Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cristian, care era furtunu cu sita care trebuia curatata pt ulei?

atasez o poza...daca poti pune pe ea care e....ar fi perfect. merci

Ai 2 furtunuri de ulei groase in poza:

1.Cel de retur de sus;

2.Cel de tur,pe unde trage prima pompa de ulei,cel de jos9in drept cu chiulasa motorului)!

Asta trebuie dat jos de pe stutz si desfiletat stutzul din cadru.Sitele sunt sudate pe interiorul stutzului si ALEA trebuie curatate bine de tot!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, merci.

acu ma duc :)

sunt la moto acum, am schimbat placutele de frana, am uns cablul de kilometraj cu WD40, am dat jos uleiul ca sa curat sitele alea si acum ma duc sa vad de reusesc cu ele.

merci cristian

Oricand,cu placere!

Cu stima,Cristi. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scos furtunul ala din cadru si intr-adevar era o piulita de 17 in care intra.

am incercat s-o desfac fara sa reusesc, asa incat am vrut sa suflu cu aer comprimat asa cum era, montata pe cadru (decat deloc...). cand am bagat furtunul de la spray-ul cu aer pe gaura respectiva a intrat cat sa ajunga in partea opusa a cadrului.

deci ori nu e nici o sita acolo ori....nu stiu.

aprilia mea e model 95 (sau 94...etrierii sunt model 94, pe carte scrie 95).

macar stiu ca n-am nici o sita nesuflata :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scos furtunul ala din cadru si intr-adevar era o piulita de 17 in care intra.

am incercat s-o desfac fara sa reusesc, asa incat am vrut sa suflu cu aer comprimat asa cum era, montata pe cadru (decat deloc...). cand am bagat furtunul de la spray-ul cu aer pe gaura respectiva a intrat cat sa ajunga in partea opusa a cadrului.

deci ori nu e nici o sita acolo ori....nu stiu.

aprilia mea e model 95 (sau 94...etrierii sunt model 94, pe carte scrie 95).

macar stiu ca n-am nici o sita nesuflata :)))

A mea era1994!

post-41801-0-06733700-1389539397_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scos furtunul ala din cadru si intr-adevar era o piulita de 17 in care intra.

am incercat s-o desfac fara sa reusesc, asa incat am vrut sa suflu cu aer comprimat asa cum era, montata pe cadru (decat deloc...). cand am bagat furtunul de la spray-ul cu aer pe gaura respectiva a intrat cat sa ajunga in partea opusa a cadrului.

deci ori nu e nici o sita acolo ori....nu stiu.

aprilia mea e model 95 (sau 94...etrierii sunt model 94, pe carte scrie 95).

macar stiu ca n-am nici o sita nesuflata :)))

Nu ai facut decat sa sufli jegul inapoi in rezervorul de ulei!!!Treaba ta!

 

parca am si eu una...............

Eu am avut!Statul roman m-a facut s-o vand!Dar asta,e alta poveste...

post-41801-0-92221800-1389542887_thumb.jpg

post-41801-0-85805500-1389542899_thumb.jpg

post-41801-0-75893500-1389542909_thumb.jpg

post-41801-0-92379100-1389542920_thumb.jpg

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai facut decat sa sufli jegul inapoi in rezervorul de ulei!!!Treaba ta!

sigur n-am facut asta pt ca...n-a fost nevoie sa suflu: a intrat tija aia de plastic fara sa suflu nimic pana in partea ailalta a cadrului fara sa intampine vreo rezistenta (de la o sita).

deci fara sita e posibil sa nu fi fost jeg adunat acolo.

vroiam sa curat sita...dar daca nu era acolo, ce sa fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai fratilor, Frumoase mobre aveti / ati avut...

chiar ca :) Eu am o slabiciune pt. mk2, mai ales ca am si avut una neagra, desi... ideala mi se pare cea albastrie, cum au colegii mai sus, culoare originala :)

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi s-a nazarit, ca acum, dupa ce mi-am luat cauciucurile de cross, sa imi iau o aripa noua de motocross, si sa o pun pe fata, ca la BMW F650 GS, sau Suzuki DR BIG...



Adica vreau sa arate in felul asta:

 

Mai trebuie sa-mi iau aripa de cross, si sa ma gandesc la sistemul de prindere, care va fi ori pe carena fata, ori pe jambele de la furca..

