Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Deci, ca sa revenim de foci la ale noastre: dupa un drum de 1.500 km prin Bulgaria si Grecia am constatat cu surprindere ca 650-ul consuma mai mult ca GS-ul 1200. Ma asteptam sa scada consumul, sau cel putin sa ramana la fel dupa ce i-am pus foaie mai mica, de la 47 de dinti la 44. Dar nu. Pana acum, cu moto plin de bagaje, ca si acum, consuma cam 4,1-4,5 la suta. Acum a sarit la 5, ba chiar 5,5 la suta, in conditiile in care GS-ul consuma 5. Habar n-am daca este din cauza foii, din cauza bujiilor iridium, din cauza tobei sport sau a gentilor laterale, mai mari si mai iesite in afara decat cele pe care le-am avut pana acum.

Scaderea dintilor la foaie a mai facut o chestie si anume nu mai tragea la deal in sus la viteza mare. Daca, de exemplu, la baza pantei aveam 140, cand incepeam sa urc, scadea viteaza la 120 sau chiar 110, cu acceleratia blana si in viteza a cincea. Parca se chinuia sa traga si se simtea o lipsa de putere. Daca schimbam a patra era ok, dar nu mai mergeam cu 130 pe curbele alea superbe de pe Makaza.

Acum ma gandesc sa le iau prin excludere ca sa vad de ce a crescut consumul, dar nu stiu cu ce sa incep. Cel mai simplu ar fi cu cu niste bujii Denso, pe care le-a laudat Alin si care poate ma ajuta si pe mine sa achizitionez doua bucati.

Daca ar fi de la toba, ma gandesc sa-i bag niste vata d-aia de sticla, de tobe, dar nu stiu de unde sa iau. Nu o sa mai sune asa tare, dar poate se rezolva cu puterea si consumul.

In rest era ok, turatia a scazut in sensul in care la 120 aveam 4.700 de ture, iar la 130, 5.000-5.5.100. Doar ca i-a mai scazut zvacul in depasiri, la viteze de peste 100 km/h. Trebuie sa-mi iau avant mai din timp, ca nu mai sare cum sarea cu foaia normala.

Voi ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Trebuia o combinatie de : 16 cu 45 . La foaie de 44 ar fi trebuit pinion de 15 deci o combinatie de 15-44 . Dar nu inteleg de ce trebuie sa se tina F-ul 650 dupa GS-1200 si nu invers ?

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Madaline!

O toba permisiva la evacuare,adica una ce lasa gazele sa iasa mai usor(gauri,lipsa db killer,etc),e clar ca va accelera intrarea benzinei si a aerului!Respectiv le va forta!D-aia la tobele "sport" se pune filtru "sport" ca sa compenseze debitul intrarii cu cel al iesirii.Niste ingineri au calculat,la un moment dat,debite,performanta,consumuri,etc...

Cu bujiile imi stii punctul de vedere.Dar tu,batman,batman!

Legat de pinioane,nu trebuie sa faci nimic.Daca inainte,sa zicem aveai la 100 km/h 5 mii si ceva de ture,iar cu kitul nou ai acum la 100 km/h 4 mii si ceva de ture,e clar c-ai scazut consumul.In schimb l-ai crescut din bujii si tobe.Crezi ca ala ti-a dat toba lui la schimbul tobei tale,asa numai ca face zgomot mare...?

Nu-ti mai lua avant,retrogradeaza pe acea portiune si ai rezolvat!

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O turatie joasa nu inseamna neaparat si consum mic. Asta pentru rapoarte diferite ale foii spate.

Este adevarat ca, in principiu la 4000 rpm fata de 5000 rpm ar trebui sa fie consumul mai mic din cauza numarului redus de ture.

Insa doar in coditiile de mers in gol, fara solicitari... adica cu motocicleta stand pe loc.

Dar pentru a mentine o anumita viteza, motorul trebuie sa produca o anumita putere (un numar de kw).

Asta determina o cantitate mai mare de benzina la fiecare ciclu motor la 4000 de ture fata de 5000 de ture pentru aceeasi viteza.

In principiu este cam acelasi lucru cu a merge cu viteza constanta de 100 km/h cu viteza a 4-a sau a 5-a.

