Sari la conținut

Postări Recomandate

 

Salut!

Multumesc pentru raspunsul rapid si detaliat dar scuze in acelasi timp pentru detaliile vagi pe care le-am dat cand am pus prima intrebare.

Cu toate ca Intruder-ul de 1800 pe care il am de putin timp este ce mi-am dorit, am fost putin contrariat de caraitul pe care il primesc din cutie cand schimb din prima in a doua viteza. Si nu tot timpul. Uneori schimba smooth si silentios, alta data zgomotos si cu usoara rezistenta ca si cum nu deambreiez.

Am citit pe acest forum diverse pareri, unii spun ca este de la cardan, altii ca tine de turatia la care schimbi, altii ca asa este normal la motoare mari... Din pacate nu am intalnit un utilizator de model similar live ca sa fac o comparatie asa ca pentru inceput am comandat acest cip ATRE. Tin la curent cu eventuale schimbari dupa upgrade !

 

Ai aceeasi problema insemnand...?

La Intruder 1800 problema cu primele trei trepre este ca au Time Retard, un sistem menit sa domoleasca fiara. Din cate am inteles eu, inseamna ca scanteia ar fi data pe coborarea pistonului, ceea ce inseamna explozie mai slaba, ceea ce inseamna putere mai mica livrata. TRE (prescurtare de la Time Retard Eliminator) este un dispozitiv micut care se conecteaza intre Gear Indicator si CPU, si il pacaleste pe cel din urma ca motocicleta este in treapta a 4-a tot timpul, aceasta fiind singura nelimitata (full power). Cam asta face TRE.

Caraitul din a doua nu stiu daca tine de Time Retard...

Daca vrei TRE, comanda-l de pe site-ul de mai jos.

http://www.gmanindustries.com/shop/pc/showsearchresults.asp?pageStyle=H&resultCnt=9&keyword=ATRE+Suzuki+C109R

Mai nou se numeste ATRE (automatic time retard eliminator).

Si eu sunt mega incantat de TRE, nu concep 1800-le fara el.

Iti mai recomand asta:

http://www.gmanindustries.com/shop/pc/GBushing-C109R-48p683.htm

Este o piesulica ce inlocuieste saiba de la schimbatorul de viteze, care in timp se futizeaza. La mine ramanea schimbatorul sus, in momentul in care dadeam treapta superioara, si trebuia sa il dau jos cu varful, usor. Era un stres in plus.

Eu am comandat de la Gman Industries direct, iti vine intr-o luna maxim. Merita fiecare banut. Si ar mai fi chestii faine pe la ei, daca esti interesat de performanta.

Editat de AWD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut din nou si scuze pentru insistenta.

Am comandat ATRE si va veni peste cateva zile prin DHL (http://www.ebay.co.uk/itm/262699828976)

. Intrebare : poti sa imi spui localizarea aproximativa a mufei unde se by-paseaza sistemul de fabrica cu acest cip? Observ pe forum ca multi l-au instalat singuri si ma gandesc ca as reusi si eu pana se topeste zapada de Aprilie ...

 

Ai aceeasi problema insemnand...?

La Intruder 1800 problema cu primele trei trepre este ca au Time Retard, un sistem menit sa domoleasca fiara. Din cate am inteles eu, inseamna ca scanteia ar fi data pe coborarea pistonului, ceea ce inseamna explozie mai slaba, ceea ce inseamna putere mai mica livrata. TRE (prescurtare de la Time Retard Eliminator) este un dispozitiv micut care se conecteaza intre Gear Indicator si CPU, si il pacaleste pe cel din urma ca motocicleta este in treapta a 4-a tot timpul, aceasta fiind singura nelimitata (full power). Cam asta face TRE.

Caraitul din a doua nu stiu daca tine de Time Retard...

Daca vrei TRE, comanda-l de pe site-ul de mai jos.

http://www.gmanindustries.com/shop/pc/showsearchresults.asp?pageStyle=H&resultCnt=9&keyword=ATRE+Suzuki+C109R

Mai nou se numeste ATRE (automatic time retard eliminator).

