Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

Salutare. De unde pot sa fac rost de un intinzator lant distributie (varianata manuala) nu cel original cu arc care e stiut ca face probleme.

Cand pornesc motorul zdrangane un pic distributia si intre 4500 si 3500 de ture in frana de motor la fel se aude lantul.

Daca a mai patit cineva sa dea ceva detalii . Multumesc mult.

 

 

Nu arcul de la intinzatorul original e de vina. Am cumparat mai demult un intinzator nou, l-am desfacut, am desfacut si intinzatorul vechi pt comparatie vizuala. Rezultatul a fost ca vinovat de zgomot e pastila din capul intinzatorului care face efectiv contact cu lantul de distributie, care se uzeaza(abia vizibil). De curiozitate am facut rocada doar la pistoanele celor doua intinzatoare, arcul vechi raminind, rezultat- nu se mai auzeau zgomote.Intinzatoare manuale am vazut undeva pe eBay dar nu am salvat. La 50 euro cit e unul nou, se merita schimbat la 2 ani. Am vazut vreo 3 CBR600RR/2007-2008 care la 10 000km se aude destul de suparator zgomotul mai sus amintit. Si ce daca? Merg CBR-urile de jar maninca!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu arcul de la intinzatorul original e de vina. Am cumparat mai demult un intinzator nou, l-am desfacut, am desfacut si intinzatorul vechi pt comparatie vizuala. Rezultatul a fost ca vinovat de zgomot e pastila din capul intinzatorului care face efectiv contact cu lantul de distributie, care se uzeaza(abia vizibil). De curiozitate am facut rocada doar la pistoanele celor doua intinzatoare, arcul vechi raminind, rezultat- nu se mai auzeau zgomote.Intinzatoare manuale am vazut undeva pe eBay dar nu am salvat. La 50 euro cit e unul nou, se merita schimbat la 2 ani. Am vazut vreo 3 CBR600RR/2007-2008 care la 10 000km se aude destul de suparator zgomotul mai sus amintit. Si ce daca? Merg CBR-urile de jar maninca!!!

 

Multumesc mult pentru informatii.

 

 

Azi mi-am spalat printesa si i-am facut niste poze "sexy" :D

post-40928-1245167292_thumb.jpg

post-40928-1245167308_thumb.jpg

post-40928-1245167325_thumb.jpg

post-40928-1245167341_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut 929. E ok ca motocicleta dar are o problema majora stiuta de multi. Punctul slab sunt cuzinetii care se pot strica oricand.

Al meu nu a scapat, trancanea ca toti dracii in acceleratie. Am vorbit cu o gramada de mecanici si cu alte persoane de pe forumuri de afara si explicatia era aceeasi. E o gresala de fabricatie,la turatiii mari cuzinetii se pot invartii cu totul in biela.

Acelasi lucru se intampla si la 954.

Si oricum e cel mai zgomotos motor pe care l-a avut Honda.

Parerea mea e sa-ti iei un 1000 rr chiar daca e mai scump. E doar o parere bazata pe ceea ce am patit eu si ceea ce mi-au spus altii. Poti sa faci cum vrei. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut 929. E ok ca motocicleta dar are o problema majora stiuta de multi. Punctul slab sunt cuzinetii care se pot strica oricand.

Al meu nu a scapat, trancanea ca toti dracii in acceleratie. Am vorbit cu o gramada de mecanici si cu alte persoane de pe forumuri de afara si explicatia era aceeasi. E o gresala de fabricatie,la turatiii mari cuzinetii se pot invartii cu totul in biela.

Acelasi lucru se intampla si la 954.

Si oricum e cel mai zgomotos motor pe care l-a avut Honda.

Parerea mea e sa-ti iei un 1000 rr chiar daca e mai scump. E doar o parere bazata pe ceea ce am patit eu si ceea ce mi-au spus altii. Poti sa faci cum vrei. Bafta.

