Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Merge orice tubulara ingusta de 18(lunga).

Eu am una de la Louis, universala, pe care o folosesc de cativa ani. E cam 50-60 ron.



Azi am montat si eu bateria la mobra, si a luat-o din prima.

Norocul meu, ca am lasat bateria la incarcat la masina.

post-74306-0-78780100-1392481495_thumb.jpg

post-74306-0-30903600-1392481496_thumb.jpg

post-74306-0-89552300-1392481496_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am bagat o tura de 100 de km.A fost cam rece,dar a meritat efortul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cateva poze, cu noul look.

Omul gospodar se vede... Imi place ca ai luat mobra intr-o stare nu prea ok, frai-ul 'prajit' daca tin bine minte si ti-a iesit ceva frumos si tehnic impecabil. Cum a fost de altfel si kawa-ul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saru`mana.

Asa imi place mie sa le ingrijesc.

Acum 4 ani aveam un Transalp din `97 la care am tinut la fel de mult. Dupa cativa propietari schimbati, a ajuns la un cunoscut care a tavalit-o, nu a schimbat consumabilele si i-a copt motorul. L-am ajutat sa dea motorul jos, i-am montat un alt motor, si a fost atat de magar incat sa nu spuna nici macar un simplu MULTUMESC.

Am avut acum cativa ani FZR 1000 pe care l-am vopsit si l-am ingrijit cum am stiut eu mai bine. L-am dat unui tip care l-a facut street fighter, dar nu mai era la fel..

GPX 600 R - l-am luat de la un prieten cu motorul defect, l-am facut cu tata, l-am vandut cuiva, care a iesit in decor cu el la 100 si ceva la ora. Mobra facuta praf...

 

Ideea e ca m-am atasat de fiecare mobra in parte, si decat sa o vad ajunsa deplorabil, mai bine o vand in alta localitate...

GPZ-ul 500 "Blue Eagle", cum il botezasem a ajuns in Targoviste. Nu stiu in ce stare e acum, dar ii dadusem noului propietar o casca Shoei revopsita de mine imprumut, sa ajunga cu ea acasa.

Dupa cateva zile, i-am dat fiscalul si i-am cerut casca inapoi. Mi-a adus-o zgariata pe toate partile...

post-74306-0-44993100-1392489303_thumb.jpg

post-74306-0-02733600-1392489304_thumb.jpg

post-74306-0-64368900-1392489304_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai deunazi mi-am vazut si eu fosta Aprilica!Arata intr-un fel groaznic pot spune!A inceput rugina sa-i atace tobele,toate arata de parca stau sa pice...Imi pare rau ca am vandut-o aici in oras!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scos azi moto...

cu toate ca a fost tinut la cald (20*C) benzina nou pusa (azi) si bateria era proaspat incarcata, a pornit greu. filtru aer si bujia erau curatate.

dupa ce l-am pornit in sfarsit dadea semne ca moare. cand in final s-a incalzit motorul am plecat cu el si sub 3000 ture dadea semne ca moare. nu conta in ce viteza eram. la 2500 aproape ca murea de tot. mergea aproape fara probleme de la 3500 ture in sus.

parerea mea e ca e vorba de carburatie, dar nu sunt sigur.

carburatorul e reglat cu cele 2 tije de sus puse la gradatia 1 din 5 (cel mai coborate in carburator) iar suruburile de amestec sunt puse la 3 ture si jumatate.

sugestii, etc?

merci.

sa nu uit: la semafor cand puneam frana brusca (scos din viteza, ca atunci cand imi testez frana...) murea motorul

Editat de enemy2day
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e in regula asa ! cele doua " tije " regleaza debitul de carburant cand accelerezi .Surubuile de amestec sunt cele care mentin relantiul , deci e in regula .

In mod normal cu matorul incalzit adica peste 50 gr , acesta treb sa functioneze la 1400 ture ( ideal) , insa datorita uzurii segmentilor ,a uleiului , acumularii de funingine pe supape va trebui sa ii cresti turartia la relanti undeva pe la 1600 ture.Vei face asta din surubul flexibil din stanga carburatorului sub cablul de acceleratie.

vezi ce face.....

Ma gandesc ca ai in amestec mai mult aer decat trebuie si atuncu nu ai viata ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravos!

Cand iti mai dezgheti mainile. poate bagi si tu o poza, sa ne mai delectam :thanks:

Da,da!

