ghiavolu Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Io iti recomand sa montezi un kickstart si scapi de probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Daca e pe gel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Daca este desfacut cu grija inelul ramane f putin deformat... Si nu e vizibil deoarece se desface din spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 (editat) Oricat de multa grija ai,tot il deteriorezi.Exact aspectele legate de detalii de genul asta,dau nota finala in general.Eu ma feresc de astfel de lucruri si ma repet spunand ca,mai bine fac mate,decat sa-l desfac.Bordul la o Aprilica este unul din punctele forte,cel putin asa vad eu.Voi face o poza cu bordul meu si voi reveni maine sa o postez. Daca este desfacut cu grija inelul ramane f putin deformat... Si nu e vizibil deoarece se desface din spate Spune tu,cum as putea desface ceasul fara sa vad absolut nicio urma pe inelul ceasului?Nu ar fi pacat?Am si ornamentul acela mare de aluminiu pus sub ceasuri,pe care in mod sigur s-ar vedea inelul ceasului "mesterit"!Tu ce spui? Editat Septembrie 23, 2012 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Se poate Cristi! Cu mare grija si iese si nu se vede, ca il indoi din spate. Asa era si la zxr si il desfaceau astia (avea un tzamburus in ceas si limita astfel viteza max). Daca ai si un dremel, sa il tai frumos (doar buza din spate), e si mai bine Dar parerea mea e urmatoarea: pt. o mica diferenta, nu are rost sa te complici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 (editat) Pentru acea diferenta mica,chiar nu merita sa ma complic.Fac un pic de mate si e ok.Oricum mersi pentru ponturi,tuturor! Editat Septembrie 24, 2012 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 (editat) @cristianstrt remarc pe bordul tau un interesant martor de presiune ulei .Ne poti dezvalui cate ceva despre el ? Si daca ne antrunim pe undeva in urmator sezon ,particip . Sa fie o raduna de Aprilii ! Editat Septembrie 24, 2012 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Salutare. Vad numai voie buna pe aici. Sa vi-o zic pe ultima. Mi-a pocnit motorul (((((((((((. Pagube, nu le stiu in totalitate, oricum, e sarita de la punct, lantul de distributie e moale ca o pwla, reglajul de la supapa nr5 iar face figuri e si ala slobod.... Mda... E bucati acum. Mai stau 10 min si ma duc sa ii dau foc.... Wish me luck! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Auuuuu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 (editat) @cristianstrt remarc pe bordul tau un interesant martor de presiune ulei .Ne poti dezvalui cate ceva despre el ? Si daca ne antrunim pe undeva in urmator sezon ,particip . Sa fie o raduna de Aprilii ! Da,ai remarcat bine.Daca vei merge la povestea mea unde am schimbat motorul,vei vedea ca motorul din 1995-1996,este dotat cu senzor de ulei,amplasat deasupra filtrului de ulei,unde la motoarele din anii 1992-1994,este un dop cu cap de imbus,senzorul fiind infiletat in blocul motor.In bord,cele din 1995-2004 au in loc de 2 martori semnalizare,doar unul semnalizare,celalalt fiind rosu,nu verde,cu desenul ca si la martorul meu suplimentar!Eu am facut rost de la un prieten de pe un atv.Mare lucru sa ai controlul presiunii! Editat Septembrie 24, 2012 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 @motan: Promit ca vin cu benzina daca imi dai si mie un surub care tine axa cu came. