Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Nashpa cu frei-ul ala. Nu de inlocuit, ci de cost, 100 euro. Iar in ceea ce-l priveste pe Marius, cu uleiul, eu n-am zis ca-i rulmentul, ci doar ca altii au avut beleaua asta. Si au descoperit dupa ce au pus cap la cap si rezolvat toate celelalte variante mai simple.

nu e nashpa , e doar timpul , insa am presupus .Nu am probleme la pornire dar fasaie , se aude la relanty ,

Cat despre Marius e bine sa fie cat mai multe pareri insa problema de functionare a unui motor nu e chiar simpla si are nevoie elemente concrete care nu pot fi constatate decat la fata locului, asa ca : trebuie sa elimine deficientele pe care le poate rezolva singur , iar in impas va apela la mecanici, asta e

» Post actualizat in 05 Oct 2015 14:57

amr 29

» Post actualizat in 07 Oct 2015 08:58

Nu a zis nimeni cu certitudine ca rulmentul e de vina , asa ca nu trebuie sa umbli in motor , deocamdata.

Nu cred ca e bine sa gauresti nimic , trebuie sa ai o anumita presiune in instalatie , altfel vei avea goluri de aer si lipsa ungere.

Exista un aditiv ce se pune in ulei . de la Metabond , curata instalatia .La schimbul urmator am sa il folosesc si eu atat la masina cat si la mobra , o sa ti-l recomanad.Eu cred ca ai ceva infundat pe instalatie

despre asta vorbeam.

http://www.eco-metabond.ro/produse/solutie-curatat-motorul/metabond-cl/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. Posesor de F650 cu acelasi motor.

Intra pe f650.ro si vezi si acolo discutii despre uleiul din airbox. Cred ca sunt dintre primii cu aceasta problema care a stat vreo 6 luni pe tuşă până s-o rezolv.

Daca motorul are undeva peste 100.000 km poate sa apara o problema cu un semering de pe arborele de echilibrare a motorul.Aerisirea carterului se face prin mijlocul arborelui de echilibrare, apoi prin acel furtun care duce in airbox. Acel semering nu lasa uleiul din carter sa pătrundă pe circuitul de aerisire. Semeringul costa 3 lei dar motorul se desface complet. Eu am facut reparatia acum 5-6 ani si mă lasă un pic memoria dar cred ca semeringul se afla sub rulmentul de pe arborele de echilibrare.

Aici aici si o discutie din Anglia cred. Hai bafta si numai bine.http://faq.f650.com/FAQs/CounterBalanceSealFailureFAQ.htm

Vezi ca ai o schemă si semeringul e nr.13. Daca nu stii sa desfaci motorul mergi la un mecanic bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

M-a sunat un amic din Braila care n-are cont aici, dar are o problema de care eu n-am mai auzit: a gasit cateva picaturi de ulei in vasul de expansiune, in antigel. are cineva idee de unde or proveni? Omul zica ca motorul merge ok, ca nu e de la garnitura de chiulasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu neaparat.Cum e uleiul in rezervor(cadru),nu are "caimac" de cafea ness?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar inceput de garnitura dusa.Urmeaza si caimacul,dar mai incolo,zic eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar inceput de garnitura dusa.Urmeaza si caimacul,dar mai incolo,zic eu.

in mod normal cele doua circuite -separate , nu au unde sa se intalneasca decat in garnitura de chiuloasa.Chiar daca nu are ciupituri se poate sa se fi tasat , timpul , si astfel ne gandim la bancul cu timpul ...

Nu se pot vedea neconformitatile garniturii decat daca desfaci ciuloasa , practic uleiul vine dinspre piston -interior catre , orificiile din inima blocului motor , si probabil presiunea fiind mai mare a uleiului , logic s-a strecurat ulei in antigel si nu invers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in mod normal cele doua circuite -separate , nu au unde sa se intalneasca decat in garnitura de chiuloasa.

Nu ma pricep prea bine, da' io zic ca se mai intalnesc undeva: in zona pompei de apa. Acolo este un simering care desparte cele doua circuite si care daca nu etanseaza bine pe ax, de obicei intra ulei in antigel. Nu stiu daca e valabil la Pegaso, dar am intalnit problema la alt motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma pricep prea bine, da' io zic ca se mai intalnesc undeva: in zona pompei de apa. Acolo este un simering care desparte cele doua circuite si care daca nu etanseaza bine pe ax, de obicei intra ulei in antigel. Nu stiu daca e valabil la Pegaso, dar am intalnit problema la alt motor.

Corect, are dreptate Mircea! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este posibila si cauza asta,dar e foarte rara.De regula e garnitura.

Motorul e Rotax,comun in mare parte la Aprilia si BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog eu nu puneti mizerii gen Metabond in motoare. Prima masina pe care am luat-o avea asa ceva... Nu am stiut ca n-aveam de unde sa ghicesc, iar dupa 3 luni a inceput sa scoata fum albastru (sa consume ulei) la modul serios. A trebuit sa refac motorul. Nu va imaginati ce mazga era in el. Cred ca i-am facut vreo 4 spalari cu motorina, avea orificii blocate, oribil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog eu nu puneti mizerii gen Metabond in motoare. Prima masina pe care am luat-o avea asa ceva... Nu am stiut ca n-aveam de unde sa ghicesc, iar dupa 3 luni a inceput sa scoata fum albastru (sa consume ulei) la modul serios. A trebuit sa refac motorul. Nu va imaginati ce mazga era in el. Cred ca i-am facut vreo 4 spalari cu motorina, avea orificii blocate, oribil.

esti cam dur !dar ce avea in el ,ce produs de la Metabond , cum ai constatat ?

Uzura , mazga probabil era a motorului si fostul proprietar a incercat sa il resusciteze cu Metabond ,,,, dar la un mort nu-i poti face nimic , parerea mea.Nu poti scapa de durerea de masele cu o frectie la calcai , asa ca pana in momentul de fata esti singurul contra, restul sunt toti multumiti , si nu le iese fum albastru , si nici mazga n-au

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Aline, normal. Ai dreptate, motorul era mort, dar l-a tinut in "viata" Metabond-ul. Stiu ca i-a pus pentru ca l-am sunat dupa 3 luni si m-am certat cu fostul proprietar. El a zis ca i-a pus Metabond, ca sa ii mai pun, ca merge.

Intreaba proprietarii dupa ce merg cu acest tip de produs daca sunt multumiti de el, dupa ce au desfacut motorul, macar capacul chiulasei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Aline, normal. Ai dreptate, motorul era mort, dar l-a tinut in "viata" Metabond-ul. Stiu ca i-a pus pentru ca l-am sunat dupa 3 luni si m-am certat cu fostul proprietar. El a zis ca i-a pus Metabond, ca sa ii mai pun, ca merge.

Intreaba proprietarii dupa ce merg cu acest tip de produs daca sunt multumiti de el, dupa ce au desfacut motorul, macar capacul chiulasei.

am intrebat , de fapt mi-a fost recomandat ,eu personal nu am folosit inca

insa daca te uiti la produsele lor acestea se aplica pt un anumit tip de actiune si nu la motoare praf.Asa ca daca fostul proprietar a incurcat borcanele , i-a facut mai rau motorului.E clar ca era un dobitoc pentru ca utiliza Metabond pt a-l tine in viata, e ca si cum i-ai da unui bolnav de cancer morfina ca sa nu-l mai doara in loc sa il operezi.

Produsele de la Metabond sunt facute pentru motoare perfect fuctionale pentru a le improspata, imbunatatii sau mentine performatele , nu pentru a le repara

Nu am intalnit pareri proaste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...