Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Salut,

 

Are cineva seile Corbin la M1800 ? As fi curios la o parere despre ele chiar daca pretul lor este mare. Faptul ca le poti configura culorile, cusatura , este un avantaj.

 

Am mai gasit pe cineva la Moscova care le poate modifica cu gel si pune alte fete in functie de culoarea motocicletei si optiunea cumparatorului, atasez niste poze.

 

Am reusit sa fac cateva sute de km cu M109R, inca ma adaptez la ea, ori frec scaritele , ori ma lupt cu ea pe viraje. Transmisia asta pe cardan e curioasa, descopar tot felul de vibratii la ea... sper sa ma pot obisnui.

 

Am o comanda pe customcruisers si pe meancycles dar inca nu ma pot indura sa mai pun pe ea peste 2000 euro, in caz ca nu ma impac cu ea si as vrea sa o vand accesoriile acelea nu cred ca le va plati cineva. (parbriz, ambele sei, evacuare completa, Cobra Fi2000, engine bars, oglinzi, manere frana si ambreiaj, hypercharger, servo eliminator, XTRE)

 

Seile modificate la Moscova costa 400usd dar trebuie sa trimit originalele la el.

 

 


» Post actualizat in 08 Sep 2017 13:11


Pana la urma numai in US am reusit sa gasesc ce imi trebuie, cu evacuarea o sa vad ce gasesc in EU.

 

Apropo, X-TRE de la Healtech se gaseste la mymoto Craiova, 410 lei. De la ei o sa iau si Servo eliminator.

 

Am ales scaunul Ultimate deoarece cu Corbin era mai complicata treaba.

 

» Post actualizat in 08 Sep 2017 13:16


Actualizarea la post arata ca p..la dar nu pot edita, sorry.

post-10170-0-96400800-1504453463_thumb.jpg

post-10170-0-28153300-1504453465_thumb.jpg

post-10170-0-52202800-1504453466_thumb.jpg

post-10170-0-90194000-1504453467_thumb.jpg

post-10170-0-44626400-1504453469_thumb.jpg

post-10170-0-45173400-1504453470_thumb.jpg

post-10170-0-45608100-1504453471_thumb.jpg

post-10170-0-68231400-1504453472_thumb.jpg

post-10170-0-93182600-1504453473_thumb.jpg

post-10170-0-87250400-1504453685_thumb.jpg

post-10170-0-49242700-1504453687_thumb.jpg

Editat de AWD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Kuryakyn dual hyperchargers, Thunder mfg hypercharger adapters, National Cycle tour windshield, Kuryakyn mirrors and risers, OE engine bars, Cobra Powepro fuel management, Healtech X-Tre , Kuryakyn brake and clutch levers.

 

Urmeaza evacuarea, probabil se va amana pentru sezonul urmator.

 

Un minus pentru acest motor sunt bucsile suport motor, cele fata la 5800km sunt terminate, acest simptom se regaseste pe toate. Pur si simplu se taseaza iar motorul va balansa la schimbarea treptelor de viteza, in special 1-2 si vibratie de la 3500rpm e mai pronuntata. Bucsele costa 140lei, merita schimbate.

post-10170-0-55211600-1507008512_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu am luat kitul complet, hyperchargere si adaptoare de aici : http://www.meancycles.com/store/parts/view.cfm?partID=216910

 

Adaptoarele se gasesc aici : http://www.meancycles.com/store/parts/view.cfm?PartID=223914&color=GLOSS+BLACK , cele pe negru. Se poate alege culoarea din lista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

doresc sa achizitionez un M109R si tot citesc de probleme grave cu treapta a doua si ambreiajul. A avut cineva problemele astea? cum s-au rezolvat? sunt "meseriasi la noi care se pricep? Multumesc

 

Salut,

 

Sunt la al doilea Intruder (modelul C), si anul asta cu inca putina vreme buna implinesc 100.000 de km pe agregatul asta. Am vandut primul Intruder la 85.000 de km, deci pot vorbi de probleme.

Asta cu a doua nu imi e deloc cunoscuta. Dar imi e cunoscut ambreiajul problematic.

