Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

@alin geamanu : baga din belshug WD-40 sau alt degripant sa stea pe filet cel putin 24h . Ma mira faptul ca la acelasi model de motocicleta , acelasi an sa fie etrieri diferiti ( sa fie atat de vicleni italienii ? ) . Eu am doua Aprilia Pegaso : una din 1994 si una din 1996 . Amandoua au etrieri Brembo cu acelasi model de placute . Tu zici ca ai etrier Aprilia ? Scrie pe el Aprilia ?

 

Etrierul nu trebuie impartit in doua ca sa schimbi placutele . Nu e in regula ce faci acolo .

Da scrie aprilia pe el .Cele doua urechi culiseaza pe doua tije si nu pot scoate placutele decat daca desfac etrierul in doua bucati : o bucata ramane cu pistonasele ,

poate la Brembo e altfel.

pe spate am Brembo si am schimbat usor placutele . nu am insistat deoarece lucrez afara , e frig ,

 

poate ne spune enemy2day ce si cum placutele deoarece postul meu de mai devreme era solicitarea lui de set placute fata spate

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

s-ar putea sa gresesc si sa fie nevoie sa desfac doua suruburi fara sa impart in doua etrierul , insa sambata.Nu are sigurante de scos ci se desfac suruburile cu imbus , cele mici , insa sunt blocate

Oricum etrierul e Aprilia -


» Post actualizat in 08 Dec 2015 17:48

cele mici aflate in interior.cele mai mari cupleaza cele doua parti ale etrierului

post-78987-0-50682100-1449596590_thumb.jpg

post-78987-0-98927900-1449596902_thumb.jpg

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mercic.

Am schimbat intre timp pe langa uleiul si filtrul de ulei din motor,si simeringurile de ulei si uleiul in furca fata,caci a inceput sa-mi planga telescopul stanga.

Partea rea a acestei chestiuni este ca,la golirea telescoapelor de ulei,am "gasit" undeva la 80-100 de ml de ulei in telescopul ce nu plangea,iar in cel ce plangea,cam 300 de ml!!!Atunci mi-am dat seama de ce aveam asa o suspensie de cakt pe fata!!!Normal intr-un telescop intra 535 de ml de ulei de furca.Asta ori 2...

Culmea ca,in caietul de service al Aprilicii,avea facuta revizia furcilor cu simeringuri de ulei si ulei schimbate la 5 ani sau 20.000 de km cum spune manualul de intretinere!Dar astea erau doar stampila de service,data si semnatura!!!Am vorbit cu fostul proprietar si mi-a spus ca in 2013(anul stampilei din caietul de service),l-a rugat pe cel de la service sa vina cu platforma si sa-i duca/faca revizia la furca,intrucat el nu era in tara.Zis si facut!Dus la service,stampilat/semnat carnetul service,returnat Aprilica,si toate astea cu factura!!!Dar fara sa se fi facut ceva!Poate doar o spalare la sange,ca sa arate "curata" treaba.

Cat priveste ceea ce am gasit in furci,e dezastru:o pasta neagra si simeringuri pe original!Nu-i bai ca am facut dupa ce am cumparat Aprilica pana in momentul servisarii,7.748 de km,am perceput,pana la momentul scurgerii,ca furca e rigida de felul ei!

M-am inselat,ACUM am suspensia adecvata si nu mai amortesc mainile dupa 25-30 de km!

A,era sa uit:se pare ca Aprilia a renuntat la suspensia Marzocchi cu care echipa motocicletele si a trecut la Showa!Telescoapele mele sunt Showa,din fabrica!

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mercic.

Am schimbat intre timp pe langa uleiul si filtrul de ulei din motor,si simeringurile de ulei si uleiul in furca fata,caci a inceput sa-mi planga telescopul stanga.

Partea rea a acestei chestiuni este ca,la golirea telescoapelor de ulei,am "gasit" undeva la 80-100 de ml de ulei in telescopul ce nu plangea,iar in cel ce plangea,cam 300 de ml!!!Atunci mi-am dat seama de ce aveam asa o suspensie de cakt pe fata!!!Normal intr-un telescop intra 535 de ml de ulei de furca.Asta ori 2...

