Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce scrie in carte ? 15w sau 10w ?

 

10W 30

10W 40

20W 40

20W 50

 

se alege functie de temperatura ambianta (si conditii de operare)

» Post actualizat in 17 Jun 2014 12:24

Pai in Constanta vremea devine foarte calda vara (35+ grade), si 90% din timp numai oras vede.

 

Stai linistit, e cea mai buna alegere.

Cine spune sa pui 10W 40 pentru ca asa zice in manual, nu prea a citit manualul :)

 

Bafta!

post-14189-0-52370200-1403007826_thumb.jpg

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, in carte mai scrie sa fie si standard SG or higher si JASO MA. Deja avem MA2.

Uleiurile au evoluat, ceea ce e un lucru bun.

Un 15W 50 este teoretic (si practic) superior lui 20W 40 si unui 20W 50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Eu la fosta motoreta cand puneam 10w40 motorul era mai galagios . daca puneam 15w era mai silentios.

Eram in dubii cu ce ulei sa pun din aceste motive. La motoreta actuala pun doar 10w40 . Ar fii ok sa pun un 15w ?

Scuze ca vorbesc despre altceva :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am obs o mica problema, sunt momente cand chek-ul de ulei nu se stinge si motorul nu porneste ( sau dupa multe incercari)....daca inchid - aprind se stinge si totul merge normal.....Apare rar problema. A mai patit cineva asa ceva?


» Post actualizat in 19 Jun 2014 06:47

Se pare ca sunt eu praf :)) era normal sa functioneze asa.

Acuma dupa ce am citit si eu putin manualul imi dau seama.

Problema ca sunt momente mai ales cand motorul nu a fost pornit de ceva timp ( peste noapte) porneste din a 5 incercare si cu ajutorul la putina accelaratie, dupa care porneste normal indiferent de cate ori il opresc pornesc. Cam ce ar putea fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna! Am si eu o rugaminte.in cazul in care se va gasi cineva sa ma ajute..
Din cauza faptului ca numarul motocicletei mele era pozitionat asa cum se vede in poza,am ramas astazi fara talon.Politistul m-a informat ca il pot ridica de la Udriste,dupa ce ma duc cu motorul acolo,sa vada ei ca am asezat numarul conform legii. Rugamintea mea...exista cineva in tot Bucurestiul care sa aiba o motocicleta ca a mea si sa fie dispus/a sa-mi imprumute suportul de numarul sau ce o fi nevoie,intr-o zi,astfel incat sa pot merge la politie cu ea,sa am sanse in a-mi recupera talonul?Exista cineva care a patit la fel ca mine,poate sa-mi dea un sfat macar?
Multumesc!

post-23017-0-81740200-1403715473_thumb.jpg

Editat de alexutzza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off topic, Alexutza, super cauciucuri ai, mai rar.

 

Cauta si cumpara suportul de numar, probabil ca o sa mai ai nevoie de el. Eu am invatat o lectie simpla, poti sa mergi fara far, fara oglinzi, fara semnale, cu carene complet modificate, insa politia se uita mereu dupa cum sta asezat numarul de inmatr. Ai numar regulamentar pus, nu conteaza cum e restul motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna! Am si eu o rugaminte.in cazul in care se va gasi cineva sa ma ajute..

Din cauza faptului ca numarul motocicletei mele era pozitionat asa cum se vede in poza,am ramas astazi fara talon.Politistul m-a informat ca il pot ridica de la Udriste,dupa ce ma duc cu motorul acolo,sa vada ei ca am asezat numarul conform legii. Rugamintea mea...exista cineva in tot Bucurestiul care sa aiba o motocicleta ca a mea si sa fie dispus/a sa-mi imprumute suportul de numarul sau ce o fi nevoie,intr-o zi,astfel incat sa pot merge la politie cu ea,sa am sanse in a-mi recupera talonul?Exista cineva care a patit la fel ca mine,poate sa-mi dea un sfat macar?

Multumesc!

Alex, din ce vad, tu nu ai codita stock, asa ca nu se va potrivi un suport de nr oem.

 

Uite asa arata codtia+suport stock.

 

honda_cbr_600_rr_movistar_2006_3_lgw.jpg

 

Tu ai trebuie sa cauti ceva de genu:

http://olx.ro/oferta/codita-motocicleta-moto-20-led-semnalizari-suport-numar-atv-quad-ID1VwXb.html#1679fb666e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai scris inaintea mea gabi_papi ... e putin cam greu sa gasesti un suport de numar care sa se potriveasca! Problema e ca politia o sa vrea sa aiba si iluminare acel suport de numar! Ca altfel il puteai face, cu umpic de indemanare!

 

Cauta pe internet un suport de numar pentru 600RR, ceva de genu:

 

http://www.barracudamoto.ro/produs/301/barracuda-suport-reglabil-pentru-numar-honda-cbr-600-rr-03-06.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna! Am si eu o rugaminte.in cazul in care se va gasi cineva sa ma ajute..

