Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

@ black killer...:lol: singura problema: la cald uneori nu se intampla nimic cand apas pe starter, dupca juma' de minut oprneshte cafa probleme. am citit pe net ca se intampla uneori la kawa..... rear da e putzin enervant.

cam multzi km la mobra aia

deschide un topic separat sa nu deturnam subiectul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Painkill3r
ZX-6R '99 luata in stare absolut stock.....custom paint (un fel de moto-gp replica) multe add-on-uri estetice + performance, inca "under construction".....momentan ashteptam primavara :yikes:

 

gata :kiss:

 

 

Frumoasa foc :yikes: sa o stapanesti sanatos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM SI EU O PROBLEMA,DACA POATE SA MA LAMUREASCA SI PE MINE CINEVA CARE E BUBA! LA PRIMA PORNIRE NO PROBLEM....LA A DOUA IAR O IA DIN PRIMA(LA SFERT DE CHEIE CUM S-AR SPUNE)....DE EX PLEC DE ACAS PORNESTE FARA PROBLEME DIN PRIMA....OPRESC LA BENZINARIE(APROX 1KM)PORNESC IAR NICI O PROBLEMA...MERG LA UN PRIETEN STAU CU EL 5 MIN VREAU SA PLEC...SI HOPAAA....NU MAI VREA! TRE SA ASTEPT SA SE RACEASCA PUTIN CA SA POT SA PLEC IAR! ASTA SE INTAMPLA NUMAI LA OPRIRI DESE IN INTERVAL SCURT DE TIMP! IN AFARA CAND MERG NU AM AVUT NICIODATA PROBLEME DE GENU'! MULTUMESC ANTICIPAT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut boys and girls

 

am ocazia sa trec pe un zx-6r din 97.desi nu sunt mare fan kawa (nu am avut niciodata asa ca nu pot avea o parere clara) as vrea sa stiu la ce ma pot astepta.Care sunt bubele modelului, ce pica mai des la ele.Motorul am inteles ca este identic cu cel de la modelul de dupa 98....deci si-ar putea da cu parerea si cei cu astfel de modele ca am vazut ca nu prea sunt vechituri pe aici...

Inca ceva, motorul are in jur de 40.000 km... zic eu, reali...

 

abia m-am despartit de zx6-le meu din 96, l-am luat cu 28k km si am mers cu el pana la 40k

a fost prima, si cel putin ca incepator am fost f multumit de ea. nu am avut nici o problema majora, si in afara deschimbat consumabilele si un cablu de ambreiaj rupt, nu-mi aduc aminte sa fi fost nevoit sa bag vreu ban in ea... a reusit ea sa ma tranteasca de despartire dar...vina a fost a mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

abia m-am despartit de zx6-le meu din 96, l-am luat cu 28k km si am mers cu el pana la 40k

a fost prima, si cel putin ca incepator am fost f multumit de ea. nu am avut nici o problema majora, si in afara deschimbat consumabilele si un cablu de ambreiaj rupt, nu-mi aduc aminte sa fi fost nevoit sa bag vreu ban in ea... a reusit ea sa ma tranteasca de despartire dar...vina a fost a mea...

 

mersi mult.. succes la achizitionarea urmatorului motor si sa postezi diferentele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
@ black killer...:crack: singura problema: la cald uneori nu se intampla nimic cand apas pe starter, dupca juma' de minut oprneshte cafa probleme. am citit pe net ca se intampla uneori la kawa..... rear da e putzin enervant.

cam multzi km la mobra aiadeschide un topic separat sa nu deturnam subiectul

 

 

40.000km ti se par multi? eu zic ca un motor intretinut de SS face peste 100.000 fara probleme, sunt sigur ca sunt destule SS'uri aduse din italia cu 20.000km care au peste 80.000km si merg beton ,compresie ok dar e bun ca tu stii ca are 20.000 :laugh:. unde pui ca faci 10.000 pe an fara sa te complici dar toate sunt de la o baba careia ia murit barbatu care era raider si a stat in garaj 6 ani :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

