enemy2day Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 cristian, care era furtunu cu sita care trebuia curatata pt ulei? atasez o poza...daca poti pune pe ea care e....ar fi perfect. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 cristian, care era furtunu cu sita care trebuia curatata pt ulei? atasez o poza...daca poti pune pe ea care e....ar fi perfect. merci Ai 2 furtunuri de ulei groase in poza: 1.Cel de retur de sus; 2.Cel de tur,pe unde trage prima pompa de ulei,cel de jos9in drept cu chiulasa motorului)! Asta trebuie dat jos de pe stutz si desfiletat stutzul din cadru.Sitele sunt sudate pe interiorul stutzului si ALEA trebuie curatate bine de tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 ok, merci. acu ma duc sunt la moto acum, am schimbat placutele de frana, am uns cablul de kilometraj cu WD40, am dat jos uleiul ca sa curat sitele alea si acum ma duc sa vad de reusesc cu ele. merci cristian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 ok, merci. acu ma duc sunt la moto acum, am schimbat placutele de frana, am uns cablul de kilometraj cu WD40, am dat jos uleiul ca sa curat sitele alea si acum ma duc sa vad de reusesc cu ele. merci cristian Oricand,cu placere! Cu stima,Cristi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 am scos furtunul ala din cadru si intr-adevar era o piulita de 17 in care intra. am incercat s-o desfac fara sa reusesc, asa incat am vrut sa suflu cu aer comprimat asa cum era, montata pe cadru (decat deloc...). cand am bagat furtunul de la spray-ul cu aer pe gaura respectiva a intrat cat sa ajunga in partea opusa a cadrului. deci ori nu e nici o sita acolo ori....nu stiu. aprilia mea e model 95 (sau 94...etrierii sunt model 94, pe carte scrie 95). macar stiu ca n-am nici o sita nesuflata )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 am scos furtunul ala din cadru si intr-adevar era o piulita de 17 in care intra. am incercat s-o desfac fara sa reusesc, asa incat am vrut sa suflu cu aer comprimat asa cum era, montata pe cadru (decat deloc...). cand am bagat furtunul de la spray-ul cu aer pe gaura respectiva a intrat cat sa ajunga in partea opusa a cadrului. deci ori nu e nici o sita acolo ori....nu stiu. aprilia mea e model 95 (sau 94...etrierii sunt model 94, pe carte scrie 95). macar stiu ca n-am nici o sita nesuflata )) A mea era1994! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 A mea era1994! parca am si eu una............... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 (editat) am scos furtunul ala din cadru si intr-adevar era o piulita de 17 in care intra. am incercat s-o desfac fara sa reusesc, asa incat am vrut sa suflu cu aer comprimat asa cum era, montata pe cadru (decat deloc...). cand am bagat furtunul de la spray-ul cu aer pe gaura respectiva a intrat cat sa ajunga in partea opusa a cadrului. deci ori nu e nici o sita acolo ori....nu stiu. aprilia mea e model 95 (sau 94...etrierii sunt model 94, pe carte scrie 95). macar stiu ca n-am nici o sita nesuflata )) Nu ai facut decat sa sufli jegul inapoi in rezervorul de ulei!!!Treaba ta! parca am si eu una............... Eu am avut!Statul roman m-a facut s-o vand!Dar asta,e alta poveste... Editat Ianuarie 12, 2014 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Nu ai facut decat sa sufli jegul inapoi in rezervorul de ulei!!!Treaba ta! sigur n-am facut asta pt ca...n-a fost nevoie sa suflu: a intrat tija aia de plastic fara sa suflu nimic pana in partea ailalta a cadrului fara sa intampine vreo rezistenta (de la o sita). deci fara sita e posibil sa nu fi fost jeg adunat acolo. vroiam sa curat sita...dar daca nu era acolo, ce sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Deci la modelele peste '94 au renuntat la sita aceea ? Ori asa ori la tine a ''renuntat-o'' proprietarul anterior ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AMDAndy Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 pun si eu o poza cu Aprilica mea.... este din 95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Bai