Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

AWD,ce configuratie sau stagiu ai?

 

La ce te referi?

Motorul meu e stock. Nu am nici power commander (dar vreau), nu am nici tobe aftermarket, nimic. Banuiesc ca la asta te referi... Am numai TRE-ul instalat, si asa cum spuneam, comportamentul in trepetele 1,2,3 il simt schimbat.

Ce as mai face ar fi sa instalez un ambreiaj Barnett, dar pt modelul meu nu fac astia nimic in afara de arcuri.

 

» Post actualizat in 27 Oct 2015 14:59

Vreau sa comand filtrul de benzina pentru un M1800 dar nu stiu unde. Ma puteti ajuta va rog cu un link sau o adresa?

 

 

 

Incearca la motorteam.

http://www.motorteam.ro/index.php?route=information/contact

Editat de AWD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt Intruder 1800 Roata spate + disc frana. I-am facut o flansa sa poata fi montata pe orice Custom cu transmisie pe lant . Modificarea este reversibila, putand fi oricand montata pe Intruder1800 pe cardan . http://olx.ro/oferta/roata-custom-chopper-240x18-ID4UXUu.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vreau sa comand filtrul de benzina pentru un M1800 dar nu stiu unde. Ma puteti ajuta va rog cu un link sau o adresa?

 

 

 

Ai gasit? Ai comandat? Ma intereseaza si pe mine problema asta. Eu l-am scos si spalat in primavara asta. Avea 54.000 de km si era destul de incarcat. Acum are 66.000 si la primavara am sa fac aceeasi operatiune daca e nevoie (il scot, ma uit la el si decid). Daca pretul nu e mai mare ca la filtrele de aer, as lua doua trei bucati. Sa fie...

» Post actualizat in 10 Nov 2015 09:06

Salutare tuturor, ce modificari trebuiesc aduse pentru a pune o roata de 300? Multumesc,

 

Bascula noua si janta noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat filtrul de benzina de la Motor Team. Filtrul a costat 256 ron.


» Post actualizat in 10 Nov 2015 09:38

Salutare tuturor, ce modificari trebuiesc aduse pentru a pune o roata de 300? Multumesc,

 

Multe tutoriale pe acesta tema le gasesti pe www.m109riders.com

Din cat am mai citit si eu pe ici pe colo pentru a instala un cauciuc de 300 ai nevoie sa schimbi bascula care costa in jur de 750 USD si janta trebuie latita sau schimbata cu una care suporta un cauciuc de 300. Daca nu vrei sa mergi atat de extrem si te multumesti cu un cauciuc de 280 acesta poate fii montat fara a mai aduce alte modificari.

 

Sper ca ti-am fost de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thanks a lot, ai dreptate, mai ok pun un 280 fara alte costuri decat sa investesc atat pentru o diferenta de 20 doar:(

Ceva shopuri unde sa gasesc o anvelopa la pret ok? Ceva recomandari, impresii, se merita sa pun 280 sau pastrez 260-ul?

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thanks a lot, ai dreptate, mai ok pun un 280 fara alte costuri decat sa investesc atat pentru o diferenta de 20 doar:(

Ceva shopuri unde sa gasesc o anvelopa la pret ok? Ceva recomandari, impresii, se merita sa pun 280 sau pastrez 260-ul?

Multumesc,

Eu zic să nu pui de 280....E drept că se poate înghesui pe janta stock cauciuc de 280 dar nu prea e recomandabil....se va uza mult mai repede

cauciucul dar mai ales vei pierde din ciclistică...și dacă motorești pe plaiuri mioritice ( sau europene nah), adică nu prin SUA vei simți la curbe că vei înclina mai greu dihania...Regula generală: cu cât mai lat cauciucul cu atât pierzi la ciclistica motocicletei. Recunosc însă că și regula

asta are o excepție în cazul VZR 1800, testată personal de mine. Am pus în loc de Dunlopul stock de 240 un Metzeler 880 de 260, si nush cum dracu,

probabil datorită formei cauciucului, etc, dar cu asta mai lat de 260 de la Metzeler parca e mai manevrabil pe curbe fierul....pe toate forumurile

de afara se zice la fel, că ăsta de 260 e maximul recomandabil, repet, deși poți forța pe jantă și un 280, dar e mult prea la limită...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic să nu pui de 280....E drept că se poate înghesui pe janta stock cauciuc de 280 dar nu prea e recomandabil....se va uza mult mai repede

cauciucul dar mai ales vei pierde din ciclistică...și dacă motorești pe plaiuri mioritice ( sau europene nah), adică nu prin SUA vei simți la curbe că vei înclina mai greu dihania...Regula generală: cu cât mai lat cauciucul cu atât pierzi la ciclistica motocicletei. Recunosc însă că și regula

asta are o excepție în cazul VZR 1800, testată personal de mine. Am pus în loc de Dunlopul stock de 240 un Metzeler 880 de 260, si nush cum dracu,

probabil datorită formei cauciucului, etc, dar cu asta mai lat de 260 de la Metzeler parca e mai manevrabil pe curbe fierul....pe toate forumurile

de afara se zice la fel, că ăsta de 260 e maximul recomandabil, repet, deși poți forța pe jantă și un 280, dar e mult prea la limită...

