Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

Baieti, mai puneti odata ora si locul intalnirii. Sau periodic, in fiecare saptamana, sa fie la indemana pentru cei noi - si pentru mine, ca imi e lene sa caut prin topic ;)

 

Chiar imi doresc sa ajung si eu sa schimbam cateva pareri/ sa ne admiram motoretele reciproc etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din cate stiu nu e limitata la 299... doar ca nu afisaza mai mult... de la 299 stiu ca mai urca in ture cam 500 rpm...

Si cred ca Sokatu are dreptate ... oricum viteza maxima reala nu cred ca ajunge nici macar la 299 :) ... dar asta se poate verifica cu un gps sau radar ;)

 

Asfalt uscat... cat o mai fi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baietii..... cine stie cum il cheama pe baiatul ala cu 600 rr cu nr de MM care mai vine prin piata constituriei... unu negru cu "toba carbon" ?

Mai bine intrebi la topicul cu CBR F pentru ca era cu ei.

Tu erai baiatul cu R1-ul de ieri sa inteleg?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am un 929 din 2001. Am o problema cu RAR-ul: trebuie sa fac identificarea, dar cand am fost acolo mi-a vazut toba AROW (modificata) si mi-a zis sa vin cu una originala. Dupa ce i-am explicat ca marimea tobei nu este neaparat invers proportionala cu nivelul de zgomot deoarece exista niste clapete care se deschid progresiv si asa mai departe, nu am reusit decat sa-l conving sa-mi faca testul de sunet....pe care evident..... l-am picat. Treaba sta in felul urmator, dau AROW-ul la schimb pe o originala, in conditiile in care sunetul puternic nu ma atrage foarte mult. Daca vrea cineva sa faca un astfel de schimb sunt mai usor de gasit pe mess (draagood), unde pot sa furnizez si poze. Treaba asta trebuie sa se intample prin bucuresti, vin eu cu motorul si cheile necesare. Mentionez ca toba este prinsa de teava de evacuare in 3 suruburi si cu, colier de scarita. Toba este scurtata cam la 3/5 din lungimea normala. La relanti si pana in 3.000 rpm nu face zgomot mare dar dupa turatia asta....aa, si NU este lovita, zgariata etc.

 

Mesaj completat

Salut, am un 929 din 2001. Am o problema cu RAR-ul: trebuie sa fac identificarea, dar cand am fost acolo mi-a vazut toba AROW (modificata) si mi-a zis sa vin cu una originala. Dupa ce i-am explicat ca marimea tobei nu este neaparat invers proportionala cu nivelul de zgomot deoarece exista niste clapete care se deschid progresiv si asa mai departe, nu am reusit decat sa-l conving sa-mi faca testul de sunet....pe care evident..... l-am picat. Treaba sta in felul urmator, dau AROW-ul la schimb pe o originala, in conditiile in care sunetul puternic nu ma atrage foarte mult. Daca vrea cineva sa faca un astfel de schimb sunt mai usor de gasit pe mess (draagood), unde pot sa furnizez si poze. Treaba asta trebuie sa se intample prin bucuresti, vin eu cu motorul si cheile necesare. Mentionez ca toba este prinsa de teava de evacuare in 3 suruburi si cu, colier de scarita. Toba este scurtata cam la 3/5 din lungimea normala. La relanti si pana in 3.000 rpm nu face zgomot mare dar dupa turatia asta....aa, si NU este lovita, zgariata etc.

 

Imi cer scuze, am observat ca exista un topic dedicat Freblade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am un 929 din 2001. Am o problema cu RAR-ul: trebuie sa fac identificarea, dar cand am fost acolo mi-a vazut toba AROW (modificata) si mi-a zis sa vin cu una originala. Dupa ce i-am explicat ca marimea tobei nu este neaparat invers proportionala cu nivelul de zgomot deoarece exista niste clapete care se deschid progresiv si asa mai departe, nu am reusit decat sa-l conving sa-mi faca testul de sunet....pe care evident..... l-am picat. Treaba sta in felul urmator, dau AROW-ul la schimb pe o originala, in conditiile in care sunetul puternic nu ma atrage foarte mult. Daca vrea cineva sa faca un astfel de schimb sunt mai usor de gasit pe mess (draagood), unde pot sa furnizez si poze. Treaba asta trebuie sa se intample prin bucuresti, vin eu cu motorul si cheile necesare. Mentionez ca toba este prinsa de teava de evacuare in 3 suruburi si cu, colier de scarita. Toba este scurtata cam la 3/5 din lungimea normala. La relanti si pana in 3.000 rpm nu face zgomot mare dar dupa turatia asta....aa, si NU este lovita, zgariata etc.