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 (editat) "Cine si-o mai lua pegaso de acum incolo..." Deci si prin urmare... Cum ziceam mi-a crapat motorul. Buun. L-am desfacut (capacul de la chiuloasa). Minune! Ce sa vad? Lant Moale ca (cuvant urat) magaralui, sarita de la punct, a 5a supapa cu luft de 0.25mm :| Inebunesc! Acum am nevoie/trebuie cuparat: lant distributie, rotile dintate de la axele cu came, patinele de la intinzator. Smecherie cu buton. Ii dau foc! Punct. Si eu cand zic ceva, ma tin de cuvant! Editat Septembrie 25, 2012 de motan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gringo Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Vezi poate face cineva un motor bucati si iei ce ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biela Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 "Cine si-o mai lua pegaso de acum incolo..." Deci si prin urmare... Cum ziceam mi-a crapat motorul. Buun. L-am desfacut (capacul de la chiuloasa). Minune! Ce sa vad? Lant Moale ca (cuvant urat) magaralui, sarita de la punct, a 5a supapa cu luft de 0.25mm :| Inebunesc! Acum am nevoie/trebuie cuparat: lant distributie, rotile dintate de la axele cu came, patinele de la intinzator. Smecherie cu buton. Ii dau foc! Punct. Si eu cand zic ceva, ma tin de cuvant! Salut voios, totusi cred ca paguba nu-i chiar asa de mare,lantul si pinioanele nu se duc asa dintr-o data, poate s-a inmuiat doar patina ce intinde lantul si a sarit de la punct,remediezi-schimbi patina si-i ca noua...dealtfel te anunta cu ceva timp inainte printr-un cloncanit specific Postez inca un link cu un filmulet facut de Leslie in excursia noastra,ca sa fiu de rasul tuturor,impingand la biata Aprilica fara curent: Oricum Cristian te felicit pentru tura,si ca ai reusit s-o inchei unde altii ar fi urcat-o pe remorca si nu-si mai bateau capul,daca stiam ca treci prin Deva iti ieseam in cale... Am fost si eu pe transalpina duminica asta, iar daca mai veniti anul viitor si ne potrivim ca si timp,pot sa va arat niste trasee ce pleaca din transalpina spre Voineasa, numai sa fiti dispusi sa parasiti asfaltul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) Biela,oricum nu as fi urcat-o pe remorca.Are si porcu' mandria lui!A avut aventura asta rostul ei.Am constat inca odata ca,tehnologia veche porneste impinsa(ca de era pe injectie,o porneam impinsa nu!).Retine aspectul cu Transalpina,deja sunt multi doritori de o tura pe acolo si prin imprejurimi.Deci oferta ta e tentanta si mai ales ca nu e numai pe asfalt!Dar daca vii cu chestia aia din poza... Mersi mult de aprecieri!.Cu stima,Cristi. "Cine si-o mai lua pegaso de acum incolo..." Deci si prin urmare... Cum ziceam mi-a crapat motorul. Buun. L-am desfacut (capacul de la chiuloasa). Minune! Ce sa vad? Lant Moale ca (cuvant urat) magaralui, sarita de la punct, a 5a supapa cu luft de 0.25mm :| Inebunesc! Acum am nevoie/trebuie cuparat: lant distributie, rotile dintate de la axele cu came, patinele de la intinzator. Smecherie cu buton. Ii dau foc! Punct. Si eu cand zic ceva, ma tin de cuvant! Lasa focul in pace ca te arzi!Te sun azi si o rezolvam! ANUNT ACTUALIZAT! Au mai ramas urmatoarele piese de vandut pentru APRILIA PEGASO 1992-1996(MK 2 sau GA):sa stare perfecta(nerupta sau taiata,originala,cea cu inscriptia mare alba Aprilia)20 euro;2 carene laterale(pereche)cele cu inscriptia Pegaso(usor zgariate,dar necrapate,culoare violet)50 euro;electromotor 45 euro;stator magnetou(cel cu 3 fire)90 euro sau schimb cu unul cu 7 fire;rezervor benzina 14 litri(cel original,marca Acerbis)20 euro;pereche galerii evacuare 40 euro;carburatoare cu uzura la cuie si o membrana gaurita 45 euro;radiator complet(include ventilatorul si termocupla)100 euro;scarita pasager spate dreapta(cum stai pe motor)10 euro;cablu turometru(cel lung)20 euro;far necrapat,dar cu oglinda deteriorata 10 euro;bloc stanga ghidon(semnalizare,faza scurta-lunga,claxon)25 euro;capace protectie etrier spate si pompa spate de frana 15 euro;pedala schimbator viteze 15 euro.Preturile sunt NEGOCIABILE si trimit