VZR1800 am, cu o anvelopa de 260 acum dar este destul de tocita si trebuie sa o schimb dar nu ma pot decide daca sa pun tot 260 sau sa iau un 280 - oricum nu fac foarte multi km pe an:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat filtrul de benzina de la Motor Team. Filtrul a costat 256 ron.

 

Baejnebun? E o putza de 3 pe 3 centimetri... Filtrele de aer costa mai putin, si-s doua... Sau era si capsula aia de plastic in care e scufundat filtrul?

» Post actualizat in 11 Nov 2015 10:31

thanks a lot, ai dreptate, mai ok pun un 280 fara alte costuri decat sa investesc atat pentru o diferenta de 20 doar:(

Ceva shopuri unde sa gasesc o anvelopa la pret ok? Ceva recomandari, impresii, se merita sa pun 280 sau pastrez 260-ul?

Multumesc,

 

Ca idee, nu vei obtine o mare diferenta vizuala intre 280 si 260. 280 necesita o janta mai lata, ori incaltandu-l pe janta stock mai ingusta va curba si mai tare astfel incat sa incapa. O sa vezi apoi ca si ciclistica se va modifica usor, dar te vei obisnui. Pe ploaie s-ar putea insa sa dea cu virgula.

Eu iti recomand sa stai cu 260-ul.

» Post actualizat in 11 Nov 2015 10:37

oricum nu fac foarte multi km pe an:(

 

Atunci pune 280...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când a venit din Canada, bulevard-ul meu avea 280 pe janta stock și arăta într-un mare fel. După ceva timp, s-a uzat și am pus unul de 260. Dpdv vizual, hm, a fost un downgrade, dar surpriza a venit din partea ciclisticii, se înclină mult mai ușor cu 260 față de 280. La următorul schimb cred însă că am să trec din nou la 280, de plictiseală, să mai schimb un pic look-ul. Dacă acum câțiva ani, când mergeam mai tot timpul cu scărițele pe jos și băgam mulți km, mi s-a părut foarte normal cum se înclina motorul cu 280-ul cu care venise (nu știam că se poate înclina și mai ușor), acum, că m-am mai liniștit și merg mai normal, nu va fi o problemă dacă trec înapoi pe 280. Dar m-am liniștit cam mult și nu se mai tocește odată 260-ul ăsta... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam in cat timp tociti spatele? La mine spatele tine 16-17.000 de km, si au cedat mereu lateralele, pe mijloc a ramas carne sa dau si la caini. Sunt la al 4-lea rand de cauciucuri spate (primavara si cauciucul), si la al treilea de fata (tine cu 2-3000 de km mai mult la mine, si tot lateralul se manca primul). Primul cauciuc spate s-a tocit pana la pe laterale si m-a lasat in mers, langa o stana de oi pe un camp intre Cluj si Targu Mures. Roachenrol!

Din pacate la C1800 e o singura varianta de echipare conform datelor de fabrica. Numai Bridgestone fac 240/55/16, restul producatorilor fac 240/50/16. Adica un cauciuc cu 3 cm mai mic raportat la diametrul total. As fi incercat Metzeler pe spate. In primavara o sa imi iau Metzeler pe fata sa vad cum e fata de Bridgestone. Sunt multumit de Bridgestone, dar vreau sa vad si Metz-ul la lucru, mai ales pe ploaie.

Editat de AWD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când a venit din Canada, bulevard-ul meu avea 280 pe janta stock și arăta într-un mare fel. După ceva timp, s-a uzat și am pus unul de 260. Dpdv vizual, hm, a fost un downgrade, dar surpriza a venit din partea ciclisticii, se înclină mult mai ușor cu 260 față de 280. La următorul schimb cred însă că am să trec din nou la 280, de plictiseală, să mai schimb un pic look-ul. Dacă acum câțiva ani, când mergeam mai tot timpul cu scărițele pe jos și băgam mulți km, mi s-a părut foarte normal cum se înclina motorul cu 280-ul cu care venise (nu știam că se poate înclina și mai ușor), acum, că m-am mai liniștit și merg mai normal, nu va fi o problemă dacă trec înapoi pe 280. Dar m-am liniștit cam mult și nu se mai tocește odată 260-ul ăsta... :)

multumesc mult pentru impresii:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Baejnebun? E o putza de 3 pe 3 centimetri... Filtrele de aer costa mai putin, si-s doua... Sau era si capsula aia de plastic in care e scufundat filtrul?

» Post actualizat in 11 Nov 2015 10:31

 

Si eu am fost surprins cat este costul acestui filtru. Filtrul era simplu , fara capsula.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

 

 

 

Are cineva asa ceva de vanzare care sa coste mai putin de 100 Euro ?attachicon.gif10059185_910_FR_10.JPG

» Post actualizat in 12 Jul 2015 11:46

Ori modelul astaattachicon.gif$_12.JPG

 

Salutare ,

 

Ai gasit pe undeva aceste standuri moto ca as fi si eu intersat de unul din ele?