Este posibil ca in a 4-a sa obtii un consum mai bun fiindca motorul lucreaza intr-un regim cu un randament economic putin mai eficient.

 

Revenind la consumul inregistrat.

Dau un exemplu teoretic.

Daca pana acum aveai un consum cu vechea foaie la 100 km/h de sa zicem 4.5 litri si la 120/h de 5 litri.

cu noua foaie vei avea probabil un consum la 105 km/h de 4.5 si la 125 km/h de 5 litri... doar daca motorul merge constant, fara vant din fata...

Dar la orice accelerare cat de mica, vei consuma mai mult cu noua foaie decat cu vechea.

Teoretic, ar trebui ca la un regim de mers constant in afara orasului fix in aceleasi conditii de viteza / incarcare / solicitari ar trebui sa consumi cu ... 0.1 litri mai putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuia o combinatie de : 16 cu 45 . La foaie de 44 ar fi trebuit pinion de 15 deci o combinatie de 15-44 . Dar nu inteleg de ce trebuie sa se tina F-ul 650 dupa GS-1200 si nu invers ?

Cred ca o sa pun pinion de 15, m-am gandit si eu la asta. Dar nu se tine 650-ul dupa GS, ci invers. Eu merg primul si Andrea dupa, logic. Chiar daca este incarcat, cu o singura persoana, si femeie, tasneste imediat in depasiri, in orice conditii. Cei 97 de cai isi spun cuvantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Ma bucur si in acelasi timp ma mir sa vad ca exista un forum atat de activ pentru Pegaso! Aveam impresia ca toate lumea are vitezane :-).

 

Scriu pe acest topic nu pentru ca am Pegaso, ci pentru ca as dori unul si as avea nevoie de ceva sfaturi.

Caut pe olx de cateva saptamani bune un Pegaso avantajos, dar nu prea sunt priceput la piata moto din Romania.

 

Sunt salariat in Romania, deci banii nu curg in rauri :-) si de asta incerc sa fac o afacere cat de cat buna.

Imi doresc un Pegaso 650 de prin 2000 (modelul Cube, daca am inteles eu bine) care am vazut ca il gasesc pe la 700-1300 EUR.

Clar la 700 sunt cazane si nu imi place ideea de a sta cu motocicleta prin service, deci vreau ceva bun, ingrijit, cu care sa nu prea am probleme.

 

Am observat ca din cand in cand, mai apare si cate o super oferta, 800 EUR un Pegaso care arata bine si clar se da in cateva minute, deci nu pot gandi sa prind asa ceva, trebuie sa fii pe faza.

Deci nu am pretentia la o astfel de super oferta, dar parca de la 800 la 1300 EUR (ca cea de mai jos) e distanta cam mare...

 

Si deci am dat peste una care pare a fi pe gustul meu, dar totusi mi se pare cam scumpa si nu pot sti cu siguranta daca e chiar cum spune omu':

/index.php?/topic/731729-vand-aprilia-pegaso-cube-an-2000/

Acum observ ca nu merg pozele, pun si link-ul de pe olx:

http://olx.ro/oferta/aprilia-pegaso-650-ID45adc.html#9bd372f4c8

 

Voua cum vi se pare motocicleta asta, pare ok din ce spune vanzatorul si din poze, pretul e cat de cat real sau e prea mare?

 

Mii de multumiri!

Editat de avas.eduard
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Ma bucur si in acelasi timp ma mir sa vad ca exista un forum atat de activ pentru Pegaso! Aveam impresia ca toate lumea are vitezane :-).

 

Scriu pe acest topic nu pentru ca am Pegaso, ci pentru ca as dori unul si as avea nevoie de ceva sfaturi.

Caut pe olx de cateva saptamani bune un Pegaso avantajos, dar nu prea sunt priceput la piata moto din Romania.

 

Sunt salariat in Romania, deci banii nu curg in rauri :-) si de asta incerc sa fac o afacere cat de cat buna.

Imi doresc un Pegaso 650 de prin 2000 (modelul Cube, daca am inteles eu bine) care am vazut ca il gasesc pe la 700-1300 EUR.

Clar la 700 sunt cazane si nu imi place ideea de a sta cu motocicleta prin service, deci vreau ceva bun, ingrijit, cu care sa nu prea am probleme.

