Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E o "shechereala" aici: nu cred ca e nici de la apa, nici de la supapa din buson asa cum spuneau antepostacii mei. Omu asta si-a golit de curand rezervorul de mai multe ori si a deschis busonul inainte de tentativele de pornire, iar rezultatul este acelasi.

 

Si altceva: cine imi spune ce-i cu cablul asta (cablu de tractiune introdus printr-o protectie izolatoare si cu o "saiba" la capat). Sta acolo sub sa si nu stiu ce rol are.

attachicon.gifIMG_0007.jpg

pare un cablu de masa, minus -

 

de acord, ptr toti antevorbitorii ,am precizat deja ca am suflat si curatat robinetul , busonul ,desfundat teava de drenaj apa ploaie rezervor , inclusiv lasat cateva secunde cu busonul deschis si nimic . cum zice si k-10

deci de unde apa??

 

1.intrebasem pentru ML sau Cube daca au furtun.Am un amic care a gasit benzina in partea dreapta a rezervorului si nu are furtun de trecere

am aceeasi problema, ramane foarte multa benzina in partea dreapta si nu exista nici un furtun de trecere . cand ma stiu cu putina benzina o zgaltai si inclin tare si se mai varsa colo colo ,dar e enervant...si chiar si asa,tot raman 1-2 litri in buzunarul din dreapta .... wtf?!

» Post actualizat in 12 Jun 2015 09:25

ca sa fiu sigur ca nu e apa, o sa drenez diseara toata benzina din rezervor . distractie maxima iar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezervorul de ML nu are furtun de trecere. E un rezervor de bogati de 22 de litri. La Dominator are doar 13 litri,aproape cat ma MX,dar ajunge peste 200 de kilometri linistit.

Faine pozele de pe Aries,Cristiane.

» Post actualizat in 12 Jun 2015 09:39

Cu un plin la Pegaso (ML) am venit de la mare si m-am mai fatait o saptamana prin oras,cam 10-15 km pe zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@3m-01, cea mai ieftina solutie, fara schimb de releu, ar fi sa pui o rezistenta echivalenta cu un bec de semnalizare (parca de 21W e? Nu am schimbat niciodata.)

Editat de victor_peg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@3m-01, cea mai ieftina solutie, fara schimb de releu, ar fi sa pui o rezistenta echivalenta cu un bec de semnalizare (parca de 21W e? Nu am schimbat niciodata.)

da becul este 21 W , dar se complica la montaj daca nu stie.

Cred ca asta e valoarea rezistentei calculata la puterea becului

» Post actualizat in 12 Jun 2015 10:55

Aici un link .Victor are dreptate

Banuiesc ca releul e mecanic

http://bec-led-auto.blogspot.ro/2013/04/cum-depistam-ce-fel-de-semnalizare-are.html

post-78987-0-11386900-1434106223_thumb.jpg

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

releul este mecanic,daca nu gasesti mai ieftin de 50 lei un releu special ptr led ( olx, ebay etc ) solutia teoretica e sa pui o rezistenta care sa disipe 20w dar voi va imaginati ce inseama asta? acea rezistenta va avea dimensiunea unei surubelnite...si sunt si cumpe la asa wattaj...

 

solutia cea mai simpla este tot folosirea unui bec in paralel cu ledurile, se poate monta si la iesirea releului, sau oriunde este firul de de la semnal + iesire releu si - pe sasiu...

 

ledurile raman la locul lor ptr afisaj. cu un singur bec in paralel ( stanga /dreapta foloseste aceeasi iesire din releu, doar comutatoul de pe ghidon le schimba stanga dreapta ) ar trebui sa mearga ok

 

ritmul se regleaza in functie de wattajul becului,dar a nu se depasi 40w altfel releul se !@#!%$.

 

acum, tie iti clipoceste des si merg fiindca ai deja becurile pe filament din bord care iti disipa ceva putere ( 3/5w) . dar nu suficient. daca le-ai scoate,nu o sa-ti mai mearga deloc.


» Post actualizat in 12 Jun 2015 11:58

doar ce au sosit :rock: :rock:

post-89731-0-49986800-1434110218_thumb.jpg

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MX- ul are furtuna care vine din partea dreapta...

