JUST4TNT Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 ce model ai de la Miller ca si pe mine ma incanta dar nu stiu inca daca merita pretul ridicat? PS. Unde recomandati, In Bucuresti, sa schimba anvelopa pe spate (cu echilibrat cu tot)? Multumesc, Eu am Mustang SlashCut si arata asa » Post actualizat in 04 May 2016 19:06 Salutare . A mers cineva mai mult pe intruder ? Gen 700 800 km ? Lyna viitoare plec in Danemarca si inca imi fac planul de cati km /zi voi face ... in prima zi m-am gandit la Buc - Budapesta , a doua zi Budapesta Hamburg sau Hanovra 1100 km aprox , si a 3a zi restul ... Eu am facut 900km intr-o zi RO-HU-AT cu VN-ul si a fost ok. Tinand cont ca Intruderul sigur sta mai bine pe autostrada la 140km/h si duce cu usurinta si peste , nu vad sa ai mari probleme daca folosesti preponderent autostrada . Tine mult si de anduranta ta dar 3 zile consecutive sa faci asta nu o sa fie foarte distractiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traffic_man_fm Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 ce model ai de la Miller ca si pe mine ma incanta dar nu stiu inca daca merita pretul ridicat? PS. Unde recomandati, In Bucuresti, sa schimba anvelopa pe spate (cu echilibrat cu tot)? Multumesc, Salutare, Eu am apelat la Razvan de la Metric Motion. Tot el a furnizat si anvelopele pentru al meu C1800. cauta metric motion pe forum si il vei gasi. este in zona Preciziei » Post actualizat in 05 May 2016 19:47 Salutare, fratilor!! As avea nevoie de o informatie pretioasa.. Mi-as dori sa-mi achizitionez pentru al meu VZR 1800 ceva evacuari mai zgomotoase. Aveti vreo recomandare. sugestie sau parere sa ma loviti cu ea?? Personal m-au impresionat niste Cobre.. Multam fain si s-aveti sarbatori magice... Eu am Cobra. am un post din 2011 aici cu ele. Sunt din Bucuresti. daca vrei sa le auzi, post/pm si ne intalnim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balaurele Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Pt schimbare anvelopa spate am fost la: Contact: MotoRuote Str. Minervei, nr. 67, sector 1, Bucuresti Relatii la: 0764. 168.347 Din câte îmi amintesc, a fost 60 lei; servicii foarte OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AWD Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Salutare . A mers cineva mai mult pe intruder ? Gen 700 800 km ? Lyna viitoare plec in Danemarca si inca imi fac planul de cati km /zi voi face ... in prima zi m-am gandit la Buc - Budapesta , a doua zi Budapesta Hamburg sau Hanovra 1100 km aprox , si a 3a zi restul ... Recordul meu este de 1000 intr-o zi, Brno-Brasov, timp aproximativ 12 ore cu tot cu pauze. La drumul pe care il zici tu aici poti face 1000 zilnic linistit daca tii autotrada. Dar e plictisitor. Am facut cam acelasi drum in 2009 pe un VN2000 in drum spre Stockholm (prin Danemarca), si faceam minim 600 zilnic, cu tot cu oprit in orase si vazut una alta. Berlin, Praga, Bratislava. Daca iesi de pe autostrada, e mai greu 7-800 zilnic. » Post actualizat in 09 May 2016 07:22 Eu am facut 900km intr-o zi RO-HU-AT cu VN-ul si a fost ok. Tinand cont ca Intruderul sigur sta mai bine pe autostrada la 140km/h si duce cu usurinta si peste , nu vad sa ai mari probleme daca folosesti preponderent autostrada . Tine mult si de anduranta ta dar 3 zile consecutive sa faci asta nu o sa fie foarte distractiv Fara parbriz, peste 140 e totusi putinobositor daca o tii mult asa, chiar daca motorul duce ritmul asta. Mai ales pe autostrada, unde mai bate vanticelul primaverii, si mai dai si peste tiruri care produc uneori niste turbulente minunate cand le depasesti. Daca ai parbriz, povestea se schimba. » Post actualizat in 09 May 2016 07:23 Salutare, Eu am