Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Multumesc mult pentru informatii, Mad-Max! Dupa cum bine spui va trebui sa caram si sacul cu carbuni, dar nu-i o problema, suntem obisnuiti.

Acum, ca tot ne-a venit cheful de duca in salbaticie, ne-am gandit sa prelungim putin traseul. Daca tot sunt 250 km pana la Cheile Dobrogei, am zis ca e pacat sa ne intoarcem imediat.

Asa ca ne-am propus ca dupa o zi-doua de colindat pe acolo sa luam cap-compas spre Cetatea Histria, Lacul Sinoe, Jurilovca si Murighiol.

De la Jurilovca se poate ajunge simplu la Gura Portitei.

Pe drum, dupa multe saramuri de peste prins de sotia mea, Andrea, si pregatit de mine pe graturul portabil din dotare si carbunii din top=case, ajungem si la Enisala, vechea cetate. Trasee soft off-road, la tot pasul.

Dam o tura si pe la Ceamurlia, cu celebrul ei lac, dupa care mergem cu viteza regulamentara spre Murighiol unde campam pe malul Dunarii, la umbra nucului batran. Sau a salciei, depinde ce gasim.

Pe drum, pentru pauze de cafea si tigara, oprim pe malurile lacurilor Histria, Sinoe, Zmeica, Babagag, Razim si Murighiol.

La intoarcere, pentru diversificarea traseului, o luam spre Tulcea si de acolo spre casa.

Am facut un calcul, in linii mari, pentru benzina si am ajuns cam la 600 de lei pentru doua motoare, tot traseul, dus-intors, cu destinatie Bucuresti. Acum, in functie de consumul fiecaruia, suma variaza.

Daca sunt doritori si vor sa ni se alature la o bere rece pe malurile lacurilor, ii asteptam si stabilim impreuna datele de plecare.

post-88469-0-80388800-1434362475_thumb.jpgpost-88469-0-42285500-1434362476_thumb.jpgpost-88469-0-25770500-1434362475_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

ceafa de porc inteleg dar oare casa face oua? :crack:

» Post actualizat in 15 Jun 2015 09:12

lasand gluma la o parte am o problema tehnica:

la rece motorul porneste la sfert de cheie si functioneaza impecabil. dac merg 10 . 15 .......mai multi km . incalzindu-se astfel foarte bine , inclusiv uleiul observ ca la relanti , pe loc, turatia scade la 1200 , bufneste ca si cand se opreste pt o fractiune de secunda din cand in cand si bineinteles se opreste. Mi s-a intamplat sa se opreasca si in mers , pe franare. Scoate un pic de fum negru la acelerat peste 4500 ture dar tobele sunt aproape curate si perfect uscate.

Nelu mi-a spus ca s-ar putea sa am segmentii uzati , dar nu incat sa fie nevoie de schimb deoarece fumul nu este albastru si nu consuma ulei deloc.Ma gandeam daca pot rezolva problema folosind un ulei mai vascos adica 15w50 fata de ce am acum 10w40

 

problema nu e de la ulei, nu pune un ulei mai vascos,orice e cu 15w e mineral si pe langa faptulc a e slab rau al innegreste imediat. verifica intai daca nu cumva rezistenta din pipa bujiei e oxidata,verifica cu un ohm-metru . eu am pus-o pe direct fiindca oricum bujia are in ea rezistenta.ce apa si oxid avea acolo mi-am facut cruce.anul trecut asa imi facea si mie,aveam 1mega ohm intre bobina si bujie :))) si totusi mergea....cand vroia ea....daca segmentii ar fi cat de cat uzati orice ar fi ti-ar consuma putin ulei.

iar eu am o problema cu lantul,cam tot kitul mai are cat sa zic...30-40% viata....l-am si intins bine l-am si lasat si tot asa face...cand se aseaza a 2-a pers in spate....har har har pooc...poc....poc...zici ca agata in ceva....nu am pe cine savrog acum sa mearga in paralel cu mine sa-mi zica ce se intampla.cand merg singur e ok.am zis prima data ca e prea intins,l-am mai lasat 1 cm si la fel face. mai ales cand ne balansam pe gropi.....pornita pe cricul central in viteza pare ok.

