Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

...

Eu am 10 w 40 semisintetic Motul 5100 e cel mai bun pt mobrele noastre

Am incercat tot felul de indici,marci si tipuri de ulei si am ajuns la concluzia ca 10W-40 e celk mai ok si la frigul si la caldura zonei noastre.In Aprilica GA am bagat si sintetic si l-a papat!!!Cel semi,nu!Am incercat Mobil,Bardahl,Valvoline,Motorex si Motul.Am ramas pe Motul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Madmax: si la multe masini,initial se pune 5w30 sau 5w40. Dupaceva ani in care apare uzura,se pune 10w40,altfel iti va consuma ulei de la un schimb la altul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea n-a papat gram de ulei in 5000km...folosit agip extra hts sintetic 5w-40.........sincer as alege un 5w-50 dar deja am pretentii de racer.

 

  • cifra din faţă W-ului este temperatura minimă la care uleiul îşi păstrează proprietăţile,deci cu cât este mai mică motorul va pornii fără probleme iarnă : 0W30 ,5W30 etc
  • cifra din spateleW-ului este temperatura maximă la care uleiul îşi păstrează proprietăţile, deci cu cât este mai mare motorul va fi mai protejat în regim de curse (turaţii+temperaturi ridicate), exemple: 10W40 ,10W50, 10W60 –ulei racing.

cat timp motorul nu are uzura, se poate pune si 0w-60 pentru protectie si performante maxime.daca al va papa, nu-i nimic! inseamna ca are uzura dar protectia tot va fi maxima versus un ulei mineral sau semi.

 

http://masinamea.4tuning.ro/blog/asandulescu/ulei-obisnuit-vs-ulei-sintetic-30/ lectura placuta

 

singura diferenta la uleiuri la motorete e in functie de marca si tip,sa nu faca figuri la cutie....in rest....totul e relativ :peace:

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai putea gasi un strungar sa-ti confectioneze,bucurestiul are multe ateliere....after market sunt cam scumpicele,mai putind e 150 nu cred,asa iei un ghidon nou la 200....si ai si vechiul de rezerva...mai degraba cauti un alt ghidon mai user-friendly ...culmea e ca pe spatele meu al prefer sustinut mai mult din maini,daca stau drept obosesc si ma doare coloana....sunt un ciudat,mi-ar trebui ghidon sport cu scarite de enduro :))) .....tu ce inaltime ai?

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine de tine.. Eu am 1.94 m :)

Confirm! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-s departe nici eu la 1,88 :P

 

 

ia uite ce scrie acilea aprilia : https://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=7320

 

imi dau comanda ,pe hartie e cel mai tare ulei ,bate la poponeata castrol motul si mobil 1,si e si recomandat de aprilia..... culmea,e si mai ieftin decat ele.....38 lei litrul la autokarma pe net...exceptie iarna ( unde recomandat e un 0w sau 5w ).....agip racing 10w60

http://www.superformance.co.uk/parts/AGIP0040_PDS.pdf

 

pana acum am avut in ea agip hts 5w40 ca si in masina ( 33lei /l ) , de primavara trecuta pana la 4500k km era curat,dupa a inceput brusc sa oboseasca....dupa ce-am forjat-o vreo 700km.

cel mai mult conteaza vascozitatea la 100grade. majoritatea uleiurilor obisnuite au in jur de 12-13-14....asta are 24 :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa verific nivelul uleiului din amortizoare fata si sa completez cu ulei dar pe unde pun uleiul.daca puteti sa mi spuneti va rog

de obicei pe gaura :crack:

» Post actualizat in 25 May 2015 17:53

Da da, Cristi a vazut cel mai bine :crack:

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inaltatoare de ghidon gasesc pe undeva? Stiti cum s-ar alege?