Mi s-a prajit la 54.000 de km. Am luat alt ambreiaj, am facut Pin Mod (gasesti informatii pe m109riders.com), si 30.000 de km mai incolo mergea ceas.

Catalin de la MotorTeam m-a ajutat cu schimbul ambrejajului si montarea piesulicii care face obiectul pin mod-ului.

 

Alta problema: o bucsa la schimbatorul de viteza care la un moment dat a incetat sa mai alunece. No big deal, am schimbat surubul respectiv cu unul pe care il mai puteam strange sau desface la nevoie, a tinut treaba. La asta nou am cumparat bucsa respectiva cu 3 de parai de pe un site american cu ajutorul unui coleg intruderist, l-am montat din prima.

 

Alte probleme, nu prea. si 85.000 de km fara probleme mi s-au parut minunati. De-aia am luat anul asta unul aproape nou. Ma fascineaza modelul asta (C, nu M).

» Post actualizat in 19 Oct 2017 12:05

Pai exact ce am scris mai sus, viteza a doua și ambreiajul. Sa inteleg ca toate motocicletele de aici sunt perfecte?

 

Daca au putini km, da! Personal citind destule despre ambreiajul de pe 1800 (fie el M sau C), pot baga mana in foc ca se arde orice ar fi.

La asta ce-l am acum am facut pin mod de la primul km. A facut neamtul de la care l-am luat 1700 de km doar. Sunt curios cand se arde ambreiajul. Oricum am unul complet acasa, cu arcuri RBC (heavy duty cica).

 

A, din ciclul haios: la o foste motoreta am ramas fara cablu ambreiaj. Asa ca la fostul Intruder am luat preventiv unul, Il car dupa mine la fiecare tura in afara tarii. A ajuns motoreta aia la 85.000 de km, dar cablul tot original e. In continuare car cablul dupa mine! Stie ca e cel nou in geanta, si nu se rupe cel original!

» Post actualizat in 19 Oct 2017 12:09

Kuryakyn dual hyperchargers, Thunder mfg hypercharger adapters, National Cycle tour windshield, Kuryakyn mirrors and risers, OE engine bars, Cobra Powepro fuel management, Healtech X-Tre , Kuryakyn brake and clutch levers.

 

Urmeaza evacuarea, probabil se va amana pentru sezonul urmator.

 

Un minus pentru acest motor sunt bucsile suport motor, cele fata la 5800km sunt terminate, acest simptom se regaseste pe toate. Pur si simplu se taseaza iar motorul va balansa la schimbarea treptelor de viteza, in special 1-2 si vibratie de la 3500rpm e mai pronuntata. Bucsele costa 140lei, merita schimbate.

 

Recomand sa se inlocuiasca prinderile motor fata cu cele care vin si pe spate. Pe m19riders.com am gasit informatia ca sunt mai tari si tin mult mai bine. Altfel, cum ziceai si tu, se deuc repede, si dau niste vibratii urate. La vechiul Intruder le-am schimbat la 20.000 si aratau destul de rau. Cred ca am postat si pe aici poze cu ele.

Cod articol: 11652-10G30. Cele care din fabrica vin pe fata au 50 la urma.

» Post actualizat in 19 Oct 2017 12:15

Hypercharger e un moft dar arata bine, in combinatie cu Cobra PwrPro Black motorul merge mai liniar si accelereaza mai cursiv.

 

De o luna aproximativ am montat Power Commander (la United Motors). Acelasi lucru si in cazul asta: accelereaza mai liniar. Nu mai rupe gatul, dar trage mai de jos, si e putere peste tot. Prima data am zis ca am pierdut din cuplu. Dar acum imi dau seama ca am castigat in ture mici si medii, nu mai e nici un prag dupa care "baga material".

Totusi in configuratia stock cum am eu nu stiu cat de mult merita investitia (cu autotune e cam 7-800 de dolari cu tot cu montaj). Chiar si avand doua harti cu care sa ma joc din buton (una de full power si una de ploie care limiteaza cuplul, mai ales livrarea lui, si puterea). Nu as mai lua inca o data. Motorul e oricum are de toate si in formatul stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Bucsile au fost inlocuite cu cele de spate, e alta treaba acum. Chiar la 5800km bucsile originale erau tasate.