 

 

cardaaaan...cardaaaan...de saptamana viitoare cardan.......

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceafa de porc inteleg dar oare casa face oua? :crack:

» Post actualizat in 15 Jun 2015 09:12

lasand gluma la o parte am o problema tehnica:

la rece motorul porneste la sfert de cheie si functioneaza impecabil. dac merg 10 . 15 .......mai multi km . incalzindu-se astfel foarte bine , inclusiv uleiul observ ca la relanti , pe loc, turatia scade la 1200 , bufneste ca si cand se opreste pt o fractiune de secunda din cand in cand si bineinteles se opreste. Mi s-a intamplat sa se opreasca si in mers , pe franare. Scoate un pic de fum negru la acelerat peste 4500 ture dar tobele sunt aproape curate si perfect uscate.

Nelu mi-a spus ca s-ar putea sa am segmentii uzati , dar nu incat sa fie nevoie de schimb deoarece fumul nu este albastru si nu consuma ulei deloc.Ma gandeam daca pot rezolva problema folosind un ulei mai vascos adica 15w50 fata de ce am acum 10w40

» Post actualizat in 15 Jun 2015 09:53

@ Cristi

Dac mai ai linkul filmuletului " Why we ride" poti sa mi-l trimiti.Am gasit pe net doar franturi si as vrea sa il trimit unui am care nu s-a decis sa devina motociclist

multumesc anticipat

Nu,gaina face oua,vaca lapte,etc!

 

Bujia e ok?

 

Am sa caut sa vad daca mai am link-ul cu documentarul!

» Post actualizat in 15 Jun 2015 13:27

Parca era interesat cineva de roti pentru Pegaso:

http://olx.ro/oferta/roti-motocicleta-bmw-f650-aprilia-ID1L26D.html#982e4dc824

» Post actualizat in 15 Jun 2015 13:47

Link-ul cu documentarul moto Why we ride:

http://www.movshare.net/video/4d6f94a141181

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

Sunt nou pe forum, imi cer scuze daca sunt anumite reguli pe care le incalc prin acest post.

 

De putin timp sunt si eu fericitul posesor al unei Aprilia Pegaso 650 (am trecut de la chopper la touring) si sunt foarte multumit de "capra" care o am.

 

Tot caut pe internetul asta cateva accesorii de care am nevoie pentru motor si anume :

 

- cric central (eventual o schita ca sa pot sa confectionez unul)

- crashbar (eventual o schita ca sa pot sa confectionez unul)

- side cases + suporturile aferente

- parbriz inalt

 

Acum, stiu ce se gasesc pe piata produse noi, dar bugetul nu imi permite sa fac asemenea achiztii :(.

 

Caut ceva la mana a 2-a.

 

Daca ma puteti ajuta, va sunt profund recunoscator.

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru informatii, Mad-Max! Dupa cum bine spui va trebui sa caram si sacul cu carbuni, dar nu-i o problema, suntem obisnuiti.

Acum, ca tot ne-a venit cheful de duca in salbaticie, ne-am gandit sa prelungim putin traseul. Daca tot sunt 250 km pana la Cheile Dobrogei, am zis ca e pacat sa ne intoarcem imediat.

Asa ca ne-am propus ca dupa o zi-doua de colindat pe acolo sa luam cap-compas spre Cetatea Histria, Lacul Sinoe, Jurilovca si Murighiol.

De la Jurilovca se poate ajunge simplu la Gura Portitei.

Pe drum, dupa multe saramuri de peste prins de sotia mea, Andrea, si pregatit de mine pe graturul portabil din dotare si carbunii din top=case, ajungem si la Enisala, vechea cetate. Trasee soft off-road, la tot pasul.

Dam o tura si pe la Ceamurlia, cu celebrul ei lac, dupa care mergem cu viteza regulamentara spre Murighiol unde campam pe malul Dunarii, la umbra nucului batran. Sau a salciei, depinde ce gasim.