fratilor, Frumoase mobre aveti / a-ti avut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AMDAndy Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Multumesc mult pentru raspuns atat de detaliat, in weekend o sa ma pun din nou si verific la sange si revin, o seara cat mai frumoasa va doresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 (editat) Bai fratilor, Frumoase mobre aveti / ati avut... chiar ca Eu am o slabiciune pt. mk2, mai ales ca am si avut una neagra, desi... ideala mi se pare cea albastrie, cum au colegii mai sus, culoare originala Editat Ianuarie 12, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 (editat) Mie mi s-a nazarit, ca acum, dupa ce mi-am luat cauciucurile de cross, sa imi iau o aripa noua de motocross, si sa o pun pe fata, ca la BMW F650 GS, sau Suzuki DR BIG... Adica vreau sa arate in felul asta: Mai trebuie sa-mi iau aripa de cross, si sa ma gandesc la sistemul de prindere, care va fi ori pe carena fata, ori pe jambele de la furca.. Ideea e ca trebuie sa mut claxonul, si releul de incarcare pe care il am montat tot pe jugul inferior de la furca.... Editat Ianuarie 12, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 (editat) sigur n-am facut asta pt ca...n-a fost nevoie sa suflu: a intrat tija aia de plastic fara sa suflu nimic pana in partea ailalta a cadrului fara sa intampine vreo rezistenta (de la o sita). deci fara sita e posibil sa nu fi fost jeg adunat acolo. vroiam sa curat sita...dar daca nu era acolo, ce sa fac? E clar ca sita ta a fost indepartata de cineva dinainte! Nu faci nimic,o lasi asa,doar sa nu "uiti" sa schimbi filtrul de ulei de fiecare data cand schimbi si uleiul! Cumpara-ti buson de golire cu magnet,cel de sub motor!El mai aduna eventualele impuritati metalice ce apar. pun si eu o poza cu Aprilica mea.... este din 95 Foarte misto!!! Ai putea sa-l ajuti pe @alin geamanu sa aiba si el un parbriz mare ca al tau? Mie mi s-a nazarit, ca acum, dupa ce mi-am luat cauciucurile de cross, sa imi iau o aripa noua de motocross, si sa o pun pe fata, ca la BMW F650 GS, sau Suzuki DR BIG... Adica vreau sa arate in felul asta: Mai trebuie sa-mi iau aripa de cross, si sa ma gandesc la sistemul de prindere, care va fi ori pe carena fata, ori pe jambele de la furca.. Ideea e ca trebuie sa mut claxonul, si releul de incarcare pe care il am montat tot pe jugul inferior de la furca.... M-da,arata intr-un fel! Tot ce pot eu sa-ti spun,Eugene,e ca,tot noroiul si apa de pe un drum murdar,va veni direct pe radiator si pe picioarele tale... Aspect:1,eficienta:0! Parerea mea! PONT:Celor ce aveti Aprilici GA(1992-inceput 1995):saua de pe MX si ML(restul de 1995-1996)cea latita,mai lata si mai scobita potriveste 1:1 la GA-uri.E mult mai comoda la drumuri lungi,inclusiv pentru pasager!Saua de GA-uri e dreapta si mai ingusta,scrie mare aprilia pe dreapta si stanga lateral spate.Saua de ML si MX e lata,scobita(mai joasa la motociclist)si scrie in spatele pasagerului,mic,aprilia tot cu alb! Editat Ianuarie 13, 2014 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Atentie la racire in teren. Va fi mai slaba din cauza devierii curentului de aer. Si sa mergi tot timpul cu ventilatorul pornit nu e chiar cel mai sanatos pt sistemul electric, pe termen lung. Ia in calcul si asta ( eu personal am avut si am renuntat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 (editat) Multumesc amandorura pentru sfaturi. M-am gandit si eu la treaba asta, si o sa optez sigur pt una care are decupaj in partea din spate, si un lucru e sigur: nu renunt la aripa originala. ADICA ARIPA ORIGINALA VA STA UNDE ESTE, SI O SA MONTEZ UNA DE CROSS SUPLIMENTARA DOAR DE FANTEZIE.. Scuze ca am scris cu litere mari, dar am atins CapsLock din greseala, si sunt prea obosit sa mai scriu inca o data. Sunt cam turmentat dupa doua ture de noapte x 13 ore... Am gasit astea doua variante la reducere: varianta unu varianta doi.. Partea proasta e ca nu le pot vopsi, si merg doar colantate la cald.. Gasisem ceva in