Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Atata timp cat "nu bate"(zale blocate), nu scoate zgomote ciudate, si se aseaza bine pe pinioane, e ok.



Conteaza mult cum a fost folosit, in ce mediu si mai ales cum a fost intretinut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie si la intinzatorul de lant!Are un arc in interior care se mai rupe si trebuie schimbat!Ba chiar se poate regla manual in momentul in care lantul incepe sa tacane!

 

la mine


...

Din poza pusa de tine(cea de mai jos)vad ca furtunul de ulei ce iasa din fundul rezervorului de ulei,e copt!Schimba-l acum sa nu te lase pe undeva cand e vara mai calda!

post-41801-0-64192200-1391175521_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am desfacut in toamna intinzatorul de lant( decompresor i se mai spune ) l-am curat , arcul era in regula dar nu stiu sa ii fac reglajul.L-am pus cum l-am scos , nu am punct de reper ,cat de mult sa strang surubul sau sa il eliberez , asa ca l-am pus in poz in care l-am scos.

 

asa este, furtunul de ulei va fi scimbat odata cu schimbarea uleiului si curatarea sitei ,la o singura demontare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa fie de ulei, legat la rezervorul din cadru (sa ma corecteze cineva daca gresesc).

Daca vrei sa-l schimbi, il iei cu tine si te duci la un magazin de piese instalatii hidraulice, si iti iei unul cu diametrul interior identic.



Nu uita sa iei si doua coliere noi.. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, multumesc de info.

 

Vezi sa fie furtun panzat, nu furtun normal, ca nu tine la temperatura..

Cel de acum este invelit intr-un fel de banda adeziva din aluminu , cred ca a fost o ultima carpeala cand a vazut proprietarul ca nu mai duce mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am desfacut in toamna intinzatorul de lant( decompresor i se mai spune ) l-am curat , arcul era in regula dar nu stiu sa ii fac reglajul.L-am pus cum l-am scos , nu am punct de reper ,cat de mult sa strang surubul sau sa il eliberez , asa ca l-am pus in poz in care l-am scos.

 

asa este, furtunul de ulei va fi scimbat odata cu schimbarea uleiului si curatarea sitei ,la o singura demontare.

Se destrange putin de tot piulita olandez,se baga o surubelnita normala(nu cruce)lata in gura,dar scurta de maner in capul surubului din olandez si se strange pana simti ca arcul pocneste/scapa in gol.Apoi strangi piulita olandez la loc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 - neutral: sigur ai ambreiajul reglat bine, sa tina la jumatatea cursei?

- asta s-a intamplat incercand sa o scoti din viteze pe loc, sau in mers?

 

2 - la ce regim de turatie ai dat inferioara? 5-->4

- ai schimbat repede, cu debreiere rapida, sau cu debreiere lenta, gen frana de motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai ca n-am spus toata povestea

 

vreau sa iau un pegaso strada... si lumea vorbeste...cum ca ar fi o problema "conoscuta" in ce priveste cutia de viteze

am intrebat ca sa vad daca este adevarat si sa stiu la ce sa ma astept

 

stiu ca asemenea probleme pot fi cauzate de reglajul cablului sau schimbatul vitezei cand nu trebuie...eroarea fiind in cazul asta intre ghidon si sha

multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, asa deci.

Parerea mea e sa lasi barfele deoparte, si sa iei mobra la proba.

Cu iesitul pe liber, il au multe mobre, si stim ca asta poate fi din reglajul la ambreiaj, arcuri ambreiaj prea moi, discuri ambreiaj uzate, furci si harti cutie uzate.

Cu sarit-ul din viteze, se intampla si la case mai mari, cand te grabesti prea tare si nu lasi turatia cutiei sa se coreleze cu turatia motorului..

 

Personal, nu prea am auzit de sarit din treptele de viteze superioare. Rare exceptii mai fac la treapta 2-a cele date pe-o roata, sau chinuite de "meseriasi" care braveaza cu ridicatul turatiei pe rosu, sa dea bine la bulevard.

In plus, motorul de Yamaha XTX care este montat pe Strada este renumit pentru fiabilitate.

 

Sa ai doua lucruri in vedere:

- proba la rece si la cald

- pretul de achizitie.

