Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Regim cu salate si fructe,plus multa bicicleta.

 

Intrebare:la releu,am 3 fire galbene,unul rosu si unul rosu cu alb (plus albastru masa la cadru); care duce la CDI ?

Rosu sau rosu cu alb ?

daca astepti iti spun cand ajung acasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu mai astept. Multumesc,Alin.

M-am dumirit:plusul de la CDI este rosu,mai gros decat cel alb cu rosu.

La mine,firele sunt prelungite,pentru ca am avut releul montat pe jugul de la furca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-a prins valul Cristiane, ca i-a dat pe-o roata la mobra pana in ocean :)))))

Cred ca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuiul pontou e cui pontou , cuiul de dozaj e cui de dozaj ,sa nu confundam .Deasemenea sa nu confundam principiu cu situatia de fapt." Nu are voie sa nu inchida" Ba da , daca sta aplecata mobra , lichidul din pahare tinde sa se echilibreze si astfel nu va mai actiona uniform plutitoarele la capatul carora sta cuiul pontou. daca acesta nu inchide bine , fiind uzat ...PA . De aici rezulta principiul vaselor comunicante adica lichidul tinde sa se egalizeze la acelas nivel deci se va duce in motor si in filtrul de aer

Stai linistit ca nu se fac confuzii :) Un cui uzat, normal ca lasa, si e logic ca vorbeam de un cui fara uzuri. E uzat, se schimba e maxim 30 de lei. Oricat ar fi de inclinata mobra, pornita/oprita, el are un rol simplu. Ce vase comunicante? Ca benzina intra printr-un stut si se 'imparte' la ambele, nu intra intr-unul si din el isi trage celalalt. Curge dintr-unul ca nu inchide cuiul, inunda motorul. Nici un vas comunicant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema axului cu came a fost rezolvata si motocicleta este functionala . Acum se cauta telescop fata dreapta complet sau doar jamba deoarece actualul curge datorita unei lovituri in zona semeringului . Baiatul a vorbit cu cineva in Brasov , dar erau ptr modelul urmator celui din '96 si jambele sunt mai mari in diametru . Ptr eventuale oferte va rog imi lasati in PM mesaj sau luati legatura direct cu posesorul motocicletei : 0763 811996 , Vasi . Asa nu impusca nimeni mesagerul .

 

Va multumesc anticipat ptr sugestii si sfaturi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Macar rezolv cu releul si mai bag maine o tura de 30 de kilometri cu japoneza asta mica (Rocky Sport Centurion din 1985).

Ieri am bagat 50 de kilometri. In 3 luni am slabit 25 de kilograme.

de o saptamana m-am reapucat si eu de facut miscare , :alcy: n-am nevoie de slabit dar trebuie sa pun ceva muschi pe mine ca ma bate vantul.

asa ca ieri mi-am luat cauciucuri noi de contratimp la bicicleta, tricou de ciclism,si in fiecare joi seara voi merge la https://www.facebook.com/events/1667737260129022/ seara bicicletelor in constanta , un tur al orasului de 20km . data trecuta fara antrenament si cu cauciucurile praf de coapte am cedat fizic in ultimii 5% km prin statiunea mamaia,cea mai rapida sectiune inainte de final.....asa ca de data asta am pregatit bine mica bestie pe 2 roti , KTM Formula S . de-o varsta cu mine :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar cam trebui si eu sa dau jos vreo 5-7 kg,ca dupa accident in covalescenta,m-am cam rotunjit...

Da' berea,n-am lasat-o! :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot la bere va e gandul!

Am finalizat proiectul " scroafa " cum zice Eugenkawa .

Tin sa multumesc pe aceasta cale celor care m-au ajutat cu sfaturi -chiar mi-au prins bine fiind prima incercare-

Deasemenea asociatiei producatorilor de bere din Romania pentru insufletirea necesara :alcy:sotiei care m-a bandajat ( trebe sa curga sanga ca iasa treaba bine ) si bineinteles mesterului adica mie

post-78987-0-18235500-1432832989_thumb.jpg

post-78987-0-10333100-1432832995_thumb.jpg

post-78987-0-27726800-1432833000_thumb.jpg

post-78987-0-37558600-1432833005_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce bine a iesti seaua !

Bravo !

O sa trebuiasca sa fac si eu acelasi lucru cu cea de la scuter. Am tot ce trebuie, dar pielea sintetica este facuta din 3 bucati care trebuiesc cusute foarte frumos.

Noroc ca vecinul meu este croitor si are masina buna de cusut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce bine a iesti seaua !

Bravo !