Poze de ieri nu am,caci nu am facut,dar am de azi,din Cheile Turzii:

post-41801-0-19502500-1392564355_thumb.jpg

post-41801-0-40235000-1392564364_thumb.jpg

post-41801-0-60776700-1392564383_thumb.jpg

post-41801-0-73195100-1392564392_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu uit: la semafor cand puneam frana brusca (scos din viteza, ca atunci cand imi testez frana...) murea motorul

Salut. Figura asta mi-o facea mie anul trecut din cauza apei in rezervor. La mine insa, e pe injectie si am pompa in rezervor si tragea apa (cu jeg :) ) chiar si in momentul cand reduceam gazul brusc. Goleste rezervorul complet intr-un recipient transparent si lasa-l sa decanteze sa vezi daca ai apa..

Altceva nu-ti pot spune. Bafta.

Editat de SorinRadu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,da!

Poze de ieri nu am,caci nu am facut,dar am de azi,din Cheile Turzii:

Frumos pe la voi pe acolo. Am fost cand eram mai copchil si prin cluj, oradea, turda si aveti ce vedea pe acolo, nu ca la noi, stepa si podis :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos pe la voi pe acolo. Am fost cand eram mai copchil si prin cluj, oradea, turda si aveti ce vedea pe acolo, nu ca la noi, stepa si podis :)

Bunicul meu(tatal tatalui meu)a fost consatean si var de-al doilea cu Panait Istrate(Istrati si-a pus el numele,ca sa se deosebeasca de toti Istratii din Istratesti,langa Isaccea,Dobrogea)!Si la voi natura are farmecul ei!

Ma bucur ca-ti place p-acilea pe la noi! :peace:

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat-o relativ simplu:

intai mi-am amintit ca imi spusese cineva de aici de pe forum sa nu las amestecul la 3 si jumatate ci sa-l reduc pe la 2 si jumatate. ceea ce am si facut.

de pornit a pornit ok de data asta (bine, era si motorul caldut) dar facea similar la turatii de 2500-3100, adica dadea semne ca moare.

asa incat am readus tijele alea de carburant la pozitia intermediara din mijloc (din cele 5) si apoi m-am dat iar: merge perfect acum.

tot cineva de pe forum imi spusese si de asta.

in concluzie era vorba de carburatie si am rezolvat-o

@ Sorinradu:

aproape sigur nu era din cauza apei la tine (la mine sigur nu pt ca azi pusesem benzina iar anterior curatasem de tot rezervorul) pt ca de cand pui frana pana moare motorul e vorba de...o secunda. apa pana ar ajunge din rezervor in carburator, injectie sau cilindru dureaza cateva secunde bune. de ex, azi am pornit moto cu benzina inchisa si a mers cam 1 minut pana sa-mi dau seama ca e ceva aiurea :))

 

acum, as avea o nelamurire:

daca tot exista 5 pozitii la tija aia de carburant de la membrane si merge bine doar la pozitia 3, de ce naiba le mai are pe celelalte pozitii?? :what:

inteleg daca ti-ar da posibilitatea sa reglezi carburatia pt mai multa putere sau pt consum mai bun, intre anumite limite functionale. insa daca motorul nu mai functioneaza normal, care e rostul lor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate carburatorul tau nu e reglat cum trebuie , de aceea nu merge , La mine saibele de blocaj sunt tot la pozitia de sus , adica cuiul jos si nu am probleme .

mai sunt doua reglaje pe care trebuie sa le imperechezi : suruburile de amestec si surubul elastic de care ti-am spus

practic ai oprit din aer si ai dat mai multa benzina

asteapta si alte pareri



asa functioneaza carburatorul nostru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,da!

Poze de ieri nu am,caci nu am facut,dar am de azi,din Cheile Turzii:

Frumos.

Ieri mi-am facut si eu asigurarea si am iesit la plimbare prin oras.

Cam frig pe seara, ca am fost cu un prieten sa isi cumpere o motocicleta.