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pt cei care v-ati pus tobe aftermarket. Vindeti EXCVA-ul? Adica aparatul micut de sub plasticul dreapta care actioneaza clapetele de pe tobele stock. Al meu a inceput sa faca figuri si porneste mai greu dupa ce merg cu motoreta. La voi nu mai are nici o functionalitate, pt ca tobele aftermarket nu mai clapetele astea...

 

Numai bine.

 

Legat de cric, iarna trecuta am incercat sa imi fac un crid de-asta, dar proiectul meu a esuat. Si mi-am dat seama ca renteaza sa dau 110 euro pe unul de pe Louis decat sa stau sa mi-l fac eu. Parerea mea: daca luati unul mai ieftin, asteptati-va sa faca toti banii. Sau vreti acelasi cric second?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pt cei care v-ati pus tobe aftermarket. Vindeti EXCVA-ul? Adica aparatul micut de sub plasticul dreapta care actioneaza clapetele de pe tobele stock. Al meu a inceput sa faca figuri si porneste mai greu dupa ce merg cu motoreta. La voi nu mai are nici o functionalitate, pt ca tobele aftermarket nu mai clapetele astea...

 

Numai bine.

 

Legat de cric, iarna trecuta am incercat sa imi fac un crid de-asta, dar proiectul meu a esuat. Si mi-am dat seama ca renteaza sa dau 110 euro pe unul de pe Louis decat sa stau sa mi-l fac eu. Parerea mea: daca luati unul mai ieftin, asteptati-va sa faca toti banii. Sau vreti acelasi cric second?

Multumesc, am comandat pe Louis chiar acum - 130 euro cu transport inclus si am primit si un voucher de 25 euro:) - total cu transport 105 euro.

 

Toate cele bune,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, am comandat pe Louis chiar acum - 130 euro cu transport inclus si am primit si un voucher de 25 euro:) - total cu transport 105 euro.

 

Toate cele bune,

 

Eu as spune ca ai procedat bine. Eu am vazut cricul asta la lucru, mi-a ridicat matahala imediat. Fara emotii sau eforturi inutile. Singura chestie e ca ale noastre fiare avand garda la sol mica (13.5 cm), cricul nu prea intra usor dedesubt. Iti recomand sa iti gasesti doua scanduri pe care sa stea rotile fata si spate (la mijloc nimic), ca sa intre cricul lejer. Atentie si la protectia amortizorului spate care este mai jos putin ca si cadrul. O sa vezi tu, numai fii atent sa nu faci vreo nefacuta. Din seria "prima data doare", iti urez succes. Sa ne zici cum a decurs prima data cand "a stat ea deasupra".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as spune ca ai procedat bine. Eu am vazut cricul asta la lucru, mi-a ridicat matahala imediat. Fara emotii sau eforturi inutile. Singura chestie e ca ale noastre fiare avand garda la sol mica (13.5 cm), cricul nu prea intra usor dedesubt. Iti recomand sa iti gasesti doua scanduri pe care sa stea rotile fata si spate (la mijloc nimic), ca sa intre cricul lejer. Atentie si la protectia amortizorului spate care este mai jos putin ca si cadrul. O sa vezi tu, numai fii atent sa nu faci vreo nefacuta. Din seria "prima data doare", iti urez succes. Sa ne zici cum a decurs prima data cand "a stat ea deasupra".

ok, multumesc, sa vedem cum se comporta:). Are stabilitate ok pe acest cric, nu cade pe mine daca scot o roata sau il mai mesteresc, nu?

 

PS. Are cineva un rezervor de M in stare ok (vreau sa il modific si parca nu imi vine sa il stric pe al ei)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, multumesc, sa vedem cum se comporta:). Are stabilitate ok pe acest cric, nu cade pe mine daca scot o roata sau il mai mesteresc, nu?

 

La service-ul unde il il duc eu pe Danut (asa il cheama pe al meu) il asigura si cu o chinga de o grinda metalica. Nu stiu ce sa zic, incearca si tu si misca de el. Take care!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentionarea semnalazizata prin F1 poate fii anulata prin 2 moduri si anume :prin instalarea a 2 mufe care pe ebay le gasesti la 20 usd sau prin inlaturarea unui fir din mufe. O sa caut exact procedeul si o sa-l atasez aici pentru cone este interesat. Tobele sunt comandate din USA si m-au costat 650 usd plus 100 usd transportul pana la usa.

Salut! Le ai commandent de pe motosport.com sau alt site?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Le ai commandent de pe motosport.com sau alt site?

Daca te referi la tobe atunci urmareste acest link : http://www.meancycles.com/store/parts/view.cfm?partID=222031

Daca te referi la oxugen senzor eliminator ( F1 alarm ) gasesti aici : http://www.meancycles.com/store/parts/view.cfm?partID=223159

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...