Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wtf, sa nu spui ca ai pus doar antigel in motoru' ala :)))))))

» Post actualizat in 27 Oct 2017 12:12

I a explicat un coleg mai sus, lake!

Pai explica-i ba omului desteptule :)))

Editat de BMWs1000RR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wtf, sa nu spui ca ai pus doar antigel in motoru' ala :)))))))

» Post actualizat in 27 Oct 2017 12:12

I a explicat un coleg mai sus, lake!

A mai pus o intrebare , da ai dat edit later

Editat de Ribo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa schimb antigelul la 600rr 2005, ce cantitate trebuie sa cumpar ?

 

poti folosi doar antigel doar sa fie cum specifica la cel de la Motul ready to use adica gata diluat , si ca si capacitate in carte zice 3,2 litri cu tot cu rezerva :

MOTUL MOTOCOOL FACTORY LINE :Antigel organic, READY TO USE, pe baza de monoethyleneglycol, special pentru motociclete. Recomandat pentru motoarele din aluminiu si magneziu de ultima generatie. Punct de fierbere foarte ridicat: 136 grade C. Reduce temperatura de lucru a motorului in conditii de utilizare extrema.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa cumpar MOTUL MOTOCOOL FACTORY LINE sau BEL-RAY MOTO CHILL, deci nu diluez cu nimic.

 

Probabil ca o sa fac o clatire inainte cu apa distilata pentru ca nu stiu ce a fost inainte in motocicleta si oricum pare destul de murdar vasul.

 

Legat de cantitate... am citit in carte si scrie 3.15 sau.. 3.20 l dar unui prieten nu i-au intrat mai mult de 2 l.

Editat de Phelipe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa cumpar MOTUL MOTOCOOL FACTORY LINE sau BEL-RAY MOTO CHILL, deci nu diluez cu nimic.

 

Probabil ca o sa fac o clatire inainte cu apa distilata pentru ca nu stiu ce a fost inainte in motocicleta si oricum pare destul de murdar vasul.

 

Legat de cantitate... am citit in carte si scrie 3.15 sau.. 3.20 l dar unui prieten nu i-au intrat mai mult de 2 l.

 

da asa e , e foarte interesant probabil daca golesti tot tot cum trebe intra 3 litri , nici mie in 600 rr 2008 de la schimb la schimb nu imi intra mai mult de 2L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da asa e , e foarte interesant probabil daca golesti tot tot cum trebe intra 3 litri , nici mie in 600 rr 2008 de la schimb la schimb nu imi intra mai mult de 2L

Confirm asta, acum 2 saptamani l-am schimbat si eu si abia au intrat 2 L. Cu completarea din vas pe care am facut-o dupa cativa km sa zicem ca am ajuns la un 2.3 L. Este vorba de modelul 2007.

Ca si marca am mers pe HEPU G12. Pe Hornet m-am inteles excelent cu el asa ca am deci sa continui.

 

Totodata, vin si eu cu o nelamurire/problema in legatura cu frana fata. Sistemul de franare este stock (inclusiv conductele), placutele sunt ok cam pe la jumatate, lichidul de frana a fost schimbata fata/spate. Fata de ce sunt obisnuit, frana mi se pare destul de moale. Ea tine bine, nu am ce obiecta insa mi se pare ca are o cursa foarte lunga.

 

Un clip in care se vede cat de mult se apasa :

 

Personal nu cred ca pierde presiune pe undeva pentru ca asa a fost mereu, daca pierdea imi imaginez ca dupa o perioada ajungeam in punctul in care sa nu mai poata fi folosita.

 

Ah ca si informatie, motocicleta a stat nefolosita 2 ani de zile inainte sa o iau.

 

Astfel, data fiind situatia este normala cursa levierului de frana? Daca nu, spre ce ar trebui sa ma uit?

Editat de Pepsz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JAGI, nu m-am ocupat eu de schimbul lichidului de frana asa ca nu stiu.

 

Care sunt simptomele garinturilor de la pompa duse? Se justifica un rebuild de pompa in cazul asta? sau exista posibilitatea sa fie conductele stock dilatate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa imi prezint si eu englezoaica :mexicanwave:

An de fabricatie 2007

20 000 mii km reali

Ca dotarii: toba sport scorpion , manete ,parbriz aftermarket , protectie carbon capac ambreaj , protectii bascula ,telescoape , conducte metalice frana fata-spate ,sa pilot/pasager custom ,scarite pilot/pasager ,sistem rapid reglat suspensie fata .

Ce ar mai trebui sa schimb la ea gumele fata-spate eu ma-m gandit la michelin power rs sau dunlop sportsmart max 2 care credeti ca is mai ok dar cineva care a mers cu ambele :)

 

 

post-23283-0-25147200-1510142246_thumb.jpg

post-23283-0-19947400-1510142310_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa imi prezint si eu englezoaica :mexicanwave:

An de fabricatie 2007

20 000 mii km reali

Ca dotarii: toba sport scorpion , manete ,parbriz aftermarket , protectie carbon capac ambreaj , protectii bascula ,telescoape , conducte metalice frana fata-spate ,sa pilot/pasager custom ,scarite pilot/pasager ,sistem rapid reglat suspensie fata .

Ce ar mai trebui sa schimb la ea gumele fata-spate eu ma-m gandit la michelin power rs sau dunlop sportsmart max 2 care credeti ca is mai ok dar cineva care a mers cu ambele :)

Foarte frumoasa mobra, sa o stapanesti sanatos!

Referitor la gume, eu as merge pe Dunlop; am mers cu ele pe 1000rr 2008 si am fost foarte multumit, grip bun si pe uscat si pe ud.

Acum am Metzeler m7rr pe 1000rr 2012 (asa am luat mobra cu gumele noi montate) si sunt foarte multumit de ele. Nu sunt vre-un pui de Rossi si merge pe strada unde mai gasesti si ud, te mai prinde si o ploaie...

Bafta!

PS: sustin ce zicea colegul Darco referitor la vopsitul negru :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...