Un alt prieten de-al meu si-a cumparat alaltaieri Pegaso-ul portocaliu de la Pitesti. Si uite asa, se mareste familia pegasistilor.. :)

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-pegaso-din-1995-552086.html

 

am rezolvat-o relativ simplu:

intai mi-am amintit ca imi spusese cineva de aici de pe forum sa nu las amestecul la 3 si jumatate ci sa-l reduc pe la 2 si jumatate. ceea ce am si facut.

de pornit a pornit ok de data asta (bine, era si motorul caldut) dar facea similar la turatii de 2500-3100, adica dadea semne ca moare.

asa incat am readus tijele alea de carburant la pozitia intermediara din mijloc (din cele 5) si apoi m-am dat iar: merge perfect acum.

tot cineva de pe forum imi spusese si de asta.

in concluzie era vorba de carburatie si am rezolvat-o

@ Sorinradu:

aproape sigur nu era din cauza apei la tine (la mine sigur nu pt ca azi pusesem benzina iar anterior curatasem de tot rezervorul) pt ca de cand pui frana pana moare motorul e vorba de...o secunda. apa pana ar ajunge din rezervor in carburator, injectie sau cilindru dureaza cateva secunde bune. de ex, azi am pornit moto cu benzina inchisa si a mers cam 1 minut pana sa-mi dau seama ca e ceva aiurea :))

 

acum, as avea o nelamurire:

daca tot exista 5 pozitii la tija aia de carburant de la membrane si merge bine doar la pozitia 3, de ce naiba le mai are pe celelalte pozitii?? :what:

inteleg daca ti-ar da posibilitatea sa reglezi carburatia pt mai multa putere sau pt consum mai bun, intre anumite limite functionale. insa daca motorul nu mai functioneaza normal, care e rostul lor?

La mine reglajul este la pozitia din mijloc a cuielor pontoare.

Chiar daca am desfacut carburatoarele sa le curat, nu am umblat la jiglerul de aer. Fabricantul a reglat ceva, in functie de fiecare motor in parte..

Reglajul din sigurante la cuiele pontoare, face nivelul de carburant din pahare prin actionarea inchiderii alimentarii a plutitoarelor prin cuiele de dozaj.

Asta inseamna, ca dozeaza cantitatea de benzina care poate fi aspirata.

Practic, un reglaj la o pozitie inalta face ca plutitorul sa inchida mai devreme si este probabil sa ramana carburatoarele goale la o turatie brutala (ture mari in timp scurt), iar o pozitie joasa a sigurantei face ca plutitorul sa stea mai sus, si exista riscul de supraalimentare, sau de "innecare" a motorului / bujiei...

 

Un lucru e clar: pozitia sigurantei nu are legatura cu mersul in ture mici sau ralanti, ci doar in turatii mari.

Tot secretul este din jiglorul de amestec. Trebuie reglat exact cum spune fabricantul pentru o functionare uniforma, atat in ture joase, cat si in turatii mari.

 

P.S: Poze am facut ieri doar cateva cu telefonul, si astept sa descarce sora-mea pozele din aparatul foto, ca nu aveam si eu poze cu mobra in mers..

Una peste alta, am facut cam 40 de km prin oras, ne-am oprit la prima shaorma a saracului pe anul asta, apoi ne-am incalzit oasele la o cafenea..

Mobrele au mers super, dar pe seara era mazga pe jos si cam rupeau aderenta la jocul cu gazul.

post-74306-0-41228100-1392625041_thumb.jpg

post-74306-0-25304400-1392625042_thumb.jpg

post-74306-0-96665300-1392625042_thumb.jpg

post-74306-0-65350400-1392625043_thumb.jpg

post-74306-0-38047600-1392625044_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate imi dau seama colegu nu a umblat la cuiele pontoane , care sunt atasate deplutitoare(SPER SA NU FI UMBLAT LA ACELE LAMELE SENSIBILE).La ele nu se umbla decat cu echipament de specialitate care masoara nivelul din pahar la boloboc.

A umblat la cuiele atasate de membrane care in timpul accelerarii se ridica pentru a permite carburantului sa intre din pahar prin jigler spre motor( eu recomand un test de compresie) banuiesc ulei uzat sau necomform si eventual segmenti uzati.Deasemenea poate un aditiv pentru curatat supape.daca in admisie supapele de evacuare nu au inchidere etansa pistonul nu trage suficient carburant si atunci ce e de facut , sa ii dai mai mult carburant.

cele doua reglaje de amestec au rol doar pt mersul la relanti..