Si eu sunt mega incantat de TRE, nu concep 1800-le fara el.

Iti mai recomand asta:

http://www.gmanindustries.com/shop/pc/GBushing-C109R-48p683.htm

Este o piesulica ce inlocuieste saiba de la schimbatorul de viteze, care in timp se futizeaza. La mine ramanea schimbatorul sus, in momentul in care dadeam treapta superioara, si trebuia sa il dau jos cu varful, usor. Era un stres in plus.

Eu am comandat de la Gman Industries direct, iti vine intr-o luna maxim. Merita fiecare banut. Si ar mai fi chestii faine pe la ei, daca esti interesat de performanta.

» Post actualizat in 21 Apr 2017 08:35

 

Am gasit mufa pentru ATRE, multumesc pentru intentie. Imediat ce va sosi piesa, conectez cipul si dau o tura de proba! Poate se topeste si zapada pana atunci ... :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Multumesc pentru raspunsul rapid si detaliat dar scuze in acelasi timp pentru detaliile vagi pe care le-am dat cand am pus prima intrebare.

Cu toate ca Intruder-ul de 1800 pe care il am de putin timp este ce mi-am dorit, am fost putin contrariat de caraitul pe care il primesc din cutie cand schimb din prima in a doua viteza. Si nu tot timpul. Uneori schimba smooth si silentios, alta data zgomotos si cu usoara rezistenta ca si cum nu deambreiez.

Am citit pe acest forum diverse pareri, unii spun ca este de la cardan, altii ca tine de turatia la care schimbi, altii ca asa este normal la motoare mari... Din pacate nu am intalnit un utilizator de model similar live ca sa fac o comparatie asa ca pentru inceput am comandat acest cip ATRE. Tin la curent cu eventuale schimbari dupa upgrade !

 

Ce as incerca in prima faza este sa schimb "fara mila". Eu recomand ca schimbarea vitezei (mai ales din 1 in 2) sa fie ferma, completa, energica dar nu brutala. Nu dai ca si cu toporul, dar nici ca si cu penseta de numarat flocii. Barbateste. Eu asa schimbam la primul Intruder, si am ajuns la 83.000 km fara nici un fel de carait.

Parerea mea, cand schimba silentios dai tu incet, cu mila. Si cand caraie, dai tot cu mila, dar nu mai tine treaba. Dar e doar o presupunere bazata pe experienta mea.

Cum spuneam, TRE-ul nu va rezolva caraitul. Asta e parerea mea. Eventual bushing-ul recomandat de mine mai sus, care are intre beneficii o rezistenta mai mica a levierului la actionarea lui cu piciorul. Eu am asa ceva, dar nu am montat pe asta nou. Apropo, mi-am luat alt C, cu 1700 de km la bord, din 2011. Pun poze cand termin accesorizarea lui.

» Post actualizat in 21 Apr 2017 09:32

Si eu am aceasi problema cu caraitul cand bag in viteza a doua si uneori chiar sare din viteza daca nu caraie inainte

Nu am gasit nici acum rezolvarea daca stie cineva cum esta sau a rezolvat problema sa dea niste indicia aici

 

Aici s-ar putea sa fie ceva mai groasa situatia.

Uite niste chestiuni legate de viteza a doua.

 

http://www.m109riders.com/forums/showthread.php?t=122067

» Post actualizat in 21 Apr 2017 09:35

» Post actualizat in 21 Apr 2017 08:35

 

Am gasit mufa pentru ATRE, multumesc pentru intentie. Imediat ce va sosi piesa, conectez cipul si dau o tura de proba! Poate se topeste si zapada pana atunci ... :)))

 

Da, la M-uri e mai usor de identificat si de ajuns la el pentru ca esapamentul are forma aceea specifica.

La C nu e asa usor de identificat. A trebuit sa dau jos si cotul de evacuare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am revenit si eu ...cu schimbare de categorie de la speed la cruiser :) M1800R Boss Edition albastru. Dupa cateva cautari pe internet, preturile la acest model sunt destul de mari si am considerat ca merita sa iau unul nou.