Ideea e ca trebuie sa mut claxonul, si releul de incarcare pe care il am montat tot pe jugul inferior de la furca....

post-74306-0-74535500-1389558536_thumb.jpg

post-74306-0-28937800-1389558537_thumb.jpg

post-74306-0-76704000-1389558537_thumb.jpg

post-74306-0-19992300-1389558538_thumb.jpg

post-74306-0-88111200-1389558538_thumb.png

post-74306-0-35844600-1389558539_thumb.jpg

post-74306-0-94931600-1389558539_thumb.jpg

post-74306-0-41447200-1389558540_thumb.jpg

post-74306-0-03428400-1389558541_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur n-am facut asta pt ca...n-a fost nevoie sa suflu: a intrat tija aia de plastic fara sa suflu nimic pana in partea ailalta a cadrului fara sa intampine vreo rezistenta (de la o sita).

deci fara sita e posibil sa nu fi fost jeg adunat acolo.

vroiam sa curat sita...dar daca nu era acolo, ce sa fac?

E clar ca sita ta a fost indepartata de cineva dinainte!

Nu faci nimic,o lasi asa,doar sa nu "uiti" sa schimbi filtrul de ulei de fiecare data cand schimbi si uleiul!

Cumpara-ti buson de golire cu magnet,cel de sub motor!El mai aduna eventualele impuritati metalice ce apar.

 

pun si eu o poza cu Aprilica mea.... este din 95

Foarte misto!!! :hug:

Ai putea sa-l ajuti pe @alin geamanu sa aiba si el un parbriz mare ca al tau?

 

Mie mi s-a nazarit, ca acum, dupa ce mi-am luat cauciucurile de cross, sa imi iau o aripa noua de motocross, si sa o pun pe fata, ca la BMW F650 GS, sau Suzuki DR BIG...

 

Adica vreau sa arate in felul asta:

 

Mai trebuie sa-mi iau aripa de cross, si sa ma gandesc la sistemul de prindere, care va fi ori pe carena fata, ori pe jambele de la furca..

Ideea e ca trebuie sa mut claxonul, si releul de incarcare pe care il am montat tot pe jugul inferior de la furca....

M-da,arata intr-un fel!

Tot ce pot eu sa-ti spun,Eugene,e ca,tot noroiul si apa de pe un drum murdar,va veni direct pe radiator si pe picioarele tale...

Aspect:1,eficienta:0! :nono: Parerea mea!

 

PONT:Celor ce aveti Aprilici GA(1992-inceput 1995):saua de pe MX si ML(restul de 1995-1996)cea latita,mai lata si mai scobita potriveste 1:1 la GA-uri.E mult mai comoda la drumuri lungi,inclusiv pentru pasager!Saua de GA-uri e dreapta si mai ingusta,scrie mare aprilia pe dreapta si stanga lateral spate.Saua de ML si MX e lata,scobita(mai joasa la motociclist)si scrie in spatele pasagerului,mic,aprilia tot cu alb! :hug:

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie la racire in teren. Va fi mai slaba din cauza devierii curentului de aer. Si sa mergi tot timpul cu ventilatorul pornit nu e chiar cel mai sanatos pt sistemul electric, pe termen lung. Ia in calcul si asta ( eu personal am avut si am renuntat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc amandorura pentru sfaturi.

 

M-am gandit si eu la treaba asta, si o sa optez sigur pt una care are decupaj in partea din spate, si un lucru e sigur: nu renunt la aripa originala.

ADICA ARIPA ORIGINALA VA STA UNDE ESTE, SI O SA MONTEZ UNA DE CROSS SUPLIMENTARA DOAR DE FANTEZIE..

Scuze ca am scris cu litere mari, dar am atins CapsLock din greseala, si sunt prea obosit sa mai scriu inca o data. Sunt cam turmentat dupa doua ture de noapte x 13 ore...

 

Am gasit astea doua variante la reducere:

 

varianta unu

 

varianta doi..

 

Partea proasta e ca nu le pot vopsi, si merg doar colantate la cald..

