Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

Multumesc Mihai.

Coloritul este cel original, eu am vopsit janta fata, am vrut sa iasa la culoare cu restul mobrei, portocaliu, dar a iesit mai mult spre orange KTM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Salut, am de gand sa schimb uleiul + filtrul de ulei si ma gandeam la Motul 300V 15W50 stiti pe cineva care aduce ??? si ma intereseaza si filtrul de ulei pentru o Honda Cbr 6oo RR Pc 37 ??

Editat de Bughyman22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Sunt nou detinator de CBR 929 RR (sc44) 2001. Stie careva dintre voi daca oglinzile de 954 merg si la 929 ? Eventual si crashpadurile ?

Am luat o cu niste oglinzi de fitze, mici, si nu vad nimic ca sunt prea inalt pentru ele. Trebuie mereu sa intorc capu'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut. Am luat de curand un 600RR din 04', avea in el ulei Castrol Power 1 Racing, nefiind schimbat din toamna, avand si vreo 3000km, am decis sa-l inlocuiesc cu Bel-Ray EXS 15w50. Acum, ori mi se pare mie, ori chiar asa este dar parca se aude motorul mai tare ca inainte de schimb. Aveti cunostinte despre acest ulei, am pus indice cam mare de vascozitate?

 

Si, inca ceva, filtrul de ulei l-am strans cat am putut cu mana. Trebuia strans mai tare cu o cheie de filtru? Am obsevat ca nu curge nimic, e totul ok.

Editat de Andrei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,eu am folosit/folosesc in suzuki`ul meu pt circuit numai exs 15w50 si nu am avut probleme


» Post actualizat in 25 Jul 2015 07:37

am foarte multi prieteni care folosesc exs 15w50 & 10w50 in motoarele lor atat pt strada cat si pt circuit ,nu am auzit nimic anapoda de acest ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pt cei care intentionati sa va cumparati CBR 1000RR, 2008 sau 2009, si chiar 2010, cu sau fara ABS, am o veste trista, toate bucatile au vilbrochenul cu transmisia primara netratata termic, plus citeva piese la ambreiaj de schimbat. O sa incerc sa fac niste scan-uri cu recall-ul si sa afisesz aici. Stiam demult de problema asta insa abia azi am gasit foile cu recall-ul.

poti detalia putin aceasta problema? Intentionez sa achizitionez exact modelul acesta 2008-2009 cu abs si la ce spui tu pare o chestie destul de grava. E prima oara cand aud de problema asta. Este vreun coleg care a avut de a face cu asa ceva pe mobra lui?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Citeva" mai multe. Toate bucatile fabricate intre 2008 si 2010 au problema cu dantura rotii de pe vilbrochen, adica netratarea termica a dintilor care se uzeaza foarte repede. Modelul 2008 a avut eroare de proiectare a pistoanelorcare papa uleiul si a vilbrochenului care nu se unge corespunzator si crapa. E o problema veche, nu stiu de ce inca multi viseaza Honda-i Honda.

Da, dpdv al ciclisticii, CBR1000RR 2008+ e o bijuterie, insa costa extrem de mult sa repari un propulsor explodat (sa-l inlocuiesti).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Sunt si modele fabricate dupa 2010, unde s a încheiat cu problemele. Si atunci se poate revenii la zicala cu Honda-i Honda :P. Asta am de gand sa fac mai prin iarna, ori 1000rr 2012+, ori zx10r 2012+, ori panigale 1199, dar nu stiu cine o sa faca revizii la el...ca din cate am vazut e diferit fata de jp..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ramai pe zx10r 2012,cu costuri minime poti scoate o adevarata racheta din motocicleta aceea cu ajutorul lui George (Tng).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Imi place zx10r, n am ce sa comentez ! Unul din fratii Biris e inca in concediu, astept sa revină in it. Sincer, nu prea am eu nevoie de o racheta, vreau model de top dar doar pt plimbari, nu merg la curse. Panigale as lua doar pt design, pt nimic altceva, dar e cam complicata, din cate am inteles. Bmw ul mi a placut, dar atat..vreau altceva. Noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bulletin No ESB220110001-02 .

 

Am cautat pe Google, nu gasesti asa ceva, documentatia a primit-o un amic de la un dealer Honda din Ungaria.

E o eroare destul de grava care afecteaza toate bucatile fabricate in 2008, 2009 si 2010 .

Buletinul informativ a aparut abia in 2011, 3 ani de zile au tacut maxim.

Problema cu pierderea de ulei, sau de ungerea insuficienta a vilbrochenului nu este descrisa in acest buletin.

Imi pare rau ca-i dezamagesc pe cei ce inca viseaza sa-ti achizitioneze CBR 1000RR 2008-2009 sau 2010.

post-1003-0-26243700-1440065403_thumb.jpg

post-1003-0-32734700-1440065408_thumb.jpg

post-1003-0-92706200-1440065410_thumb.jpg

post-1003-0-86520300-1440065413_thumb.jpg

post-1003-0-27227500-1440065417_thumb.jpg

post-1003-0-54287200-1440065419_thumb.jpg

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...