Sari la conținut

Cum Curat Toba ?


gabitzu16
 Share

Postări Recomandate

nu o taia degeaba ca nu o mai faci la loc cum trebuie. o dai jos ii bagi niste decarbusol in ea dupa ce ai agitat bine o lasi o zi si dupa dai jos lichidu din ea si o lasi sa se zvinte. ca sa fi sg ca nu mai are nimic in ea o agiti si asculti daca mai e lichid inauntru. o pui si imi zici cum mere :nono:

 

Eu am curatat la NSR.Am taiat-o ca altfel nu ai cum,si e absolut necesar daca e in 2t.

post-8559-1171993876_thumb.jpg

nu ai facut bine. daca vroiai sa se auda mai tare iti luai una sport. la un motor in 2timpi toba face diferenta iar taiata nu ajuta ci dauneaza la demaraj si viteza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu o taia degeaba ca nu o mai faci la loc cum trebuie. o dai jos ii bagi niste decarbusol in ea dupa ce ai agitat bine o lasi o zi si dupa dai jos lichidu din ea si o lasi sa se zvinte. ca sa fi sg ca nu mai are nimic in ea o agiti si asculti daca mai e lichid inauntru. o pui si imi zici cum mere :nono:

nu ai facut bine. daca vroiai sa se auda mai tare iti luai una sport. la un motor in 2timpi toba face diferenta iar taiata nu ajuta ci dauneaza la demaraj si viteza

Daca taie silenceru (toba finala) la un motor in 2t nu il afecteaza cu nimica..poate si sa mearga fara silencer daca e surd sau nu-l deranjeaza zgomotul...importanta e "burta" aia care vine dupa cotul care iese din motor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu o taia degeaba ca nu o mai faci la loc cum trebuie. o dai jos ii bagi niste decarbusol in ea dupa ce ai agitat bine o lasi o zi si dupa dai jos lichidu din ea si o lasi sa se zvinte. ca sa fi sg ca nu mai are nimic in ea o agiti si asculti daca mai e lichid inauntru. o pui si imi zici cum mere :nono:

nu ai facut bine. daca vroiai sa se auda mai tare iti luai una sport. la un motor in 2timpi toba face diferenta iar taiata nu ajuta ci dauneaza la demaraj si viteza

si pe unde gasesc Decarbusol sau ce e ala ??? :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am ars-o,am ciocanit-o usor pana au cazut bucati de calamina din ea(crede-ma ca am scos o gramajoara frumoasa din ea :baldy: ).

Avand in vedere ca era cojita de vopsea nu i-a daunat prea mult si cu un spray de vopsea am facut-o ca noua :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind o toba cu catalizator nu cred ca este indicat sa o arzi si sa o ciocanesti.Ideal ar fii sa o inlocuiesti.

Daca o tai,trbuie sa stii configuratia ei ,sa nu spargi cartusul catalizator.A nu se nodifica constructiv toba,se schimba parametrii motorului.

 

 

Solutiile chimice,nu ajung sa dizolve calamina,ci doar uleiul nears.

calamina ramane pietrificandu-se, mai ales in catalizator, care este o structura ceramica poroasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toba se curata usor, fara a fi taiata ~!

 

se ia un parjolitor, si se incalzeste toba uniform,

iar la capatul care ar intra in motor se pune un aspirator(care sa sufle aer)

sau un compressor, sa sufle aerul prin toba, in timp

ce toba este incalzita !

procesul tine 5 - 7 minute

pana cand la urma iese un fum curat spre alb !

 

good luck

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu o taia degeaba ca nu o mai faci la loc cum trebuie. o dai jos ii bagi niste decarbusol in ea dupa ce ai agitat bine o lasi o zi si dupa dai jos lichidu din ea si o lasi sa se zvinte. ca sa fi sg ca nu mai are nimic in ea o agiti si asculti daca mai e lichid inauntru. o pui si imi zici cum mere :banana:

am bagat decarbusol in ea . A iejit tot uleiul nears din ea . Diferenta nu se vede . Iese fum mult alb la pornire dar si dupa ce se incalzeste mai iese .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toba se curata usor, fara a fi taiata ~!

 

se ia un parjolitor, si se incalzeste toba uniform,

iar la capatul care ar intra in motor se pune un aspirator(care sa sufle aer)

sau un compressor, sa sufle aerul prin toba, in timp

ce toba este incalzita !

procesul tine 5 - 7 minute

pana cand la urma iese un fum curat spre alb !

 

good luck

asa e bine....a incercat cineva sa o arda?pt ca stiu ca arde datorita compozitiei ei...da intai parca se turna ceva inflamabin in interior sa o umezeasca...

 

@gabitzu16: nu conteaza la aspect diferenta, ci la cum trage :banana: daca aveai multa, iti sugerez sa desfaci si cilindrul sa cureti pa acolo piston, chiulasa, etc...pori pune peria de sarma acolo, monede, scanduri de brad...ce iti vine tie la mana, numai sa nu afectezi prea tare sctructura pieselor :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa e bine....a incercat cineva sa o arda?pt ca stiu ca arde datorita compozitiei ei...da intai parca se turna ceva inflamabin in interior sa o umezeasca...

 

@gabitzu16: nu conteaza la aspect diferenta, ci la cum trage :banana: daca aveai multa, iti sugerez sa desfaci si cilindrul sa cureti pa acolo piston, chiulasa, etc...pori pune peria de sarma acolo, monede, scanduri de brad...ce iti vine tie la mana, numai sa nu afectezi prea tare sctructura pieselor :ok:

pai ma refeream la cum trage nu la aspect :P Cu toate ca a iesit mult ulei , se pare ca nu influenta performantele . Nu m-am plimbat mult cu el , dar park nu se mai incinge asa rau . :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...