Sari la conținut

Bmw F 650


Postări Recomandate

Simplu...si nu prea:am luat cartea tehnica,am deschis-o la carburator, :bounce: am "fotografiat" bine elementele componente si ordinea lor de amplasare si am vazut ca suruburile de aer (jiglerele) erau slabite anormal de mult(unul statea sa cada,probabil din trepidatii,talpa si alte cauze!) :peace: .Am purces la stringerea la maximum a fiecaruia in parte si apoi desfiletarea lor cu 3 ture si jumatate,conform aceleiasi carti tehnice! ;)Cam asta a fost,iar in plus am spalat cu decarburol absolut toate maruntisurile iar apoi le-am montat la loc cu mare atentie! :ok:Treaba cu Aprilia amicului am studiat-o atent acum vreo citeva zile,cind a inceput sa dea rateuri si nu se mai tura!Am schimbat bujia (mare chin!) si am vazut ca afumatura pe care o avea era demna de pus la cutiutza cu fier vechi! :moto: Acum porneste usor si parca si-a schimbat mersul!Astept cu nerabdare un drum mai lung in haita sa vad ce poate! :cheers:

 

Salutare!

 

Ieri a fost mesterul la mine la garaj, unde am desfacut carburatorul si l-am curatat, aranjat. Dar, ne-am lovit de o problema, nu stiam cate ture trebuie defacut surubul de aer. Original era la desfacut 4 ture jumate si aveam pornire greoaie plus ca se inceva. Setat la 2 ture, motorul murea la relanti, citind aici postul tau am aflat la cate ture trebuie setat. Deci... 3 ture jumate. Maine (adica azi) vine iar si il setam la 3 ture jumate.

Va tin la curent.

Bafta

 

P.S. Vezi nu ai postat degeaba! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Ieri a fost mesterul la mine la garaj, unde am desfacut carburatorul si l-am curatat, aranjat. Dar, ne-am lovit de o problema, nu stiam cate ture trebuie defacut surubul de aer. Original era la desfacut 4 ture jumate si aveam pornire greoaie plus ca se inceva. Setat la 2 ture, motorul murea la relanti, citind aici postul tau am aflat la cate ture trebuie setat. Deci... 3 ture jumate. Maine (adica azi) vine iar si il setam la 3 ture jumate.

Va tin la curent.

Bafta

 

P.S. Vezi nu ai postat degeaba! :D

 

 

Ma bucur ca ti-am fost de ajutor!Ai grija ce is 2 suruburi ptr aer! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va vine sa credeti ce diferenta... imensa.... un reglaj la carburator, face minuni. Nici acuma nu imi vine sa cred cat de bine merge dupa curatat si reglat. Trage din ture mai joase, nu mai tremura, e alt motor.

Pornirea greoaie? Nu mai exista asa ceva, "mere beton" !

P.S. Amestecul de aer este reglat la 4 ture.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va vine sa credeti ce diferenta... imensa.... un reglaj la carburator, face minuni. Nici acuma nu imi vine sa cred cat de bine merge dupa curatat si reglat. Trage din ture mai joase, nu mai tremura, e alt motor.

Pornirea greoaie? Nu mai exista asa ceva, "mere beton" !

P.S. Amestecul de aer este reglat la 4 ture.

 

Bafta!

 

Bravos! :D Ma bucur ca ai rezolvat-o! :bounce: Acum da-i in gura ca la coasa! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat tot rezervorul, am desfacut si busonul de benzina pt. curatare (mergea cam greu inainte, acuma e ca nou.) iar sitele erau perfect albe, fara niciun fir de mizerie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as avea si eu nevoie de sfaturi la F-ul meu

 

vreau si eu sa invat sa umblu in el ...

 

rugaminte ... daca vreodata cineva dintre voi regleaza carburatoare ... vreau si eu sa vin, sa vad cum se face

 

beep la 0743108626 si sun eu inapoi

 

serviep@yahoo.com

 

imi place prea mult sa ma dau cu F-ul

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau si eu sa invat sa umblu in el ...