In rest, totul e can-can.



stai ca n-am spus toata povestea

 

vreau sa iau un pegaso strada... si lumea vorbeste...cum ca ar fi o problema "conoscuta" in ce priveste cutia de viteze

am intrebat ca sa vad daca este adevarat si sa stiu la ce sa ma astept

 

stiu ca asemenea probleme pot fi cauzate de reglajul cablului sau schimbatul vitezei cand nu trebuie...eroarea fiind in cazul asta intre ghidon si sha

multam

Si sa nu uit: mai conteaza si ce fel de ulei bagi in motor, cat de compatibil este si in privinta ambreiajului si a cutiei de viteze.



Un ulei mai vechi, iar iti va da impresia de ambreiaj patinat, iar cutia tinde sa scoata zgomote la schimbarea treptelor...

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh...asta vroiam sa stiu...daca sunt probleme reale...dincolo de mobre chinuite sau erori de schimbat viteza, care apar la orice moto si chiar si la motoristi cu experienta

 

multam

 

 

cand voi ajunge la schimbatul uleiului o sa va mai cer parerea

Editat de chrystyanyty
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh...asta vroiam sa stiu...daca sunt probleme reale...dincolo de mobre chinuite sau erori de schimbat viteza, care apar la orice moto si chiar si la motoristi cu experienta

 

multam

 

 

cand voi ajunge la schimbatul uleiului o sa va mai cer parerea

De obicei,iesitul greu din viteza e datorat uleiului ori necorespunzator ori uzat care trebuie schimbat!Am patit asta la mobra sotiei,care nu e Aprilia si dupa schimbatul uleiului lucrurile s-au schimbat!

Pot sa-ti infirm acuzatia cum ca Aprilicile Strada ar avea o astfel de problema!

Cat priveste schimbul de ulei si multe altele legate de modelul cei intentionezi sa-l cumperi,le gasesti pe topicul dedicat acestui model(Strada,Factory si Trail avand toate acelasi motor de Yamaha Minarelli,dupa cum iti spunea Eugen mai sus),intrucat aici pe acest topic Aprilicile au motoare Rotax!

/index.php?/topic/703755-grupul-posesorilor-de-aprilia-pegaso-stradafactory-si-trail-din-2005-in-sus/

Cu stima,Cristi

PS:Da-mi in privat un mesaj cu anuntul Aprilicii ce intentionezi sa o cumperi,caci poate stiu mai multe detalii despre ea! :peace:

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se destrange putin de tot piulita olandez,se baga o surubelnita normala(nu cruce)lata in gura,dar scurta de maner in capul surubului din olandez si se strange pana simti ca arcul pocneste/scapa in gol.Apoi strangi piulita olandez la loc!

simplu de tot .Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristian 1, on 01 Feb 2014 - 09:41, said:snapback.png

 


Se destrange putin de tot piulita olandez,se baga o surubelnita normala(nu cruce)lata in gura,dar scurta de maner in capul surubului din olandez si se strange pana simti ca arcul pocneste/scapa in gol.Apoi strangi piulita olandez la loc!

simplu de tot .Multumesc!

Ai grija sa nu folosesti forta prea tare. La japoneze e o problema. Daca lantul de distributie sta prea tensionat din intinzator, exista riscul de a ceda.

Stiu ca am reglat cu un prieten la un 900 RR (Fireblade), la care da zgomote in oala de la ambreiaj cand e prea slab, si am facut reglajul treptat-treptat.

Pareri contra : ...

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul de ulei se afla pe partea dreapta a motorului, ai un capac cu 2 suruburi, si sa fii atent la garnitura de la capac, sa nu o ciupesti, pentru ca iti va curge ulei pe acolo.

post-74306-0-26018200-1391360052_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problemele de la lant le am avut din motiv ca m-am saracit la cativa lei si am cumparat SH. O prostie! Si inca o dilema, unde-i filtrul ala de ulei la motocicleta asta?? :)

doua aspecte:

1, de obicei uleiul se schimba in pozitie verticala - pe stander , nu pe cric

2. cand umpli rezervorul cu uleiul nou foloseste o palnie , fie si ea facuta dintr-o sticla , vei vedea de ce !

3. am zist doua lucruri , dar nu uita de hartia sul de bucatarie !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doua aspecte:

1, de obicei uleiul se schimba in pozitie verticala - pe stander , nu pe cric

2. cand umpli rezervorul cu uleiul nou foloseste o palnie , fie si ea facuta dintr-o sticla , vei vedea de ce !

3. am zist doua lucruri , dar nu uita de hartia sul de bucatarie !!!!

Aline,Aline,asta e Minarelli,nu Rotax!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...