Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Azi am parcurs 600 de km in 11 ore(cu pauzele de rigoare incluse) si Capricoarna(asa imi alint eu motorul) s-a comportat exemplar...consum mediu calculat pe tot drumul 5.075 l la 100 km.....nu imi venea sa cred .....e drept ca pe autostrada nu am depasit 120..inafara localitatilor maxim 110 ..in localitati 60, iar pe Trasfagarasan cat m-am simtit confortabil.....Totul pe curat(saptamana trecuta a primit ulei nou 5 w 40, filtru ulei(am curata si filtrul de sita din cadru), filtru aer , bujie noua si oringuri noi la injectoare(sunt cate 2 la rampa de injectie, respectiv 2 pe admisie), cablu de acceleratie si ambreiaj curatat si uns, etrieri curatati si cu culisele unse, lichid de frana schimbat,manete accleratie si ambreiaj curatate si gresate,reglat turatie de mers in gol,curata si gresat lant).

Traseul a fost Bucuresti-Curtea de Arges-Trasfagarasan-Cartisoara-Sercaia-Zarnesti-Bran-Rucar-Tragoviste-Bucuresti.

 

post-69900-0-22337900-1436029908_thumb.jpg

post-69900-0-90081200-1436029922_thumb.jpg

post-69900-0-60200200-1436029965_thumb.jpg

post-69900-0-00523700-1436029991_thumb.jpg

post-69900-0-39264600-1436030014_thumb.jpg

post-69900-0-82989000-1436030033_thumb.jpg

post-69900-0-64648200-1436030061_thumb.jpg

post-69900-0-27310300-1436030079_thumb.jpg

post-69900-0-92984000-1436030089_thumb.jpg

post-69900-0-68212000-1436030104_thumb.jpg

Editat de nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am parcurs 600 de km in 11 ore(cu pauzele de rigoare incluse) si Capricoarna(asa imi alint eu motorul) s-a comportat exemplar...consum mediu calculat pe tot drumul 5.075 l la 100 km.....nu imi venea sa cred .....e drept ca pe autostrada nu am depasit 120..inafara localitatilor maxim 110 ..in localitati 60, iar pe Trasfagarasan cat m-am simtit confortabil.....Totul pe curat(saptamana trecuta a primit ulei nou 5 w 40, filtru ulei(am curata si filtrul de sita din cadru), filtru aer , bujie noua si oringuri noi la injectoare(sunt cate 2 la rampa de injectie, respectiv 2 pe admisie), cablu de acceleratie si ambreiaj curatat si uns, etrieri curatati si cu culisele unse, lichid de frana schimbat,manete accleratie si ambreiaj curatate si gresate,reglat turatie de mers in gol,curata si gresat lant).

Traseul a fost Bucuresti-Curtea de Arges-Trasfagarasan-Cartisoara-Sercaia-Zarnesti-Bran-Rucar-Tragoviste-Bucuresti.

:peace:

Vitezele sunt cele pe care le impartasesc si eu.Ma plimb cu motocicleta pentru placere , nu pentru concurs!

» Post actualizat in 04 Jul 2015 18:19

pentru pasionatii de off cateva chestii bune

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am parcurs 600 de km in 11 ore(cu pauzele de rigoare incluse) si Capricoarna(asa imi alint eu motorul) s-a comportat exemplar...consum mediu calculat pe tot drumul 5.075 l la 100 km.....nu imi venea sa cred .....e drept ca pe autostrada nu am depasit 120..inafara localitatilor maxim 110 ..in localitati 60, iar pe Trasfagarasan cat m-am simtit confortabil.....Totul pe curat(saptamana trecuta a primit ulei nou 5 w 40, filtru ulei(am curata si filtrul de sita din cadru), filtru aer , bujie noua si oringuri noi la injectoare(sunt cate 2 la rampa de injectie, respectiv 2 pe admisie), cablu de acceleratie si ambreiaj curatat si uns, etrieri curatati si cu culisele unse, lichid de frana schimbat,manete accleratie si ambreiaj curatate si gresate,reglat turatie de mers in gol,curata si gresat lant).

Traseul a fost Bucuresti-Curtea de Arges-Trasfagarasan-Cartisoara-Sercaia-Zarnesti-Bran-Rucar-Tragoviste-Bucuresti.

