Kristian K Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 Il completez si eu pe maestrul Cristi: joja de ulei sa fie desfiletata cand verifici nivelul de ulei! In alta ordine de idei, pentru toate lichidele care trebuie completate, respectiv antigel si ulei, busoanele sunt facute pentru a se desface cu mana, nu cu chei sau surubelnite. Ca la masina, cand pui lichid de parbriz. Acum, daca tot va apucati sa schimbati lichide, poti sa-i schimbi si racirea, si lichidul de frana, fata-spate, si doi ani nu mai ai treaba cu ele. Io zic sa consulte un mecanic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 Salut! Are careva idee pe unde pot sa remapez ECU de la o masina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 Daca e din grupul VAG stiu le cineva din Ghimbav, BV, care se pricepe foarte bine. Zic de Eric, de la DIO Performance. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin Radulescu Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Neata tuturor!As dori sa achizitionez si eu un combinezon din piele bun calitate pret.Unde ma puteti indruma?Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Aici la Pegasisti sigur nu vei gasi. Incearca sa cauti/ceri ajutorul aici: /index.php?/forum/6-motociclete-de-viteza/ Aprilistii mei,ati constatat ca acest topic a devenit "Pinned",nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Chair ma intrebam ce s-a intamplat de e pined Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Neata ! Am tot rasfoit, dar nicaieri nu am gasit un cric central disponibil. Asadar, ma intereseaza un cric central pentru Aprilia Pegaso Cube 650 model 1997. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Se gasesc greu accesorii pentru calutii lui Perseu . Trebuie sa cauti la cine dezmembreaza motociclete sau sa faci o copie dupa unul original . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 (editat) Neata ! Am tot rasfoit, dar nicaieri nu am gasit un cric central disponibil. Asadar, ma intereseaza un cric central pentru Aprilia Pegaso Cube 650 model 1997. Are drepate Remus,sunt destul de greu de gasit. Cauta pe olx: http://olx.ro/oferte/q-dezmembrez-aprilia-pegaso/ Dar cu treaba cu uleiul,ai sa ne dai un feedback? Chair ma intrebam ce s-a intamplat de e pinned Era cazul,Mony! Editat Martie 16, 2016 de CRISTIAN 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Daca mai asteptati cateva zile o sa pot sa le confectionez eu. (alaturi de crashbars, suporti pentru genti laterale, standere si altele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 (editat) Dar cu treaba cu uleiul,ai sa ne dai un feedback? Cu treaba cu uleiul s-a rezolvat cum era normal, s-a schimbat conform manualului, totul e ok. Chiar mi-a placut motorul, nu a fost o achizitie proasta. Fiind primul contact cu Aprilia, mi-a placut si ca aspect si ca functionare. Motorul e in toate mintile, cu ocazia asta s-a schimbat si uleiul, in rest nu mai necesita nimic decat benzina si asfalt. » Post actualizat in 16 Mar 2016 06:54 Daca mai asteptati cateva zile o sa pot sa le confectionez eu. (alaturi de crashbars, suporti pentru genti laterale, standere si altele) Chiar nu e asa mare graba, daca nu gasesc intre timp, vorbim.. Stiu ca nu e bazar aici, dar fratelui meu nu-i mai trebuie topcase-ul cu care a venit motorul. Fiind dat jos de pe Pegaso, daca intereseaza pe cineva ... Este vorba despre un GIVI V46 cu placa de montare Kappa. Editat Martie 16, 2016 de challenger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 @challenger,ma bucur c-ai elucidat problema. Ma bucur ca-ti place Aprilia,ai sa te convingi singur daca a meritat sau nu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Pentru o prima experienta cu acest motor, feedback-ul este pozitiv fara discutie, o sa vad parerile fratelui meu dupa ce va avea ceva kilometri adunati. Eu nu le am cu asfaltul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Pentru o prima experienta cu acest motor, feedback-ul este pozitiv fara discutie, o sa vad parerile fratelui meu dupa ce va avea ceva kilometri adunati. Eu nu le am cu asfaltul.. Niciodata nu-i prea tarziu. Toate la timpul lor!Ai sa vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 17, 2016 Share Postat Martie 17, 2016 caut o Aprilica , Pegaso evident , inmatriculata RO , buna sub 1000 Eu pentru un amic. Daca cunoasteti va rog sa-mi recomandati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Martie 17, 2016 Share Postat Martie 17, 2016 