Baieti am si eu o intrebare.. am cumparat niste semnalizari pe leduri pentru spate dar m-am cam grabit si acum am incercat sa le montez si cand pun semnal clipesc prea repede.... am inteles ca consuma prea putin si ca releu e mecanic.,...

pot sa fac ceva sa rezolv cadenta?

http://semnalizareleduri.blogspot.ro/

releul e cea mai buna solutie.cauta diverse variante pe net

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://semnalizareleduri.blogspot.ro/

releul e cea mai buna solutie.cauta diverse variante pe net

in primul rand ca ledul are nevoie de tensiune stabilizata iar varianta de releu electronic pe care ti-am trimis-o dispune de aceasta functie , asta duce la prelungirea vietii ledului.

rezistenta preia o parte din curent si il treansforma in caldura

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mai cumpar si releu o sa ajung la o suma record pentru niste semnalizari...

Cred ca o sa incerc prima data cu un bec pus in paralel..

Intre timp am mai bibilit azi la ea cate ceva... curatat/uns melc kilometraj, schimbat placute frana fata + cauciuc nou, schimbat lichid frana. :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cautasem rezistente d-astea acum 2-3 ani in magazinele de electronice din c-ta si ofereau niste chestii cat un marker , 25 lei bucata :))

» Post actualizat in 12 Jun 2015 13:27

Are dreptate Alin. Dar eu n-as da 50 de lei pe un releuuu... nici sa ma bati :))

Semnalizari stock, ca e frumoasa, ce naiba.

subscriu !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru legat casca.

Ieczact!Pentru casca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are dreptate Alin. Dar eu n-as da 50 de lei pe un releuuu... nici sa ma bati :))

Semnalizari stock, ca e frumoasa, ce naiba.

bine si atunci dai 60 pe 2 rezistente....vorbim de cazul lui 3m-01????

» Post actualizat in 12 Jun 2015 18:41

Daca mai cumpar si releu o sa ajung la o suma record pentru niste semnalizari...

Cred ca o sa incerc prima data cu un bec pus in paralel..

Intre timp am mai bibilit azi la ea cate ceva... curatat/uns melc kilometraj, schimbat placute frana fata + cauciuc nou, schimbat lichid frana. :hug:

Invatare de minte: intreaba inainte sa faci o modificare , s-ar putea sa afli ca nu merita efotul , vorba cu inginerii , de acum cateva zile , crezi ca stim noi mai bine ...?

Bun si daca pui in paralel ce o sa-ti lumineze : poponeata? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pare un cablu de masa, minus -

 

de acord, ptr toti antevorbitorii ,am precizat deja ca am suflat si curatat robinetul , busonul ,desfundat teava de drenaj apa ploaie rezervor , inclusiv lasat cateva secunde cu busonul deschis si nimic . cum zice si k-10

deci de unde apa??

 

am aceeasi problema, ramane foarte multa benzina in partea dreapta si nu exista nici un furtun de trecere . cand ma stiu cu putina benzina o zgaltai si inclin tare si se mai varsa colo colo ,dar e enervant...si chiar si asa,tot raman 1-2 litri in buzunarul din dreapta .... wtf?!

» Post actualizat in 12 Jun 2015 09:25

ca sa fiu sigur ca nu e apa, o sa drenez diseara toata benzina din rezervor . distractie maxima iar

Cablul acela care pare unul de minus e de fapt un cablu cu care poti lega casca de motor(pt cei ce nu au cutie sau spatiu suficient ). O parte e fixa si cealalta ...dupa ce se introduce in barbia de la casca se agata la interior (are un locas anume) dupa care se inchide saua. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Data viitoare intreb, asta e sigur :))

Il dau cu banda izoliera...

poti sa-l scoti unde va la amortizor , sub sa si noaptea o sa dea o lumina deosebita , poti cumpara albastru daca gasesti sau il colorezi albastru cu oja.

Dar cel mai bine cauta un releu ELECTRONIC , mai ieftin , s-ar putea sa mearga fara alte modificari.