Culmea ca,in caietul de service al Aprilicii,avea facuta revizia furcilor cu simeringuri de ulei si ulei schimbate la 5 ani sau 20.000 de km cum spune manualul de intretinere!Dar astea erau doar stampila de service,data si semnatura!!!Am vorbit cu fostul proprietar si mi-a spus ca in 2013(anul stampilei din caietul de service),l-a rugat pe cel de la service sa vina cu platforma si sa-i duca/faca revizia la furca,intrucat el nu era in tara.Zis si facut!Dus la service,stampilat/semnat carnetul service,returnat Aprilica,si toate astea cu factura!!!Dar fara sa se fi facut ceva!Poate doar o spalare la sange,ca sa arate "curata" treaba.

Cat priveste ceea ce am gasit in furci,e dezastru:o pasta neagra si simeringuri pe original!Nu-i bai ca am facut dupa ce am cumparat Aprilica pana in momentul servisarii,7.748 de km,am perceput,pana la momentul scurgerii,ca furca e rigida de felul ei!

M-am inselat,ACUM am suspensia adecvata si nu mai amortesc mainile dupa 25-30 de km!

A,era sa uit:se pare ca Aprilia a renuntat la suspensia Marzocchi cu care echipa motocicletele si a trecut la Showa!Telescoapele mele sunt Showa,din fabrica!

Vezi cva Sova e la parnae :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi cva Sova e la parnae :crack:

Mno,poate c-acolo-i locu' lui,'tu-i guritza ma-sii da hotzzz...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Dupa o lipsa de aproximativ 2 ani, am decis sa imi iau ceva care sa tina la o noroiala, la un drum forestier si la putin abuz asa.

Am ramas placut surprins de Pegaso-ul 650 MX din 96:

==> Am decis sa merg pe aceeasi reteta. Initial am m-am gandit la un hard enduro, dar pentru ca nu stau tot timpul pe acasa nu avea rost sa cheltuiesc mai mult de 2000euro. @ ZigZag scuze ca nu am mai sunat pt Husa duminica, asa cum stabilisem.

Intr-o zi frumoasa si insorita de concediu, am cumparat din Pucioasa un Pegaso 650 I.E. care s-a prezentat destul de bine si curatel.

Doresc ca anul viitor sa refac nistre trasee de enduro cat de cat accesibile Creasta Baiului, Leaota, Buila-Vanturarita si eventual Tabla - Butii unde am reusit, cu Pegaso-ul din 96, sa raman fara ambreiaj.

 

Voi ce trasee recomandati?

 

:wavey:

post-16670-0-83232000-1449792372_thumb.jpg

post-16670-0-64027800-1449792436_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Dupa o lipsa de aproximativ 2 ani, am decis sa imi iau ceva care sa tina la o noroiala, la un drum forestier si la putin abuz asa.

Am ramas placut surprins de Pegaso-ul 650 MX din 96:

==> Am decis sa merg pe aceeasi reteta. Initial am m-am gandit la un hard enduro, dar pentru ca nu stau tot timpul pe acasa nu avea rost sa cheltuiesc mai mult de 2000euro. @ ZigZag scuze ca nu am mai sunat pt Husa duminica, asa cum stabilisem.

Intr-o zi frumoasa si insorita de concediu, am cumparat din Pucioasa un Pegaso 650 I.E. care s-a prezentat destul de bine si curatel.

Doresc ca anul viitor sa refac nistre trasee de enduro cat de cat accesibile Creasta Baiului, Leaota, Buila-Vanturarita si eventual Tabla - Butii unde am reusit, cu Pegaso-ul din 96, sa raman fara ambreiaj.

 

Voi ce trasee recomandati?

 

:wavey:

ma bag si eu la o endureala , anul viitor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bigfoot,bine ai revenit printre posesorii de calut innaripat.

Poate ne onorezi cu prezenta anul viitor la Editia a 2 a a Aprilistilor Pegasisti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bigfoot, cât ai dat pe frumoasa bestie?

1500euro dar imi pastrez o rezerva de 500euro pt orice, deh e SH nu stii la ce te poti astepta de la un SH.