Foarte faine pozele,da' jegoasa rau janta de spate(asta de la lant)!

Si cum,totul a fost ok?Nu s-a stricat Aprilica deloc??? :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte faine pozele,da' jegoasa rau janta de spate(asta de la lant)!

Si cum,totul a fost ok?Nu s-a stricat Aprilica deloc??? :rusinica:

Janta spate e jegoasa pentru ca am curatat si gresat lantul pe drum.....si am dat cu spray de curatat pana s-a terminat , uitand sa curat si geanta...dupa pe uscat nu a mai vrut sa se curete....si nu am avut rabdare nici cu solutia de ungere....am uns si in maxim 5 min am plecat...probabil nu a avut timp sa se inchege bine pe lant.....nu m-a deranjat asta....arata ca motorului ala , i se invarte roata ...mult si tare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Janta spate e jegoasa pentru ca am curatat si gresat lantul pe drum.....si am dat cu spray de curatat pana s-a terminat , uitand sa curat si geanta...dupa pe uscat nu a mai vrut sa se curete....si nu am avut rabdare nici cu solutia de ungere....am uns si in maxim 5 min am plecat...probabil nu a avut timp sa se inchege bine pe lant.....nu m-a deranjat asta....arata ca motorului ala , i se invarte roata ...mult si tare...

Doar glumeam.

Azi pe unde te dai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o apuc catre Transrarau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi.

Poate vii in 7,8,9 august la intalnirea Aprilistilor. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cum e vremea prin tara la voi , dar la mare ploua mai tot timpul de vreo luna,in special in weekend.....zici ca a venit toamna,in 3 saptamani 1-2 zile am reusit sa ies pe 2 roti

 

cat despre aprilia,dupa ce am imprumutat-o la un prieten sa-si faca naveta,merge bine mersi,o singura data in 3 saptamani nu i-a pornit dimineata,a luat furutunu de vaacum din carbelitoare,tras putina dusca pe gura si a luat-o :alcy:

greu de tot cu combinatii pe aprilia pegaso ,nici pe motoare de soft enduro 4 timpi 125 nu o vrea nimeni :( ,gasisem un dominator de 125 in maramures dar toti fug cand aud de cuvantul "pegaso" si capatul celalalt al tarii X-(

 

are careva idee daca ai ceva de capul unui pegaso 125 in 2 timpi( 92-95)????? as cam fugi de ele ca deh...2 timpi,segmenti la 2 ani,dar alte combinatii ptr un enduro usor si inmatriculat nu prea gasesc

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cum e vremea prin tara la voi , dar la mare ploua mai tot timpul de vreo luna,in special in weekend.....zici ca a venit toamna,in 3 saptamani 1-2 zile am reusit sa ies pe 2 roti

 

cat despre aprilia,dupa ce am imprumutat-o la un prieten sa-si faca naveta,merge bine mersi,o singura data in 3 saptamani nu i-a pornit dimineata,a luat furutunu de vaacum din carbelitoare,tras putina dusca pe gura si a luat-o :alcy:

greu de tot cu combinatii pe aprilia pegaso ,nici pe motoare de soft enduro 4 timpi 125 nu o vrea nimeni :( ,gasisem un dominator de 125 in maramures dar toti fug cand aud de cuvantul "pegaso" si capatul celalalt al tarii X-(

 

are careva idee daca ai ceva de capul unui pegaso 125 in 2 timpi( 92-95)????? as cam fugi de ele ca deh...2 timpi,segmenti la 2 ani,dar alte combinatii ptr un enduro usor si inmatriculat nu prea gasesc

sa sti ca numai anumite persoane fug( nu le numesc pt ca suna urat ) : am intalnit acelas lucru la Daciuta Logan.Toti fugeau de ea , ca-i proasta , ca-i asa ca-i pe dincolo eheee uite ca loganelul meu face 8 ani fara probleme , la 70000 km , uite ca loganelul de la servici a facut 330 000 km , doar un injector schimbat si doua bujii ( este diesel) ....iar colegii cu fordulete , volcsvagine stau cu ele prin serice , insa sti care e treaba , sunt muti , nu mai zic nimic, oare le-a cazut fudulia de altadata...?

ajungand la treaba eu arat degetul la buton si pleaca singura - ce PLM o fi naspa la asta nu inteleg?

