Sari la conținut

Fani Rocket III - Visul Oricarui Iubitor De Powercruiser


circel
 Share

Postări Recomandate

Nu stiu daca mai e vreun topic despre asa ceva, cert este ca am vazut multe discutii adiacente la alte motociclete, dar nici pe departe asemanatoare cu rocket.

Vestea buna este insa ca aceste pareri erau extrem de diferite, mai mult sau mai putin sustinute obiectiv, de cele mai multe ori domina subiectivismul si interpretatea unor cifre in necunostinta de cauza.

 

Pe scurt, mie imi place mult aceasta bestie!

 

2300 cm ,3, 142 CP ,cardan, cuplu fenomenal de la turatii joase, 3 tobe ce confera originalitate absoluta....

 

Power: 142.00 HP (103.6 kW)) @ 5750 RPM

Torque: 200.00 Nm (20.4 kgf-m or 147.5 ft.lbs) @ 2500 RPM

Power/weight ratio: 0.4438 HP/kg

Astept parerile voastre

 

un forum util: www.r3owners.com (va las sa ghiciti)

 

poza!

post-4400-1172761176_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 76
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ai dreptate... e super...nimic de zis...da si 19 000 euro....parca....e prea mult...acu depinde ptr cine...

si eu am discutat cu persoane care aveau....si spun ca e super greu....incomod...

eu am mers ...asa de proba...:banana:...si ma fermecat....

totusi repet 19 000 euro....fuck...too much...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca n-ar fi vorba de bani, ce ai face?

:baldy:

 

 

him... :banana: ...buna intrebare...

cred ca l-as lua... :ok: ...dar doar ptr perioada scurta...

eu am motor destul de marisor...si intimpin unele greutati uneori...ma gindesc ca Rocketul e si mai si...asa ca e si in functie de gabarit...al meu e greu al naibi...uneori cind il opresc cu fata la bordura si soseaua vine in panta ma opintesc bine de tot sa il scot...sau pe vreun drum mai naspa...cind opresc bineinteles...

personal as vrea un chopper cu motor mare dar sa se conduca ca un naked...cum asa ceva nu e posibil...incerc sa fie cite ceva din ambele...

ptr ce sa am eu cel mai mare motor si sa ma kinui cu el...?...totusi repet...Rocketul e virful...si l-as lua...dak ma impac bine cu el...ok...dak nu...fuck...ai spus ca banii nu sunt o problema...

dar poate ne gasim...sa mai discutam...ca acu vine caldura...si tu....ar trebui sa te hotarasti...ca incepe sezonul... :P ...si tu esti tot in stadiul de a prospecta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

him... :banana: ...buna intrebare...

cred ca l-as lua... :baldy: ...dar doar ptr perioada scurta...

eu am motor destul de marisor...si intimpin unele greutati uneori...ma gindesc ca Rocketul e si mai si...asa ca e si in functie de gabarit...al meu e greu al naibi...uneori cind il opresc cu fata la bordura si soseaua vine in panta ma opintesc bine de tot sa il scot...sau pe vreun drum mai naspa...cind opresc bineinteles...

personal as vrea un chopper cu motor mare dar sa se conduca ca un naked...cum asa ceva nu e posibil...incerc sa fie cite ceva din ambele...

ptr ce sa am eu cel mai mare motor si sa ma kinui cu el...?...totusi repet...Rocketul e virful...si l-as lua...dak ma impac bine cu el...ok...dak nu...fuck...ai spus ca banii nu sunt o problema...

dar poate ne gasim...sa mai discutam...ca acu vine caldura...si tu....ar trebui sa te hotarasti...ca incepe sezonul... :ok: ...si tu esti tot in stadiul de a prospecta...

 

off topic: m-am hotarat: va fi veta 1800 !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da sa stii ca mie mi se pare o moto ideala pentru cineva care are in 45-50 de ani, un pic mai matur care nu mai are nevoie de speed dar ramane pasionat de motoare!