 

Am observat ca din cand in cand, mai apare si cate o super oferta, 800 EUR un Pegaso care arata bine si clar se da in cateva minute, deci nu pot gandi sa prind asa ceva, trebuie sa fii pe faza.

Deci nu am pretentia la o astfel de super oferta, dar parca de la 800 la 1300 EUR (ca cea de mai jos) e distanta cam mare...

 

Si deci am dat peste una care pare a fi pe gustul meu, dar totusi mi se pare cam scumpa si nu pot sti cu siguranta daca e chiar cum spune omu':

/index.php?/topic/731729-vand-aprilia-pegaso-cube-an-2000/

Acum observ ca nu merg pozele, pun si link-ul de pe olx:

http://olx.ro/oferta/aprilia-pegaso-650-ID45adc.html#9bd372f4c8

 

Voua cum vi se pare motocicleta asta, pare ok din ce spune vanzatorul si din poze, pretul e cat de cat real sau e prea mare?

 

Mii de multumiri!

Daca vezi o motocicleta din 2000 sau 1998 cu 30.000 km in anunt, nu te mai obosi sa te uiti la ea. E clar o facatura. Iar faptul ca are placute de frana noi, e frectie la picior de lemn, alea costa in jur de 150 de lei fata-spate. Kilometrajul real la astfel de mobre bate spre 100.000 km. BMW-ul meu F650, din 1995, are 120.000 km, iar celalalt, GS 1200, din 2007, are aproape 80.000 km, ambele reale. Deci, fa si tu o diferenta.

Cand iei una d-asta adusa din Italia cu km dati inapoi, pregateste-te sa schimbi chestiile scumpe de pe ea cum ar fi galeria de admisie, free-wheel-ul, lantul, releul de incarcare, servisatul furcii, inclusiv cuzinetii, rulmentii la roti, fise bujii, cabluri, furtune etc. Toate aceste componente sunt consumabile si unele dintre ele se schimba la 40-50.000 km, conform manualului de service. Dar, pentru ca sunt scumpe, nimeni nu le schimba si merge cu ele pana crapa. Deci, ai toate sansele sa pice pe rand, la tine.

Cel mai bine e sa mergi cu cineva care chiar se pricepe si sa vada la fata locului. Gandeste-te ca tot ce am enumerat mai sus, daca mai pui si un set de cauciucuri noi, sare de 1.000 de euro. Daca adaugi la pretul motocicletei din anunt, vezi si tu unde ajungi. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno,nu-l speria Madaline.

Beta neveste-mii(fabricata in 2002),a fost adusa din Italia la exact 15.212 km in 2013.Am luat-o de acasa de la proprietar care mai avea inca o mobra si un scuter.A fost unicul proprietar,carte service,inclusiv cauciucurile aveau DOT 2002!Acum are aproape 25.000 de km si merge si arata la fel..Sau daca vrei alta,Honda mea CX 500 ce are 25.985 de km reali si e fabricata in 1984!Am cumparat-o de la neamt din living si a avut-o de noua!Are cauciucul fata cu DOT 1984,discurile de frana,galeriile cromate,ultimul ITP(TUV)german din 2011 atesta km reali.

Deci nu e un criteriu de luat in calcul,kilometrajul! :peace:


» Post actualizat in 26 Sep 2015 10:33

Cel mai bine e sa mergi cu cineva cine cunoaste mecanica si chiar un pic mai mult! :hug:


» Post actualizat in 26 Sep 2015 10:34

Ceasul de la Beta in 2013:

post-41801-0-65037000-1443263643_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, ca sa revenim de foci la ale noastre: dupa un drum de 1.500 km prin Bulgaria si Grecia am constatat cu surprindere ca 650-ul consuma mai mult ca GS-ul 1200. Ma asteptam sa scada consumul, sau cel putin sa ramana la fel dupa ce i-am pus foaie mai mica, de la 47 de dinti la 44. Dar nu. Pana acum, cu moto plin de bagaje, ca si acum, consuma cam 4,1-4,5 la suta. Acum a sarit la 5, ba chiar 5,5 la suta, in conditiile in care GS-ul consuma 5. Habar n-am daca este din cauza foii, din cauza bujiilor iridium, din cauza tobei sport sau a gentilor laterale, mai mari si mai iesite in afara decat cele pe care le-am avut pana acum...........