 

Ma rog nu a spus ce turatie are motorul la relanti si incalzit????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ alin geamanu: f didactic filmuletu ala :ok:

 

acum merge bine moto meu: porneste ok la rece iar in mers, la turatii mici sau mari nu mai are nici o problema. reglajul la tijele alea e la mijloc iar amestcul la 2 si jumatate.



nu am umblat la lamelele alea. nici nu stiam ca se poate :D

cand e cald moto, la relanti il am pus la 1450-1500 si sta fara probleme acum (2 si jumatate amestecul)

inainte (3 si 1/2-3/4) dadea semne ca moare si statea doar cu socul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ alin geamanu: f didactic filmuletu ala :ok:

 

acum merge bine moto meu: porneste ok la rece iar in mers, la turatii mici sau mari nu mai are nici o problema. reglajul la tijele alea e la mijloc iar amestcul la 2 si jumatate.

 

nu am umblat la lamelele alea. nici nu stiam ca se poate :D

cand e cald moto, la relanti il am pus la 1450-1500 si sta fara probleme acum (2 si jumatate amestecul)

inainte (3 si 1/2-3/4) dadea semne ca moare si statea doar cu socul

da , e didactic , l-am analizat cu seful meu cand am desfacut carb pt reglaje.

da 3 si 1/2 e un reglaj etalon ( ideal) de la care se pleaca pentru fiecare carburator in parte , nu seamana unul cu celalalt.turatia la care sta e perfecta deci e in regula setarea facuta , dac iti va da un consum mediu de 5.5 -6 l/100 cred ca e bine

 

La mine siguranta e sus , iar reglajele de amestec la 3 - 3 si 1/2 , si e ok cu doua persoane pe ea .Adevarat ca nu am urcat pante abrupte , si nu am fortat-o pe coclauri cu doua persoane , poate va trebiu sa umblu si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Fac ce fac si mai vin cu cate o nelamurire. Spuneti-mi va rog cum fac sa mai cobor putin Aprilica deoarece am schimbat cauciuc spate si s-a inaltat de abia ajung la pamant .Amortizorul spate mai are vreo 8 filete dar am auzit ca se poate cobora si din juguri dar nu stiu cum si cu cat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Fac ce fac si mai vin cu cate o nelamurire. Spuneti-mi va rog cum fac sa mai cobor putin Aprilica deoarece am schimbat cauciuc spate si s-a inaltat de abia ajung la pamant .Amortizorul spate mai are vreo 8 filete dar am auzit ca se poate cobora si din juguri dar nu stiu cum si cu cat.

ia o gagica in spate si se va lasa!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Fac ce fac si mai vin cu cate o nelamurire. Spuneti-mi va rog cum fac sa mai cobor putin Aprilica deoarece am schimbat cauciuc spate si s-a inaltat de abia ajung la pamant .Amortizorul spate mai are vreo 8 filete dar am auzit ca se poate cobora si din juguri dar nu stiu cum si cu cat.

Slabesti jugurile de la telescoape, apoi iei o bucata de lemn de esenta tare, o pui pe juguri si bati usor cu un ciocan, putin sus - putin jos.

O cobori un centimetru, maxim 2, in mod egal, la ambele jambe; masori distanta de sus, de la jug.

La urma strangi suruburile de la juguri si sanatate.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , e didactic , l-am analizat cu seful meu cand am desfacut carb pt reglaje.

da 3 si 1/2 e un reglaj etalon ( ideal) de la care se pleaca pentru fiecare carburator in parte , nu seamana unul cu celalalt.turatia la care sta e perfecta deci e in regula setarea facuta , dac iti va da un consum mediu de 5.5 -6 l/100 cred ca e bine

 

La mine siguranta e sus , iar reglajele de amestec la 3 - 3 si 1/2 , si e ok cu doua persoane pe ea .Adevarat ca nu am urcat pante abrupte , si nu am fortat-o pe coclauri cu doua persoane , poate va trebiu sa umblu si eu.

am pus redresorul pe a mea astazi cam o ora ,cat am baut doua beri ,am pornit-o ,merge perfect ,am incercat de curiozitate sa strang suruburile de amestec la 2 si 1/2, nu merge , la mine moare nu sta la relanti , asa ca am facut reglajele mele si ....merge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos.

Ieri mi-am facut si eu asigurarea si am iesit la plimbare prin oras.

Cam frig pe seara, ca am fost cu un prieten sa isi cumpere o motocicleta.

Un alt prieten de-al meu si-a cumparat alaltaieri Pegaso-ul portocaliu de la Pitesti. Si uite asa, se mareste familia pegasistilor.. :)

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-pegaso-din-1995-552086.html

 

La mine reglajul este la pozitia din mijloc a cuielor pontoare.