 

Eu acu daca as avea 19k mi-as lua ZZR1400! Deci Rocket-ul mai la batranete!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da sa stii ca mie mi se pare o moto ideala pentru cineva care are in 45-50 de ani, un pic mai matur care nu mai are nevoie de speed dar ramane pasionat de motoare!

 

Eu acu daca as avea 19k mi-as lua ZZR1400! Deci Rocket-ul mai la batranete!

 

 

 

ASA CREZI...? la 40-50 ani...sper sa ai ocazia sa incerci...sa tragi de monstrul ala...zi de zi...

dupa cum am spus eu am avut ocazia sa incerc un Rocket...ptr mine era ok...dar am facut doar o tura asa de proba...si proprietarul un italiam trecut de 40 ani...dupa 1000 si ceva de km a zis ca daia vrea sa scape de el...super greu...si din ce am vazut mosu a avut motoare...FJR 1300,BMW GS...deci nu era un incepator...

asa ca eu cred ca Rocketul e criminal...dar mai depinde si cum il utilizezi...dak iesi numai la plimbari lungi...croaziere...etc...e SUPER...dar dak vrei sa iesi zi de zi...baga in garaj scoate din garaj...parkeaza numai cu spatele la bordura..etc..eu zic ca e mai dificil...

:banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ASA CREZI...? la 40-50 ani...sper sa ai ocazia sa incerci...sa tragi de monstrul ala...zi de zi...

dupa cum am spus eu am avut ocazia sa incerc un Rocket...ptr mine era ok...dar am facut doar o tura asa de proba...si proprietarul un italiam trecut de 40 ani...dupa 1000 si ceva de km a zis ca daia vrea sa scape de el...super greu...si din ce am vazut mosu a avut motoare...FJR 1300,BMW GS...deci nu era un incepator...

asa ca eu cred ca Rocketul e criminal...dar mai depinde si cum il utilizezi...dak iesi numai la plimbari lungi...croaziere...etc...e SUPER...dar dak vrei sa iesi zi de zi...baga in garaj scoate din garaj...parkeaza numai cu spatele la bordura..etc..eu zic ca e mai dificil...

:banana:

 

senzatia de pe rocket este incomparabila cu cea de pe GS. cu fjr 1300 s-ar mai apropia, dar rocket nu e pentru confort, in NICI un caz pentru 50 de ani. Din pacate in viata atunci vin banii, si nu e vorba de 19 k, e vorba de 19 k in plus, dupa casa, masina si bani de vacante ( sotiile si prietenele cheltuitoare nu se pun :baldy: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca deja stie toata lumea ca sunt mort dupa Rocket :) ...E clar ca de-abia astept sa pun mana pe-unu',sa vad si eu ce tot ziceti ca e greu de manevrat in oras...Cat despre pret,exista si ebay-ul,si mobile.de,unde se gasesc s/h cu putini km,chiar si cu o gramada de aftermarket-uri(care costa,nu gluma!)!Per total,merita un s/h adus chiar din State,eu asa as face (poate cine stie,intr-o zi... :bounce: )...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Cine a condus asa ceva?

 

impresii?

 

cam cat consuma?

Eu doar am vazut una acum cateva saptamani la biker's club din otopeni - deci exista in Ro - iar coleg al rocketistului era unul cu o alta premiera, Vulcanul de 900, care pare mult mai masiv decat cel de 800.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

am un rocket de 2 ani. motorul e f.tare: putere, cuplu (ceea ce se stie din cifre) insa lucrurile bune pt un cruiser sunt: maniabilitate, frane, rezervor mare (24l). si se simte f.usor de condus (cu exceptia manevrelor de parcare, ca orice alt motor de talia lui, inclusiv vtx1800)

in oras e mai greu, pt ca e lat si face multa caldura, insa la drum... trage egal pana la 220kmh; cruising intre 120-180kmh fara efort (la 130 are 3000rpm)

consum: 7-8%

daca banii nu sunt o restrictie, nu va lasati impresionati de pret, pt 19keur nu va puteti lua decat custom-uri pt aceleasi calitati