Madaline foaia noua te va ajuta sa mergi cu turatie mai mica insa numai in viteza de varf si la drept .Insa ii va fi mult mai greu motorului sa sa atinga acea viteza , ex 130 km /h , motiv pt care vaconsuma mai mult.Mony are dreptate , calculul consumului se face in conditii ideale , altfel orice imprejurare poate influenta: traficul , bagajul , starea de spirit a conducatorului , numarul de depasiri etc.Totusi cresterea semnificativa , intalnita la tine se datoreaza bujiilor cu iridium si tobei chiare intr-o mica masura.

Nu recomanda sa pui pinion de 15 vei fu----te toate calculele inginerilor . Toba e cam greu sa o modifici , insa eu pot sa-ti achizitionez bujiile fara probleme sau poti lua de aici sunt din Bucuresti

http://www.epiesa.ro/bujii-denso-x24esr-u-item-1808060.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...In ceea ce priveste cea de-a cincea valva, sincer, nu-mi lipseste, ca mi s-au dat la schimb doua bujii si un consum de 4%.

 

...Acum a sarit la 5, ba chiar 5,5 la suta, in conditiile in care GS-ul consuma 5. Habar n-am daca este din cauza foii, din cauza bujiilor iridium, din cauza tobei sport sau a gentilor laterale, mai mari si mai iesite in afara decat cele pe care le-am avut pana acum...

Madaline, vezi ca poate ti-ai pierdut pe drum una dintre bujii si de-aia iti consuma mai mult. :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Madaline, vezi ca poate ti-ai pierdut pe drum una dintre bujii si de-aia iti consuma mai mult. :eek:

:crack: Buna asta,Mirce! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am un motor de pegaso 93' cu probleme la magnetou, niste carburatoare.. motoreta consuma 5% cu ele si alte cateva piese, nu desfac motorul pentru maruntisiuri .. daca e cineva interesat pm sau 0754827583

post-61043-0-06614500-1443549434_thumb.jpg

post-61043-0-96801400-1443549437_thumb.jpg

post-61043-0-96860200-1443549441_thumb.jpg

post-61043-0-61620300-1443549449_thumb.jpg

post-61043-0-85790500-1443549453_thumb.jpg

post-61043-0-30115100-1443549457_thumb.jpg

post-61043-0-88948800-1443549462_thumb.jpg

Editat de 3m-01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma cheama Marius si am achizitionat de "curand" o aprilia pegaso 99'.

 

Pana acum a fost in reparatii, abea ce am reusit sa o montez.

Am o problema cu uleiul care nu a fost pus de mine, nu stiu cat a fost pus, dar acum doar cand merge imi scoate ulei in filtrul de aer ( airbox ), si mult.

Acum voi sa imi spuneti daca este normal, daca scoate pe acolo ca are prea mult sau daca are o problema.

Mentionez ca nu am mers cu el dupa montare. Imediat dupa pornire incepe si curge ulei pe la scurgerea din airbox

De pornit porneste foarte bine, de tras trage foarte bine, nu scoate fum.

 

Va multumesc.

PS am mai gasit pe cineva cu aceeasi problema numai ca raspunsul nu a fost destul de clar si nu m-am lamurit cum a rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma cheama Marius si am achizitionat de "curand" o aprilia pegaso 99'.

 

Pana acum a fost in reparatii, abea ce am reusit sa o montez.

Am o problema cu uleiul care nu a fost pus de mine, nu stiu cat a fost pus, dar acum doar cand merge imi scoate ulei in filtrul de aer ( airbox ), si mult.

Acum voi sa imi spuneti daca este normal, daca scoate pe acolo ca are prea mult sau daca are o problema.

Mentionez ca nu am mers cu el dupa montare. Imediat dupa pornire incepe si curge ulei pe la scurgerea din airbox

De pornit porneste foarte bine, de tras trage foarte bine, nu scoate fum.

 

Va multumesc.