» Post actualizat in 05 Jul 2015 16:31

Sti care-i baiu adevarat:

Ne-am luat Aprilia Pegaso 650 pentru ca face parte din zona enduro ,fals . Aprilia a facut o motocicleta enduro pentru a circula pe strada .Aicea -i diferenta , de optica

Roata de 19 pe fata = strada , pozitia inalta , endurista , = confort in timpul mersului .Ei au vrut un confort maxim la o motocicleta de strada (atentie nu sportiva ) si a conceput-o cu o silueta enduro , doar silueta si atat .Merge la un noroi , la un pietris si cam atat Dac- o f--ti pe teren accidentat o strici , nu-i off road clar.Dac vrei off ia-ti Yamaha tt 600 si gata

Poate ca aici gresesc multi posesori de Pegaso , vor altceva decat e facuta ea sa dea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aline nu ma intelege gresit, stiu toata teoria...e mai mult orientata ptr strada cu usoare valente enduro,si asta m-a atras initial s-o iau,caci imi plac ambele destinatii.

 

dar trebuie s-o dau,avand honda acum ptr strada,as scoate-o numai pe drumuri desfundate unde nu pot baga un touring de 225kg,si ma chinui si eu si o chinui si pe ea.

 

nu vreau o motoreta de trial sau hard enduro,tre sa pot conduce si pe drumurile publice ,si 10 cai sunt buni daca nu 20...iar multe enduroaice de la noi nu-s inmatriculate , au date jos semnalizari etc

 

ce face cristian cu honda ax-1 e exact ce caut si eu....iar la schimb pe altceva nu sunt dispus la o diferenta......totusi,e perfect functionala,99,crashbar,side caseuri,topcase....da-o incolo,unii cer pe o partaitoare de 125cc mai mult ......din pacate,piata pute de motoare enduro 125-250-350 din anii 80 pana in 99 forjate pana au crapat pentru 800+ euro....""""merge sughitata ca se inceaca din carburatie,dar in rest trage tun""..."am doar talonul,am pierdut actele""....si cand ajungi s-o vezi,compresie ioc,curge ulei,fum,plastice praf,mai vor si diferenta....

 

totusi,e extrem de curios,apropos de ironiile lui cristian legat de aprilia, cum de le-a scazut in ultimu hal valoarea pe piata??? caci similare de la honda si suzuki,inca isi pastreaza bine ( vezi transalp,africa twin,dr650 )

 

o voi pastra pana gasesc o combinatie serioasa si de bun simt.

 

legat de dacii si volsvagin....daciile sunt foarte bune ca motorizare,si benzina si dieselul,daca as avea motorul 1.5dci la caroseria mea de vw as fi fericit.....impozit mic,consum mai mic,putere mai mare (unul din motivele ptr care am diesel sdi si nu altceva,sa nu se strice,caci tdi-urile in special din 2005 incoace sunt pacatoase,tot mai multa electronica,tot mai multe turbine)

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut ! In urma schimbarii chitului de lant, m-am trezit cu trepidatii foarte mari, chiar si la 4000-5000 rpm. Pinionul fata original avea cauciuc pe laterale, cel pe care l-am montat nu mai are. Aveti idee ce se intampla ? O-ringul pe ax e ok, trebuie pus ceva silicon pe caneluri ? Va multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur nu e intins prea tare lantul? ar mai fi de verificat,daca foaia spate este perfect aliniata pe butuc si cum calca lantul pe ambele pinioane....pune-o pe cricul central, suspenda roata spate, regleaza relantiul un pic mai mare spre 2000, bag-o in viteza 1 si 2 si las-o sa se invarta liber,eventual o poti accelera usor.....asa si vezi kitul de lant cum lucreaza si unde e buba.

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur nu e intins prea tare lantul? ar mai fi de verificat,daca foaia spate este perfect aliniata pe butuc si cum calca lantul pe ambele pinioane....pune-o pe cricul central, suspenda roata spate, regleaza relantiul un pic mai mare spre 2000, bag-o in viteza 1 si 2 si las-o sa se invarta liber,eventual o poti accelera usor.....asa si vezi kitul de lant cum lucreaza si unde e buba.