Momentan mi-am cumparat preventiv http://www.ebay.co.uk/itm/like/111284979284?adgroupid=13936810266&hlpht=true&hlpv=2&rlsatarget=pla-124296816306&adtype=pla&ff3=1&lpid=122&poi=&ul_noapp=true&limghlpsr=true&device=c&chn=ps&campaignid=220881786&crdt=0&ff12=67&ff11=ICEP3.0.0-L&ff14=122&viphx=1&ops=true&ff13=80 stiu ca este o problema clasica la Pegaso. Starterul meu functioneaza dar e la varsta 2-a deja.

Motocicleta asta am luat-o in primul rand pt drumuri forestiere si doresc sa elimin pe cat posibil orice eventual risc tehnic.

» Post actualizat in 11 Dec 2015 13:18

Bigfoot,bine ai revenit printre posesorii de calut innaripat.

Poate ne onorezi cu prezenta anul viitor la Editia a 2 a a Aprilistilor Pegasisti!

Bine v-am gasit!

Mi-ar facea placere sa vin daca sunt in tara si am timp. Cand va fi in 2016 intalnirea? Unde va fi?

» Post actualizat in 11 Dec 2015 13:21

@ Geamanu Alin & Mihai Sandu - o sa anunt pe forum din timp cand o sa ies la enduro cu jucaria. Cred ca prima iesire pe care o voi face va fi pe Creasta Baiului anul viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1500euro dar imi pastrez o rezerva de 500euro pt orice, deh e SH nu stii la ce te poti astepta de la un SH.

Momentan mi-am cumparat preventiv http://www.ebay.co.uk/itm/like/111284979284?adgroupid=13936810266&hlpht=true&hlpv=2&rlsatarget=pla-124296816306&adtype=pla&ff3=1&lpid=122&poi=&ul_noapp=true&limghlpsr=true&device=c&chn=ps&campaignid=220881786&crdt=0&ff12=67&ff11=ICEP3.0.0-L&ff14=122&viphx=1&ops=true&ff13=80 stiu ca este o problema clasica la Pegaso. Starterul meu functioneaza dar e la varsta 2-a deja.

Motocicleta asta am luat-o in primul rand pt drumuri forestiere si doresc sa elimin pe cat posibil orice eventual risc tehnic.

» Post actualizat in 11 Dec 2015 13:18

Bine v-am gasit!

Mi-ar facea placere sa vin daca sunt in tara si am timp. Cand va fi in 2016 intalnirea? Unde va fi?

» Post actualizat in 11 Dec 2015 13:21

@ Geamanu Alin & Mihai Sandu - o sa anunt pe forum din timp cand o sa ies la enduro cu jucaria. Cred ca prima iesire pe care o voi face va fi pe Creasta Baiului anul viitor.

langa Valea Doftanei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

langa Valea Doftanei?

Da, pe valea Doftanei, din comuna Secaraia iesi in enduro si apoi cobori in Busteni prin granita cartierului Zamora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, pe valea Doftanei, din comuna Secaraia iesi in enduro si apoi cobori in Busteni prin granita cartierului Zamora.

am facut Valea Doftanei -Secaria - Comarnic dar pe drum

» Post actualizat in 11 Dec 2015 20:26

Ar fi perfect, tu poti veni si pe jos! :))))

nu e o varianta , dar ma mai gandesc 1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut Valea Doftanei -Secaria - Comarnic dar pe drum

Colegii de pe forum au facut un film foarte frumos legat de Creasta Baiului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai simplu lucru pe care l-am facut la mobra a fost sa schimb placutele de pe fata.

Am desfacut cu usurinta cele doua suruburi care au rol de tije pe care culiseaza placutele .Am impins pistonasele am pus placutele noi , am montat suruburile , etrierul si gata .Placutele veci erau brembo.

 

post-78987-0-45060200-1449908497_thumb.jpg

post-78987-0-50794600-1449908502_thumb.jpg

post-78987-0-21229100-1449908507_thumb.jpg

post-78987-0-56033500-1449908513_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neatza!

Am si eu o problema, de data asta nu cu moto, ci cu o masina. Un Hyundai Getz 1.1 benzina, al socrului. Nu mai are voie sa conduca, asa ca i-am luat masina. De pornit, nu mai pornea, asa ca i-am pus cablurile si i-am dat curent de la a mea. A luat-o la sfert. Am lasat-o vreo 10 min sa se mai incarce dupa care am pornit spre casa, vreo 30 km. La jumatatea drumului am constat ca nu mai tragea. Acceleram si degeaba. Am scos-o din viteza si am ambalat motorul. Aveam impresia ca nu mai are ambreiaj. Nu era asta, murise motorul. Am tras pe dreapta si i-am dat din nou curent de la ailalta. Iar a pornit.