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti,am deschis topic cu Honda CX 500 ce o am la vanzare,aici:

/index.php?/topic/728059-vand-honda-cx-500-e-sportsan-198416002-mile-parcurse/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate dnsoara ( ca de obicei cum fac femeile) s-a miscat in reluare si am ratat parada seawolfs,asa ca am plecat direct in campare.e prima data cand incarc asa tare o motocicleta

cald rau , 5 litri de apa 2 de bere si 1 de vin nu ne-au ajuns ptr 2 in 2 zile . vedere rezervatia gura dobrogei , si intrarea in pestera liliecilor :alcy:

abia dupa 150km s-au format placutele pe disc sa franeze ok,dar la intoarcere a inceput sa haraie urat de tot lantul ( l-am uns bine la plecare) , de parca s-ar fi harjait de un surub in mers, cu pocnituri continue tot drumul . X-(

post-89731-0-66180900-1434294575_thumb.jpg

post-89731-0-91808200-1434294581_thumb.jpg

post-89731-0-22508600-1434294589_thumb.jpg

post-89731-0-31985100-1434294595_thumb.jpg

post-89731-0-33171200-1434294603_thumb.jpg

post-89731-0-89997700-1434294608_thumb.jpg

post-89731-0-77270500-1434294615_thumb.jpg

post-89731-0-76618700-1434294619_thumb.jpg

post-89731-0-51518100-1434294623_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mica plimbare de astazi : Campina , Brebu , Slanic , Valeni de Munte, Plopeni si acasa.Nu au fost multi km dar peisajul deosebit , si normal un pic de ploaie

Faine pozele,nu-i bai c-a plouat nitel!

S-a mai ridicat prafu'... :crack:

» Post actualizat in 14 Jun 2015 15:41

din pacate dnsoara ( ca de obicei cum fac femeile) s-a miscat in reluare si am ratat parada seawolfs,asa ca am plecat direct in campare.e prima data cand incarc asa tare o motocicleta

cald rau , 5 litri de apa 2 de bere si 1 de vin nu ne-au ajuns ptr 2 in 2 zile . vedere rezervatia gura dobrogei , si intrarea in pestera liliecilor :alcy:

abia dupa 150km s-au format placutele pe disc sa franeze ok,dar la intoarcere a inceput sa haraie urat de tot lantul ( l-am uns bine la plecare) , de parca s-ar fi harjait de un surub in mers, cu pocnituri continue tot drumul . X-(

Faine s-ale tale!

Mai ales ultima!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Faine pozele,nu-i bai c-a plouat nitel!

S-a mai ridicat prafu'... :crack:

Era cam mult praf.

Am oprit deoarece am uitat geaca de ploaie acasa in rest ok

» Post actualizat in 14 Jun 2015 19:14

din pacate dnsoara ( ca de obicei cum fac femeile) s-a miscat in reluare si am ratat parada seawolfs,asa ca am plecat direct in campare.e prima data cand incarc asa tare o motocicleta

cald rau , 5 litri de apa 2 de bere si 1 de vin nu ne-au ajuns ptr 2 in 2 zile . vedere rezervatia gura dobrogei , si intrarea in pestera liliecilor :alcy:

abia dupa 150km s-au format placutele pe disc sa franeze ok,dar la intoarcere a inceput sa haraie urat de tot lantul ( l-am uns bine la plecare) , de parca s-ar fi harjait de un surub in mers, cu pocnituri continue tot drumul . X-(

asculta asta: cand te pregatesti de plecare si vezi ca nu e gata pleaca fara ea. sau fa in asa fel incat sa se imbrace si pleaca cu mobra sa alimentezi lasand-o sa astepte , pe caldura asta ,daca are va intelege , daca nu , nu

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate dnsoara ( ca de obicei cum fac femeile) s-a miscat in reluare si am ratat parada seawolfs,asa ca am plecat direct in campare.e prima data cand incarc asa tare o motocicleta

cald rau , 5 litri de apa 2 de bere si 1 de vin nu ne-au ajuns ptr 2 in 2 zile . vedere rezervatia gura dobrogei , si intrarea in pestera liliecilor :alcy:

abia dupa 150km s-au format placutele pe disc sa franeze ok,dar la intoarcere a inceput sa haraie urat de tot lantul ( l-am uns bine la plecare) , de parca s-ar fi harjait de un surub in mers, cu pocnituri continue tot drumul . X-(

Am tot auzit de Cheile Dobrogei, dar nu am ajuns. Asa ca dupa ce am vazut pozele tale, m-am hotarat. In ceea ce priveste litrajul, e cam putin pentru doua persoane. De obicei eu nu iau bere pe drum pentru ca se incalzeste. Prefer sa o iau rece din cel mai apropiat satuc pentru ca la noi nu-i o problema. In orice catun gasesti doua biserici si cinci carciumi.

In alta ordine de idei imi plac gentile laterale, dar nu am inteles de ce ai legat tank-bag-ul de ele si nu l-ai pus pe rezervor. Anyway, poveste traseul si eventual cum a fost cu camparea in zona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...