Pe drum, pentru pauze de cafea si tigara, oprim pe malurile lacurilor Histria, Sinoe, Zmeica, Babagag, Razim si Murighiol.

La intoarcere, pentru diversificarea traseului, o luam spre Tulcea si de acolo spre casa.

Am facut un calcul, in linii mari, pentru benzina si am ajuns cam la 600 de lei pentru doua motoare, tot traseul, dus-intors, cu destinatie Bucuresti. Acum, in functie de consumul fiecaruia, suma variaza.

Daca sunt doritori si vor sa ni se alature la o bere rece pe malurile lacurilor, ii asteptam si stabilim impreuna datele de plecare.

attachicon.gifmuri2.JPGattachicon.gifmuri 3.JPGattachicon.gifmuri 4.JPG

Am zis : Gura Portitei e visul meu , pe cand vrei sa faci drumul acesta ca innebunesc ,Momentan astept salariul pe vineri si mai e o prbl , daca pot sa-mi iau concediu macar 2 zile , luni si marti

» Post actualizat in 15 Jun 2015 18:31

iar eu am o problema cu lantul,cam tot kitul mai are cat sa zic...30-40% viata....l-am si intins bine l-am si lasat si tot asa face...cand se aseaza a 2-a pers in spate....har har har pooc...poc....poc...zici ca agata in ceva....nu am pe cine savrog acum sa mearga in paralel cu mine sa-mi zica ce se intampla.cand merg singur e ok.am zis prima data ca e prea intins,l-am mai lasat 1 cm si la fel face. mai ales cand ne balansam pe gropi.....pornita pe cricul central in viteza pare ok.

 

 

cardaaaan...cardaaaan...de saptamana viitoare cardan.......

nu am rezistenta in pipa .Modelul meu e GA 1994.

Lantul tau sau kitul intreg nu calca bine si de aceea face asa .Nu cred ca poti aprecia cam cata viata are in procente .I un lant nou - recomand JTC 520 X1 R 110 zale sau daca nu au iei cu zale in plus si le tai , de la motobikeshop.De ce JT ,deoarece nu se falsifica precum DID .

Dupa montaj vezi cum calca pe pinioane , daca nu calca bine iei setul de 16 cu 47 tot de la JT , tot de la motobikeshop.Ai aici linkul cu cele necesare

http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/3016

» Post actualizat in 15 Jun 2015 18:37

Nu,gaina face oua,vaca lapte,etc!

 

Bujia e ok?

 

Am sa caut sa vad daca mai am link-ul cu documentarul!

» Post actualizat in 15 Jun 2015 13:27

Parca era interesat cineva de roti pentru Pegaso:

http://olx.ro/oferta/roti-motocicleta-bmw-f650-aprilia-ID1L26D.html#982e4dc824

» Post actualizat in 15 Jun 2015 13:47

Link-ul cu documentarul moto Why we ride:

http://www.movshare.net/video/4d6f94a141181

presupun ca da .Acum doi ani am pu o bujie Denso , deoarece am avut probleme cu NGK , porneste la sfert de cheie, rece , dar cand e fierbinte are" bufeuri" , scade turatia.

» Post actualizat in 15 Jun 2015 18:41

Va salut,

 

Sunt nou pe forum, imi cer scuze daca sunt anumite reguli pe care le incalc prin acest post.

 

De putin timp sunt si eu fericitul posesor al unei Aprilia Pegaso 650 (am trecut de la chopper la touring) si sunt foarte multumit de "capra" care o am.

 

Tot caut pe internetul asta cateva accesorii de care am nevoie pentru motor si anume :

 

- cric central (eventual o schita ca sa pot sa confectionez unul)

- crashbar (eventual o schita ca sa pot sa confectionez unul)

- side cases + suporturile aferente

- parbriz inalt

 

Acum, stiu ce se gasesc pe piata produse noi, dar bugetul nu imi permite sa fac asemenea achiztii :(.

 

Caut ceva la mana a 2-a.

 

Daca ma puteti ajuta, va sunt profund recunoscator.

 

Multumesc anticipat.

Ca sa incep bine se spune " capra pe care o am....."