Din cauza faptului ca numarul motocicletei mele era pozitionat asa cum se vede in poza,am ramas astazi fara talon.Politistul m-a informat ca il pot ridica de la Udriste,dupa ce ma duc cu motorul acolo,sa vada ei ca am asezat numarul conform legii. Rugamintea mea...exista cineva in tot Bucurestiul care sa aiba o motocicleta ca a mea si sa fie dispus/a sa-mi imprumute suportul de numarul sau ce o fi nevoie,intr-o zi,astfel incat sa pot merge la politie cu ea,sa am sanse in a-mi recupera talonul?Exista cineva care a patit la fel ca mine,poate sa-mi dea un sfat macar?

Multumesc!

Eu cred ca li s-a pus pata pe tine sau nu inteleg pt ca timp de 5-6 ani am mers cu mobrele doar cu numarul asa...Sfatul meu este sa scoti undertailul de pe codita o perioada, si sa pui acolo 2 table si prindeti numarul la misto de ele.

Gabi, codita este stoc doar ca are un undertail montat.

Uite la mobrele mele cum am avut numarul si nu am avut nici o problema.

post-54838-0-39052700-1403761750_thumb.jpg

post-54838-0-74746200-1403761756_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema e in bucuresti din cate am auzit, si s-a cam extins in toata tara! Din cauza numerelor "ascunse" de unii, cum te prinde cu numarul pus neregulamentar, iti ia talonul!

 

Mi s-a intamplat si mie, doar ca eu am un suport rabatabil, si i-am zis ca nu stiu cum s-a intamplat, l-am tras la loc, si m-a lasat in pace... asta in Prahova... in bucuresti nu merg cu el ascuns... ca nu are rost!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,in cazul in care poti sa-l reglezi cum este corect,pe loc,te lasa in pace.Eu nu aveam cum sa fac asta,oricum.Legat de alte lucruri,m-au atentionat si de semnale.

De mers,si eu am mers doi ani cu el asa,nu am avut probleme pana acum.Dar acum probabil mi-am intalnit nasul.

 

Multumesc,baieti,pentru raspunsuri.Inca nu am o rezolvare,voi cauta suport de numar,sa vad cum fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Edited :acum am vazut c ai undertail after...wrong post


» Post actualizat in 26 Jun 2014 07:27

Ce poti face e sa confectionezi tu o prindere ceva si so prinzi cumva de toba ....eu asa fac cand ma duc la ITP ,altfel si eu am numarul sub tobe

Editat de Fatal Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-un sezon, am umblat prin Bucuresti cu motocicleta echipata 100% de pista, nu semnale, far, oglinzi. Carene de curse. De 2 ori m-a oprit politia, mi-au puricat toate actele si au controlat numarul instalat regulamentar, sa vada daca se poate rabata, indoi. Cind au vazut ca numarul e bine montat, si-au schimbat instant atitudinea, le-a revenit zimbetul pe fatza. M-a mai oprit si a treia oara, dar era un politist de la circulatie insa omu lucre si la cea moto si era familiarizat cu motoretele, initial m-a speriat ca-mi ia talonul deoarece motocicleta e echipata race, ulterior a zimbit si mi-a urat sanatate, spunind ca m-a oprit doar sa se uite la mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca cel mai simplu ar fi sa faci un suport de numar folosind un colier prins direct de toba, gen: http://www.600rr.net/vb/picture.php?albumid=2546&pictureid=14569

 

 

si ca sistem de iluminare, poti sa "imprumuti" si sa adaptezi acolo sistemul dintr-o bricheta cu led, prins cumva pe partea superioara a numarului, pe care evident poti sa-l dai jos dupa ce iti iei talonul.

 

 

sau scoti undertail-ul si iti pui un suport de numar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

caut si eu sa cumpar ARIPA FATA si AIR RAM INTAKE-urile pt o honda 600rr 2003 ....

 

cat depre colegul de mai sus sa ii fie invatatura de minte sa le mai dea actele sau sa opreasca !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut o toba finala originala de 900RR din 1995 sa trec de RAR. Platesc pentru imprumutul si transportul ei in ambele sensuri sau o cumpar daca e la un pret ok.

Editat de mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna.

Va deranjez cu o problema stupida.

Stie cineva un link unde sa gasesc informatii despre toate replicile MOVISTAR de fabrica de la HONDA?

 

Adica din cate stiu replica asta sa fabricat numai in versiunea de 600rr dupa 2004, si niciodata in versiunea 1000rr. Pe strada exista 1000rr Movistar, dar sunt customizate de proprietari.

600rr si 1000rr exista ca REPSOL replica din fabrica.

 

Daca stie cineva informatii oficiale, va rog sa-mi aratati un link cu ele.

 

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...