Ca m-a cam durut spatele dupa plimbare, nu am o pozitie prea buna la maini.

cred ca inaltatoarele nu sunt ok si asa prinderile sunt cam firave ,Cred ca poti suda de ghidonul existent un "U' in partea de jos cu inaltimea aripililor atatt cat iti trebuie si gata cai poza cu rosu.Vei pastra rezistenta prinderilor originale , banii in buzunar si va fi un pic inaltat.Cred ca am sa fac si eu asta

post-78987-0-29237000-1432576774_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline ai chef de glume?Dar daca tot ai inceput te rog zi mi pe unde ca am inteles c daca desfac piulitele de sus de pe amortizor sar ceva arcuri asa ca te rog lumineaza ma

in principiu trebuie sa o suspenzi astfel incat roata fata sa nu mai atinga solul , apoi desfaci piulitele de sus si nu mai sar arcurile .Cum o suspenzi? iei un prieten zdravan ridica de roata si tu pui o capra ( butuc ) sub scut .E simplu.daca ai stander e si mai simplu

 

Eu m-am descurcat singur cu un cric de masina , apoi am ancorat-o de stalpii de la terasa , am introdus sub ea o cutie de lemn facuta de mine pt acest scop am dat cricul la o parte si gata

» Post actualizat in 25 May 2015 18:07

asa

» Post actualizat in 25 May 2015 18:13

@mad_max_86, eu am pus Motul 5100 10W40, mobra merge brici, porneste usor si nu consuma ulei. Nu cred ca are sens sa te complici.

normal , toata lumea merge cu semisintetic 5100 si atunci ?

» Post actualizat in 25 May 2015 18:14

vad cape Victor l-au durut mainile , insa pe mine altceva asa ca m-am apucat iar de prostii:

post-78987-0-82695200-1432577250_thumb.jpg

post-78987-0-46895800-1432577682_thumb.jpg

post-78987-0-70192400-1432577686_thumb.jpg

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca e fain, Aline! Cat despre ghidon sudat, ma cam feresc. Prefer sa caut inaltatoare de calitate sau ghidon inalt cu bara de rigidizare


» Post actualizat in 25 May 2015 18:33

Ia uite ce am gasit:

https://www.louis.de/en/artikel/sw-motech-handlebar-riser-50-mm-black/10021443?filter_bike_id=0812&list=80446099

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apoi desfac piulitele si torn(daca i nevoie)Iti MULTUMESC

in principiu te sfatuiesc asa : desfaci amortizoarele dupa ce ai slabit piulutele( normai dai roata jos); apoi scurgi uleiul bine din ele si faci apoi 1 litru de ulei daca nu este suficient . Apoi umplii amortizoarele in mod egal 500 ml . Montezi la loc.Nu o sa vezi nivelul din ele si nu o sa-ti dai seama cu cat sa umpli.Si e foarte important cantitatea de ulei sa fie identica.Deasemenea poti vedea calitatea intregului ulei , poate trebuie schimbat!

» Post actualizat in 25 May 2015 18:57

Hai ca e fain, Aline! Cat despre ghidon sudat, ma cam feresc. Prefer sa caut inaltatoare de calitate sau ghidon inalt cu bara de rigidizare

» Post actualizat in 25 May 2015 18:33

Ia uite ce am gasit:

https://www.louis.de/en/artikel/sw-motech-handlebar-riser-50-mm-black/10021443?filter_bike_id=0812&list=80446099

Eu as prefera ghidon inalt , cu inaltatoare o sa ai surpriza ca se misca din prinderi , sunt de aluminiu si daca pui inaltatoatrele forta va fi si mai mare....

Ma rog .. incearca sa impingi ghidonul inainte si inapoi o sa vezi fragilitatea, daca pui inaltatoare va creste forta si la un damb il rupi.Ia-ti un ghidon inalt sau daca ai pe cineva poti face unul din teava de 22 la masina de roluit apoi pui o bara de rigidizare cu suruburi , se gasesc in comert

» Post actualizat in 25 May 2015 18:57

Hai ca e fain, Aline! Cat despre ghidon sudat, ma cam feresc. Prefer sa caut inaltatoare de calitate sau ghidon inalt cu bara de rigidizare

» Post actualizat in 25 May 2015 18:33

Ia uite ce am gasit:

https://www.louis.de/en/artikel/sw-motech-handlebar-riser-50-mm-black/10021443?filter_bike_id=0812&list=80446099

acolo nu era intins , acum sta la lipit si uscat

» Post actualizat in 25 May 2015 19:02

@victor - verifica-ti cotele

http://motorai.ro/ghidoane-moto/trw-off-road-handlebar--product--10021241

» Post actualizat in 25 May 2015 19:03

http://www.viomotor.ro/piese-si-accesorii-moto/ghidoane-accesorii-motociclete/ghidoane-moto-c296/ghidoane-moto-vicma-22-mm-p2100.html