 

Va trebui sa ma apuc de exercitii, sa imi dezmortesc un pic oasele, la 49 ani cu camila asta de 350kg nu o sa fie usor.

 

A fost un tur de forta si am avut o sansa sa mai gasesc unul disponibil, problemele cu EURO4 nu mai permit importul la unitatile noi.

 

Parbrizul de la national Cycle de 10" e pe drum, Sissy bar o sa iau unul de la un tip din Germania, face un model foarte fain cu Quick release.

 

La genti inca nu am reusit sa ma hotarasc, cert este ca le vreau cu Quick release.

 

Engine bar as vrea unul OEM dar preturile sunt aberante, o teava indoita si doua urechi subtiri care se indoaie la cel mai mic soc. Cred ca ma apuc sa imi fac eu ceva engine guard. Teava de inox vopsita in camp electrostatic si urechile tot inox , taiate cu laser sau eroziune electrica.

 

Salutari de la Cluj.

Editat de Ares323
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.

 

Pentru Sissy bar si altele ii recomand pe baietii de la Evil Chopper din Cluj, ii gasiti la pagina de facebook https://www.facebook.com/EvilChop/?fref=ts , am aflat de ei doar ieri. Daca va uitati la ce lucrari au cred ca o sa intelegeti recomandarea.

 

O sa pun mai tarziu linkul cu piesele din Germania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Long story short.

 

Mi-a fost livrata motocicleta noua vineri si la preluare am constatat ca se aprinde presiunea de ulei .

Luni i-am facut o verificare de presiune cu manometrul si am constatat 0.1 bari la 2000rpm.

 

Dealerul nici nu a facut verificarea inainte de livrare sa nu mai pomenesc de altele.

 

Motocicleta a fost returnata si astept banii inapoi.

 

Cand se vor rezolva problemele o sa revin cu mai multe amanunte. Ar fi pacat sa cumpere cineva aceeasi motocicleta de noua ea fiind de fapt reparata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Long story short.

 

Mi-a fost livrata motocicleta noua vineri si la preluare am constatat ca se aprinde presiunea de ulei .

Luni i-am facut o verificare de presiune cu manometrul si am constatat 0.1 bari la 2000rpm.

 

Dealerul nici nu a facut verificarea inainte de livrare sa nu mai pomenesc de altele.

 

Motocicleta a fost returnata si astept banii inapoi.

 

Cand se vor rezolva problemele o sa revin cu mai multe amanunte. Ar fi pacat sa cumpere cineva aceeasi motocicleta de noua ea fiind de fapt reparata.

 

Uais...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

@Adi: Eu nu am avut probleme si am facut si aproape 1000km intr-o singura zi. Exista o sa cu gel chiar de la Suzuki (optional). Nu stiu daca o sa gasesti in Ro, dar sigur poti comanda de undeva de pe net.

Dupa aia sunt cele de la Corbin, dar foarte scumpe :).

 

Salut,

 

Am rezolvat, am luat alta, an 2016, 5000km, Boss Edition.

 

Banuiesc ca nu tot de la ei :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Merg cu seile originale, eu nu cred ca voi face drumuri foarte lungi cu ea. Deocamdata sunt inca in perioada de acomodare.

 

Nu pot sa zic ca sunt foarte incantat, e greoaie iar guma aia lata de pe spate o face sa se miste ca o vaca pe viraje la viteza mica. O turez cam tare..intra in limitare in treapta 2 si 3, inca nu mi-a iesit speedul din creieri, sper sa ma acomodez repede.

 

Anvelopa fata au reusit sa o uzeze neuniform, va trebui sa ii pun una noua tot ca si originalul. Combinatiile de gume spate puse pe fata invers sunt aiurea asa ca va primi un 130/70/18 nou si o sa vedem atunci cum va merge.