oriunde cu Fan curier(POSTA ROMANA EXCLUS!!!).Taxa de transport si de ramburs este suportata de catre cumparator! Ma gasiti aici,la 0744934435 sau cristianstrt@yahoo.com. La mai multe piese achizitionate,fac reducere!Cu stima,Cristi. Am mai postat niste poze din excursia nu demult facuta,pe topicul:"Imagini din calatoriile pe 2 roti"! Editat Septembrie 26, 2012 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 "Cine si-o mai lua pegaso de acum incolo..." Deci si prin urmare... Cum ziceam mi-a crapat motorul. Buun. L-am desfacut (capacul de la chiuloasa). Minune! Ce sa vad? Lant Moale ca (cuvant urat) magaralui, sarita de la punct, a 5a supapa cu luft de 0.25mm :| Inebunesc! Acum am nevoie/trebuie cuparat: lant distributie, rotile dintate de la axele cu came, patinele de la intinzator. Smecherie cu buton. Ii dau foc! Punct. Si eu cand zic ceva, ma tin de cuvant! Bai Aprilia Pegaso nu are nici o vina. Depinde foarte mult de proprietarii anteriori, cat de bine au intretinut-o + ca unele piese dupa un timp cad ( 15-20ani ). Daca ala(aia) care au fost inaintea ta au lasat-o ( las ca mere si asa ) intr-un final cade, uleiul trebuie respectat supapele trebuie reglate, in functie de uzura, nu de ani sau km. Mi-au cazut mie diverse la BMW (nou) acolo da poti sa fi suparat...............dar cand vine vb de un SH e loz in plic, indiferent ca e BMW sau NanJing . Sh-ul e sh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 "Cine si-o mai lua pegaso de acum incolo..." Deci si prin urmare... Cum ziceam mi-a crapat motorul. Buun. L-am desfacut (capacul de la chiuloasa). Minune! Ce sa vad? Lant Moale ca (cuvant urat) magaralui, sarita de la punct, a 5a supapa cu luft de 0.25mm :| Inebunesc! Acum am nevoie/trebuie cuparat: lant distributie, rotile dintate de la axele cu came, patinele de la intinzator. Smecherie cu buton. Ii dau foc! Punct. Si eu cand zic ceva, ma tin de cuvant! Of of off... Nasoala treaba... Dar cand ai desfacut-o sa faci ambielajul sau ce era, nu ti-a verificat mecanicul tot? Ce motiv a avut sa plezneasca asa deodata? Incearca sa faci un efort si sa iei un motor bun, cu totul, poate te ajuta Cristi, ca vad ca el e mai cu experienta si vointa si putinta pe aici si poate o rezolvi. Nu e nevoie sa ii faci omologare & stuff pt. ca in carte motorul e trecut 'fara serie', deci mai putina bataie de cap. Ti-as fi propus sa o iau eu inapoi, mi-a placut motocicleta asta mult, dar din pacate dupa ce imi completez si echipamentul, plus o husa, mai fac si o revizie la mobra, raman iar chel... Tare rau imi pare si de mobra si de tine... Eu ii facusem 2 schimburi de ulei, primul repsol, al 2-lea motorex, la intervale de nici 2000 km. Si parca de la motorex sa fi fost o idee mai zgomotos motorul...sa fi inceput de acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Nu are legatura cu uleiul.Am vorbit cu el si se pare ca sarise lantul de distributie un dinte.I-am trimis eu un lant de distributie si cele 2 pinioane ale axelor cu came,ieri.Mai are nevoie de patina lantului de distributie,pe care din pacate eu nu am sa i-o dau.Poate aveti voi,careva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Of of off... Nasoala treaba... Dar cand ai desfacut-o sa faci ambielajul sau ce era, nu ti-a verificat mecanicul tot? Ce motiv a avut sa plezneasca asa deodata? Incearca sa faci un efort si sa iei un motor bun, cu totul, poate te ajuta Cristi, ca vad ca el e mai cu experienta si vointa si putinta pe aici si poate o rezolvi. Nu e nevoie sa ii faci omologare & stuff pt. ca in carte motorul e trecut 'fara serie', deci mai putina bataie de cap. Ti-as fi propus sa o iau eu inapoi, mi-a placut motocicleta asta mult, dar din pacate dupa ce imi completez si echipamentul, plus o husa, mai