Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Il completez si eu pe maestrul Cristi: joja de ulei sa fie desfiletata cand verifici nivelul de ulei!

In alta ordine de idei, pentru toate lichidele care trebuie completate, respectiv antigel si ulei, busoanele sunt facute pentru a se desface cu mana, nu cu chei sau surubelnite. Ca la masina, cand pui lichid de parbriz.

Acum, daca tot va apucati sa schimbati lichide, poti sa-i schimbi si racirea, si lichidul de frana, fata-spate, si doi ani nu mai ai treaba cu ele.

Io zic sa consulte un mecanic...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aici la Pegasisti sigur nu vei gasi.:D

Incearca sa cauti/ceri ajutorul aici:

/index.php?/forum/6-motociclete-de-viteza/

 

Aprilistii mei,ati constatat ca acest topic a devenit "Pinned",nu? :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata ! Am tot rasfoit, dar nicaieri nu am gasit un cric central disponibil.

Asadar, ma intereseaza un cric central pentru Aprilia Pegaso Cube 650 model 1997.

Are drepate Remus,sunt destul de greu de gasit.

Cauta pe olx:

http://olx.ro/oferte/q-dezmembrez-aprilia-pegaso/

 

Dar cu treaba cu uleiul,ai sa ne dai un feedback?:)

 

Chair ma intrebam ce s-a intamplat de e pinned :)

Era cazul,Mony! :D

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar cu treaba cu uleiul,ai sa ne dai un feedback? :)

 

Cu treaba cu uleiul s-a rezolvat cum era normal, s-a schimbat conform manualului, totul e ok.

Chiar mi-a placut motorul, nu a fost o achizitie proasta.

Fiind primul contact cu Aprilia, mi-a placut si ca aspect si ca functionare.

Motorul e in toate mintile, cu ocazia asta s-a schimbat si uleiul, in rest nu mai necesita nimic decat benzina si asfalt.

» Post actualizat in 16 Mar 2016 06:54

Daca mai asteptati cateva zile o sa pot sa le confectionez eu. (alaturi de crashbars, suporti pentru genti laterale, standere si altele)

Chiar nu e asa mare graba, daca nu gasesc intre timp, vorbim..

 

Stiu ca nu e bazar aici, dar fratelui meu nu-i mai trebuie topcase-ul cu care a venit motorul. Fiind dat jos de pe Pegaso, daca intereseaza pe cineva ...

Este vorba despre un GIVI V46 cu placa de montare Kappa.

Editat de challenger
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@challenger,ma bucur c-ai elucidat problema.

Ma bucur ca-ti place Aprilia,ai sa te convingi singur daca a meritat sau nu! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru o prima experienta cu acest motor, feedback-ul este pozitiv fara discutie, o sa vad parerile fratelui meu dupa ce va avea ceva kilometri adunati.

Eu nu le am cu asfaltul.. :-L

Niciodata nu-i prea tarziu.

Toate la timpul lor!Ai sa vezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma ajuta si pe mine cineva?

As vrea sa stiu daca furca este model "upside-down" sau nu. Multumesc anticipat!

attachicon.giffurca.jpg

da este , si invewrs , scuze ,m-am balbait

Este dublufunctionala dar s-ar putea sa aiba joc la simeringurile de ulei si cu siguranta cuzinetii sunt uzati , nu mai au teflon.... ma rog , daca schimbi chitul si o dai la altul , o ia de buna , asa e in viata......n-ai vazut , nu s-a intamplat

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Review cauciucuri.

 

Azi, la 4 grade Celsius in termometre si o usoara fulguiala, am fost la un drum de vreo 100 de km pe asfalt, pe urma pe un drum forestier in padure, pe noroi, pe frunze uscate, pe frunze ude, pe pamant destelenit, peste musuroaie de cartite. Am vrut sa testez noile cauciucuri off-road, de pe ambele moto.

Pe F 650 Funduro am pus Metzler Karoo 3, iar pe 1200 GS, Continental TKC 80 Twinduro. Ambele sunt incaltate cu anvelope de aceleasi dimensiuni, respectiv 110/19 fata si 150/17 spate. Presiunea a fost diferita: 2.0, 2.2 pentru F 650 si 2.2, 2.5 pentru 1200 GS.

post-88469-0-25326300-1458411749_thumb.jpg post-88469-0-88839500-1458411744_thumb.jpg

Aderenta este excelenta, pe toate tipurile de drum si la ambele moto. Fata de toate cacaturile de cauciucuri, unele foarte scumpe, cu veleitati de dual-road, astea off-road sunt la ani lumina distanta.

In afara faptului ca nu derapeaza absolut deloc pe noroaie statute, ca trag ca senilele in santuri, poti sa iei curbe inclinat la 140 km/h, pe asfalt.

Viteza medie prin sleauri, pe forestier, avand in vedere si temperatura scazuta, a fost de aprox. 50 km/h.

Zgomotul, de care se plang diversi, practic nu exista la o viteza, pe asfalt, de peste 50 km/h.

Ca impediment, am vazut ca la ambele moto franarea cu spatele nu mai are aceeasi eficienta pe asfalt, dar se compenseaza cu fata. Pe noroi, blocheaza senila in teren si acolo ramai.

Una peste alta, daca pana acum eram obisnuit sa ridic din santuri 1200-le sotiei, Andrea, astazi ea m-a ajutat sa ridic mobra dupa ce am dat-o pe jos. Si asta nu din cauza cauciucurilor, ci a porprie-mi prostii. Mergeam in scarite de ceva timp si, din cauza diferentelor mari de temperatura si a efortului depus, la o expirare mai intensa, s-a aburit tot vizorul si nu am mai vazut santurile din noroi.

Acestea fiind zise, daca am uitat sa va mai spun ceva, intrebati.

Pana una-alta, am de dat doua cauciucuri, scose de pe a mea, F 650 Funduro. Cauciucurile mai merg pentru unul sau una care nu are posibilitate financiara de a-si achizitiona gume noi, singurele valabile. Asa ca fata este Metzeler Next 110/19, iar spatele Metzeler EVO 150/17. Daca e cineva in criza, il astept sa le ia!

post-88469-0-56703100-1458411803_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...