Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

La un 600RR 2005 pe unde se baga antigelul?

 

Tencs

 

 

Daca te referi la completarea cu antigel in vasul de expansiune, o varianta ar fi sa dai jos carena laterala dreapta pentru ca vasul se gaseste in spatele ei ... cred ca merge si fara a da jos carena dar cred ca te chinui mai mult...

Daca vrei sa faci aerisirea sistemului, este mai complicat si cel mai bine este sa urmaresti pasii din manualul de service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vreau doar sa completez cu antigel, de cand am avut accidentul se incalzeste mai repede motorul pt ca a curs antigel dupa impact :P

 

 

La a mea, la 2003 se vede busonul de la vas prin fanta carenei laterale, dar e cam greu de completat direct din bidon. Iar nivelul il vad daca ma uit prin fata pe la radiator. Si la tine ar trebui sa fie la fel la 2005. Dar daca zici ca se incalzeste mai mult asta inseamna ca este nevoie sa faci o aerisite a instalatiei de racire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut nu sunt posesor de miar dar am un prieten care are una (1000 RR 2006)

Deoarece nu prea sta pe net m-a rugat sa va pun o intrebare in cazul in care doriti sa-l ajutati

De cand a cumparat motorul a avut doua chei pe care a reusit sa le piarda

Ce poate face pentru a face rost de alte chei

Multi i-au spus ca singura solutie este sa schimbe centralina si contactul pentru a primi alte chei

intrebarea lui este daca exista alta varianta

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut nu sunt posesor de miar dar am un prieten care are una (1000 RR 2006)

Deoarece nu prea sta pe net m-a rugat sa va pun o intrebare in cazul in care doriti sa-l ajutati

De cand a cumparat motorul a avut doua chei pe care a reusit sa le piarda

Ce poate face pentru a face rost de alte chei

Multi i-au spus ca singura solutie este sa schimbe centralina si contactul pentru a primi alte chei

intrebarea lui este daca exista alta varianta

Multumesc!

 

 

Din cate am citit si eu pe forumuri se pare ca e naspa daca a pierdut toate cheile adica rezolvarea problemei o sa il cam coste ceva bani pentru ca se pare ca trebuie sa isi ia alt ECU cu alte chei... ceva de genul asta. Parerea mea este sa intrebe la service la honda. Eu personal nu inteleg de ce ar trebui schimbat si ECU si nu se poate reprograma cel existent si macar cei de la honda sa poata sa faca acest lucru.

Sper sa o rezolve cat mai ieftin.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am citit si eu pe forumuri se pare ca e naspa daca a pierdut toate cheile adica rezolvarea problemei o sa il cam coste ceva bani pentru ca se pare ca trebuie sa isi ia alt ECU cu alte chei... ceva de genul asta. Parerea mea este sa intrebe la service la honda. Eu personal nu inteleg de ce ar trebui schimbat si ECU si nu se poate reprograma cel existent si macar cei de la honda sa poata sa faca acest lucru.

Sper sa o rezolve cat mai ieftin.

Bafta

 

 

In primul rand multumesc pentru raspuns

Cineva l-a sfatuit sa schimbe cdi-ul cu varianta de cdi de la 1000 rr facut pentru America deoarece acela ar recunoaste cheile simple fara HIS daca stiti ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand multumesc pentru raspuns

Cineva l-a sfatuit sa schimbe cdi-ul cu varianta de cdi de la 1000 rr facut pentru America deoarece acela ar recunoaste cheile simple fara HIS daca stiti ceva...

 

 

La varianta asta nu am un raspuns... :crack: Ar mai putea cauta pe la cei care au piese din dezmembrari sa ia ECU si butucul cu cheile (macar una care sa mearga)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mobrele de state nu au hiss... ceea ce face sa fie mult mai usor cu cheile. dar si asa dupa ce schimba daca iar pierde cheile ce face??? ideea e ca o cheie sa stea tot timpul in casa ca sa nu se piarda amandoua. daca s-a pierdut una in mom imediat urmator te duci si o faci pe a 2-a cu cheia de rezerva ca tot timpul sa ai o cheie in casa. bafta in continoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am citit si eu pe forumuri se pare ca e naspa daca a pierdut toate cheile adica rezolvarea problemei o sa il cam coste ceva bani pentru ca se pare ca trebuie sa isi ia alt ECU cu alte chei... ceva de genul asta. Parerea mea este sa intrebe la service la honda. Eu personal nu inteleg de ce ar trebui schimbat si ECU si nu se poate reprograma cel existent si macar cei de la honda sa poata sa faca acest lucru.

Sper sa o rezolve cat mai ieftin.

Bafta

sigur ca se poate reprograma si face alte chei dupa contactul existent dar asta costa (cam 250-260 eur)+posta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un 600rr din 2004 si am o problemuta... butoanele de pe bord, ADJ si RESET imi sar mai mereu din locasurile lor si zornaie ca dracu... ma chinuiesc sa le pun la loc apoi sar imediat ce merg putin cu ea... zgomotul produs de ele e enervant rau in mers :| a mai patit cineva? ca din ce am mai citit pe net e o problema destul de uzuala, dar nimeni nu zice nimic de o rezolvare. ma gandeam sa incerc sa le lipesc cu fff putin superglue, dar la cat de indemanatic sunt o sa le lipesc aiurea... se poate si altfel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un 600rr din 2004 si am o problemuta... butoanele de pe bord, ADJ si RESET imi sar mai mereu din locasurile lor si zornaie ca dracu... ma chinuiesc sa le pun la loc apoi sar imediat ce merg putin cu ea... zgomotul produs de ele e enervant rau in mers :| a mai patit cineva? ca din ce am mai citit pe net e o problema destul de uzuala, dar nimeni nu zice nimic de o rezolvare. ma gandeam sa incerc sa le lipesc cu fff putin superglue, dar la cat de indemanatic sunt o sa le lipesc aiurea... se poate si altfel?

 

Salut

Si eu am patit la fel la a mea (2003). Butonasele acelea albe au cate 2 mici urechiuse cu care se clipseaza pe contactele propriuzise. In timp aceste urechiuse se cam tocesc si de aceea nu mai stau la locul lor. Eu am luat o surubelnita cu varful putin polizat ( sa nu fie ascutit), am incalzit-o cat sa poata topi plasticul si prin presare usoara am reusit sa le refac. atat cat sa stea pe contacte.

Sper sa ma fi facut inteles...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha, am inteles. cred ca o sa incerc, dar dupa ce o bag la iernat, ii dau tot bordul jos sa imi fie mai usor. Ms de ajutor :)

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Aveti idee de unde cumpar un mudguard (aripa spate) si un suport de baterie pentru un 600 RR din 2007?

Mesaj completat

Salutare! Aveti idee de unde cumpar un mudguard (aripa spate) si un suport de baterie pentru un 600 RR din 2006?

Modelul este 2006, scuze!

Editat de motofix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma alatur si eu grupului detinatorilor de Honda CBR RR ( 600 ). Am avut timp de doi ani un Suzuki GS 500 E, si am zis ca e momentul sa trec si eu la motorul dupa care salivam de cand mi-am luat carnetul. E o diferenta mare intre cele doua, dar pana acum nu pot sa ma plang de pozitie inconfortabila sau ca nu as putea sa o controlez ca are prea multa putere. La turatii mici e chiar docila. Mai mult nu stiu ce sa zic intr-un prim post, am scris mai mult ca sa va salut. Poate o sa citesc tot topicul desi la 150+pagini cat are...

 

post-35778-1286979397_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...