fac si o revizie la mobra, raman iar chel... Tare rau imi pare si de mobra si de tine... Eu ii facusem 2 schimburi de ulei, primul repsol, al 2-lea motorex, la intervale de nici 2000 km. Si parca de la motorex sa fi fost o idee mai zgomotos motorul...sa fi inceput de acolo? "Eu ii facusem 2 schimburi de ulei, primul repsol, al 2-lea motorex, la intervale de nici 2000 km." Ce? De ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 (editat) Pt. ca repsolul l-am avut vara, iarna in general schimbam si la masina, am dat jos capacul din dreapta ca sa schimb fraiul de pornire, o lasasem dreapta (cu cricul pe o caramida) s-a mai scurs un pic ulei, nu am avut de completat si am zis sa schimb uleiul cu totul. Cam orice moto am avut, maxim 3000 am tinut uleiul oricum... Editat Septembrie 27, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 (editat) Eu schimb uleiul si filtrul o singura data pe sezon(la inceputul lui!),INDIFERENT DE KM PARCURSI,PENTRU CA AM TRAS CONCLUZIA CA MOTUL SEMISINTETIC 5100 10W-40 E ULEIUL ADEVARAT PENTRU APRILICA MEA!!!RECOMAND CU CEA MAI MARE INCREDERE!!! PS:In SUBARU,bag la fel,DOAR MOTUL! Editat Septembrie 27, 2012 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biela Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Dar daca vii cu chestia aia din poza... Chestia aia din poza e motoru meu de suflet, fiind si primul dealtfel, e invatat la offroad chiar daca-i place asfaltul.si da,ma mai gandesc, probabil am sa vin cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Chestia aia din poza e motoru meu de suflet, fiind si primul dealtfel, e invatat la offroad chiar daca-i place asfaltul.si da,ma mai gandesc, probabil am sa vin cu el Era doar o gluma,sper ca nu te-ai suparat.Nu conteaza ce categorie de motor ai,ci conteaza ce ai in suflet.Oricum cei ce vor sa vina,sunt din toate categoriile.Cu stima,Cristi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 (editat) i-am dat si eu botezul azi pe un pietris, dupa ce am fost la RAR cu ea, zgariata carena stanga putin, handguard-ul stanga rupt si oglinda dreapta rupta nu era semnalizata o iesire si am zis ca o iau pe iesirea celor ce vin din sens invers si am prins pietris sub roti. alta iesire oricum nu era, intra intr-un sat... si pot sa spun BINE ca mi-am gasit de ieri pantaloni de piele sanatosi si ca am fost imbracat full in piele. se ineca dupa, dar am reusit sa o pornesc pana la urma. era sa fac si un accident cu un dobitoc care venea din sensul invers pe sensul meu si nu vroia sa intre in banda, ca avea mercedes, iar unii dintr-o benzinarie mi-au zis dimineata ca o sa imi rup capul cu "vitezana asta! uite, are douasute!" toate astea in conditiile in care am dovada permisului de ieri. in 3 ore pornesc spre poligon sa exersez viraje, frane de urgenta si ce o mai fi. in mare parte pic si pentru ca inca nu am dat-o mai jos pentru inaltimea mea inca (1.70). de asemenea, nu imi mai scapa ulei pe la pompa de apa, deci tind sa cred ca l-a scuipat ca era prea mult. nivelul e ok, e putin sub maxim. daca mai scade, sunt cu motulul pe pozitii. cand am scapat-o, a inceput sa-mi curga benzina pe la capac. nu pot sa ii schimb capacul sau garnitura de cauciuc de acolo sa se inchida etans? Editat Septembrie 28, 2012 de Old Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 (editat) Capacul rezevorului are o supapa pe unde iasa presiunea ce se creaza in rezervor prin agitarea benzinei in mers.Sunt sigur ca pe acolo a curs benzina,nu pe la garnitura!E clar,ai bagat ulei mai mult decat era nevoie si surplusul a fost eliminat.Sa speri ca nu a creat presiune si ti-a suflat vreo garnitura.Daca nu mai curge si asta e ok! Editat Septembrie 28, 2012 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.