despre cum arata: love or hate! insa sigur nu e un harley wannabe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

am un rocket de 2 ani. motorul e f.tare: putere, cuplu (ceea ce se stie din cifre) insa lucrurile bune pt un cruiser sunt: maniabilitate, frane, rezervor mare (24l). si se simte f.usor de condus (cu exceptia manevrelor de parcare, ca orice alt motor de talia lui, inclusiv vtx1800)

in oras e mai greu, pt ca e lat si face multa caldura, insa la drum... trage egal pana la 220kmh; cruising intre 120-180kmh fara efort (la 130 are 3000rpm)

consum: 7-8%

daca banii nu sunt o restrictie, nu va lasati impresionati de pret, pt 19keur nu va puteti lua decat custom-uri pt aceleasi calitati

despre cum arata: love or hate! insa sigur nu e un harley wannabe

 

 

sal,completeaza-ti datele la profil.

 

britanicii/germanii/italienii au avut intotdeauna un cuvant greu de spus in industria moto....personalitatea este unul dintre atuuri.

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu doar am vazut una acum cateva saptamani la biker's club din otopeni - deci exista in Ro - iar coleg al rocketistului era unul cu o alta premiera, Vulcanul de 900, care pare mult mai masiv decat cel de 800.

 

arata bine vulcanul de 900

 

mi-ar fi placut si asa ceva, mai ales cu accesorii, are o linie clasica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, daca unii vor comoditate, atunci sa-si ia masini.

 

Rocket-ul e o nebunie, din toate pdv. ! Dupa Bonneville-ul, care-l am acum, vine si RIII. Si e vorba de 17k si ceva maruntis, iar s/h se gasesc chiar la 12-13k.

 

Faza e ca nu costa prea mult, comparativ cu Harley-urile, japonezele si custom-urile echivalente la pret, dar le cam baga in buzunar pe toate.

 

The Devil rides Triumph! Pai, ce altceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul e f.tare: putere, cuplu (ceea ce se stie din cifre) insa lucrurile bune pt un cruiser sunt: maniabilitate, frane, rezervor mare (24l). si se simte f.usor de condus (cu exceptia manevrelor de parcare, ca orice alt motor de talia lui, inclusiv vtx1800)

trage egal pana la 220kmh; cruising intre 120-180kmh fara efort (la 130 are 3000rpm)

 

Pt. ca ai adus vorba de putere si cuplu mari (142 CP si 200 Nm la Rocket III), vreau sa te intreb daca ai avut ocazia sa folosesti toata puterea/cuplu motorului tau? Cam cat % ai folosit? Banuiesc ca pe autostrada sau drum drept/putin virajat merge folosita bine "uzina", dar cum e pe drumurile virajate?

 

Nu vreau sa starnesc polemici, ci vreau sa-mi dau seama cum sunt gandite cruiserele de mare capacitate (1600cc-2300cc), pt. ca cifrele afisate sunt impresionante. Incerc sa inteleg daca banii (multi) dati in plus pe capacitatea mare a motorului sunt justificati sau nu (din punct de vedere pur functional si nu de imagine).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. ca ai adus vorba de putere si cuplu mari (142 CP si 200 Nm la Rocket III), vreau sa te intreb daca ai avut ocazia sa folosesti toata puterea/cuplu motorului tau? Cam cat % ai folosit? Banuiesc ca pe autostrada sau drum drept/putin virajat merge folosita bine "uzina", dar cum e pe drumurile virajate?

 

motorul da 80% din cuplu de la 2000 la 6500rpm, iar cuplul max este intre 2000 si 3500rpm, acolo unde esti tot timpul la mersul normal. puterea urca liniar, insa nu pot sa-ti spun cat folosesc max; nu prea ai nevoie de peste 4500-5000rpm pt condus rapid. si, da, au inceput si cruiserele sa coteasca (nu ca un duc, desigur) insa tb sa tii seama de dimensiuni si mase, deci greseli cat mai putine.