caut o Aprilica , Pegaso evident , inmatriculata RO , buna sub 1000 Eu pentru un amic. Daca cunoasteti va rog sa-mi recomandati. La alegere! http://olx.ro/auto-masini-moto-ambarcatiuni/q-aprilia-pegaso/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 17, 2016 Share Postat Martie 17, 2016 La alegere! http://olx.ro/auto-masini-moto-ambarcatiuni/q-aprilia-pegaso/ multam Le-am vazut pe astea ramane sa se hotarasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Apropos, vezi ca greci sunt mult mai ieftine si bine intretinute. E mai greu cu limba, dar preturile se inteleg. http://www.car.gr/used-bikes/aprilia/pegaso-650.html?sort=pra&offer_type=sale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Apropos, vezi ca greci sunt mult mai ieftine si bine intretinute. E mai greu cu limba, dar preturile se inteleg. http://www.car.gr/used-bikes/aprilia/pegaso-650.html?sort=pra&offer_type=sale multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 (editat) Cred ca fac o aroganta vara asta si ma infig intr-o motoreta de la greci... Editat Martie 18, 2016 de mihai.sandu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Ma ajuta si pe mine cineva?As vrea sa stiu daca furca este model "upside-down" sau nu. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Esti off topic. Ignorantule. Nu vezi ca e normala furca, doar ca e motor de viteza? Si sunt sigur ca are si multi km la bord, dupa distanta dintre telescoape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 (editat) Ma ajuta si pe mine cineva? As vrea sa stiu daca furca este model "upside-down" sau nu. Multumesc anticipat! furca.jpg da este , si invewrs , scuze ,m-am balbait Este dublufunctionala dar s-ar putea sa aiba joc la simeringurile de ulei si cu siguranta cuzinetii sunt uzati , nu mai au teflon.... ma rog , daca schimbi chitul si o dai la altul , o ia de buna , asa e in viata......n-ai vazut , nu s-a intamplat Editat Martie 19, 2016 de Geamanu Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin Radulescu Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 Salutare tuturor ! Are cineva de vanzare un cric central pentru Aprilia Pegaso 2001 si scarite pasager ( stanga- dreapta)??.Mentionez ca pe olx s-au vandut,se pare ca nu am noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 Review cauciucuri. Azi, la 4 grade Celsius in termometre si o usoara fulguiala, am fost la un drum de vreo 100 de km pe asfalt, pe urma pe un drum forestier in padure, pe noroi, pe frunze uscate, pe frunze ude, pe pamant destelenit, peste musuroaie de cartite. Am vrut sa testez noile cauciucuri off-road, de pe ambele moto. Pe F 650 Funduro am pus Metzler Karoo 3, iar pe 1200 GS, Continental TKC 80 Twinduro. Ambele sunt incaltate cu anvelope de aceleasi dimensiuni, respectiv 110/19 fata si 150/17 spate. Presiunea a fost diferita: 2.0, 2.2 pentru F 650 si 2.2, 2.5 pentru 1200 GS. Aderenta este excelenta, pe toate tipurile de drum si la ambele moto. Fata de toate cacaturile de cauciucuri, unele foarte scumpe, cu veleitati de dual-road, astea off-road sunt la ani lumina distanta. In afara faptului ca nu derapeaza absolut deloc pe noroaie statute, ca trag ca senilele in santuri, poti sa iei curbe inclinat la 140 km/h, pe asfalt. Viteza medie prin sleauri, pe forestier, avand in vedere si temperatura scazuta, a fost de aprox. 50 km/h. Zgomotul, de care se plang diversi, practic nu exista la o viteza, pe asfalt, de peste 50 km/h. Ca impediment, am vazut ca la ambele moto franarea cu spatele nu mai are aceeasi eficienta pe asfalt, dar se compenseaza cu fata. Pe noroi, blocheaza senila in teren si acolo ramai. Una peste alta, daca pana acum eram obisnuit sa ridic din santuri 1200-le sotiei, Andrea, astazi ea m-a ajutat sa ridic mobra dupa ce am dat-o pe jos. Si asta nu din cauza cauciucurilor, ci a porprie-mi prostii. Mergeam in scarite de ceva timp si, din cauza diferentelor mari de temperatura si a efortului depus, la o expirare mai intensa, s-a aburit tot vizorul si nu am mai vazut santurile din noroi. Acestea fiind zise, daca am uitat sa va mai spun ceva, intrebati. Pana una-alta, am de dat doua cauciucuri, scose de pe a mea, F 650 Funduro. Cauciucurile mai merg pentru unul sau una care nu are posibilitate financiara de a-si achizitiona gume noi, singurele valabile. Asa ca fata este Metzeler Next 110/19, iar spatele Metzeler EVO 150/17. Daca e cineva in criza, il astept sa le ia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.