apelat la Razvan de la Metric Motion. Tot el a furnizat si anvelopele pentru al meu C1800. cauta metric motion pe forum si il vei gasi. este in zona Preciziei Sustin! Si mie tot Razvan mi-a adus, si nu oricum ci la cel mai mic pret din Romania. » Post actualizat in 09 May 2016 07:28 Din câte îmi amintesc, a fost 60 lei; servicii foarte OK. 60 de lei? E ceva... In Brasov schimb cu 30 de lei ambele cauciucuri la un service, sau 35 roata la alt service. Ce-i drept, eu nu as face ambele roti pt 30 de lei pt altii, chiar daca as avea sculele necesare. Dar parca nici 60 nu as cere doar pt spate. Dar na, nu o facem lunar operatiunea asta. Doar ma minunam de tarif. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Za Ke Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Fiecare isi lauda marfa lui , e greu sa fii subiectiv si tine si de gusturile personale . Eu am de la Miller si sant foarte incantat cum suna si arata. Am vazut la ei pe site ca au si pt Intruder ... multam fain! » Post actualizat in 13 May 2016 09:32 Salutare, Eu am apelat la Razvan de la Metric Motion. Tot el a furnizat si anvelopele pentru al meu C1800. cauta metric motion pe forum si il vei gasi. este in zona Preciziei » Post actualizat in 05 May 2016 19:47 Eu am Cobra. am un post din 2011 aici cu ele. Sunt din Bucuresti. daca vrei sa le auzi, post/pm si ne intalnim Am vazut postarea!! se aud super bine! tot pe niste cobre am pus si eu ochiul.. Cobra tri pro, varianta black.. arunca o privire de curiozitate.. tu de unde ti ai achizitionat tobele? cat te au costat? multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Bagati un ochi si aici. 595AUD inseamna 780AUD cu livrare in Romania adica ~500 euro. http://www.motorcycleexhaustprofessionals.com.au/product/suzuki-boulevard-m109-r-turnas-exhaust-system-australia-made/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scaparici Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Salutare tuturor, Ce presiune e recomandata pentru spate - 280/35? Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trafficman Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 De la Razvan - Metric motion, tot. Mintate la fost Elf in Popesti. multam fain!» Post actualizat in 13 May 2016 09:32 Am vazut postarea!! se aud super bine! tot pe niste cobre am pus si eu ochiul.. Cobra tri pro, varianta black.. arunca o privire de curiozitate.. tu de unde ti ai achizitionat tobele? cat te au costat? multumesc frumos multam fain!» Post actualizat in 13 May 2016 09:32 Am vazut postarea!! se aud super bine! tot pe niste cobre am pus si eu ochiul.. Cobra tri pro, varianta black.. arunca o privire de curiozitate.. tu de unde ti ai achizitionat tobele? cat te au costat? multumesc frumos » Post actualizat in 13 May 2016 16:22 Care veniti in Bucuresti la 2 Roti in 27 Mai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Salutare tuturor, Ce presiune e recomandata pentru spate - 280/35? Multumesc, 2,8 Cum se comporta cu anvelopa de 280 ? Al meu are 260 si dabea reusesc sa virez la viteze mici..parca este din alt film,cred ca gresim cand le punem anvelope mai late decat cele cu care au venit din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ngtmircea Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 (editat) 2,8 Cum se comporta cu anvelopa de 280 ? Al meu are 260 si dabea reusesc sa virez la viteze mici..parca este din alt film,cred ca gresim cand le punem anvelope mai late decat cele cu care au venit din fabrica. Și eu am trecut de la stock 240 Dunlop...cu care vin astea echipate din fabrică la un Metzeler de 260...dar sincer mie mi se pare că ciclistica e mai bună cu cel de 260..