O sa trebuiasca sa fac si eu acelasi lucru cu cea de la scuter. Am tot ce trebuie, dar pielea sintetica este facuta din 3 bucati care trebuiesc cusute foarte frumos.

Noroc ca vecinul meu este croitor si are masina buna de cusut.

la masina nu ma bag deocamdata , desi nu e greu .Pot sa croiesc si sa dau la cineva la cusut.La mine am preferat sa intind de material , la cald si a iesit pana la urma.

Era faina cu cev cusaturi sucare prin ea , poate ma specializez la urmatoarea.Am primit o comanda pt un scuter de la un vecin

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti si fete....de azi sunt proaspat posesor de Aprilia Pegaso ie 2002....e luat de aici de pe forum de la un user de nota 10....mobra nu e perfecta dar la banii care i-am dat pe ea nici nu pot avea pretentii...am facut azi contractul de V-C si i-am facut si asigurare...maine imi da fostul proprietar fiscalul si pe 15 iunie ma prezint la RAR...pana atunci e ocupat din pacate ...dupa sper sa reusesc sa o inmatriculez intr-o zi doua cu o firma care se ocupa cu asa ceva....o sa am multe intrebari pentru voi azi si de-a lungul timpului ...sper sa nu deranjez...

Am facut o tura in seara asta din Bucuresti pana aproape de Targoviste si inapoi....ce imi pare suspect e ca temperatura indicata in bord nu sare de 60 de grade C..e normal?.....eu stiam ca un motor cu ardere interna trebuie sa fie pe la 90 de grade C....

Apoi vreau sa va intreb de unde pot cumpara o clema cu surub de prindere a mastii fata dreapta.....o am lipsa si sunt putin desfacute plasticele....

Ca prima modificare i-am schimbat unghiul de la manetele de frana si ambreiaj....erau prea lasate in jos si era obositor la drum...mana nu avea continuitate si statea intr-o pozitie obositoare....cand am facut aceasta operatie s-au deranjat evident si oglinzile si am fost nevoit sa desfac suruburile de prindere si sa le repozitionez.....

In timp ce studiam mobra am vazut ca e un oxid alb la borna minus de la baterie...o sa incerc sa desfac maine ...sa curat cu spray contact si sa ung dupa....cred ca am nevoie sa dau partile laterale ale cozii pentru aceasta operatie....nu am citit inca manualul de service dar nu vad cu sa am acces la abaterie altfel..

Multumesc anticipat de sfaturi ....

Editat de nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline,saua aia seamana cu cea de Ktm 990 Adventure,febletea mea.

Noxy,s-o stapanesti sanatos. Ca sa umbli la baterie,desfaci carena din stanga din dreptul seii. Ai doua suruburi in fata,unul langa stop,unul sub sa,langa cutia de sigurante din spate. Inainte de toate,dai saua jos.

Bornele le demontezi,le cureti cu o perie de sarma si le montezi la loc.

 

 

Ma cam bate un gand sa plec Sambata cu Dominatorul la Focsani,pentru ca copiii merg cu autocarul si nu mai am pasageri in masina.

Avem vreun coleg pe aici din Focsani ?

Ceva obiective de vizitat / pozat,daca tot stau 3 zile ?

 

Copiii stau la Hotel Unirea,eu am gasit cazare langa ei..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti si fete....de azi sunt proaspat posesor de Aprilia Pegaso ie 2002....e luat de aici de pe forum de la un user de nota 10....mobra nu e perfecta dar la banii care i-am dat pe ea nici nu pot avea pretentii...am facut azi contractul de V-C si i-am facut si asigurare...maine imi da fostul proprietar fiscalul si pe 15 iunie ma prezint la RAR...pana atunci e ocupat din pacate ...dupa sper sa reusesc sa o inmatriculez intr-o zi doua cu o firma care se ocupa cu asa ceva....o sa am multe intrebari pentru voi azi si de-a lungul timpului ...sper sa nu deranjez...

Am facut o tura in seara asta din Bucuresti pana aproape de Targoviste si inapoi....ce imi pare suspect e ca temperatura indicata in bord nu sare de 60 de grade C..e normal?.....eu stiam ca un motor cu ardere interna trebuie sa fie pe la 90 de grade C....

Apoi vreau sa va intreb de unde pot cumpara o clema cu surub de prindere a mastii fata dreapta.....o am lipsa si sunt putin desfacute plasticele....

Ca prima modificare i-am schimbat unghiul de la manetele de frana si ambreiaj....erau prea lasate in jos si era obositor la drum...mana nu avea continuitate si statea intr-o pozitie obositoare....cand am facut aceasta operatie s-au deranjat evident si oglinzile si am fost nevoit sa desfac suruburile de prindere si sa le repozitionez.....