Arad, pe culoare neagra, dar inca nu am primit raspuns daca mai au pe stoc. Editat Ianuarie 13, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 (editat) Oricum iti recomand ca odata pe an sa iei compresorul de aer si sa sufli aripioarele de racire ale radiatorului din spate in fata!Vei fi surprins ce de praf si alte chestii vor iesi!Asa ai sa ai o racire mult mai eficienta.Chiar de mai multe ori,daca folosesti mobra pe macadamuri! Ce spune @Patrick_M e foarte valabil,inclusiv cand te deplasezi in oras de la un semafor la altul si stationezi mai mult,decat te deplasezi!In putina deplasare,racirea nu va mai fi la fel de eficienta ca si inainte! Gandeste-te:eficient sau estetic?Rotax-ul e cam renumit ca se incalzeste repede cand mobra stationeaza mai mult decat merge!!! Editat Ianuarie 13, 2014 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 pun si eu o poza cu Aprilica mea.... este din 95 vreau si eu parbriz de'asta Mie mi s-a nazarit, ca acum, dupa ce mi-am luat cauciucurile de cross, sa imi iau o aripa noua de motocross, si sa o pun pe fata, ca la BMW F650 GS, sau Suzuki DR BIG... Adica vreau sa arate in felul asta: Mai trebuie sa-mi iau aripa de cross, si sa ma gandesc la sistemul de prindere, care va fi ori pe carena fata, ori pe jambele de la furca.. Ideea e ca trebuie sa mut claxonul, si releul de incarcare pe care il am montat tot pe jugul inferior de la furca.... Mie mi s-a nazarit chiar un BMW-uuuuuu de'asta , Bai fratilor, Frumoase mobre aveti / a-ti avut... da si toate albastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 (editat) ... da si toate albastre A mea era violet,inclusiv in acte. Editat Ianuarie 13, 2014 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Multumesc amandorura pentru sfaturi. M-am gandit si eu la treaba asta, si o sa optez sigur pt una care are decupaj in partea din spate, si un lucru e sigur: nu renunt la aripa originala. ADICA ARIPA ORIGINALA VA STA UNDE ESTE, SI O SA MONTEZ UNA DE CROSS SUPLIMENTARA DOAR DE FANTEZIE.. Scuze ca am scris cu litere mari, dar am atins CapsLock din greseala, si sunt prea obosit sa mai scriu inca o data. Sunt cam turmentat dupa doua ture de noapte x 13 ore... Am gasit astea doua variante la reducere: varianta unu varianta doi.. Partea proasta e ca nu le pot vopsi, si merg doar colantate la cald.. Gasisem ceva in Arad, pe culoare neagra, dar inca nu am primit raspuns daca mai au pe stoc. de ce lu le poti vopsi? A mea era violet,inclusiv in acte. a mea bate spre violet aceeasi culoare , dar in acte nu scrie culoarea , am inteles ca asa e in Italia am declarat-o la inscrierea provizorie albastra , dar asat nu conteaza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 de ce lu le poti vopsi? a mea bate spre violet aceeasi culoare , dar in acte nu scrie culoarea , am inteles ca asa e in Italia am declarat-o la inscrierea provizorie albastra , dar asat nu conteaza.... Cand vei face actele la RAR,probabil ca va ramane la latitudinea lucratorului de acolo,la cat de daltonist e sau nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Da, Cristi, probabil ca o sa fac si manevra de curatare a radiatorului. Inca o sa ma gandesc la partea practica... Toate se incing la trafic, sau mers pe coclau. @Alin, aripa ,fiind din plastic lucios, vopseaua nu adera atat de bine, chiar daca folosesti fuller de plastic. La un moment dat, din cauza vibratiilor, va sari ici-colo. In plus, de ce sa nu o cumperi la culoare, cand te mai costa un fuller si un spray de vopsea+diluant inca 60 ron? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 (editat) Da, Cristi, probabil ca o sa fac si manevra de curatare a radiatorului. Inca o sa ma gandesc la partea practica... Toate se incing la trafic, sau mers pe coclau. ... Sa o faci neaparat! Asa e,toate se incing,dar nu e totuna ca la Aprilica veche pornea ventilatorul in aceleasi conditii de canicula in 2-3 minute,iar la Aprilica de acum,la 10-11 minute! Editat Ianuarie 13, 2014 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.