și am văzut că multă lume are aceeași părere....poate doar pt. că Metzelerul ăsta are o formă mai bună a cauciucului...regula generală este însă că mai lat înseamnă ciclistică mai proastă...deci orice regulă are și excepții... Editat Mai 15, 2016 de ngtmircea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Za Ke Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Și eu am trecut de la stock 240 Dunlop...cu care vin astea echipate din fabrică la un Metzeler de 260...dar sincer mie mi se pare că ciclistica e mai bună cu cel de 260..și am văzut că multă lume are aceeași părere....poate doar pt. că Metzelerul ăsta are o formă mai bună a cauciucului...regula generală este însă că mai lat înseamnă ciclistică mai proastă...deci orice regulă are și excepții... si eu ma simt mai ciudat pe Metz ul de 260.. mai bine stateam pe doagele alea originale de 240, vechi de 7 ani... Dar se vad frumos astea late, bata le ar vina... » Post actualizat in 16 May 2016 09:03 M am decis la niste tobe.. Hard Krome Sideburner.. le am gasit pe ebay pe la 550 dolari, fara transport. Pareri? Idei? Sugestii?? Auzit, vazut,placut ceva de genul prin oras?? eventual for sale.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 si eu ma simt mai ciudat pe Metz ul de 260.. mai bine stateam pe doagele alea originale de 240, vechi de 7 ani... Dar se vad frumos astea late, bata le ar vina... » Post actualizat in 16 May 2016 09:03 M am decis la niste tobe.. Hard Krome Sideburner.. le am gasit pe ebay pe la 550 dolari, fara transport. Pareri? Idei? Sugestii?? Auzit, vazut,placut ceva de genul prin oras?? eventual for sale.. O sa iti cam mute urechile si capul din loc la drum lung, iar daca mergi in coloana iti garanteaza ultimul loc, in rest cred ca sunt ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Tot Metz de 260 am si eu,cand intru intr-un giratoriu la viteza mica ma cam lupt cu balaurul...ori nu se apleaca,ori se lasa prea mult..parca ma conduce trotineta pe mine si nu invers. Cred ca are dreptate Adixgl,este destul de bubuicioasa si cu tobele originale..in treptele 1-2-3 se aude grav..in 4-5 se linisteste si poti merge fara sa-ti duduie cerebelul la drum lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Za Ke Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 O sa iti cam mute urechile si capul din loc la drum lung, iar daca mergi in coloana iti garanteaza ultimul loc, in rest cred ca sunt ok a avut un coleg de drumetie tobe d astea, si toata lumea a rasuflat usurata dupa ce l a vandut... cu toate astea ii simtim lipsa cateodata..) » Post actualizat in 17 May 2016 12:02 Tot Metz de 260 am si eu,cand intru intr-un giratoriu la viteza mica ma cam lupt cu balaurul...ori nu se apleaca,ori se lasa prea mult..parca ma conduce trotineta pe mine si nu invers. Cred ca are dreptate Adixgl,este destul de bubuicioasa si cu tobele originale..in treptele 1-2-3 se aude grav..in 4-5 se linisteste si poti merge fara sa-ti duduie cerebelul la drum lung. momentan m am pus pe strans firfirei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotorSpyrit Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Salut la toti, am o intrebare catre detinatorii de M109R. O am de 2 ani si nici de cum nu ma pot impaca cu frana de faţă pare foarte moale si inutila, ma intreb in ce ar fi problema? Chiar si la VTX1300 care l-am avut, cu doar un disc de frana pe faţă, era mult mai sensibilă si frana mai increzut.... Pe etape am schimbat lichidul de frana, pus placuţele noi tokyko...deja ma gandesc sa schimb furtunele originale pe cele metalice...nu mai stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balaurele Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Sunt la fel toate. Și eu am schimbat