Multumesc pentru raspuns ! Intradevar kitul de lant nu lucreaza ok, agata undeva insa nu-mi dau seama care e cauza, agata la turatie mica, daca ridic un pic turatia nu mai agata, insa e clar ca nu lucreaza cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aline nu ma intelege gresit, stiu toata teoria...e mai mult orientata ptr strada cu usoare valente enduro,si asta m-a atras initial s-o iau,caci imi plac ambele destinatii.

 

dar trebuie s-o dau,avand honda acum ptr strada,as scoate-o numai pe drumuri desfundate unde nu pot baga un touring de 225kg,si ma chinui si eu si o chinui si pe ea.

 

nu vreau o motoreta de trial sau hard enduro,tre sa pot conduce si pe drumurile publice ,si 10 cai sunt buni daca nu 20...iar multe enduroaice de la noi nu-s inmatriculate , au date jos semnalizari etc

 

ce face cristian cu honda ax-1 e exact ce caut si eu....iar la schimb pe altceva nu sunt dispus la o diferenta......totusi,e perfect functionala,99,crashbar,side caseuri,topcase....da-o incolo,unii cer pe o partaitoare de 125cc mai mult ......din pacate,piata pute de motoare enduro 125-250-350 din anii 80 pana in 99 forjate pana au crapat pentru 800+ euro....""""merge sughitata ca se inceaca din carburatie,dar in rest trage tun""..."am doar talonul,am pierdut actele""....si cand ajungi s-o vezi,compresie ioc,curge ulei,fum,plastice praf,mai vor si diferenta....

 

totusi,e extrem de curios,apropos de ironiile lui cristian legat de aprilia, cum de le-a scazut in ultimu hal valoarea pe piata??? caci similare de la honda si suzuki,inca isi pastreaza bine ( vezi transalp,africa twin,dr650 )

 

o voi pastra pana gasesc o combinatie serioasa si de bun simt.

 

legat de dacii si volsvagin....daciile sunt foarte bune ca motorizare,si benzina si dieselul,daca as avea motorul 1.5dci la caroseria mea de vw as fi fericit.....impozit mic,consum mai mic,putere mai mare (unul din motivele ptr care am diesel sdi si nu altceva,sa nu se strice,caci tdi-urile in special din 2005 incoace sunt pacatoase,tot mai multa electronica,tot mai multe turbine)

Valoarea e data de lipsa de interes pentru produs. E marfa Italiana deci nu e germana , sau japoneza .E vorba de Marca , brand marketing.Toata lumea zice : ahhh aprilia italiana , dar nu zice nimeni ca are carburatoare japoneze vca Suzuki , Yamaha ...Nu zice nimeni ca iti rupi picioarele de caldura pe un dominatoor prin oras ca deh nu are racire pe lichid....

Asta e s-a format o idee ca sunt proaste si nu poti scoate asta din constiinta oamenilor.Eu am Pegaso, o ingrijesc , obibilesc , o intretin , ma dau cu ea , si incerc sa o inteleg pentru ca sa pot sa ii cer doar atat cat imi poate da .Mai mult cred ca trebuie sa cer de alta mobra.Eu sunt inclinat catre enduro si Pegaso nu-mi stisface dorintele porcine de ungere cu noroi , dar daca mi-as lua un xtz in nici un caz nu ar fi pentru ca Pegaso sunt proaste.

 

... Consider , daca esti de acord cu mine , ca aceasta polemica poate lua sfarsit aici.Este un topic pentru iubitori de Pegaso , si cred ca trebuie sa ramana asa .Mai bine spune cum se intelege amicul tau cu mobra!

» Post actualizat in 05 Jul 2015 18:44

m-am inselat: In Valcea merge si la enduro

 

post-78987-0-51898100-1436121868_thumb.jpg

post-78987-0-32490300-1436121869_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... .Mai bine spune cum se intelege amicul tau cu mobra!