Bine ai venit si ma bucur ca te auto proclamezi " fericitul posesor...." ai sa vezi ca nu e asa ..............glumeam :alcy:

gasesti ceva pe OLX , dar slabe sperante asa ca m-am gandit sa fac o masina de roluit teava , manuala , si sa le produc eu

» Post actualizat in 15 Jun 2015 18:42

 

 

» Post actualizat in 15 Jun 2015 13:47

Link-ul cu documentarul moto Why we ride:

http://www.movshare.net/video/4d6f94a141181

 

Multumesc !

Sa sti ca ieri dimineata am mancat tot omleta si tot cu oua de casa :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit in aceasta comunitate@PAUL.

 

Ma bucur ca esti multumit de achizitia facuta.....dar cum multi nu stiu pe aici.....te-ai innoit cu Pegaso-ul de la mine. Sa ai parte de el...si multi KM fara probleme. Nu de alta....dar chiar vad ca-ti plac drumurile!

 

Aici gasesti ,,oameni" in adevaratul sens al cuvantului,care se ajuta intre ei ori de cate ori este necesar. Daca te pot ajuta cu ceva,oricand....suna-ma!

 

Si despre mine....chiar daca am schimbat categoria [momentan la cerintele sotiei], nu parasesc aceasta ,,familie". Niciodata nu se stie ce rezerva viitorul!

 

Asfalt uscat tuturor si cat de multe plimbari fara incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit in aceasta comunitate@PAUL.

 

Ma bucur ca esti multumit de achizitia facuta.....dar cum multi nu stiu pe aici.....te-ai innoit cu Pegaso-ul de la mine. Sa ai parte de el...si multi KM fara probleme. Nu de alta....dar chiar vad ca-ti plac drumurile!

 

Aici gasesti ,,oameni" in adevaratul sens al cuvantului,care se ajuta intre ei ori de cate ori este necesar. Daca te pot ajuta cu ceva,oricand....suna-ma!

 

Si despre mine....chiar daca am schimbat categoria [momentan la cerintele sotiei], nu parasesc aceasta ,,familie". Niciodata nu se stie ce rezerva viitorul!

 

Asfalt uscat tuturor si cat de multe plimbari fara incidente!

 

Salut,

 

Vreau sa iti spun ca am deja peste 1000km facuti cu el :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca mai aud de investii la aprilia fac alergie....prietenii deja ma stiu,recomanda "vinde-o"....nu a fost vreo saptamana in anul asta sa nu desfac sau schimb ceva la ea....fie ca a fost din ambatzul meu ca nu mi-aconvenit ceva,fie reparatii :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca mai aud de investii la aprilia fac alergie....prietenii deja ma stiu,recomanda "vinde-o"....nu a fost vreo saptamana in anul asta sa nu desfac sau schimb ceva la ea....fie ca a fost din ambatzul meu ca nu mi-aconvenit ceva,fie reparatii :(

 

Keep calm and drink beer!

S-ar putea ca luntul tau sa-si fi dat obstescul sfarsit. In primul rand trebuie intins corespunzator, adica sa aiba o "burta" de 20-30 mm, conform manualului. In al doilea rand, vezi daca nu cumva se misca stanga-dreapta, perpendicular pe lungime. Un lant bun sau nou, nu se misca. Vezi ca si ghidajele de plastic sa fie la locul lor, atat pe bascula sus cat si jos. Daca pana aici totul este ok, nu mai ramane decat sa verifici foia si pinionul, sa nu se fi desfacut. La Aprilia, am impresia ca pinionul de atac se strange cu piulita. Vezi sa nu se fi desfacut. La mine e pe siguranta, daca se rupe, sare direct. Mi s-a intamplat, noroc ca n-avem viteza mare ca mi-a blocat roata spate. E clar ca problema e ori cu aliniamentul pinionului cu foaia, ori cu lantul. De cand nu a mai fost schimbat kit-ul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca mai aud de investii la aprilia fac alergie....prietenii deja ma stiu,recomanda "vinde-o"....nu a fost vreo saptamana in anul asta sa nu desfac sau schimb ceva la ea....fie ca a fost din ambatzul meu ca nu mi-aconvenit ceva,fie reparatii :(

eu nu am umblat deloc dupa schimbul de ulei adica vre-o 3000 km , in afara de service furca fata , vopsea , sa asta ca am vrut imbunatatiri

» Post actualizat in 16 Jun 2015 05:51

Keep calm and drink beer!