lichidul, plăcuțele cu unele bune (nu mai știu de care) și furtunurile cu unele oțelite. Diferența e atât de mică încât tind să cred că de fapt e placebo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.vlad Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Salut.Sunt nou posesor de Intruder C 1800R si ma confrunt cu o problema din cauza unor modificari facute la coarne de fostul proprietar.Din cauza coarnelor foarte inalte nu mi se mai potriveste cablu de ambreiaj original..este prea scurt.Am o improvizatie cu un cablu de ATV pe care il scurtez eu la dim de 190 cm si pe care il fixez pe camasa originala cu partea insertizata la cutie jos si sus la levier am un sistem cu piulita si surub intr-o nuca,dar care ori scapa,ori imi rupe cablul pt ca nu are nici o insertie nimic.Unde pot gasi un cablu la dim de 190 cm cat are acesta pe care il ajustez singur sau ce ma sfatuiti sa fac pentru a rezolva problema inafara de a-mi remonta ghidonul original.PS:si ale voastre agata in treapta a doua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balaurele Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 (editat) Felicitări!! Poate te-ar ajuta așa ceva, cică ar trebui să poți face 2 cabluri din acel set. Sau caută pe ebay, tre să existe. Editat Iunie 4, 2016 de Balaurele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 Salutare confrați !!! Întrebare întrebătoare : sunt interesat de un sistem de evacuare original , care din voi l-ați schimbat si vreți sa scoateți niște bănuți .... Aștept oferte, nu ma interesează starea lui dacă prețul este rezonabil, este pentru un proiect ...mersi anticipat .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Salutare! Apelez la parerile si sfaturile celor ce au ajuns la Intruder dupa ce s-au dat pe vitezane, naked-uri...etc... Cum mobreala e pasiune/drog, este mai greu sa renunti....asa ca ma gandesc de ceva vreme la trecerea pe o gama ce reduce viteza de deplasare, implicit riscul de accident (procese de constiinta...nevasta...2 puradei....isi spun cuvantul tot mai tare). Merg acum cu o mobra care duce foarte mult, pe care ajungi aproape instant la viteze foarte mari si nu simti. La final de plimbari stau si analizez cat de mult m-am supus riscurilor, si sincer spun ca imi cam da cu virgula. Ma tot gandesc sa trec pe un alt soi de atelaj, unul de "senzatie majora cu 40 la ora" . Voi ce spuneti?...a fost vreunul in pantofii mei care acum sa fie fericit pe Intruder? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX NINJA Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Da eu am facut manevra asta sa trec pe un intruder de la o vitezana si nu am fost prea fericit asa ca am pastrat si vitezana si merg cu ele pe rand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinFB Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 se poate modifica M-u in C ? mie imi place f mult aspectul clasic, dar sunt mai rare la vanzare, in afara de far difera altceva intre cele doua ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai L Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 (editat) Salutare! Apelez la parerile si sfaturile celor ce au ajuns la Intruder dupa ce s-au dat pe vitezane, naked-uri...etc... Cum mobreala e pasiune/drog, este mai greu sa renunti....asa ca ma gandesc de ceva vreme la trecerea pe o gama ce reduce viteza de deplasare, implicit riscul de accident (procese de constiinta...nevasta...2 puradei....isi spun cuvantul tot mai tare). Merg acum cu o mobra care duce foarte mult, pe care ajungi aproape instant la viteze foarte mari si nu simti. La final de plimbari stau si analizez cat de mult m-am supus riscurilor, si sincer spun ca imi cam da cu virgula. Ma tot gandesc