 

Cu X-Tre si Cobra Power Pro Black e alta motocicleta. PwrPro face corectiile in timp real in orice conditii, acesta este un avantaj.

Moticicleta a devenit mai elastica, trage mai bine in ture mici si medii, nu mai clampane de la bucsile motor....pacat ca s-a terminat sezonul :)

 

Pana la primavara o sa vad ce evacuare ii pun sau poate o vand :) Mi-ar place un K1600GT...


» Post actualizat in 24 Oct 2017 13:32

O intrebare mai curioasa la voi.

 

Cat de interesanta ar fi motocicleta mea pentru cineva care isi doreste una aproape noua, cu toate dotarile la pretul putin peste 14.000 euro. M109R Boss Edition 2016, 5900km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Nu se mai gasesc in RO deoarece nu mai au voie sa le importe. Conform legii, din 2016 trebuie sa aiba ABS si EUR IV. Poate mai gasesti ceva prin Germania sau Polonia pe stoc, problema este ca daca sunt sub 6000km trebuie platit TVA, acum depinde cat de mult vrei sa te complici.

 

P.S. La pretul corect pot fi convins eu sa o dau pe a mea, detaliile le gasesti mai sus sau pm.

 

Merci @AWD ca ai editat postul meu de mai sus :)

Editat de Ares323
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Merci @AWD ca ai editat postul meu de mai sus :)

 

Cu placere!

» Post actualizat in 19 Nov 2017 18:35

Salut,

 

Nu se mai gasesc in RO deoarece nu mai au voie sa le importe. Conform legii, din 2016 trebuie sa aiba ABS si EUR IV. Poate mai gasesti ceva prin Germania sau Polonia pe stoc, problema este ca daca sunt sub 6000km trebuie platit TVA, acum depinde cat de mult vrei sa te complici.

 

Da, interesanta asta cu ABS-ul. Si mai interesanta asta cu kilometrii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere!

» Post actualizat in 19 Nov 2017 18:35

 

Da, interesanta asta cu ABS-ul. Si mai interesanta asta cu kilometrii.

 

La treaba asta cu KM sub 6000 trebuie platit TVA in Romania dupa care trebuie sa te agiti si sa recuperezi TVA-ul din tara din care ai importat motocicleta. Eu zic ca este mai usor sa il convingi pe proprietar sa se dea cu ea pana la 6001 KM decat sa ai de a face cu ANAF-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va anunt ca parasesc grupul posesorilor de Intruder 1800, incerc din primavara urmatoare sa ma adaptez unui Bmw K1600 GT, dupa 90.000 de km petrecuti pe C1800. Intruderul m-a incantat si m-a slujit admirabil, insa nu am putut rezista tentatiei unui tourer pur sange.


Am niste obiecte ramase de la (sau pentru) Intruder de care sper sa ma scapati.

 

Mai intai cele gratis, apoi trecem la artileria grea. Transportul este inclus in pret.

 

Becuri:

- 1 bucata 23 w cu para mica

- 2 bucati de 21 de w cu para mare

- 2 bucati de 10 w cu para mica (astea nu sunt pe bune pe Intruder, testat de mine)

- un H4 de la Narva

 

Bucsa de la schimbatorul de viteze pentru C1800. (piesa Suzuki 25617-22H00). Eu am inlocuit cu ce aftermarket, din cupru (de la Gman Industries).

 

8 bujii NGK CR7EIX (iridium). Au fost folosite un sezon, dar le-am tinut din inertia vremurilor cand aveam ruseasca si tineam bujii "de schimb". Au cam 20.000 de km la bord.

post-5649-0-63276100-1511181175_thumb.jpg

post-5649-0-08950200-1511181187_thumb.jpg

post-5649-0-12586400-1511181200_thumb.jpg

post-5649-0-37843100-1511181221_thumb.jpg

post-5649-0-95197300-1511181231_thumb.jpg

post-5649-0-16108600-1511181268_thumb.jpg

Editat de AWD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...