» Post actualizat in 05 Jul 2015 18:44

m-am inselat: In Valcea merge si la enduro

el e genul care niciodata n-a fost multumit de vreun motor,e si mai solid,vrea si comod si poweeeeeer..sa bage in a 5-a mana in gaz sa simta ca fuge sub el....actualul tdm 850 care face 6 saptamani in service ar fi fost cel mai aproape , dar...dupa ce a bagat in el multi bani si tot are probleme cu planeitatea chiuloasei,o sa-l dea.....si ar vrea ceva de 1000 touring..........a inceput pe virago 535,a trecut prin transalp600,dominator 650,ntv650,tdm850...toate proprietate ,si alte cateva luni bune imprumut sub diverse forme dr650,shadow 750 , cbf600...are carnet de...5 ani cred....

pegaso i se pare bicicleta cu motor,dar in lipsa de altceva, inghite in sec....citez..."e cam anemic....abia pe la 5mii are ceva viata,si parca si shaua e un pic cam tare"....face naveta zilnic 20km dus 20km intors plus fataiala prin oras.o singura data a pornit mai greu ,si a bagat furtunu de benzina in gura :)) . m-a injurat tare cand i-am dat-o limitata,zile intregi .saptamana trecuta am readus-o stock,in toate cele 5 valve,si era mai fericit.....si de 3 saptamani de cand e la el,merge bine....astept sapt asta sa-mi zica consumul ( exterior numai 120-130 si oras 60-70 )

» Post actualizat in 06 Jul 2015 07:00

si ca sa am o veste nemaipomenita de luni dimineata , m-a anuntat ca incepe sa cedeze iar bendix-ul....fix 1 an a tinut , ce are honda de tine 25 ani si aprilia.....?!

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Si ca sa am o veste nemaipomenita de luni dimineata , m-a anuntat ca incepe sa cedeze iar bendix-ul....fix 1 an a tinut , ce are honda de tine 25 ani si aprilia.....?!

Nu stiu,dar cred ca mai nimerit ar fi sa-i intrebi pe aia de pe topicul respectiv! :hug:

Astia cu Aprilii,nu stiu sa-ti dea un raspuns! :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

el e genul care niciodata n-a fost multumit de vreun motor,e si mai solid,vrea si comod si poweeeeeer..sa bage in a 5-a mana in gaz sa simta ca fuge sub el....actualul tdm 850 care face 6 saptamani in service ar fi fost cel mai aproape , dar...dupa ce a bagat in el multi bani si tot are probleme cu planeitatea chiuloasei,o sa-l dea.....si ar vrea ceva de 1000 touring..........a inceput pe virago 535,a trecut prin transalp600,dominator 650,ntv650,tdm850...toate proprietate ,si alte cateva luni bune imprumut sub diverse forme dr650,shadow 750 , cbf600...are carnet de...5 ani cred....

pegaso i se pare bicicleta cu motor,dar in lipsa de altceva, inghite in sec....citez..."e cam anemic....abia pe la 5mii are ceva viata,si parca si shaua e un pic cam tare"....face naveta zilnic 20km dus 20km intors plus fataiala prin oras.o singura data a pornit mai greu ,si a bagat furtunu de benzina in gura :)) . m-a injurat tare cand i-am dat-o limitata,zile intregi .saptamana trecuta am readus-o stock,in toate cele 5 valve,si era mai fericit.....si de 3 saptamani de cand e la el,merge bine....astept sapt asta sa-mi zica consumul ( exterior numai 120-130 si oras 60-70 )

» Post actualizat in 06 Jul 2015 07:00

si ca sa am o veste nemaipomenita de luni dimineata , m-a anuntat ca incepe sa cedeze iar bendix-ul....fix 1 an a tinut , ce are honda de tine 25 ani si aprilia.....?!

a mea are 51000 si nu are nimic.din ce vad nu s-a umblat la motor.

Cred ca esti nefericitul posesor al unei mobre prost intretinute!

» Post actualizat in 06 Jul 2015 08:52

o parere a unor aprilisti

post-78987-0-14501900-1436172725_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

...

Cred ca esti nefericitul posesor al unei mobre prost intretinute!

...

:hug: !

» Post actualizat in 06 Jul 2015 10:07

Storia d'Aprilia:

ISTORIA APRILIA.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desfacut volanta si frai-ul...se rupsese arcul care tine bilele,ele fiind 99% chiar bune...am pus un inlocuitor de la un simering de furca...so far so good.pacat ca iar sunt ca minerii pe maini :(

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...