S-ar putea ca luntul tau sa-si fi dat obstescul sfarsit. In primul rand trebuie intins corespunzator, adica sa aiba o "burta" de 20-30 mm, conform manualului. In al doilea rand, vezi daca nu cumva se misca stanga-dreapta, perpendicular pe lungime. Un lant bun sau nou, nu se misca. Vezi ca si ghidajele de plastic sa fie la locul lor, atat pe bascula sus cat si jos. Daca pana aici totul este ok, nu mai ramane decat sa verifici foia si pinionul, sa nu se fi desfacut. La Aprilia, am impresia ca pinionul de atac se strange cu piulita. Vezi sa nu se fi desfacut. La mine e pe siguranta, daca se rupe, sare direct. Mi s-a intamplat, noroc ca n-avem viteza mare ca mi-a blocat roata spate. E clar ca problema e ori cu aliniamentul pinionului cu foaia, ori cu lantul. De cand nu a mai fost schimbat kit-ul?

burta e cf manualului 35- 45

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

Sunt nou pe forum, imi cer scuze daca sunt anumite reguli pe care le incalc prin acest post.

 

De putin timp sunt si eu fericitul posesor al unei Aprilia Pegaso 650 (am trecut de la chopper la touring) si sunt foarte multumit de "capra" care o am.

 

Tot caut pe internetul asta cateva accesorii de care am nevoie pentru motor si anume :

 

- cric central (eventual o schita ca sa pot sa confectionez unul)

- crashbar (eventual o schita ca sa pot sa confectionez unul)

- side cases + suporturile aferente

- parbriz inalt

 

Acum, stiu ce se gasesc pe piata produse noi, dar bugetul nu imi permite sa fac asemenea achiztii :(.

 

Caut ceva la mana a 2-a.

 

Daca ma puteti ajuta, va sunt profund recunoscator.

 

Multumesc anticipat.

Bine ai venit printre Aprilieni!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

burta lantului era sapt trecuta la 3cm,l-am lasat acum la 4,5....deocmandata nu am timp de verificari, am 3 joburi inclusiv in comisia de bac si e rupere...chitul de lant niciodata schimbat asa l-am mostenit cand am luat-o , m-am uitat la pinioane din cand in cand sa vad dintii sa nu aibe uzura ( stiu cum arata un pinion uzat ) si lantul sa calce bine pe dinti ( sa nu fie a 3a sau a 4-a zala deja decalata )

posibil sa nu mai calce bine pe pinion , ca asta nu l-am mai verificat de 5-6 saptamani.

 

oricum,sunt decis s-o schimb cu ceva mic...doritori de schimb cu o formula 200 gasesc , si o pot transforma un pic ptr endureala usoara si oras....sunt constient ca sansele de a o vinde asa cum e cu mai mult de 2500 lei sunt cam nule.

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca mai aud de investii la aprilia fac alergie....prietenii deja ma stiu,recomanda "vinde-o"....nu a fost vreo saptamana in anul asta sa nu desfac sau schimb ceva la ea....fie ca a fost din ambatzul meu ca nu mi-aconvenit ceva,fie reparatii :(

Majoriatea prietenilor iti vor recomanda sa o vinzi,din invidie si pentru ca ei n-au!Mai ales cei ce n-au motociclete deloc!!!

TU trebuie sa simti asta ca vrei s-o vinzi,nu ei!Asa mi-au spus si mie cand am luat al doilea Pegaso,ca o sa am probleme tot timpul,etc!Ei uite ca n-am avut deloc,ba chiar mai multe satisfactii decat am crezut eu.Ultima a fost excursia din Grecia,aproape 3900 de km,FARA ABSOLUT NICIO PROBLEMA!Asa ca prietenii "poate sa suge ceva"ca un furtun,doar ca mai gros!