 

Trebuie sa fac ceva cu tobele dar preturile sunt nejustificat de mari, m-am uitat la niste Miller, 1100 euro pe niste capete de toba...come on.. Cobra nu imi plac, Revo ar merge dar ma omoara transportul si taxele, Penzl sunt faine dar peste 2000 euro iar manufacturate la noi nu as dori.

 

Engine bar original este 280 USD la americani, plus transport si taxe... cele chinezesti sunt prastie chiar daca sunt jumate pretul.

 

Dupa concediu finalizez comanda de la meancycles si sper sa nu astept 1 luna dupa ele ca trece sezonul :)

 

Imi doresc acest motor de ceva ani, sper sa fie ok si sa nu regret ca nu am luat BMW K1600GT.

 

Drumuri late si asfalt uscat.

 

P.S. Nu am mai luat din RO, este modelul canadian, M109 Boulevard, 2016.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anvelopa fata au reusit sa o uzeze neuniform ...

 

Sunt in al 6-lea an pe Intruder (modelul C) si fata tot timpul s-a uzat inegal. A, si aproximativ 100.000 km pe bivol, ca anii fara kilometri sunt ca femeile care nu canta la microfon. Pe stanga in directia de mers uzura este mai pronuntata. La primul cauciuc am zis ca e stilul meu de vina. De la al doilea cauciuc am inceput sa ma interesez. Ce am aflat este ca este foarte posibil pentru cei care traim in tari unde se circula pe dreapta sa se intample asa din cel putin 3 motive.

1. Banda de rulare are o inclinatie facuta sa scoata apa in sant. Poate nu o percep de fiecare data, dar ea face ca un cauciuc sa calce mai mult spre stanga. La fel, in curbele de stanga, cauciucul fata este si mai uzat pe stanga.

2. In afara de asta, este posibil sa dezvoltam in timp o dragoste mai mare pentru curbele pe stanga. Nu numai pt ca nu avem tobe acolo, ci pentru ca daca ceva nu e bine, iesi in decor, nu pe contrasens. Si ii dam sandale mai purternic pe stanga.

3. Giratoriile. Toate de stanga. Cauza asta e mai rara.

 

Eu toate cauciucurile le-am uzat vizibil mai mult pe stanga. Si fata si spate. Sunt acum la a sasea pereche, deja am pretentii de statistica, haha.

 

Sa o stapanesti sanatos, recomandarea mea e sa nu iti faci griji despre uzura inegala. 6 din 6 la mine!

» Post actualizat in 17 Jul 2017 12:11

Imi doresc acest motor de ceva ani, sper sa fie ok si sa nu regret ca nu am luat BMW K1600GT.

 

Greu aici!

 

M-am dat acum 2 ani cu K1600GT cam o ora la un test ride, si as concluziona asa: calitatea calaritului e net superioara in favoarea BMW. Motocicleta aia parca pluteste (suspensia). Acelereaza si franeaza ceva din alta galaxie. Elasticitatea motor e ireala. Ergonomia e suprema, includ aici si protectia la vant care e si ea de vis.

Singurele minusuri din punctul meu de vedere este cuplul in ture mici (surprinzator de slab, nu fac misto), si sunetul tobelor, o combinatie intre un feon si un flex. Suierat mai mult. Si in orice turatie. Minusuri pe care insa le-as accepta daca usor avand in vedere plusurile.

» Post actualizat in 17 Jul 2017 12:40

Frumoasa, sa o calaresti sanatos.

Intrebare: ce solutie ati gasit la sei, adica unele mai confortabile? Dupa un drum de 300km ma cam resimnt.

 

Cei de la Saddleman produc material brut pt sei (click pe textul rosu). Adica gelul ala minunat care e super laudat. Se cumpara doua bucati Raw Gel Seat (74 de dolari bucata, aduc cei de la Metric Motion la aceaisi bani), se merge la un mester care iti va scoate niste burete, si iti pune gelul in loc. Saua va arata stock, dar se va simti regal.

E un mester in Brasov care mi-a facut operatiunea asta in 2012 cu 80 ron manopera. Saua cu gel si mansoanele incalzite au constituit cel mai bine cheltuiti bani! Recomand cu caldura.

