Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Pana la urma care-i starea amortizorului? Din pacate am mai avut unul de genul si m-a tinut 2 luni, ghinion. Sper la altul mai bun si totusi nu-mi permit sa cumpar unul nou care costa 1300lei :|


» Post actualizat in 06 Feb 2015 20:19

Am uitat! Scuze! La multi aaaani!!! Toate cele bune in noul an cu multi km si asfalt cat mai uscat fara gropi, caini,etc.!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...

» Post actualizat in 06 Feb 2015 20:19

Am uitat! Scuze! La multi aaaani!!! Toate cele bune in noul an cu multi km si asfalt cat mai uscat fara gropi, caini,etc.!

Da,da,la fel!Subtila aia cu cainele... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tot uit dar nu dau de el ...


» Post actualizat in 06 Feb 2015 20:31

Da,da,la fel!Subtila aia cu cainele... :crack:

:D


» Post actualizat in 06 Feb 2015 21:01

Mai caut si un crash bar... sau macar o schita sa-l confectionez eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Florin_escu! Bucsile alea de la cricul central unde le-as putea gasi?

Asta-vara mi-am luat un cric central, cu ajutorul lui eugenkawa, dar nu am avut bucsile alea, am pus doar suruburi si merge cam greu, nu se retrage singur complet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tot uit dar nu dau de el ...

» Post actualizat in 06 Feb 2015 20:31

:D

» Post actualizat in 06 Feb 2015 21:01

Mai caut si un crash bar... sau macar o schita sa-l confectionez eu.

http://forum.seawolves.ro/viewtopic.php?t=1096&sid=4c150f51503d0c72c778b682ae8a4296

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha! Wow! Ce pret avea!! Nu mi-a dat si crashbarul.... asta e...

"Gugaleste" si sigur vei gasi ceva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@motan

nu stiu sa-ti spun in ce stare este inauntru, este capsulat. Pot sa-ti zic asa:

- vine de pe un motor din '97 cu circa 70000 km la bord;

- partea de amortizare lucreaza, iar surubul de reglaj al intensitatii (din furca de jos) functioaneaza;

- partea de tensionare a arcului (cea desfacuata de mine) este si ea functionala.

 

Cum adica "te-a lasat" amortizorul dupa 2 luni? Da-l incoace sa-l tai sa vedem ce are inauntru... poate pot sa-i pun o supapa si sa-l reconditionez!

 

@victor_peg

nu am idee de unde poti sa iei bucsile gata facute, daca vrei le masor si-ti dau dimensiunile ca sa le comanzi la un strungar, dar abia luni seara.


» Post actualizat in 07 Feb 2015 11:35

Hai sa va dau un extemporal, sa vedem cat de bine va cunoasteti motocicleta!

 

CE AVEM NOI AICI: post-18232-0-77018900-1423307863_thumb.jpg

 

Acum sa va dau un indiciu, deasupra surubului scrie "S --- H".

 

Ei bine este un reglaj al intensitatii de amortizare, practic cat de "repede" sa se miste pe verticala axul amortizorului. Acest surub are 24 de "clic-uri", cand este desfacut la maxim amortizorul se misca usor (adica pozitia S = SOFT), iar daca este strans la maxim amorizorul se misca greu (adica pozitia H = HARD).

 

Acest tip de reglaj nu trebuie confundat (dar trebuie corelat) cu pretensionarea arcului fie ca aceasta este mecanica sau hidraulica.

 

Corelarea se face astfel: cu cat arcul este mai tensionat cu atat amortizorul trebuie sa fie mai tare si invers. Pe undeva prin cartea tehnica scrie ca nu trebuie sa avem un reglaj de arc tare cu amortizor slab.

 

Eu prefer sa le am pe ambele la jumatate si ma simt perfect single sau double dar fara bagaje.

 

Acum hai sa vedem cine stia si cine nu despre acest reglaj... hai, hai cu curaj! :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc ca stiam pentru ML,Garda,Cube si I.E.,asa e si la Aprilicile cu motor Minarelli.

La GA-uri si MX nu este reglaj de Soft-Hard!

post-41801-0-58867600-1423310169_thumb.jpg

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@motan

nu stiu sa-ti spun in ce stare este inauntru, este capsulat. Pot sa-ti zic asa:

- vine de pe un motor din '97 cu circa 70000 km la bord;

- partea de amortizare lucreaza, iar surubul de reglaj al intensitatii (din furca de jos) functioaneaza;

- partea de tensionare a arcului (cea desfacuata de mine) este si ea functionala.

 

Cum adica "te-a lasat" amortizorul dupa 2 luni? Da-l incoace sa-l tai sa vedem ce are inauntru... poate pot sa-i pun o supapa si sa-l reconditionez!

 

@victor_peg

nu am idee de unde poti sa iei bucsile gata facute, daca vrei le masor si-ti dau dimensiunile ca sa le comanzi la un strungar, dar abia luni seara.

» Post actualizat in 07 Feb 2015 11:35

Hai sa va dau un extemporal, sa vedem cat de bine va cunoasteti motocicleta!