AM ZAS! :peace:

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt multumit de "capra" asta. Maine ii fac schimbul de ulei, filtru de aer si sunt pregatit de urmatorul traseu (cred ca va fi Austria) ;)

 

Daca as putea sa gasesc macar parbriz inalt ar fi perfect sau macar o schita/dimensiuni al parbrizului ca sa fac unul din plexic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma conteaza la ORICE mobra,tratamentul proprietarului(rilor) anterior(i) aplicat in timp!

Repet,datorita faptului ca multi sunt atotstiutori si n-au nevoie de manualul de instructiuni/reparatii ajung Aprilicile asa de rau famate.

Vreti un exemplu concret?Am luat Aprilica ce o am acum de la proprietar cu schimbul de ulei facut la un service moto autorizat si mergand pe prezumtia ca n-a schimbat uleiul,l-am dat jos si am bagat eu ulei si filtru nou,asa ca sa fiu sigur de vascozitate,brand si cantitate!Culoarea parea ca ar fi fost schimbat recent,de vascozitate nu mi-am putut da seama dar CANTITATEA a fost mai mare cu 400 de ml!!!L-am sunat pe fostul proprietar si am cerut numarul de la service,apoi am sunat dorind sa aflu cine i-a facut schimbul!Am vorbit cu mecanicul respectiv si raspunsul a fost asa:pai daca are acelasi motor ca Yamaha Tenere XT660 Z din 2008,i-am bagat tot la fel,adica 3,1 l de ulei cu filtru!Stiti ce scrie in manualul Aprilicii mele?2,7 l cu filtru!!!I-am spus ca-i un dobitoc si ca-l pis in poponeata!!! :plsdie: ,stupid m.f.!

Voi stiti ce mult rau face orice cantitate de ulei in plus peste nivelul maxim?

 

Asa ca pe romaneste ma cufuresc pe toti inteligentii care nu citesc manualul prima data si apoi trec la fapte!Indiferent ca-s mecanici autorizati sau Dorel instalatorul de la garajul din spatele blocului!!!

IAR AM ZAS ! :givemebeer: ,ca m-am incins!

 

PS:De ce credeti ca de aproape 24.000 de km de cand am Aprilica,n-am pus cheia pe ea decat pentru consumabile sau imbunatatiri?

CA AM RESPECTAT MANUALUL! :hug:

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma conteaza la ORICE mobra,tratamentul proprietarului(rilor) anterior(i) aplicat in timp!

Repet,datorita faptului ca multi sunt atotstiutori si n-au nevoie de manualul de instructiuni/reparatii ajung Aprilicile asa de rau famate.

Vreti un exemplu concret?Am luat Aprilica ce o am acum de la proprietar cu schimbul de ulei facut la un service moto autorizat si mergand pe prezumtia ca n-a schimbat uleiul,l-am dat jos si am bagat eu ulei si filtru nou,asa ca sa fiu sigur de vascozitate,brand si cantitate!Culoarea parea ca ar fi fost schimbat recent,de vascozitate nu mi-am putut da seama dar CANTITATEA a fost mai mare cu 400 de ml!!!L-am sunat pe fostul proprietar si am cerut numarul de la service,apoi am sunat dorind sa aflu cine i-a facut schimbul!Am vorbit cu mecanicul respectiv si raspunsul a fost asa:pai daca are acelasi motor ca Yamaha Tenere XT660 Z din 2008,i-am bagat tot la fel,adica 3,1 l de ulei cu filtru!Stiti ce scrie in manualul Aprilicii mele?2,7 l cu filtru!!!I-am spus ca-i un dobitoc si ca-l pis in poponeata!!! :plsdie: ,stupid m.f.!

Voi stiti ce mult rau face orice cantitate de ulei in plus peste nivelul maxim?

 

Asa ca pe romaneste ma cufuresc pe toti inteligentii care nu citesc manualul prima data si apoi trec la fapte!Indiferent ca-s mecanici autorizati sau Dorel instalatorul de la garajul din spatele blocului!!!