In timp ce studiam mobra am vazut ca e un oxid alb la borna minus de la baterie...o sa incerc sa desfac maine ...sa curat cu spray contact si sa ung dupa....cred ca am nevoie sa dau partile laterale ale cozii pentru aceasta operatie....nu am citit inca manualul de service dar nu vad cu sa am acces la abaterie altfel..

Multumesc anticipat de sfaturi ....

Bine ai venit printre noi!

 

90 de grade ai sa ai cand o "freci" in Bucuresti de la un semafor la altul,cu 1-2,max a-3-a!Ba o sa-ti porneasca si racirea!

Bornele corodate ale bateriei se curata cu... APA!De la robinet!

La o Aprilica second,recomand urmatoarele:

1.Schimba lichidul de frana fata si spate(bagi DOT 4);

2.Spala foarte bine lantul,apoi intinde-l si unge-l;

3.Schimba antigelul din motor;

4.Schimba bujia,iti recomand NGK iridium,fiind pe injectie;

5.Sufla cu aer si curata filtrul de aer.Daca ramane murdar,schimba-l!NU baga cine stie ce filtru "racing",gen K&N,nu faci performanta!;

6.Schimba uleiul si filtrul de ulei.(Aprilica mea a primit semisintetic 10W-40 de la inceput pana in prezent-acum am Motul 5100 semisintetic 10W-40).

7.Schimba uleiul din telescoapele fata,caci prelungeste viata semeringurilor!

La maxim 4 ani,este indicat sa faci operatiile de la punctele:1,3,5 si 7! :peace:

Astea la ORICE second:masina,mobra,camion,etc! :hug:

» Post actualizat in 28 May 2015 19:04

Dupa ce cureti bornele acumulatorului,nu uita sa verifici si nivelul lichidului din elementi.Completeaza-l,daca e cazul!E foarte important,mai ales daca te dai pe macadam si scuturi bine Aprilica,caci acidul iasa din ea pe furtunul de prea-plin!

» Post actualizat in 28 May 2015 19:06

PS:Ca sa exemplific unde ajungi fara electrolit in baterie,uita-te unde am ajuns eu la o tura de Transalpina-etc,la care in prealabil am facut endureala cu Aprilica:

 

» Post actualizat in 28 May 2015 19:27

tot la bere va e gandul!

Am finalizat proiectul " scroafa " cum zice Eugenkawa .

Tin sa multumesc pe aceasta cale celor care m-au ajutat cu sfaturi -chiar mi-au prins bine fiind prima incercare-

Deasemenea asociatiei producatorilor de bere din Romania pentru insufletirea necesara :alcy:sotiei care m-a bandajat ( trebe sa curga sanga ca iasa treaba bine ) si bineinteles mesterului adica mie

A iseit mai ok decat credeam.

Ce "porc" de caine ai! :crack:

E mai fain decat motanul tau!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot la bere va e gandul!

Am finalizat proiectul " scroafa " cum zice Eugenkawa .

Tin sa multumesc pe aceasta cale celor care m-au ajutat cu sfaturi -chiar mi-au prins bine fiind prima incercare-

Deasemenea asociatiei producatorilor de bere din Romania pentru insufletirea necesara :alcy:sotiei care m-a bandajat ( trebe sa curga sanga ca iasa treaba bine ) si bineinteles mesterului adica mie

Nu vreau sa ma bag aiurea, mai ales ca ai facut deja treaba si a iesit chiar bine, dar nu mergea cumparata o sea din dezmembrari ? Modelul dupa 94 sau 95 are altfel de sea, confortabila zic eu si CRED ca baza aia de plastic e la fel..

Oricum, felicitari, arata foarte bine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

90 de grade ai sa ai cand o "freci" in Bucuresti de la un semafor la altul,cu 1-2,max a-3-a!Ba o sa-ti porneasca si racirea!

Bornele corodate ale bateriei se curata cu... APA!De la robinet!

La o Aprilica second,recomand urmatoarele:

1.Schimba lichidul de frana fata si spate(bagi DOT 4);

2.Spala foarte bine lantul,apoi intinde-l si unge-l;

3.Schimba antigelul din motor;

4.Schimba bujia,iti recomand NGK iridium,fiind pe injectie;

5.Sufla cu aer si curata filtrul de aer.Daca ramane murdar,schimba-l!NU baga cine stie ce filtru "racing",gen K&N,nu faci performanta!;

6.Schimba uleiul si filtrul de ulei.(Aprilica mea a primit semisintetic 10W-40 de la inceput pana in prezent-acum am Motul 5100 semisintetic 10W-40).