 

CE AVEM NOI AICI: attachicon.gifReglaj amortizor.jpg

 

Acum sa va dau un indiciu, deasupra surubului scrie "S --- H".

 

Ei bine este un reglaj al intensitatii de amortizare, practic cat de "repede" sa se miste pe verticala axul amortizorului. Acest surub are 24 de "clic-uri", cand este desfacut la maxim amortizorul se misca usor (adica pozitia S = SOFT), iar daca este strans la maxim amorizorul se misca greu (adica pozitia H = HARD).

 

Acest tip de reglaj nu trebuie confundat (dar trebuie corelat) cu pretensionarea arcului fie ca aceasta este mecanica sau hidraulica.

 

Corelarea se face astfel: cu cat arcul este mai tensionat cu atat amortizorul trebuie sa fie mai tare si invers. Pe undeva prin cartea tehnica scrie ca nu trebuie sa avem un reglaj de arc tare cu amortizor slab.

 

Eu prefer sa le am pe ambele la jumatate si ma simt perfect single sau double dar fara bagaje.

 

Acum hai sa vedem cine stia si cine nu despre acest reglaj... hai, hai cu curaj! :mexicanwave:

NU STIAM !a recunoaste ca nu sti un lucru nu cred ca e o problema , a spune ca sti dar nu te prea pricepi cred ca e o problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU STIAM !Ia recunoaste ca a nu stii un lucru,nu cred ca e o problema,a spune ca stii dar nu te prea pricepi,cred ca e o problema!

:funny: :crack: !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca nu e o problema, nici eu nu am stiut pana anul trecu si am mers bine merci!

 

Doar de asta discutam pe forum, ca sa aflam lucruri noi si da, e normal sa studiezi un pic inainte sa postezi, nu de alta dar sigur e cineva care stie si te faci de .... :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect,forumul e un loc de impartasire a parerilor si ale "tips-urilor",adica a ponturilor legate de model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin,din ce am vazut,Cristi a dat-o la modul general,nu pentru tine personal. ;)

Nici eu nu stiam.

Abia astept sa pun si eu bateria la Pegaso si sa-i dau o cheie dupa ce primesc carburile reconditionate de Alin.

Intre timp,m-am mai bucurat de Dominator si am mai surubarit la el,frana fata,curatat/gresat lant,spalat,inlocuit o oglinda crapata cu una noua,CDI nou si 56 de kilometri de probe.

Alaltaieri am avut drum pe la tata si ma uitam cu jind ka calutul inaripat care se odihneste sub prelata.

P.S.: Va urmaresc indeaproape.. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce razi de mine?

Eugen a avut dreptate!Nu era ceva personal!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti, revin tot cu problemea mea.. am facut niste poza ca sa vedeti si voi despre ce e vorba.

Am gasit la un magazin silicon, am cumparat dar inca nu am desfacut sa vad despre ce e vorba.. pot sa fac rost de la un prieten de niste material din care se fac garnituri.. credeti ca are rost sa incerc sa fac una si sa o pun cu silicon sau cum ati zis voi direct ? .. Nu imi pot da seama daca curge pe la acel surub sau pe la garnitura... din ce am vazut aici pe topic acel surub are rol de aerisire intre 2 semeringuri ??? .. e strans deci nu cred sa fie problema de acolo.

post-61043-0-44960800-1423502838_thumb.jpg

post-61043-0-42687700-1423502844_thumb.jpg

post-61043-0-89832000-1423502849_thumb.jpg

post-61043-0-87922400-1423502855_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ 3m-01

Nu pare sa curga pe la surubul de aerisire, eu cred ca "plange" pe la garnitura. Scoate capacul si mestereste o garnitura (cu rabdare). Eventual cumpara o preducea de 6mm diametru (gasesti in magazinele mari de bricolaj sau pe la tarabe in piata) ca sa nu te chinui la gauri. Curata foarte bine capacul si carterul, iar daca ai garnitura noua pui o pelicula fina de pasta de etansare pe ambele fete ale garniturii, pe capac si pe carter si poti sa strangi "la gata". Faza cu asteptarea, dintr-un post mai vechi, este in cazul in care nu ai garnitura si folosesti doar pasta.

 

Succes.

 

P.S. Materialul pentru garnituri se numeste CLINGHERIT si-ti trebuie foaie subtire de la 0,3 la max 0,7mm, cel de 1mm e deja gros si te chinui la decupaje. Daca nu gasesti merge foarte bine si o coperta de caiet de 45 de file dar din acela mai ieftin nu din asta nou si lucios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, am pus tot timpul Motul 7100 cu vascozitatea 10W40.

Acum am comandat 5100 tot 10W40. Maine imi soseste comanda pe care am dat-o aici, pe motociclism.

Este o oferta de 140 ron, bidon de 4 litri, filtru de ulei si un spray de facut ceva pe la moto... parca shine.

Cum la motoarele noastre nu se va simti nicio diferenta intre 7100 si 5100, nu merita diferenta de bani (aproape 100 ron in plus pentru 7100).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit Motul semisintetic 5100 10W-40,A facut fata si la foarte cald(Grecia)si la frig!

Recomand!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...