sa trec pe un alt soi de atelaj, unul de "senzatie majora cu 40 la ora" . Voi ce spuneti?...a fost vreunul in pantofii mei care acum sa fie fericit pe Intruder? Tocmai am trecut de pe Fireblade pe Royal Star XVZ1300A , regret 954-le , dar ma bucur de cruiser mai tare . Un sfat nu lua o mobra prea slaba . Oricum un chopper/cruiser sub 1000 cmc sunt slabute la acceleratie fata de un speed , daca iti permite statura fizica ia ceva puternic. Altfel senzatia de pierdere de putere pentru mine ar fi fost prea mare . Am incercat un vulcan 900 din 2007 si nu prea mi-a zambit puterea p.s. Am urcat si pe vulcan de 2000 cmc ....iti sa senzatia de accelerare ca la un speed Editat Iunie 6, 2016 de Mihai L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LoDRpR Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Salutare tuturor! Am un '08 M1800R cumparat acum vreo 2 ani, dupa acomodarea cu greutatea pe loc/viteza f mica este un motor excelent! Vara asta vreau sa-i pun filtru KN si sa schimb cauciucul spate cu un Metz 260. si ale voastre agata in treapta a doua? Da, de cand am luat-o si nu s-a agravat in vreun fel. Din ce am citit pe alte forumuri, pare a fi f des intalnit, cauza fiind cardanul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AWD Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 2,8 Cum se comporta cu anvelopa de 280 ? Al meu are 260 si dabea reusesc sa virez la viteze mici..parca este din alt film,cred ca gresim cand le punem anvelope mai late decat cele cu care au venit din fabrica. 280 hai ca inteleg, dar 260 fata de 240 asa de tare se simte? » Post actualizat in 07 Jun 2016 07:37 Salutare tuturor, Ce presiune e recomandata pentru spate - 280/35? Multumesc, 280-ul e montat pe janta si furca stock? » Post actualizat in 07 Jun 2016 07:40 cred ca gresim cand le punem anvelope mai late decat cele cu care au venit din fabrica. Nu as zice neaparat greseala, dar teoria zice ca ciclistica va avea de suferit. Daca as avea M, si eu i-as pune 260. Macar o data, sa vad cum e. » Post actualizat in 07 Jun 2016 07:47 Și eu am trecut de la stock 240 Dunlop...cu care vin astea echipate din fabrică la un Metzeler de 260...dar sincer mie mi se pare că ciclistica e mai bună cu cel de 260..și am văzut că multă lume are aceeași părere....poate doar pt. că Metzelerul ăsta are o formă mai bună a cauciucului...regula generală este însă că mai lat înseamnă ciclistică mai proastă...deci orice regulă are și excepții... Aici as spune ca vorbim de doua lucruri diferite: feeling si ciclistica. As paria salariul meu pe o luna ca incaltat cu Dunlopul de 240 motoreta va scoate un timp mai bun pe un circuit oarecare. Asta ar insemna dupa capul meu o ciclistica mai buna. Cislistica se poate masura... Feelingul, ca iti place mai mult cum se asaza cu Metz-ul de 260, asta dupa mintea mea nu e ciclistica. Mai este adevarat un lucru, unii se simt mai bine cu o configuratie decat altii, si de aici poate si parerile impartite in privinta 260-ului pe spate. In momentul in care am testat motoreta mea, ciclistica pe curbe mi s-a parut de salupa. Adica praf. Mai mersesem inainte vreo 3000 de km cu un VN2000 (care are 200 pe spate), dar tot mi se pare ciclistica de cacao. Acum simt cu totul diferit dupa 65.000 de km impreuna. Poate si factorul obisnuinta e de luat in calcul dupa trecerea la 260. » Post actualizat in 07 Jun 2016 07:58 Salut la toti, am o intrebare catre detinatorii de M109R. O am de 2 ani si nici de cum nu ma pot impaca cu frana de faţă pare foarte moale si inutila, ma intreb in ce ar fi problema? Chiar si la VTX1300 care l-am avut, cu doar un disc de frana pe faţă, era mult mai sensibilă si frana mai increzut.... Pe etape am schimbat