Chiar daca am desfacut carburatoarele sa le curat, nu am umblat la jiglerul de aer. Fabricantul a reglat ceva, in functie de fiecare motor in parte..

Reglajul din sigurante la cuiele pontoare, face nivelul de carburant din pahare prin actionarea inchiderii alimentarii a plutitoarelor prin cuiele de dozaj.

Asta inseamna, ca dozeaza cantitatea de benzina care poate fi aspirata.

Practic, un reglaj la o pozitie inalta face ca plutitorul sa inchida mai devreme si este probabil sa ramana carburatoarele goale la o turatie brutala (ture mari in timp scurt), iar o pozitie joasa a sigurantei face ca plutitorul sa stea mai sus, si exista riscul de supraalimentare, sau de "innecare" a motorului / bujiei...

 

Un lucru e clar: pozitia sigurantei nu are legatura cu mersul in ture mici sau ralanti, ci doar in turatii mari.

Tot secretul este din jiglorul de amestec. Trebuie reglat exact cum spune fabricantul pentru o functionare uniforma, atat in ture joase, cat si in turatii mari.

 

P.S: Poze am facut ieri doar cateva cu telefonul, si astept sa descarce sora-mea pozele din aparatul foto, ca nu aveam si eu poze cu mobra in mers..

Una peste alta, am facut cam 40 de km prin oras, ne-am oprit la prima shaorma a saracului pe anul asta, apoi ne-am incalzit oasele la o cafenea..

Mobrele au mers super, dar pe seara era mazga pe jos si cam rupeau aderenta la jocul cu gazul.

Faine pozele!Sper sa ne vedem la vara si live!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumos domnilor! ca de obicei Emil este nelipsit cu caponoarda. am iesit si eu la o tura, adevarat ca am cam inghetat dar a meritat

Asa e, Emil, ca de obicei, ne alearga cu "Caponoarda" lui, iar noi cu monocilindricele trebuie sa ne tinem dupa V-ul lui de un litru :D

Chiar ca a meritat frigul indurat, dar am simtit doar la picioare, ca eram "blindati" cu pulovere si jachete touring...

Incarc si celelalte poze, sper sa nu "zgarie retina" :P

 

Caponordul lui Emil a trecut de 140.000 km, sa nu mai zica lumea ca Aprilia e o motocicleta proasta ;)

Zilele trecute i-a schimbat bendix-ul si rulmentii de la jug.

 

Salut, are cineva o cheie de bujie pt Aprilia Pegaso din 1999, de vanzare...

http://www.motovip.ro/produse/Cheie%20de%20bujii%20120%20mm%20SW16/18_9929.htm

post-74306-0-66991600-1392701942_thumb.jpg

post-74306-0-22627200-1392701943_thumb.jpg

post-74306-0-86852300-1392701943_thumb.jpg

post-74306-0-49870800-1392701944_thumb.jpg

post-74306-0-17509000-1392701945_thumb.jpg

post-74306-0-70143800-1392701945_thumb.jpg

post-74306-0-40307400-1392701946_thumb.jpg

post-74306-0-14095700-1392701947_thumb.jpg

post-74306-0-67102200-1392701947_thumb.jpg

post-74306-0-36848200-1392701948_thumb.jpg

post-74306-0-49762100-1392701968_thumb.jpg

post-74306-0-09358400-1392701969_thumb.jpg

post-74306-0-82267500-1392701969_thumb.jpg

post-74306-0-46602700-1392701970_thumb.jpg

post-74306-0-02004000-1392701971_thumb.jpg

post-74306-0-68983900-1392701971_thumb.jpg

post-74306-0-33693300-1392701972_thumb.jpg

post-74306-0-09073700-1392701973_thumb.jpg

post-74306-0-69377300-1392701973_thumb.jpg

post-74306-0-34085200-1392701974_thumb.jpg

post-74306-0-90772000-1392701998_thumb.jpg

post-74306-0-52698800-1392701999_thumb.jpg

post-74306-0-24302900-1392702000_thumb.jpg

post-74306-0-84783500-1392702000_thumb.jpg

post-74306-0-52962600-1392702001_thumb.jpg

post-74306-0-21641300-1392702002_thumb.jpg

post-74306-0-89936200-1392702002_thumb.jpg

post-74306-0-43650500-1392702003_thumb.jpg

post-74306-0-12396600-1392702004_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...