

La revizia de sezon trebuie avut in vedere schimbul de ulei si filtre si verificat si intins lantul de transmisie.

Pai stii pe cineva sa le faca ? sau le poti face chiar tu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, vin si eu cu o problema, în toamna am schimbat statorul si am zis să schimb si uleiul.  După ce am schimbat uleiul cu motul 10w40 5100, am început să pierd ulei prin airbox. Uleiul vechi era un mobil1 10w40. Care ar putea sa fie cauza ? S-au înfundat canalele de drenaj din chiuloasa?... pegaso 2001 injecție.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 45 minute, Alexg23 a spus:

Salutare, vin si eu cu o problema, în toamna am schimbat statorul si am zis să schimb si uleiul.  După ce am schimbat uleiul cu motul 10w40 5100, am început să pierd ulei prin airbox. Uleiul vechi era un mobil1 10w40. Care ar putea sa fie cauza ? S-au înfundat canalele de drenaj din chiuloasa?... pegaso 2001 injecție.

Aprilia nu suporta uleiul motul si in consecinta il "scuipa" pe la air-box. Scoate-l repede si baga-l in honda (ca vad ca ai una); ".ondei" s-ar putea sa-i placa. Am glumit!

Nu sunt prea priceput si singurul sfat simplu pe care ti-l dau e sa verifici nivelul, sa nu fie prea mare. Si mai este un filtru undeva pe cadru; iti explica @Christian1. Il poti verifica si pe ala sa nu fie colmatat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie etansat capacul statorului...recomand garnitura noua ...am pățit și eu același lucru ....in dreapta capacului este un furtun de recirculare gaze carter care ajunge pana in carcasa filtrului de aer ...pe acolo migrează uleiul ....

Editat de naenero
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, Alexg23 a spus:

Salutare, vin si eu cu o problema, în toamna am schimbat statorul si am zis să schimb si uleiul.  După ce am schimbat uleiul cu motul 10w40 5100, am început să pierd ulei prin airbox. Uleiul vechi era un mobil1 10w40. Care ar putea sa fie cauza ? S-au înfundat canalele de drenaj din chiuloasa?... pegaso 2001 injecție.

Mobil 1+ulei de bagat in praguri la Dacia 1300... :)

 

Cum stai calare pe Aprilica,este un furtun de retur ce vine de jos din motor si urca pana in cadru sus(care e si rezervorul ce ulei).Vezi unde e busonul-joja de ulei?In stanga in lateral,intra acel furtun intr-un stutz metalic ce e infiletat in cadru.Daca te apleci nitel sa te uiti pe langa jugurile ghidonului,ai sa-l vezi.Trebuie scos furtunul de pe el si in acel stutz,exista o sita metalica fina cu gaurele foarte fine,pentru filtrat uleiul ce revine in rezervor.Curata acea sita.

 

Daca problema persista dupa curatarea sitei,fa si ce a scris NaeNero in postul de mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 08.02.2019 la 14:59, Carmenmoha a spus:

Pai stii pe cineva sa le faca ? sau le poti face chiar tu

Rulmenții îi găsești de cumpărat la motodiscount, prețul e sub 100 lei, m-a fentat pe mine memoria

Service de furcă găsești la Red motors, cu vreo 300 de lei... l-au mai ieftinit... pretul include manopera, simeringurile de ulei și uleiul. Roagă-te să nu mai fie și altceva de schimbat la ele că restul consumabilelor sunt scumpe rău (simeringurile de praf și cuzineții). Dacă tot îți umblă la furcă, mergi cu rulmenții în buzunar poate ți-i schimbă și pe ăia. Vorbești cu ei.

Anvelopele le găsesti la anvelopemoto.eu au prețuri bune și la set (față+spate) depășești plafonul peste care oferă transport gratuit prin curier. Indicat e să îți iei și camere. Dimensiunile sunt 100/90-19 fața și 140/80-17 spatele. Pe mine m-au trimis să le montez.

Aș putea să ți le montez eu, dar încă nu am stand de echilibrat și nici leviere ca lumea... dacă te grăbești, ți-l recomand pe Răzvan... are un service in complexul AXA, peste gârlă de târgul Vitan.

La carburație nu știu unde să te trimit că a mea e injectată.

La schimbul de fluide si filtre si o curățăre, ungere și reglare de lanț mă pot băga, dar să se mai încălzească puțin afară că îmi îngheață mâinile pe chei.