Am mers cu chiu, cu vai, pana acasa, cu faruri stinse, fara caldura, noaptea, doar cu avarii. Aproape de finish turometrul parca o luase razna si motorul dadea in nas, ca si cand ar fi fost infundat, dar nu cred ca asta era cauza. Avariile abia palpaiau.

Am scos bateria, un Rombat Cyclon, de 44 Ah, cu calciu, ceva, si am pus-o pe redresorul de moto, un Pro Charger, ca altceva n-am.

Intrebarea mea e urmatoarea: cat sa o tin pe redresorul moto si daca ajuta la ceva? Pe ea scrie ca-i fara intretinere. Sta de 24 de ore si nu vad sa miste ceva. Asta inseamna si ca nu trebuie incarcata?

Si doi: poate bateria era buna si nu mai incarca alternatorul. In cazul asta cum imi dau seama, ce valori ar trebui sa indice un voltmetru la borne? Nu de alta, dar n-am chef sa iau baterie noua daca problema e in alta barte parte. Ce ma sfatuiti? Sunt varza la tot ce inseamna electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neatza!

Am si eu o problema, de data asta nu cu moto, ci cu o masina. Un Hyundai Getz 1.1 benzina, al socrului. Nu mai are voie sa conduca, asa ca i-am luat masina. De pornit, nu mai pornea, asa ca i-am pus cablurile si i-am dat curent de la a mea. A luat-o la sfert. Am lasat-o vreo 10 min sa se mai incarce dupa care am pornit spre casa, vreo 30 km. La jumatatea drumului am constat ca nu mai tragea. Acceleram si degeaba. Am scos-o din viteza si am ambalat motorul. Aveam impresia ca nu mai are ambreiaj. Nu era asta, murise motorul. Am tras pe dreapta si i-am dat din nou curent de la ailalta. Iar a pornit.

Am mers cu chiu, cu vai, pana acasa, cu faruri stinse, fara caldura, noaptea, doar cu avarii. Aproape de finish turometrul parca o luase razna si motorul dadea in nas, ca si cand ar fi fost infundat, dar nu cred ca asta era cauza. Avariile abia palpaiau.

Am scos bateria, un Rombat Cyclon, de 44 Ah, cu calciu, ceva, si am pus-o pe redresorul de moto, un Pro Charger, ca altceva n-am.

Intrebarea mea e urmatoarea: cat sa o tin pe redresorul moto si daca ajuta la ceva? Pe ea scrie ca-i fara intretinere. Sta de 24 de ore si nu vad sa miste ceva. Asta inseamna si ca nu trebuie incarcata?

Si doi: poate bateria era buna si nu mai incarca alternatorul. In cazul asta cum imi dau seama, ce valori ar trebui sa indice un voltmetru la borne? Nu de alta, dar n-am chef sa iau baterie noua daca problema e in alta barte parte. Ce ma sfatuiti? Sunt varza la tot ce inseamna electrica.

daca masina a stat mult timp fara sa mearga( ceea ce banuiesc in conditiile date)te sfatuiesc sa cumperi 5 litri de benzina si sa pui in rezervor, cea veche s-a decantat.De obicei bateria Romabt cu calciu are un vizor( ochi de sticla) , daca te uiti prin el in baterie si e verde e incarcata , Dac e negru e moarta.

De incarcat trebuie sa incarce redresorul moto, mai incet dar trebuie sa mearga, eu am incarcat la a me , tot rombat , tot calciu , cu cel de la moto si a mers apoi alternatorul si-a continuat treaba in timp.Poti face urmatoarele: pornesti masina , pui aparatul de masura ( poate te ajuta Moni) pe bornele bateriei si daca incarca 14,25- 14,30 v e in regula si ai alta problema .............totusi pune-i niste benzina proaspata , verifici incarcarea alternatorului si vezi dupa aceea

» Post actualizat in 12 Dec 2015 11:17

https://www.youtube.com/watch?v=t-F9UjMXvzg&feature=youtu.be

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...