IAR AM ZAS ! :givemebeer: ,ca m-am incins!

 

PS:De ce credeti ca de aproape 24.000 de km de cand am Aprilica,n-am pus cheia pe ea decat pentru consumabile sau imbunatatiri?

CA AM RESPECTAT MANUALUL! :hug:

subscriu

Orice scula complexa are nevoie de intretinere conform specificatiilor producatorului.Daca nu faci asta e pe barba ta .Inteleg ca anumite produse au o performanta mai mare decat altele , insa asta nu te absolva ca detinator de o propice si temeinica mentenanta.

De principiu: PROSTIA SE PLATESTE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa ca voi trece la o scula mai putin complexa si pretentioasa....timpul a dovedit-o.....o simt prin toti porii ca n-o mai vreau!! aline, motoreta a fost a unuia din campina , oare nu al stii?!?! i-am dat un vfr 750 din 90 rosu, cu sha tapitata jumate negru jumate rosu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa ca voi trece la o scula mai putin complexa si pretentioasa....timpul a dovedit-o.....o simt prin toti porii ca n-o mai vreau!! aline, motoreta a fost a unuia din campina , oare nu al stii?!?! i-am dat un vfr 750 din 90 rosu, cu sha tapitata jumate negru jumate rosu.

daca imi spui numele , ma intereses si pot afla , oarecum, istoricul .Chiar m-ai facut curios , poate si tu vrei sa afli cate ceva......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa ca voi trece la o scula mai putin complexa si pretentioasa....timpul a dovedit-o.....o simt prin toti porii ca n-o mai vreau!!

...

Nu vreau sa fiu rau,dar la cate modificari ai facut pe ea(ai suprimat o supapa,ai mesterit la carburatoare,etc-doar cele scrise de tine inainte pe acest topic!),nici nu-i de mirare ca Aprilica ta face din ce in ce mai multe figuri!L-ai cam transformat in obiect de experiment!Cine stie ce alte experimente sau improvizatii au mai facut si cei dinaintea ta!!!

Crezi ca o alta mobra japoneza,germana,americana,spaniola,etc care ar fi fost in locul Aprilicii,ar fi rezistat mai mult?

Da-mi voie sa afirm cat se poate de sigur ca nu!

Noi doi am vorbit la telefon si nu mi se pare ca esti un iresponsabil!Ba din contra!

Oricum,fa cum doresti:vinde-o,doneaz-o,etc,poate ii va fi mai bine Aprilicii,la urmatorul proprietar!

Da-o dracului! :peace:

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Cristi

Aprilia este exact ca o femeie eleganta , stilata ....nu te poti comporta cu ea cum te comporti cu o curva ! trebuie sa-i oferi respectul cuvenit pentru a primi bucuria si placerea plimbarii fara probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Cristi

Aprilia este exact ca o femeie eleganta , stilata ....nu te poti comporta cu ea cum te comporti cu o curva ! trebuie sa-i oferi respectul cuvenit pentru a primi bucuria si placerea plimbarii fara probleme

Nu cred ca imi suna mie asta,Aline!

In ultimii 8 ani am avut 2 Aprilii!

Cu toate mobrele m-am purtat,ma port si ma voi purta exact cum scrie la carte!Orice lipsa de respect fata de ele se intoarce ca un bumerang,de obicei cand ti-e lumea mai draga!

PS:Ca patitul nu stie nimeni...

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca imi suna mie asta,Aline!

In ultimii 8 ani am avut 2 Aprilii!

Cu toate mobrele m-am purtat,ma port si ma voi purta exact cum scrie la carte!Orice lipsa de respect fata de ele se intoarce ca un bumerang,de obicei cand ti-e lumea mai draga!

PS:Ca patitul nu stie nimeni...

nu tie.... era o exprimare retorica , semnifica o confirmare la cele spuse mai sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu tie.... era o exprimare retorica , semnifica o confirmare la cele spuse mai sus

Mi-am dat seama,subliniam ceva cu afirmatia facuta! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...