PS am mai gasit pe cineva cu aceeasi problema numai ca raspunsul nu a fost destul de clar si nu m-am lamurit cum a rezolvat.

cred ca ai prea mult , verifica nivelul in cadru.acest motor are doua pompe de ulei una care impinge uleiul in motor cealalta care il duce in cadru.Fiind prea mult face presiune si iese prin furtunul din carter in filtru de aer. Sistemul de lubrifiere trebuie verificat integral .Explicatia este simpla deoarece este mai complicat fara scheme de explicat iar sistemul de lubrifiere e un pic mai complex

Astfel scurgi tot uleiul din motor si reincarci cu 1.7 liti .verifici nivelul si daca mai trebuie completezi , eu iti spun ca nu , din experienta .Dac apoi iti mai da in aibox poate ai o pompa nefunctionala , sau mai este o treaba : in stanga cadrului sub rezervor este un stutz prin care iese un furtun de ulei , acolo gasesti un filtru tip sita , care se poate infunda si astfel creste presiune in motor , apoi da in airbox ....

Totusi , primul lucru este sa faci ce am zis : scoti uleiul , reincarci 1.7 litri si apoi circuli asa , vezi rezultatele , apoi mai vb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la pagina 10 ai sitemul de ungere http://service.tanga-moteurs.ro/data/Aprilia_Pegaso_655_'95_Repair_Manual.pdf

Intai scoti busonul din cadru , cel dinspre roata fata , apoi cel de sub motor .

E ok deoarece intra 2 litri , insa niciodata nu poti scoate tot uleiul, mai ales acum pt ca nu vei scoate filtrul.

Incalzeste mobra 10 minute , lasa vreo 15 sa se decanteze , apoi scoate uleiul

dac , totusi , ai ulei putin , sa nua i o pompa blocata , cea care impinge uleiul in cadru este cea din partea de sus .Sincer nu am umblat acolo

Fenomenul e asa : pompa de presiune baga ulei in motor , pe circuitul de presiune , ambielaj , cealalta pompa nu poate prelua uleiul pentru a-l duce in cadru- nivelul din cadru , scazut , presiune mare in carter rezulta se duce in filtrul de aer

E doar un scenariu , poate ai doar mai mult ulei dacat trebuie sau prea prost , isi mareste volumul la cald , iar la rece scade


» Post actualizat in 30 Sep 2015 17:57

la pagina 13 din manual gasiti niste lucruri absolut interesante


» Post actualizat in 30 Sep 2015 18:09

cred ca s-a instalat lincul gresit


» Post actualizat in 30 Sep 2015 18:10

la pagina 10 ai sitemul de ungere http://service.tanga-moteurs.ro/data/Aprilia_Pegaso_655_'95_Repair_Manual.pdf

Intai scoti busonul din cadru , cel dinspre roata fata , apoi cel de sub motor .

E ok deoarece intra 2 litri , insa niciodata nu poti scoate tot uleiul, mai ales acum pt ca nu vei scoate filtrul.

Incalzeste mobra 10 minute , lasa vreo 15 sa se decanteze , apoi scoate uleiul

dac , totusi , ai ulei putin , sa nua i o pompa blocata , cea care impinge uleiul in cadru este cea din partea de sus .Sincer nu am umblat acolo

Fenomenul e asa : pompa de presiune baga ulei in motor , pe circuitul de presiune , ambielaj , cealalta pompa nu poate prelua uleiul pentru a-l duce in cadru- nivelul din cadru , scazut , presiune mare in carter rezulta se duce in filtrul de aer

E doar un scenariu , poate ai doar mai mult ulei dacat trebuie sau prea prost , isi mareste volumul la cald , iar la rece scade


» Post actualizat in 30 Sep 2015 17:57

la pagina 13 din manual gasiti niste lucruri absolut interesante


» Post actualizat in 30 Sep 2015 18:09

cred ca s-a instalat lincul gresit.Verifica la Pegaso din 95


» Post actualizat in 30 Sep 2015 18:15

pentru ca nu gasesc semisintetic 15 w 40 voi incerca asta

http://yacco-lub.ro/mvx-500-4t-15w50.html

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiul si filtrul abea ce au fost schimbate, iar pompa a doua care baga uleiul in cadru merge pentru ca se vede ca balboteaza acolo.