 

Nu vreau sa starnesc polemici, ci vreau sa-mi dau seama cum sunt gandite cruiserele de mare capacitate (1600cc-2300cc), pt. ca cifrele afisate sunt impresionante. Incerc sa inteleg daca banii (multi) dati in plus pe capacitatea mare a motorului sunt justificati sau nu (din punct de vedere pur functional si nu de imagine).

 

dpdv functional power-cruiserele nu au nici o justificare, dar sunt misto de tot! daca vrei funtional, pt 16000+eur iti iei fjr.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scurt si la obiect... Multumesc. Dupa experienta unui cruiser si a unui naked bike tind sa cred la fel...

 

Circula zvonurile ca Triumph vrea sa produca un Rocket mai mic, cu motor de cca. 1500-1600cc, care sa umple golul dintre Speedmaster si Rocket III. Devine interesant...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si crezi ca ar da lovitura cu asa ceva?

 

ma indoiesc, daca va avea la 100 cp...

 

sigur ca hit mai mare de imagine decat r3 e greu.

100cp? pai motorul de r3 avea initial 200, si l-au detunat de doua ori (era greu de utilizat cotidian). si acum exista limitare de cuplu pe treptele 1,2,3 la 80%. unul de 1600cc va fi sigur mai ieftin si mai usor, deci clienti potentiali mai multi.

 

oricum, asta nu poate fi decat de bine, daca ne gandim ca numai in cativa ani incepand cu vtx1800 (bunicul power-cruiserelor) genul "cruiser" a evoluat enorm, dand clientilor putere, handling, frane. chestiile astea le fac atragatoare si pt pasionatii altor tipuri (sport, naked, touring), in ciuda puristilor care au ramas la stadiul de look si sunet V2 air cooled, desi si astea evolueaza=> iarasi bine pt noi, clientii.

 

astept cu mare interes noul v-max, stramosul tuturor power cruiserelor (si nakedurilor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur ca hit mai mare de imagine decat r3 e greu.

100cp? pai motorul de r3 avea initial 200, si l-au detunat de doua ori (era greu de utilizat cotidian). si acum exista limitare de cuplu pe treptele 1,2,3 la 80%. unul de 1600cc va fi sigur mai ieftin si mai usor, deci clienti potentiali mai multi.

 

oricum, asta nu poate fi decat de bine, daca ne gandim ca numai in cativa ani incepand cu vtx1800 (bunicul power-cruiserelor) genul "cruiser" a evoluat enorm, dand clientilor putere, handling, frane. chestiile astea le fac atragatoare si pt pasionatii altor tipuri (sport, naked, touring), in ciuda puristilor care au ramas la stadiul de look si sunet V2 air cooled, desi si astea evolueaza=> iarasi bine pt noi, clientii.

 

astept cu mare interes noul v-max, stramosul tuturor power cruiserelor (si nakedurilor)

 

ar fi o idee daca ar avea la 120 - 130 cai. mai vedem.... :cheers:

 

V max este altceva. ciclistica lasa de dorit, tractiunea este enorma, nu este o motocicleta echilibrata per total. Motorul la V max 2007 va avea 145 cp. deci nici o schimbare: :crack:

 

ramane totusi cel mai frumos naked( pana apare B king de la suzuki, asta sigur va rupe gura cu look si performanta - tobe uriase in spate, motorul de hayabusa, dar ceva mai carenat....) :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur ca hit mai mare de imagine decat r3 e greu.

 

Ca imagine RIII e un hit si pt. cine-si permite e super. Nu cred totusi ca e cel mai bine vandut Triumph. Englezii au nevoie si de vanzari pe langa un "vector de imagine", iar noi "muritorii de rand" de un cruiser cu personalitate puternica, dar mai practic si (mult) mai ieftin decat RIII.

 

Parerea mea e ca 100 CP sunt mult prea multi pt. un cruiser, iar pretul nu se justifica, pt. ca performantele sunt folosite la 50-60%...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...