Gasisem ceva in Arad, pe culoare neagra, dar inca nu am primit raspuns daca mai au pe stoc.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum iti recomand ca odata pe an sa iei compresorul de aer si sa sufli aripioarele de racire ale radiatorului din spate in fata!Vei fi surprins ce de praf si alte chestii vor iesi!Asa ai sa ai o racire mult mai eficienta.Chiar de mai multe ori,daca folosesti mobra pe macadamuri!

 

Ce spune @Patrick_M e foarte valabil,inclusiv cand te deplasezi in oras de la un semafor la altul si stationezi mai mult,decat te deplasezi!In putina deplasare,racirea nu va mai fi la fel de eficienta ca si inainte!

 

Gandeste-te:eficient sau estetic?Rotax-ul e cam renumit ca se incalzeste repede cand mobra stationeaza mai mult decat merge!!! :hug:

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pun si eu o poza cu Aprilica mea.... este din 95

vreau si eu parbriz de'asta

 

Mie mi s-a nazarit, ca acum, dupa ce mi-am luat cauciucurile de cross, sa imi iau o aripa noua de motocross, si sa o pun pe fata, ca la BMW F650 GS, sau Suzuki DR BIG...

 

Adica vreau sa arate in felul asta:

 

Mai trebuie sa-mi iau aripa de cross, si sa ma gandesc la sistemul de prindere, care va fi ori pe carena fata, ori pe jambele de la furca..

Ideea e ca trebuie sa mut claxonul, si releul de incarcare pe care il am montat tot pe jugul inferior de la furca....

Mie mi s-a nazarit chiar un BMW-uuuuuu de'asta ,

 

Bai fratilor, Frumoase mobre aveti / a-ti avut...

da si toate albastre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

 

da si toate albastre

A mea era violet,inclusiv in acte.

post-41801-0-70167200-1389599859_thumb.jpg

post-41801-0-06130200-1389599868_thumb.jpg

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc amandorura pentru sfaturi.

 

M-am gandit si eu la treaba asta, si o sa optez sigur pt una care are decupaj in partea din spate, si un lucru e sigur: nu renunt la aripa originala.

ADICA ARIPA ORIGINALA VA STA UNDE ESTE, SI O SA MONTEZ UNA DE CROSS SUPLIMENTARA DOAR DE FANTEZIE..

Scuze ca am scris cu litere mari, dar am atins CapsLock din greseala, si sunt prea obosit sa mai scriu inca o data. Sunt cam turmentat dupa doua ture de noapte x 13 ore...

 

Am gasit astea doua variante la reducere:

 

varianta unu

 

varianta doi..

 

Partea proasta e ca nu le pot vopsi, si merg doar colantate la cald..

Gasisem ceva in Arad, pe culoare neagra, dar inca nu am primit raspuns daca mai au pe stoc.

de ce lu le poti vopsi?

 

A mea era violet,inclusiv in acte.

a mea bate spre violet aceeasi culoare , dar in acte nu scrie culoarea , am inteles ca asa e in Italia

am declarat-o la inscrierea provizorie albastra , dar asat nu conteaza....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce lu le poti vopsi?

 

a mea bate spre violet aceeasi culoare , dar in acte nu scrie culoarea , am inteles ca asa e in Italia

am declarat-o la inscrierea provizorie albastra , dar asat nu conteaza....

Cand vei face actele la RAR,probabil ca va ramane la latitudinea lucratorului de acolo,la cat de daltonist e sau nu... :eek: :crack: :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, Cristi, probabil ca o sa fac si manevra de curatare a radiatorului.

Inca o sa ma gandesc la partea practica...

Toate se incing la trafic, sau mers pe coclau.

 

@Alin, aripa ,fiind din plastic lucios, vopseaua nu adera atat de bine, chiar daca folosesti fuller de plastic. La un moment dat, din cauza vibratiilor, va sari ici-colo. In plus, de ce sa nu o cumperi la culoare, cand te mai costa un fuller si un spray de vopsea+diluant inca 60 ron?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, Cristi, probabil ca o sa fac si manevra de curatare a radiatorului.

Inca o sa ma gandesc la partea practica...

Toate se incing la trafic, sau mers pe coclau.

 

...

Sa o faci neaparat!

Asa e,toate se incing,dar nu e totuna ca la Aprilica veche pornea ventilatorul in aceleasi conditii de canicula in 2-3 minute,iar la Aprilica de acum,la 10-11 minute!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...