Ajut pe oricine vrea sa faca operatiunea asta cu mesterul mentionat in Brasov (curier, dus la mester, trimis inapoi, etc). Omul are know how cacalau maria-ta, si apreciaza motociclistii. De obicei face tapiserie de masini, si tot felul de interventii in piele si vinilin.

Editat de AWD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Danke, pe asta chiar nu o stiam. Vom avea ce mesteri la iarna.

te rog sa imi dai datele de contact ale omului din BV te rog.

 

Multumesc.

 

Il cheama Dan Fratila, numar de telefon 0742 012 211.

Are atelierul pe Calea Bucuresti, colt cu Berzei. Poate ajuta harta de mai jos. Atelierul este bulina rosie.

post-5649-0-04433100-1500624136_thumb.png

Editat de AWD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, fratilor!! Un sfat pentru o baterie acceptabila la Intruder M1800 ? 12 V - 18 Ah. Scuze daca s a mai dezbatut problema anterior, n-am gasit articole si sunt putin presat de timp. Multumesc frumos!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repede, pe scurt, din experiența personală: Gman este f. scumpă (aprox 900 lei) și a cedat după două sezoane; o bacterie originală luată de la dealer de aici din RO a ținut 1,5 ani chiar dacă am ținut-o în casă iarna și am încărcat-o la 2-3 săptămâni (răspunsul dealerului a fost că, dacă am alarmă pe moto, asta ar fi invalidat oricum garanția, care nu e decât un an, anyway); o bacterie no-name low-cost, care vine cu acidul la pachet, a ținut doi ani; doar bacteria originală cu care a venit motorul din Canada a ținut 5 ani, chiar dacă a avut alarmă și chiar dacă nu a fost luată în casă iarna în niciunul dintre cei 5 ani, ci a stat iarna doar cu bornele deconectate. Acum tocmai am comandat o bacterie ieftină (250 lei) din nou, cu gel, ca să nu mai dau iar 600 lei pe una originală. Asta ultima tre să sosească mâine, dacă ține două sezoane tot e mai bună decât aia originală luată din RO de la dealer. Am sunat hotărât să iau Yuasa cu 650 lei dar vânzătorul mi-a spus că nu recomandă, are un client căruia i-a cedat Yuasa după numai 7 luni (anul trecut) și care nici acum nu a rezolvat cu garanția. Concluzia (dacă există vreuna clară) o tragi singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repede, pe scurt, din experiența personală: Gman este f. scumpă (aprox 900 lei) și a cedat după două sezoane; o bacterie originală luată de la dealer de aici din RO a ținut 1,5 ani chiar dacă am ținut-o în casă iarna și am încărcat-o la 2-3 săptămâni (răspunsul dealerului a fost că, dacă am alarmă pe moto, asta ar fi invalidat oricum garanția, care nu e decât un an, anyway); o bacterie no-name low-cost, care vine cu acidul la pachet, a ținut doi ani; doar bacteria originală cu care a venit motorul din Canada a ținut 5 ani, chiar dacă a avut alarmă și chiar dacă nu a fost luată în casă iarna în niciunul dintre cei 5 ani, ci a stat iarna doar cu bornele deconectate. Acum tocmai am comandat o bacterie ieftină (250 lei) din nou, cu gel, ca să nu mai dau iar 600 lei pe una originală. Asta ultima tre să sosească mâine, dacă ține două sezoane tot e mai bună decât aia originală luată din RO de la dealer. Am sunat hotărât să iau Yuasa cu 650 lei dar vânzătorul mi-a spus că nu recomandă, are un client căruia i-a cedat Yuasa după numai 7 luni (anul trecut) și care nici acum nu a rezolvat cu garanția. Concluzia (dacă există vreuna clară) o tragi singur.

Balaure, da mi te rog, daca se poate, niste detalii despre comerciant.. Poate apelez si eu la aceeasi varianta. Multam fain!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...