 

 

multumesc mult.

tre sa ma reorientez si cred ca am sa ma duc sa vad un cbr 600

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca el o tura mai mult ca tine..... :rolleyes:

 

majoritatea isi pun tobe aftermarket, deci nu prea le vand. cred ca trebuie sa iei noua. gasesti pe forum pe aici baieti care sa-ti aduca. daca nu, cred ca ai mai multe sanse la cineva care dezmembreaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fa o gaura ci burghiul in una stock, o sa ai mari surprize , sa vezi cum se aude ...beton

Surpriza o sa fie ca o sa se auda SPART, gen dacie din 70 cu toba ruginita, gaurita, cazuta de tot etc ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor da nu are nimeni o toba de 600 rr ? vreau sa faca zgomot ... m-am dat cu Shokatu in seara asta si a lui face zgomot :rolleyes:

 

 

ms de.. reclam... e un rs-s de l yoshimur multumit lu brembo o am si eu.... te sfatuiesc sa iei o toba era un tip de la pitesti care avea SH ... la preturi ok.... hai ca ne auzim bafta alll

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms de.. reclama... e un rs-s de la yoshimura multumita lu brembo o am si eu.... te sfatuiesc sa iei o toba era un tip de la pitesti care avea SH ... la preturi ok.... hai ca ne auzim bafta alll

 

pentru cei interesat .. vand toba stoc pentru 1000 RR din 2004 pret 100 euro sau combinatii .

 

id: smenu4you

tel 0741920148

Editat de Sokatu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut 929. E ok ca motocicleta dar are o problema majora stiuta de multi. Punctul slab sunt cuzinetii care se pot strica oricand.

Al meu nu a scapat, trancanea ca toti dracii in acceleratie. Am vorbit cu o gramada de mecanici si cu alte persoane de pe forumuri de afara si explicatia era aceeasi. E o gresala de fabricatie,la turatiii mari cuzinetii se pot invartii cu totul in biela.

Acelasi lucru se intampla si la 954.

Si oricum e cel mai zgomotos motor pe care l-a avut Honda.

Parerea mea e sa-ti iei un 1000 rr chiar daca e mai scump. E doar o parere bazata pe ceea ce am patit eu si ceea ce mi-au spus altii. Poti sa faci cum vrei. Bafta.

 

:rolleyes:

 

FOARTE TARE....asta nu am mai auzit-o....probleme de cuzineti pe 929si 954... da' cate milioane de km avea domnu'?!

si in plus...la cati km schimbai uleiul...sau in fine cei care au avut-o inainte....?!

 

am avut 929,am avut 1000rr...diferenta sincer este foarte mare...culmea in favoarea lui 929

cu 1000 rr honda a cam dat-o in rateu pentru ca s-a schimbat seful de proiect, iar asta a avut alte viziuni despre motocicletele sport.

1000 rr este mult mai "silentios" pentru ca i-au mai pus si un ax de echilibrare...pe motor sport?! iti dai seama ca asta mai inseamna 3-4 kg in plus...aiurea

in fine...parerea mea e ca 929 bate 1000 rr, nu si la design...foarte adevarat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

 

FOARTE TARE....asta nu am mai auzit-o....probleme de cuzineti pe 929si 954... da' cate milioane de km avea domnu'?!

si in plus...la cati km schimbai uleiul...sau in fine cei care au avut-o inainte....?!

 

am avut 929,am avut 1000rr...diferenta sincer este foarte mare...culmea in favoarea lui 929

cu 1000 rr honda a cam dat-o in rateu pentru ca s-a schimbat seful de proiect, iar asta a avut alte viziuni despre motocicletele sport.

1000 rr este mult mai "silentios" pentru ca i-au mai pus si un ax de echilibrare...pe motor sport?! iti dai seama ca asta mai inseamna 3-4 kg in plus...aiurea

in fine...parerea mea e ca 929 bate 1000 rr, nu si la design...foarte adevarat!

 

Nu am spus ca absolut toate se strica din motivul asta. De curiozitate cand mai ai drum pe la service-ul Honda intreaba-i pe mecanici cam cate 929 sau 954 vin cu cuzinetii in batista si o sa vezi ce-ti raspund.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM PUS SI EU CEVA POZE... O SA MAI PUN POZE DUPA CE O SA PUN SUPORTU DE NUMAR HOME MADE SI SEMNALE INTEGRATE IN STOP :)

 

mai bine iti dai jos suporturile alea de la toba. arata mai fain fara aluminiu ala acolo, sau ce material ii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare, poate parea stupida, asta e...

Care sunt diferentele intre 600RR 2005 si 600RR 2006 ? Conform specificatiilor de pe site-ul Honda US, wheel base mai mare la 2006,, turn circle mai mic, si cam atit. Insa, conform wikipedia, sunt identice. Totusi, furtunele de frina de la Goodridge difera, au cod diferit.

Are cineva idee care e adevarul ? Exista sau nu diferente ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...