40.000km ti se par multi? eu zic ca un motor intretinut de SS face peste 100.000 fara probleme, sunt sigur ca sunt destule SS'uri aduse din italia cu 20.000km care au peste 80.000km si merg beton ,compresie ok dar e bun ca tu stii ca are 20.000 :crack:. unde pui ca faci 10.000 pe an fara sa te complici dar toate sunt de la o baba careia ia murit barbatu care era raider si a stat in garaj 6 ani :laugh:

 

65.000 aproape 66.000km are a mea si nimic, merge ca in tineretile ei. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Baieti, vreau si eu un capac monopost pentru mobra mea (ZX6-R 2001).

Am cautat de mi-a venit rau si n-am gasit nik.

Aveti vreo relatie?

Multumesc.

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, vreau si eu un capac monopost pentru mobra mea (ZX6-R 2001).

Am cautat de mi-a venit rau si n-am gasit nik.

Aveti vreo relatie?

Am cautat si eu pentru al meu, insa sub 100$ nu am gasit.

Incearca pe www.ebay.com sa cauti dupa "seat cowl" sau "fairing"

exemplu anunt, capac neoriginal

alte "relatii" :

http://www.jesterstrickbits.co.uk/acatalog...Seat_Cowls.html

http://www.bikehps.com/acatalog/Single_Sea...r_Kawasaki.html

http://fatbikez.com/accessories-for-bikes-...seat-cowls.html

http://www.intobikes.co.uk/products?detail...vhlModel=001788

http://www.kneedraggers.com/details/Targa_...ja--630023.html

http://www.1tail.com/sa/c/Solo_Seats_and_Cowls.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, tabelul e eronat. Probabi au omis sa scrie ca e puterea masurata la roata. Chiar si asa, modelul 636, sau r , are 4 cai mai multi decat modelul 600, sau rr. Iar dupa tabel modelul 2007-2008 e mai slab decat 2005-2006 :D :) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu o problema cu mobra mea un pui de ninja din '99.. Coboara extrem de greu in ture.. i-am sincronizat carburatoarele si.. cam nimic.. Ma puteti indruma catre cineva care poate arunca o privire mai amanuntita asupra motorului.. nu vreau sa renunt la ea atat de simplu :friends: si ma 'doare sufletul' cand o vad asa 'bolnava'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt mai multi factori de luat in calcul...problema a aparut inainte sa sincronizezi carburile sau dupa?

 

 

Inainte.. deaia m-am si dus sa le sincronizez. Tipu de acolo a aruncat o privire, a spus ca e de la membranele de cauciuc din carburatoare (sper ca am inteles eu bine si nu vorbesc prostii) care sunt batrane (una fiind scofalcita)

 

Dar vreau sa ma asigur ca nu mai e nimic altceva, ca din auzite e destul de scump un 'kit' de membrane si nu vreau sa dau banii degeaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte.. deaia m-am si dus sa le sincronizez. Tipu de acolo a aruncat o privire, a spus ca e de la membranele de cauciuc din carburatoare (sper ca am inteles eu bine si nu vorbesc prostii) care sunt batrane (una fiind scofalcita)

 

Dar vreau sa ma asigur ca nu mai e nimic altceva, ca din auzite e destul de scump un 'kit' de membrane si nu vreau sa dau banii degeaba

 

Nu stiu ce sa zic, daca nu ma uit si eu ca sa-mi pot da seama, degeaba. Daca vrei si sa fie frumos afara in weekendu asta ma pot uita la ea, daca esti din Bucuresti ofc. Imi dai un PM sa iti trimit numarul meu de telefon si vorbim sa stabilim o data.

 

Acele membrane nu sunt scumpe...este 26Lire sterline bucata...deci cam pe la 110 le iei pe toate patru si cum Euro deja e ca si Lira, 110 Euro din UK. 43028-1086 asta este codul pentru acea membrana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...