 

Mesaj completat

 

 

Imi cer scuze, am observat ca exista un topic dedicat Freblade.

 

 

dute la rar la grivita... nu ai sa intampini astfel de probleme... acolo baietii asteptau de o friptura probabil.

 

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia sa vedem miercurea asta cati ne intalnim... MIERCURI LA 20:00 va asteptam la VICTORIEI IN PARCARE

 

P.S. - Bob da-mi un apel ca nu mai am numarul :lol:

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu va anunt de pe acum ca nu ajung, cel putin asa cred. Daca vin, stau 10 minute maxim.

 

P.S. Il caut pe posesorul RRului cu nr B-...-RZV sau IF-...-RZV , an 2005-2006, colorit gri cu negru. Daca il cunoaste cineva, anuntati-ma. Tencs :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alecs1000rr ... tu ziceai ca ai luat de la honda o a doua cheie si ai imperecheat-o la ei... arata cumva ca cea din poza? Asta are partea din plastic mai mica decat cheia cu care am luat motorul.

ai idee cam cat m-ar costa doar sa imi imperecheze si cheia asta?

 

post-42253-1284148299_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda... si eu sper sa aibe cip. Cheia din poza mea am comandat-o impreuna cu alte piese pentru motor, dar sunt honda oem. La fel ca si cheia din poza ta o am pe cea cu care am luat motorul. Oricum nu am dat mult pe ea deci nu ar fi o pierdere foarte mare daca nu are cip.

 

A mai vazut cineva cheie ca cea din poza mea? Stie cineva daca are cip sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda... si eu sper sa aibe cip. Cheia din poza mea am comandat-o impreuna cu alte piese pentru motor, dar sunt honda oem. La fel ca si cheia din poza ta o am pe cea cu care am luat motorul. Oricum nu am dat mult pe ea deci nu ar fi o pierdere foarte mare daca nu are cip.

 

A mai vazut cineva cheie ca cea din poza mea? Stie cineva daca are cip sau nu?

 

Am avut eu una, care arata la fel, la un cbr600 f4i din 2001, era fara cip.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

degeaba o ai pe aia pt amprenta daca pierzi cheia care c ontine cipul. ca o sa iti faca aia de la honda cheia cu amprenta dar ciuciu cip care sa il puna. sfatul meu e sa te duci sa dai 150-200 ronm la honda pt cheie ... te duci dupa la carrefour sau bricostore sa iti faca amprenta dupa care te intorci inapoi la honda sa iti bage codul de cip in ea. toata afacerea te duce cam 400 - 450 Ron, asta ca sa stii la ce te inhami :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci se pare ca tot de la Honda trebuie sa iau o cheie cu care sa pot porni motorul. Pana imi iau alta cu cip macar sa o am pe asta pentru amprenta. Oricum am dat mail la honda sa vad ce imi zic ei.

Pana iti rezolvi cheia daca vrei poti dezactiva HISS, verifica cartea de utilizare a motocicletei, la mine trebuie sa tin apasat butonul B si sa pun contactul mentinand butonul, pana incepe sa lumineze ledul HISS. Nu recomand asa ceva, fiindca il expui la furt. Unii spun ca, HISS ramane activ, numai ledul nu va mai palpai, in cartea mea descrierea este in franceza si germana asa ca nu prea inteleg foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

degeaba o ai pe aia pt amprenta daca pierzi cheia care c ontine cipul. ca o sa iti faca aia de la honda cheia cu amprenta dar ciuciu cip care sa il puna. sfatul meu e sa te duci sa dai 150-200 ronm la honda pt cheie ... te duci dupa la carrefour sau bricostore sa iti faca amprenta dupa care te intorci inapoi la honda sa iti bage codul de cip in ea. toata afacerea te duce cam 400 - 450 Ron, asta ca sa stii la ce te inhami :hurt:

 

pai sa inteleg ca eu daca raman decat cu cheia asta fara cip nu mai pot sa imperechez alta cheie? eu zic ca nu este conditionata imperecherea unei alte chei de prezenta celei deja imperecheate. Eu cred ca prin imperechere se programeaza ECU sa accepte si a doua cheie. Adica nu se programeaza cheia ci se programeaza ECU.

Mesaj completat

Pana iti rezolvi cheia daca vrei poti dezactiva HISS, verifica cartea de utilizare a motocicletei, la mine trebuie sa tin apasat butonul B si sa pun contactul mentinand butonul, pana incepe sa lumineze ledul HISS. Nu recomand asa ceva, fiindca il expui la furt. Unii spun ca, HISS ramane activ, numai ledul nu va mai palpai, in cartea mea descrierea este in franceza si germana asa ca nu prea inteleg foarte bine.

 

 

Si eu cred ca HISS nu se dezactiveaza, doar ledul se poate activa sau nu sa clipeasca. Nici nu te contrazic... o sa incerc cum ai zis tu ca ai facut la tine si o sa verific cu cheia asta a doua care o am... tot e buna la ceva si asta :lol:...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu.. ai inteles gresit... tie cheia ti se programeaza nu ECU. ca mie mi-a trebuit cealalta cheie adik cea care a venit cu mobra sa poate sa imi bage codul sau ce draq baga in cheie pt pornire si abia dupa mi-a schimbat la ambele chei codurile. asa ca daca cel de la care am luat mobra mai are cheia de rezerva si se gandeste sa plece cu mobra asta nu o sa mai mearga ca are cipul schimbat. daca nu am fost coerent sper sa ma intelegeti dar am venit din club :hurt:)

Mesaj completat

care aveti o harta personalizata pt un PC3 Micron Slip On si filtru stoc la un 1000rr 2004? ca mie imi da in nas intre 3500-5000RPM si deja incepe sa ma dispere. ms mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu.. ai inteles gresit... tie cheia ti se programeaza nu ECU. ca mie mi-a trebuit cealalta cheie adik cea care a venit cu mobra sa poate sa imi bage codul sau ce draq baga in cheie pt pornire si abia dupa mi-a schimbat la ambele chei codurile. asa ca daca cel de la care am luat mobra mai are cheia de rezerva si se gandeste sa plece cu mobra asta nu o sa mai mearga ca are cipul schimbat. daca nu am fost coerent sper sa ma intelegeti dar am venit din club :hurt:)

 

Ai fost destul de coerent si am inteles ce ai vrut sa zici, dar din pacate trebuie sa te contrazic. Nu cheia se programeaza. Ea vine "gata programata" cu un cod unic pentru fiecare cheie. Acest cod este interpretat de catre ECU prin dispozitivul de la contact si daca cheia este imperecheata atunci este ok, daca nu atunci nu porneste motorul. Intradevar este nevoie de o cheie care deja este imperecheata cu ecu. Prin procedura de memorare se poate imperechea pana la 4 chei. La inceputul procedurii se foloseste cheie care functiona deja si se sterg din memoria ecu toate celelalte chei. Apoi se memoreaza pe rand cheile care le vrei imperecheate cu ecu.

Intradevar cheia care am luat-o eu este cea fara cip. O sa trebuiasca sa imi iau o alta cheie cu cip.

Pentru cine il intereseaza cheia cu cip are codul de piese 35121-MBW-601, iar cea fara cip 35121-MAS-G01 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care aveti o harta personalizata pt un PC3 Micron Slip On si filtru stoc la un 1000rr 2004? ca mie imi da in nas intre 3500-5000RPM si deja incepe sa ma dispere. ms mult

 

Bujii? Filtru de aer schimbat? Benzina proasta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...