Dan-Andrei Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Baieti, mai puneti odata ora si locul intalnirii. Sau periodic, in fiecare saptamana, sa fie la indemana pentru cei noi - si pentru mine, ca imi e lene sa caut prin topic Chiar imi doresc sa ajung si eu sa schimbam cateva pareri/ sa ne admiram motoretele reciproc etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Din cate stiu nu e limitata la 299... doar ca nu afisaza mai mult... de la 299 stiu ca mai urca in ture cam 500 rpm... Si cred ca Sokatu are dreptate ... oricum viteza maxima reala nu cred ca ajunge nici macar la 299 ... dar asta se poate verifica cu un gps sau radar Asfalt uscat... cat o mai fi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 In fiecare miercuri la ora 8 la Piata Victoriei. Haideti fratilor sa ne intalnim si noi mai mult ce draq ca nu mancam pe nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 salutare baietii..... cine stie cum il cheama pe baiatul ala cu 600 rr cu nr de MM care mai vine prin piata constituriei... unu negru cu "toba carbon" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 salutare baietii..... cine stie cum il cheama pe baiatul ala cu 600 rr cu nr de MM care mai vine prin piata constituriei... unu negru cu "toba carbon" ? Mai bine intrebi la topicul cu CBR F pentru ca era cu ei. Tu erai baiatul cu R1-ul de ieri sa inteleg? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draagood Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Salut, am un 929 din 2001. Am o problema cu RAR-ul: trebuie sa fac identificarea, dar cand am fost acolo mi-a vazut toba AROW (modificata) si mi-a zis sa vin cu una originala. Dupa ce i-am explicat ca marimea tobei nu este neaparat invers proportionala cu nivelul de zgomot deoarece exista niste clapete care se deschid progresiv si asa mai departe, nu am reusit decat sa-l conving sa-mi faca testul de sunet....pe care evident..... l-am picat. Treaba sta in felul urmator, dau AROW-ul la schimb pe o originala, in conditiile in care sunetul puternic nu ma atrage foarte mult. Daca vrea cineva sa faca un astfel de schimb sunt mai usor de gasit pe mess (draagood), unde pot sa furnizez si poze. Treaba asta trebuie sa se intample prin bucuresti, vin eu cu motorul si cheile necesare. Mentionez ca toba este prinsa de teava de evacuare in 3 suruburi si cu, colier de scarita. Toba este scurtata cam la 3/5 din lungimea normala. La relanti si pana in 3.000 rpm nu face zgomot mare dar dupa turatia asta....aa, si NU este lovita, zgariata etc. Mesaj completat Salut, am un 929 din 2001. Am o problema cu RAR-ul: trebuie sa fac identificarea, dar cand am fost acolo mi-a vazut toba AROW (modificata) si mi-a zis sa vin cu una originala. Dupa ce i-am explicat ca marimea tobei nu este neaparat invers proportionala cu nivelul de zgomot deoarece exista niste clapete care se deschid progresiv si asa mai departe, nu am reusit decat sa-l conving sa-mi faca testul de sunet....pe care evident..... l-am picat. Treaba sta in felul urmator, dau AROW-ul la schimb pe o originala, in conditiile in care sunetul puternic nu ma atrage foarte mult. Daca vrea cineva sa faca un astfel de schimb sunt mai usor de gasit pe mess (draagood), unde pot sa furnizez si poze. Treaba asta trebuie sa se intample prin bucuresti, vin eu cu motorul si cheile necesare. Mentionez ca toba este prinsa de teava de evacuare in 3 suruburi si cu, colier de scarita. Toba este scurtata cam la 3/5 din lungimea normala. La relanti si pana in 3.000 rpm nu face zgomot mare dar dupa turatia asta....aa, si NU este lovita, zgariata etc. Imi cer scuze, am observat ca exista un topic dedicat Freblade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Salut, am un 929 din 2001. Am o problema cu RAR-ul: trebuie sa fac identificarea, dar cand am fost acolo mi-a vazut toba AROW (modificata) si mi-a zis sa vin cu una originala. Dupa ce i-am explicat ca marimea tobei nu este neaparat invers proportionala cu nivelul de zgomot deoarece exista niste clapete care se deschid progresiv si asa mai departe, nu am reusit decat sa-l conving sa-mi faca testul de sunet....pe care evident..... l-am picat. Treaba sta in felul urmator, dau AROW-ul la schimb pe o originala, in conditiile in care sunetul puternic nu ma atrage foarte mult. Daca vrea cineva sa faca un astfel de schimb sunt mai usor de gasit pe mess (draagood), unde pot sa furnizez