Trebuie scurs cum ai zis si o sa incerc sa pun cat ai zis. Sper sa mearga :( si sa fac si eu o tura anu asta


» Post actualizat in 30 Sep 2015 18:22

ms , o sa caut si in manual sa vad ce gasesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiul si filtrul abea ce au fost schimbate, iar pompa a doua care baga uleiul in cadru merge pentru ca se vede ca balboteaza acolo.

Trebuie scurs cum ai zis si o sa incerc sa pun cat ai zis. Sper sa mearga :( si sa fac si eu o tura anu asta

» Post actualizat in 30 Sep 2015 18:22

ms , o sa caut si in manual sa vad ce gasesc

cat ulei s-a bagat? Capacitatea la noi este de 2 litri insa este capacitatea teoretica .Practic la schimb iti va ramane meru ceva ulei pe" circuite " eu estimez cam 150-200 ml asa ca schimbul se face cu 1.75l sau 1.8 l cu filtru cu tot, apoi daca mai e nevoie mai completezi.Mai am o intrebare: s-a umblat la distributie sau supape?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la distributie si la supape :)

a fost sarita de la punct.

cat ulei a fost bagat asta nu mai stiu :( si nici cine a pus clar nu mai stie ca a fost pus acu cateva luni :D

chestia cu saritul de la punct , la distributie pe lant e vax . distributia nu a fost potrivita de la inceput . Poate ca nici acum nu e pusa la punct cum trebe si iti poate da ulei in airbox prin carburatoare.Scoate carburatoarele din flansele de la motor , verifica cu degetul interiorul flanselor- daca sunt unsuroase probabil ca nu ai distributia pusa intre ghilimele la punct.De sarit nu poate sa sara , poate sa fie montata necorespunzator.dac sare lantul de distributie = pa motor, adio ...asa ca

» Post actualizat in 01 Oct 2015 07:24

cricul meu central prinde forma

 

post-78987-0-01624900-1443684239_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia cu saritul de la punct , la distributie pe lant e vax . distributia nu a fost potrivita de la inceput . Poate ca nici acum nu e pusa la punct cum trebe si iti poate da ulei in airbox prin carburatoare.Scoate carburatoarele din flansele de la motor , verifica cu degetul interiorul flanselor- daca sunt unsuroase probabil ca nu ai distributia pusa intre ghilimele la punct.De sarit nu poate sa sara , poate sa fie montata necorespunzator.dac sare lantul de distributie = pa motor, adio ...asa ca » Post actualizat in 01 Oct 2015 07:24cricul meu central prinde forma

 

Am scurs ulei si am pus cum ai zis. Defapt l-am pus pe tot care era, adica 1,6 care din cate ai zis este cam putin. Ulei in air box imi arunca prin furtunul care intra in airbox. Este un singur futrun in lateral care nu stiu unde ar trebui sa vina corect. Jos in dreapta motorului la bendix acolo? Si mututoiul de la rezervor ulei dupa cadru sa fie legat cu capacul chiuloasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scurs ulei si am pus cum ai zis. Defapt l-am pus pe tot care era, adica 1,6 care din cate ai zis este cam putin. Ulei in air box imi arunca prin furtunul care intra in airbox. Este un singur futrun in lateral care nu stiu unde ar trebui sa vina corect. Jos in dreapta motorului la bendix acolo? Si mututoiul de la rezervor ulei dupa cadru sa fie legat cu capacul chiuloasa.

furtunul vine din partea dreapta , de la' bendix " si are rolul de a elimina gazele din carter si uleiul in exces.Ai o problema! se face presiune in motor si arunca inapoi!

Nu-ti merge pompa de retur care suge uleiul din motor si il duce in cadru ori ai un circuit obturat

Este un mutzutzoi din capacul de la chiuloasa catre cadru , tot cu rol de evacuare presiune marita, de fapt este furtun doar ca sa recolecteze uleiul ca sa nu se piarda in caz de suprapresiune, altceva nimic

» Post actualizat in 01 Oct 2015 16:05

scoate filtrul de aer de tot si vezi ce simtome are dupa aceea , nu e mare branza

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau sita aia din stanga cadrului,ce e infiletata,e infundata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...