7.Schimba uleiul din telescoapele fata,caci prelungeste viata semeringurilor!

La maxim 4 ani,este indicat sa faci operatiile de la punctele:1,3,5 si 7! :peace:

Astea la ORICE second:masina,mobra,camion,etc! :hug:

» Post actualizat in 28 May 2015 19:04

Dupa ce cureti bornele acumulatorului,nu uita sa verifici si nivelul lichidului din elementi.Completeaza-l,daca e cazul!E foarte important,mai ales daca te dai pe macadam si scuturi bine Aprilica,caci acidul iasa din ea pe furtunul de prea-plin!

 

Aprilia de la mine e luata, asa ca imi permit sa fac unele observatii.

1. Lichidul de frana a fost schimbat anul trecut. Daca vrei sa mergi impacat, poti sa il mai schimbi si acum, eu nu planuiam sa o fac sezonul asta. Daca tot esti acolo, pune-i si placutele noi pe care ti le-am lasat. Sa ai grija primele frane dupa ce schimbi placutele, pana cand se vor aseza nu vor prinde atat de bine.

2. Lantul a fost uns si curatat acum 7-800 de km, ai putea sa o faci din nou acum. De intins inca nu e cazul, ai vazut si tu ieri cand ti-am lasat-o. Verifica asta cu un mecanic, sa fii sigur. Daca nu le uit pe acasa, am sa iti las un spray de curatare si unul de ungere astazi, cand ne vedem sa iti las si fiscalul.

3. Antigelul a fost schimbat in primavara asta. Eventual poti reverifica nivelul si completa, daca e cazul.

4. Bujia, la fel, tot primavara asta a fost schimbata. Nu e iridium, asa ca daca vrei, ii poti pune dintr-asta.

5. FIltrul de aer e K&N, asa cum ti-am spus ma gandeam sa-l dau jos si sa pun unul original.

6. Uleiul si filtrul de ulei sunt schimbate primavara asta, au cam 1000 de km. Le poti schimba, si eu le-am schimbat imediat dupa ce am luat-o initial, desi stiam fostul proprietar mi-a spus ca uleiul cu care mi-o daduse avea 2000 de km.

7. Uleiul si semeringurile din telescoape sunt schimbate primavara asta. Daca vrei sa schimbi uleiul, trebuie sa te pregatesti sa schimbi si semeringurile pentru ca se mai strica in momentul in care sunt scoase.

 

De bornele oxidate ale bateriei habar n-aveam. Primavara asta nu erau, altfel cred ca imi spunea mecanicul sau, daca nu imi spunea, le curata macar.

 

Din cate am inteles, temperatura e normala asa. Primavara asta, in trafic, imi statea pe la/peste 80 de grade, iar vara trecuta, imi pornea ventilatorul. Ai sa simti ceva caldurica de jos cand creste temperatura, ai sa vezi. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e ceea ce numesc un vanzator ce ofera un istoric service!

Daca toti ar face asa...

Toata stima,@xtx! :peace:


» Post actualizat in 29 May 2015 05:49

Salut baieti si fete....de azi sunt proaspat posesor de Aprilia Pegaso ie 2002....e luat de aici de pe forum de la un user de nota 10....mobra nu e perfecta dar la banii care i-am dat pe ea nici nu pot avea pretentii...am facut azi contractul de V-C si i-am facut si asigurare...maine imi da fostul proprietar fiscalul si pe 15 iunie ma prezint la RAR...pana atunci e ocupat din pacate ...dupa sper sa reusesc sa o inmatriculez intr-o zi doua cu o firma care se ocupa cu asa ceva....o sa am multe intrebari pentru voi azi si de-a lungul timpului ...sper sa nu deranjez...

Am facut o tura in seara asta din Bucuresti pana aproape de Targoviste si inapoi....ce imi pare suspect e ca temperatura indicata in bord nu sare de 60 de grade C..e normal?.....eu stiam ca un motor cu ardere interna trebuie sa fie pe la 90 de grade C....

Apoi vreau sa va intreb de unde pot cumpara o clema cu surub de prindere a mastii fata dreapta.....o am lipsa si sunt putin desfacute plasticele....

Ca prima modificare i-am schimbat unghiul de la manetele de frana si ambreiaj....erau prea lasate in jos si era obositor la drum...mana nu avea continuitate si statea intr-o pozitie obositoare....cand am facut aceasta operatie s-au deranjat evident si oglinzile si am fost nevoit sa desfac suruburile de prindere si sa le repozitionez.....