si poze. Treaba asta trebuie sa se intample prin bucuresti, vin eu cu motorul si cheile necesare. Mentionez ca toba este prinsa de teava de evacuare in 3 suruburi si cu, colier de scarita. Toba este scurtata cam la 3/5 din lungimea normala. La relanti si pana in 3.000 rpm nu face zgomot mare dar dupa turatia asta....aa, si NU este lovita, zgariata etc. Mesaj completat Imi cer scuze, am observat ca exista un topic dedicat Freblade. dute la rar la grivita... nu ai sa intampini astfel de probleme... acolo baietii asteptau de o friptura probabil. spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 (editat) ia sa vedem miercurea asta cati ne intalnim... MIERCURI LA 20:00 va asteptam la VICTORIEI IN PARCARE P.S. - Bob da-mi un apel ca nu mai am numarul Editat Septembrie 7, 2010 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob1979 Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 maine prezent la ora 20 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Eu va anunt de pe acum ca nu ajung, cel putin asa cred. Daca vin, stau 10 minute maxim. P.S. Il caut pe posesorul RRului cu nr B-...-RZV sau IF-...-RZV , an 2005-2006, colorit gri cu negru. Daca il cunoaste cineva, anuntati-ma. Tencs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvastic Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Daca nu imi expira ITP`u veneam si eu :-< . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luci03 Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Daca nu imi expira ITP`u veneam si eu :-< . Ba sa nu cumva sa iesi fara ITP, ca te amendeaza politia =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 caut si eu pt vreo 2 zile un far de 1000RR intreg sau spart ca am o carena de fata din fibra si vreau sa ii fac prinderile. daca ma poate ajuta cineva dau un suc. ms mult de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 @alecs1000rr ... tu ziceai ca ai luat de la honda o a doua cheie si ai imperecheat-o la ei... arata cumva ca cea din poza? Asta are partea din plastic mai mica decat cheia cu care am luat motorul. ai idee cam cat m-ar costa doar sa imi imperecheze si cheia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 nu arata deloc asa... arata ca in poza mea. ideea e ca cea pe care ai luat-o sa aibe cip in ea ca daca nu are degeaba o ai. o sa o folosesti doar sa deblochezi ghidonul si cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 mda... si eu sper sa aibe cip. Cheia din poza mea am comandat-o impreuna cu alte piese pentru motor, dar sunt honda oem. La fel ca si cheia din poza ta o am pe cea cu care am luat motorul. Oricum nu am dat mult pe ea deci nu ar fi o pierdere foarte mare daca nu are cip. A mai vazut cineva cheie ca cea din poza mea? Stie cineva daca are cip sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yangzi Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 mda... si eu sper sa aibe cip. Cheia din poza mea am comandat-o impreuna cu alte piese pentru motor, dar sunt honda oem. La fel ca si cheia din poza ta o am pe cea cu care am luat motorul. Oricum nu am dat mult pe ea deci nu ar fi o pierdere foarte mare daca nu are cip. A mai vazut cineva cheie ca cea din poza mea? Stie cineva daca are cip sau nu? Am avut eu una, care arata la fel, la un cbr600 f4i din 2001, era fara cip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 deci se pare ca tot de la Honda trebuie sa iau o cheie cu care sa pot porni motorul. Pana imi iau alta cu cip macar sa o am pe asta pentru amprenta. Oricum am dat mail la honda sa vad ce imi zic ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 degeaba o ai pe aia pt amprenta daca pierzi cheia care c ontine cipul. ca o sa iti faca aia de la honda cheia cu amprenta dar ciuciu cip care sa il puna. sfatul meu e sa te duci sa dai 150-200 ronm la honda pt cheie ... te duci dupa la carrefour sau bricostore sa iti faca amprenta dupa care te intorci inapoi la honda sa iti bage codul de cip in ea. toata afacerea te duce cam 400 - 450 Ron, asta ca sa stii la ce te inhami Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yangzi Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 deci se pare ca tot de la Honda trebuie sa iau o cheie cu care sa pot porni motorul. Pana imi iau alta cu cip macar sa o am pe asta pentru amprenta. Oricum am dat mail la honda sa vad ce imi zic ei. Pana iti rezolvi cheia daca vrei poti dezactiva HISS, verifica