În altă ordine de idei, dacă ai fb, caută-mă... mrnegulescu am la profil o barbă neagră. Avem un grup pe fb mess unde mai îndrugăm verzi si uscate mai mult sau mai putin legate de apriliile noastre pegaso. Majoritatea din grup suntem din București și împrejurimi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut băieți. Intervin și eu putin cu o alta problema. Caut sa cumpăr un telescop spate (second, ca nu dau 1800 lei pe unul nou). Dacă aveți, sau stiti pe cineva care vinde, dați de știre. Sau dacă știți de unde pot lua un kit de reparație, dacă exista, ca nu am găsit nimic pe net 

 

P. S. Am luat tot olx - ul la rand, nu am gasit telescop pe acolo 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut băieți, multumesc frumos. Uleiul mobil 1 a fost pus de fostul proprietar, eu am pegaso penteu coclauri din vara lui 2018. Revin cu detalii când am timp de suribarit. Mulțam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimb ulei:

 0.Se incalzeste uleiul,pornind motorul macar pana la 60 de grade;

 1.Dupa oprirea lui,se goleste rezervorul de ulei din cadru;

 2.Se goleste motorul de ulei;

 3.Se da jos filtrul de ulei;

 4.Se asteapta golirea cat mai completa a uleiului-rabdare;

 5.Se monteaza busonul de golire de sub motor;

 6.Se monteaza busonul de golire al rezervorului de ulei;

 7.Din cantitatea totala exacta de ulei ce trebuie bagat la loc,se toarna ulei in filtrul nou de ulei,apoi se monteaza filtrul de ulei in locas;

 8.Se toarna sus in rezervor 1,5-1,6 l ulei;

 9.Se strange busonul-joja;

10. se porneste motorul sa mearga cam 2-3 minute,apoi se opreste;

11.Se desface busonul-joja si se completeaza cu restul de ulei,mai putin cu 150-200 ml,caci oricat ati goli motorul de ulei,tot mai ramane;

12.Se porneste din nou motorul,se face o tura;

13.Dupa oprire,verificati din nou nivelul de ulei in rezervor si completati pana la MAX daca e nevoie.

Aceasta procedura e valabila si la moroarele Minarelli ce echipeaza Aprilia Pegaso Strada/Trail/Factory,Yamaha MT 03/Xt660R/X/Z-Tenere,Derbi Mulhacen 659,etc.Adica in general la motoarele cu carter uscat.

 

Spor! :)

Editat de Christian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

👨‍🔧

La 01.09.2018 la 13:31, arcgotic a spus:

Salut colegi! E un posesor de Pegaso in Timisoara dispus sa ma lase sa incerc putin utilajul? Caut un monocilindru si tot incerc pe ele.. Am 1.94, e important sa imi vina bine.. Multumesc!

Sal,daca te intereseaza Aprilia Pegaso,am o super oferta:la 1500€,dau doua pe injectie,una impecabila cu multe imbunatatiri,pe numele meu,si una completa,functionala,scoasa din circulatie,dar am toate actele pt reinscriere in circulatie.Din pacate tre sa ma despart de ele pt ca vreau sa trec la o categorie mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

Dețin o Aprilia Pegaso din 1999 și sunt în căutarea unui mecanic în București.

pe scurt, ce bubă are: am pornit-o în primăvara anului trecut, am mers cu ea cam 5 km după care am oprit să cumpăr ceva. după asta, am mers 30 de km, am ajuns la destinație unde am stat 15 minute. după cele 15 minute, n-a mai pornit nici în ziua de astăzi. meționez că i-am pus bujie nouă, bateria era oarecum nouă și cam atat.

orice informație legată de solicitarea mea imi este de mare ajutor.

Mulțumesc!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, adiignat a spus:

👨‍🔧

Sal,daca te intereseaza Aprilia Pegaso,am o super oferta:la 1500€,dau doua pe injectie,una impecabila cu multe imbunatatiri,pe numele meu,si una completa,functionala,scoasa din circulatie,dar am toate actele pt reinscriere in circulatie.Din pacate tre sa ma despart de ele pt ca vreau sa trec la o categorie mai mare.

Merci frumos, am luat intre timp o africana rd04. Bafta la vanzare! Si la cumparat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...