Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare, dragi posesori de Suzuki Intruder 1800!!!

Daca in urma cu ceva ani, salivam pe strazile din Capitala, cu ochii dupa cate o bestie de 1800, iata ma in sfarsit in posesia unei astfel de bijuterii...

In scurt timp voi posta si cateva foto sugestive si sper sa ne vedem cat mai multi, cu bine, atat pe sosele cat si la intalnirile de la Arc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoreta e 2008, are 15000 km si m a scuturat de vreo 7500 eur, dar mai trebuie facute una alta ( schimb de gume, baterie, ulei de la bunica, filtru, etc)

Cred ca ma reped spre 8 mii euro, dar noi sa fim sanatosi..si mandra din poza de profil :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut preturi interesante pe piata din Polonia ( www.otomoto.pl sau www.olx.pl ), dar am fost putin reticent dupa ce am citit mai multe pareri ale cunoscatorilor... Asa ca am optat pentru varianta unui motor din tara...

O sa te coste destul de mult gumele, frate Ninja Alex.. pregateste te cu vreo 2000 ron, cu tot cu montaj.. Cel putin atat dau eu..

Ca si colegii de pe forum, am optat pentru Metzeler de 260 pe spate...


» Post actualizat in 23 Apr 2015 08:15

M ar interesa sa modific consola numarului de inmatriculare.. Am vazut la Balaur ceva finut, cu leduri parca.. Poate ma ajutati sau ma indrumati si pe mine catre cineva care realizeaza astfel de costumuri.

Multumesc anticipat!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitări pentru achiziție, s-o stăpânești sănătos și fără nicio problemă!

Din câte rețin eu minte, anvelopelele au costat 960 lei pe spate (260 Metzeler) și vreo 650 lei pe față (stock) plus cam 100 lei schimbatul.

Suportul de număr pe care îl am eu este ca acesta , poți găsi pe ebay ceva similar , dar mi se par foarte scumpe cu tot cu shipping, spre 6 milioane pentru o tablă găurită și îndoită, ceea ce e exagerat. Atenție, cele pe care le-am indicat în link-uri au dimensiuni mai mici decât plăcuțele standard pentru România, sunt pentru State / Canada sau așa ceva. În adevăr arată mult mai bine, mai mic și mai concentrat, renunți la măgăoaia de plastic stock și se va vedea mult mai sexy 260-ul de pe spate, dar va trebui să înlocuiești plăcuța de înmatriculare propriu-zisă cu o fotografie a acesteia, mai mică decât originalul, laminată și lipită pe suportul nou, lucru ușor de făcut. Lumina de număr și semnalizatoarele sunt separat, dar le găsești în România foarte ușor (eu am cromate, pe led, cam ca astea, sau caută pe ebay după „motorcycle chrome turn lights” sau „blinkers” sau „signal” etc., găsești foarte multe modele faine). Dacă ai noroc, găsești inclusiv în Dragonul Roșu pavilionul 6 sau 7 parcă, la enormul preț de 20 lei perechea, am văzut odată.

Dacă vrei, te pot îndruma către un maestru în inox, poate să îți facă un suport de număr cum am eu la un preț mult mai mic, la ce dimensiuni vrei tu.

A venit vremea frumoasă, bagă ceva kilometri să te obișnuiești puțin cu monstrul, să nu zici că nu ai experiență pe el când o să ieșim în gașcă :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gumelele pot să mai aștepte, zic, dacă nu sunt realmente terminate. Eu am mers cu 280 pe spate până i-au ieșit sârmele (ok, a fost cam mult, dar măcar i-au ieșit pe lateral, nu chicken strips :) ). Ulei, filtre, plăcuțe și bujii merg schimbate, e mai vesel motorul după aceea, simți că ține cu tine, nu cu ursul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Balaurul trebuie sa stie ca mi a placut nespus de mult cum arata placuta cu numarul de inmatriculare, si ii doresc sa fie atat de sanatos, cam cate zeci de minute am stat cocotat pe un gard, pe Calea Floreasca, admirand un intruder gri, an 2006, cu sa Costum, etc..:)))))

Dupa ce trec de hopul financiar datorat schimburilor gumelor, prima modificare o va suferi suportul din plastic pe care poposeste numarul de inmatriculare, care VA DISPAREA!!!...Asa ca, af fi vesnic recunoscator daca m ai pune in legatura cu dl Inox pentru o discutie pe tema mentionata.

Cat despre plimbari, am inceput sa ma deplasez, mai timid si cu muuulta prudenta, pt ca e o mica foarte mare diferenta intre Honda Hornet 600 pe care am calarit o anii trecuti si acest INTRUDER M1800. Nu mi permit sa dau sfaturi, pt ca nu am atata experienta, dar pot spune ce am trait alaturi de acest Power Cruiser... imi cam tremura grisinele dupa fiecare calatorie!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi este, căci, după părerea multora, un power cruiser în genul ăsta arată f. bine cu o roată spate cât mai grasă, care este cu atât mai mult pusă în evidență cu cât celelalte chestii din cadru sunt mai mici: aripă, număr, semnalizatoare, cam așa , așa sau așa sau ca poza de profil a lui Za Ke. Abia acum înțeleg la ce se referea sfatul din bătrâni: ia-ți, mamă, una grasă și frumoasă!

@Za Ke: recunosc, bat deseori Floreasca, mai am prieteni sau treabă pe acolo. Nenea Inox (Florin, pe numele de scenă) răspunde la tel. 0765 777 nouă trei șapte și e f priceput la tot felul de chestii cu metalul. Face cu mânuța lui de la cap la coadă chestii ca

și chiar și mai elaborate. Iar cu grisinele și zâmbetele largi, așa e; chiar e o senzație; mulțumim de urări Zappy, asemenea! Cel mai mult mă bucur că nu am regretat nicio clipă că am ales motorul ăsta; nu am tânjit apoi după altul, a fost și a rămas primul și singurul motor, chiar dacă am avut ocazia să încerc altele înainte :) . Cum mai trec anii...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajunge careva azi sau maine la Custom Wheels in Bucuresti?

Mi-ar face mare placere sa ne vedem pe acolo.

» Post actualizat in 25 Apr 2015 06:59

Sau poate maine ne intalnim mai multi.

Pe la 10 sa mergem la Custom wheels si pe la 11:30 sa mergem in Piata Victoriei si sa participam la plimbarea asta

http://www.t-festival.ro/wp-content/uploads/parada-26-aprilie-2015.pdf

 

Dati PM, postati aici sau text la 0723 3 2 3 trei 2 sapte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Total, absolut de acord cu cele spuse de Balaur, AWD!! trebuie sa recunoastem ca nu sunt prea multe mobre care sa se laude cu un 240 sau 260 pe spate, aspect ff sexi, care ii da o linie masculina, agresiva, etc..:) si drept urmare, ar fi pacat sa o acoperim... E ca si cum ai avea langa tine cea mai frumoasa femeie din lume si i ai pune un sac in cap!!! Balaure, in ce zona il gasesc pe Mr Inocs??

Cum spuneam, am inceput si eu plimbarile prin minunatul Bucuresti.. Cam complicat si chiunuitor. Nu cred ca am apucat sa i dau a 3 a, asa ca imi coace din ce in ce mai mult ideea unei iesiri pe autostrada..

Toate cele bune, colegi si wkend fain!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...