cartea de utilizare a motocicletei, la mine trebuie sa tin apasat butonul B si sa pun contactul mentinand butonul, pana incepe sa lumineze ledul HISS. Nu recomand asa ceva, fiindca il expui la furt. Unii spun ca, HISS ramane activ, numai ledul nu va mai palpai, in cartea mea descrierea este in franceza si germana asa ca nu prea inteleg foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 degeaba o ai pe aia pt amprenta daca pierzi cheia care c ontine cipul. ca o sa iti faca aia de la honda cheia cu amprenta dar ciuciu cip care sa il puna. sfatul meu e sa te duci sa dai 150-200 ronm la honda pt cheie ... te duci dupa la carrefour sau bricostore sa iti faca amprenta dupa care te intorci inapoi la honda sa iti bage codul de cip in ea. toata afacerea te duce cam 400 - 450 Ron, asta ca sa stii la ce te inhami pai sa inteleg ca eu daca raman decat cu cheia asta fara cip nu mai pot sa imperechez alta cheie? eu zic ca nu este conditionata imperecherea unei alte chei de prezenta celei deja imperecheate. Eu cred ca prin imperechere se programeaza ECU sa accepte si a doua cheie. Adica nu se programeaza cheia ci se programeaza ECU. Mesaj completat Pana iti rezolvi cheia daca vrei poti dezactiva HISS, verifica cartea de utilizare a motocicletei, la mine trebuie sa tin apasat butonul B si sa pun contactul mentinand butonul, pana incepe sa lumineze ledul HISS. Nu recomand asa ceva, fiindca il expui la furt. Unii spun ca, HISS ramane activ, numai ledul nu va mai palpai, in cartea mea descrierea este in franceza si germana asa ca nu prea inteleg foarte bine. Si eu cred ca HISS nu se dezactiveaza, doar ledul se poate activa sau nu sa clipeasca. Nici nu te contrazic... o sa incerc cum ai zis tu ca ai facut la tine si o sa verific cu cheia asta a doua care o am... tot e buna la ceva si asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 nu.. ai inteles gresit... tie cheia ti se programeaza nu ECU. ca mie mi-a trebuit cealalta cheie adik cea care a venit cu mobra sa poate sa imi bage codul sau ce draq baga in cheie pt pornire si abia dupa mi-a schimbat la ambele chei codurile. asa ca daca cel de la care am luat mobra mai are cheia de rezerva si se gandeste sa plece cu mobra asta nu o sa mai mearga ca are cipul schimbat. daca nu am fost coerent sper sa ma intelegeti dar am venit din club ) Mesaj completat care aveti o harta personalizata pt un PC3 Micron Slip On si filtru stoc la un 1000rr 2004? ca mie imi da in nas intre 3500-5000RPM si deja incepe sa ma dispere. ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 nu.. ai inteles gresit... tie cheia ti se programeaza nu ECU. ca mie mi-a trebuit cealalta cheie adik cea care a venit cu mobra sa poate sa imi bage codul sau ce draq baga in cheie pt pornire si abia dupa mi-a schimbat la ambele chei codurile. asa ca daca cel de la care am luat mobra mai are cheia de rezerva si se gandeste sa plece cu mobra asta nu o sa mai mearga ca are cipul schimbat. daca nu am fost coerent sper sa ma intelegeti dar am venit din club ) Ai fost destul de coerent si am inteles ce ai vrut sa zici, dar din pacate trebuie sa te contrazic. Nu cheia se programeaza. Ea vine "gata programata" cu un cod unic pentru fiecare cheie. Acest cod este interpretat de catre ECU prin dispozitivul de la contact si daca cheia este imperecheata atunci este ok, daca nu atunci nu porneste motorul. Intradevar este nevoie de o cheie care deja este imperecheata cu ecu. Prin procedura de memorare se poate imperechea pana la 4 chei. La inceputul procedurii se foloseste cheie care functiona deja si se sterg din memoria ecu toate celelalte chei. Apoi se memoreaza pe rand cheile care le vrei imperecheate cu ecu. Intradevar cheia care am luat-o eu este cea fara cip. O sa trebuiasca sa imi iau o alta cheie cu cip. Pentru cine il intereseaza cheia cu cip are codul de piese 35121-MBW-601, iar cea fara cip 35121-MAS-G01 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 sau asa. se pare ca stii mai bine. eu credeam ca e invers dar oricum ms ca m-ai lamurit macar nu mai fac greseli din astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 care aveti o harta personalizata pt un PC3 Micron Slip On si filtru stoc la un 1000rr 2004? ca mie imi da in nas intre 3500-5000RPM si deja incepe sa ma dispere. ms mult Bujii? Filtru de aer schimbat? Benzina proasta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.