In timp ce studiam mobra am vazut ca e un oxid alb la borna minus de la baterie...o sa incerc sa desfac maine ...sa curat cu spray contact si sa ung dupa....cred ca am nevoie sa dau partile laterale ale cozii pentru aceasta operatie....nu am citit inca manualul de service dar nu vad cu sa am acces la abaterie altfel..

Multumesc anticipat de sfaturi ....

@nooxy, :pics: !Deci poze!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit printre noi!

 

90 de grade ai sa ai cand o "freci" in Bucuresti de la un semafor la altul,cu 1-2,max a-3-a!Ba o sa-ti porneasca si racirea!

Bornele corodate ale bateriei se curata cu... APA!De la robinet!

La o Aprilica second,recomand urmatoarele:

1.Schimba lichidul de frana fata si spate(bagi DOT 4);

2.Spala foarte bine lantul,apoi intinde-l si unge-l;

3.Schimba antigelul din motor;

4.Schimba bujia,iti recomand NGK iridium,fiind pe injectie;

5.Sufla cu aer si curata filtrul de aer.Daca ramane murdar,schimba-l!NU baga cine stie ce filtru "racing",gen K&N,nu faci performanta!;

6.Schimba uleiul si filtrul de ulei.(Aprilica mea a primit semisintetic 10W-40 de la inceput pana in prezent-acum am Motul 5100 semisintetic 10W-40).

7.Schimba uleiul din telescoapele fata,caci prelungeste viata semeringurilor!

La maxim 4 ani,este indicat sa faci operatiile de la punctele:1,3,5 si 7! :peace:

Astea la ORICE second:masina,mobra,camion,etc! :hug:

» Post actualizat in 28 May 2015 19:04

Dupa ce cureti bornele acumulatorului,nu uita sa verifici si nivelul lichidului din elementi.Completeaza-l,daca e cazul!E foarte important,mai ales daca te dai pe macadam si scuturi bine Aprilica,caci acidul iasa din ea pe furtunul de prea-plin!

» Post actualizat in 28 May 2015 19:06

PS:Ca sa exemplific unde ajungi fara electrolit in baterie,uita-te unde am ajuns eu la o tura de Transalpina-etc,la care in prealabil am facut endureala cu Aprilica:

 

» Post actualizat in 28 May 2015 19:27

A iseit mai ok decat credeam.

Ce "porc" de caine ai! :crack:

E mai faapa de in decat motanul tau!

da e adunat de pe strada si il am de cand s-a nascut el.Mi-a fost mila si l-am adoptat . Face ravagii in curte de aceea sta legat .In vara asta i se face curte si scapa de piare la gat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Azi am curatat bornele de la baterie si le-am dat cu spray contact...am verificat si nivelul de electrolit si este intre maxim si minim.....cu ocazia asta am masurat bateria scoasa 13.1 v.....bateria pusa si motorul pornit 14.1-14.3 in functie de turatie....Apoi am curatat lantul si l-am uns.....intai am dat jegul mare jos cu wd40 si cu o pensula ...apoi curatat cu spray de frane....la urma uns cu spray de lant....voi ce consumuri aveti la aceasta operatie ?

toate spray-urile au fost de 400 ml......cel de wd40 e cam jumate ramas...cel de frane e 30 % ramas...cel de uns lant e cam la 60 % ramas....inca astept sa imi raspundeti de unde iau o prindere de carcasa fata dreapta jos....

post-69900-0-66654100-1432886208_thumb.jpg

post-69900-0-93290000-1432886217_thumb.jpg

post-69900-0-22380300-1432886227_thumb.jpg

post-69900-0-17849700-1432886235_thumb.jpg

post-69900-0-51381200-1432886246_thumb.jpg

post-69900-0-58240400-1432886255_thumb.jpg

post-69900-0-08221500-1432886273_thumb.jpg

Editat de nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...inca astept sa imi raspundeti de unde iau o prindere de carcasa fata dreapta jos....

fa o poza cu zona de interes...vorbesti de clema aia care vine pe interior si e in forma de U in care se infileteaza surubul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu cred ca am nevoie de pozitiile 5 si 6 din poza

 

5 Clip m5

6 Screw w/ flange M5x12

» Post actualizat in 29 May 2015 09:50

poze reale

Nu cred ca se prinde cu ce cauti tu acolo (5 si 6 ). La mine , modelul din 95, este o piulita intr-o bucsa de cauciuc care se fixeaza in gaura de la grila radiatorului si un surub care trece prin gaura carenei si se infileteaza in pilita aia.

A mea are joc (se roteste in gaura de la grila radiatorului) probabil ca a imbatranit cauciucul si s-a mai intarit. La tine probabil a iesit bucsa aia cu totul si iesita a ramas :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...