» Post actualizat in 25 May 2015 19:04

http://www.performance-shop.ro/291-ghidoane-wrp

» Post actualizat in 25 May 2015 19:05

https://www.moto24.ro/produse/piese-si-accesorii-cross-enduro/ghidoane/moose-racing--ghidon-otel-carbon-22-2-mm.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intotdeuna un ulei sintetic si in special racing va avea viata mai lunga si cand fierbe motorul printr-un abuteiaj in oras uleiul nu ajunge marmelada....amu, daca si 38 lei e mult per litru,avand in vedere ca motul 5100 = semi sintetic costa tot atat si al schimbi mai des , iar 8100 full synt e cam 50 lei, nu vad unde e complicatia....comanda am dat-o pe net deja :) si magazinu e in drum spre servici.

 

sa nu vorbim de ghidoane sudate ! cum ziceam, e mult mai simplu sa alegi un ghidon,de chopper de ex....gasesti o groaza de modele.....gen : http://olx.ro/oferta/ghidon-moto-chopper-ID2fnww.html ...si costa chiar mai putin decat 2 amarate de inaltatoare

de acord cu Alin , am experimentat si eu cu inaltatoare peste inaltatoare si se misca cam rau, e tare aiurea senzatia zici ca ai rulmentu dus la jug.

 

mestere', sa te vad cum mai intinzi tapiteria originala peste fotoliul ala , e cam xxl acum :)))

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai relatii pe aici.

Toata lumea se cunoaste cu toata lumea. :P

Sincer,cand am stat prima oara cu Alin si Victor in viata,am avut feeling-ul ca ne stim de mult timp!

» Post actualizat in 26 May 2015 04:47

Hai ca e fain, Aline! Cat despre ghidon sudat, ma cam feresc. Prefer sa caut inaltatoare de calitate sau ghidon inalt cu bara de rigidizare

Ia uite ce am gasit:

https://www.louis.de/en/artikel/sw-motech-handlebar-riser-50-mm-black/10021443?filter_bike_id=0812&list=80446099

Is ok alea,Victore!

» Post actualizat in 26 May 2015 04:50

...

mestere', sa te vad cum mai intinzi tapiteria originala peste fotoliul ala , e cam xxl acum :)))

Aia originala nu-i va ajunge,dar va intra material peste sa,cam cat am eu nevoie sa-mi fac o husa la Aprilica mea! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intotdeuna un ulei sintetic si in special racing va avea viata mai lunga si cand fierbe motorul printr-un abuteiaj in oras uleiul nu ajunge marmelada....amu, daca si 38 lei e mult per litru,avand in vedere ca motul 5100 = semi sintetic costa tot atat si al schimbi mai des , iar 8100 full synt e cam 50 lei, nu vad unde e complicatia....comanda am dat-o pe net deja :) si magazinu e in drum spre servici.

 

sa nu vorbim de ghidoane sudate ! cum ziceam, e mult mai simplu sa alegi un ghidon,de chopper de ex....gasesti o groaza de modele.....gen : http://olx.ro/oferta/ghidon-moto-chopper-ID2fnww.html ...si costa chiar mai putin decat 2 amarate de inaltatoare

de acord cu Alin , am experimentat si eu cu inaltatoare peste inaltatoare si se misca cam rau, e tare aiurea senzatia zici ca ai rulmentu dus la jug.

 

mestere', sa te vad cum mai intinzi tapiteria originala peste fotoliul ala , e cam xxl acum :)))

am luat tapiterie noua , sper sa gasesc pe cineva care sa poata imprima marca "APRILIA"

» Post actualizat in 26 May 2015 05:56

Sincer,cand am stat prima oara cu Alin si Victor in viata,am avut feeling-ul ca ne stim de mult timp!

» Post actualizat in 26 May 2015 04:47

Is ok alea,Victore!

» Post actualizat in 26 May 2015 04:50

Aia originala nu-i va ajunge,dar va intra material peste sa,cam cat am eu nevoie sa-mi fac o husa la Aprilica mea! :crack:

parea cam umflata fiindca nu era intins si fasonat .In realitate nu e chiar xxl , totusi nu vreau sa fac o badaranie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...