lichidul de frana, pus placuţele noi tokyko...deja ma gandesc sa schimb furtunele originale pe cele metalice...nu mai stiu. Asa sunt ele. Si la C la fel de slabe par. Dar nu sunt slabe, adica de oprit ma opresc, numai trebuie stranse mai barbateste. Si mie mi-a fost grea trecerea dupa Brembo-ul de pe Ducati, dar m-am obisnuit. Tie se pare ca nu te opresti? Nu as schimba furtunele, insa mai pot face ceva. Ori tu ori la un service. Scoate pistonaseel afara. Uneori, de la stat pe tusa si de la neschimbat lichidul se formeaza in pistonase, pe interior, ca un fel de marmelada care afecteaza negativ. As mai schimba eventual garnituria de la rezervorul de lichid. Ala daca nu etanseaza bine, franele sunt slabe (lipsa presiune). » Post actualizat in 07 Jun 2016 08:01 Salut.Sunt nou posesor de Intruder C 1800R si ma confrunt cu o problema din cauza unor modificari facute la coarne de fostul proprietar.Din cauza coarnelor foarte inalte nu mi se mai potriveste cablu de ambreiaj original..este prea scurt.Am o improvizatie cu un cablu de ATV pe care il scurtez eu la dim de 190 cm si pe care il fixez pe camasa originala cu partea insertizata la cutie jos si sus la levier am un sistem cu piulita si surub intr-o nuca,dar care ori scapa,ori imi rupe cablul pt ca nu are nici o insertie nimic.Unde pot gasi un cablu la dim de 190 cm cat are acesta pe care il ajustez singur sau ce ma sfatuiti sa fac pentru a rezolva problema inafara de a-mi remonta ghidonul original.PS:si ale voastre agata in treapta a doua? Coarnele sunt cele originale, dar modificate? Ce inseamna agatatul asta? Cum se manifesta, mai detaliat? Daca sare din treapta, nu-i a buna. Cauta pe m109riders.com, gasesti toata povestea acolo. » Post actualizat in 07 Jun 2016 08:06 Salutare! Apelez la parerile si sfaturile celor ce au ajuns la Intruder dupa ce s-au dat pe vitezane, naked-uri...etc... Cum mobreala e pasiune/drog, este mai greu sa renunti....asa ca ma gandesc de ceva vreme la trecerea pe o gama ce reduce viteza de deplasare, implicit riscul de accident (procese de constiinta...nevasta...2 puradei....isi spun cuvantul tot mai tare). Merg acum cu o mobra care duce foarte mult, pe care ajungi aproape instant la viteze foarte mari si nu simti. La final de plimbari stau si analizez cat de mult m-am supus riscurilor, si sincer spun ca imi cam da cu virgula. Ma tot gandesc sa trec pe un alt soi de atelaj, unul de "senzatie majora cu 40 la ora" . Voi ce spuneti?...a fost vreunul in pantofii mei care acum sa fie fericit pe Intruder? Eu am trecut la Intruder C1800 dupa 2 ani si vreo 25.000 de km de Ducati ST2, dar avusesem Kawasaki VN800 inainte, deci eram "de formatie" cruiserist. Mai suspin dupa agilitatea in curbe a Ducati-ului si dupa franele lui. Dar sunt mult mai fericit pe magaoaie. Dar cum spuneam, eu am inceput pe d-astea si pe ele le iubesc cel mai mult. » Post actualizat in 07 Jun 2016 08:13 se poate modifica M-u in C ? mie imi place f mult aspectul clasic, dar sunt mai rare la vanzare, in afara de far difera altceva intre cele doua ? Difera muuulte. Farul, marimea rotilor (M pe 18, C pe 16 / 150 pe fata la C, 130 pe fata la M), furca upside fown la M, bascula spate diferita, filtre de aer diferite, esapament diferit), aparatori, carena la radioator la M, ghidon diferit, stop spate diferit (evident de la aripile diferite), etrierii diferiti, M-ul are turometru. Astea imi vin rapid in minte. Referitor la intrebarea ta. Imposibil nu e, dar nu stiu daca e cea mai stralucita idee. Daca erai atent ianul trecut, al meu era la vanzare. Si la pret bun. Acum am decis sa il pastrez pana cedeaza. 70.000 de km and counting... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.