 

rugaminte ... daca vreodata cineva dintre voi regleaza carburatoare ... vreau si eu sa vin, sa vad cum se face

 

Umblu eu,dar nu cred ca vrei sa vii pina in Gorj! :cheers: Si nici nu e asa complicat precum pare,totul e sa ai curaj,scule potrivite si ... o carte de reparatii si intretinere BMW F650! :crack: La inceput imi tremurau kilotzii la gindul ca trebuie sa-l desfac,apoi m-am obisnuit cu gindul si m-am hotarit:pe el! :ok: Si am rezolvat-o! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am si eu un F din 96.

Nu m-am apucat sa-l desfac niciodata ca nu am avut de ce pana acum si nici veleitati de mecanic nu am simtit inca dar acum chiar am o problema si vreau sa stiu daca ati mai intalnit-o careva.

Cu pasager (deci cand tebuie sa traga mai greu) cand ii dau gaz intre 3000 si 4000 ture si numai din treapata a 3-a in sus are un tzacanit metalic foarte clar si destul de suparator.

Un mecanic care mi-a schimbat lantul de distributie mi-a zis ca oala e uzata.

Sunt curios de ce totusi nu face tot timpul urat pentru ca daca merg singur e impecabil :hug:

Nu mai zic ca din cauza asta nici nu imi vine sa ii dau gaz prea tare ce sa ma mai gandesc la nush ce top speed.

La drum lung in conditiile date (incarcat) la 120km\h aveam impresia ca e aproape tot ce poate da.

 

Multumesc

Drum fara evenimente neplacute!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cu pasager (deci cand tebuie sa traga mai greu) cand ii dau gaz intre 3000 si 4000 ture si numai din treapata a 3-a in sus are un tzacanit metalic foarte clar si destul de suparator.

.,.....................

Sunt curios de ce totusi nu face tot timpul urat pentru ca daca merg singur e impecabil :hug:

..........................

 

Pai...la 3000 de ture cu pasager in treapta a treia e cam normal sa cloncane. Pentru sarcina pe care o are motorul turatia este prea mica. Tzacanitul ala metalic poate fi de la lantul de distributie care nu este suficient de intins (vezi intinzatorul)

Daca esti invatat sa ii dai a treia la 3000 poate ca motorul tau are suficienta forta sa preai sarcina unui singur pasager si la turatie mai joasa dar treaba se schimba la surplusul de sarcina (pasajerul) si atunci incepe sa ..protesteze :what:

Editat de vmm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...

totul e sa ai curaj,scule potrivite si ... o carte de reparatii si intretinere BMW F650!

 

Al meu e din '99 si nu l-am luat cu carte tehnica.Daca poate cineva sa-mi dea o copie xerox dupa cartea lui ,indiferent de an , :rusinica: fac shi eu o cinste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

O garnitura de evacuare,ce vine intre cot si intrarea in toba,are cineva?Am improvizat in citeva rinduri incercind de la azbest,azbest grafitat,solutie de etansare tobe,clingherit cu insertie de cupru...dar fac fata doar de moment,dupa o forja de citiva zeci de km se ard sau se "duc" pur si simplu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la carburatie.... acceleratie... am si io o mica problema. Nu stiu cum se intinde cablu de acceleratie care acum e cam slab, adica am joc cam mare la manivela de golit rezervoru prin carburator. Stiu ca din manson e un cot si in capu la cotu ala se poate regla usor acea eroare. La mine e strans la maxim si rupt. De unde pot gasii un cot d´ala sau cum pot strânge cablu altfel?

 

Si si eu aÂş fii interesat de un parbriz inalt!

 

Multumex!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Poate ma poate ajuta cineva - BMW F650 an 1998 - a innebunit ceasul (cel ce arata ora) se invarte de zici ca e cronometru - ce pot sa ii fac sau de unde pot cumpara unul sh original ?

Posibil sunt interesat si de 2-a semnale fata.

 

Multumesc (de preferat PM)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...