Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

Pune si tu poze cu ea..uite pun si eu cu a mea ;) ..n am unele foarte recente, dar diferenta nu e mare..doar semnalele acum sunt albe (nu portocali), si am capac monopost.

 

Pun dupa ce o iau , nu inainte ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Relativ - poti sa le prinzi la prinderi de la carene in cadru, dar la o eventuala cadere - nu prea tin acolo.

 

Si eu m-am lovit de aceeasi problema la acest model, tocmai ca pe partea stanga este vasul de expansiune si acopera prinderea motorului de cadru - fix unde se pun crash padurile in mod normal. Gasisem un kit cu tot cu vas de expansiune modificat, dar costa destul de multicel vreo 100 lire.

 

multumesc colegu` survolaj, exact la vasul de expansiune m-am uitat ca este cam "descoperit" in cazul unei caderi. astea le-am gasit si scrie ca trebuie gaurite carenele dar cum stiu unde trebuie gaurit? adica gaura din carena sa fie concentrica cu locul unde se insurubeaza crash pad-ul? sau sa sper ca in Iasi sa gasesc cu tot cu montaj.

post-58124-1278099747_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te supara ca zic asta ..dar iti bati capu degeaba..sau poate le vrei doar de design; ca in caz de doamne fereste..nu te ajuta cu absolut nimic ..crede ma (modelul asta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma supar deloc, nu le vreau de design dar am cautat pe net si am gasit modelul asta, scria ca sunt bune... daca ai un link pentru zx6r din 2001 cu ceva care sa fie bun adica sa protejeze cat de cat in cazul unei scapari accidentale a motoretei te rog sa-l postezi sa arunc si eu un ochi. multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru 636-le meu din 2006, gasisem (cred, nu sunt sigur) acelasi model de crash pad-uri, dar tocmai din acest motiv (trebuia sa gauresc carena ;) ) am renuntat la cumpararea acestui model... dupa cateva zile de cautari am gasit un model care nu necesita "maltratarea" carenei :blbl: imi scapa numele firmei, dar maine am sa le fac poze si am sa le atasez.

 

# gabi_tro # sunt foarte putini cei care povestesc cum s-au comportat crash pad-urile in caz de "doamne fereste"... eu am gasit foarte putine posturi, de fapt, cred ca le numar pe degetele de la o singura mana :P

crash pad-urile le-am luat mai mult pentru protejarea in cazul unei trante accidentale(vant, intrarea cricului in asfaltul topit de caldura,... bla, bla, bla)... iar in caz de "doamne fereste" numai Dumnezeu ne poate proteja ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...cand merg normal, cu masina in oras, stil super relaxat, 8l/100km in oras. E noua masina...are 96cp...nu inteleg de ce va mirati asa...serios.

Nu am mers niciodata cu 160 si AC :D asa ca nu stiu cat ia.

 

Nu stiu ce sa mai zic...chestia e ca pe alte forumuri, straine (puneam link dar nu stiu daca am voie), oamenii spun de minim 40MPG , bineinteles mers decent, nu sportiv. Din calculele mele reiese un consum de 5.9l/100km. Adica super bun :blbl: .

Repet, e vorba de modelul 2007...din cate am inteles au umblat mult la motor...

......................................

in Bucuresti-ul nostru drag, nu pot spune ca merg normal.... oricat de "super relaxat" as merge, consumul difera la fiecare suta de km parcursi ;)

 

Nu i-am facut niciodata consumu la 636, dar it pot spune ca la ultimul drum parcurs weekend-ul trecut, cu rezervorul full(facut in baneasa cu OMV 95)dupa aproape 280 km parcursi s-a aprins becul la benzina, am oprit la primul OMV gasit (cel de pe DN1), in rezervor mi-au intrat exact 13 litri..... o fi bine, o fi rau.... sincer nici nu ma intereseaza... nu am luat broscutza pentru consum ;)

 

Cat despre chei nu stiu ce sa zic.... eu am trei (doua negre + una rosie) :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru 636-le meu din 2006, gasisem (cred, nu sunt sigur) acelasi model de crash pad-uri, dar tocmai din acest motiv (trebuia sa gauresc carena ;) ) am renuntat la cumpararea acestui model... dupa cateva zile de cautari am gasit un model care nu necesita "maltratarea" carenei :D imi scapa numele firmei, dar maine am sa le fac poze si am sa le atasez.

 

# gabi_tro # sunt foarte putini cei care povestesc cum s-au comportat crash pad-urile in caz de "doamne fereste"... eu am gasit foarte putine posturi, de fapt, cred ca le numar pe degetele de la o singura mana :P

crash pad-urile le-am luat mai mult pentru protejarea in cazul unei trante accidentale(vant, intrarea cricului in asfaltul topit de caldura,... bla, bla, bla)... iar in caz de "doamne fereste" numai Dumnezeu ne poate proteja ;)

nu tre sa fi expert sa ti dai seama ca nu te ajuta. se vede clar cat sunt de mici, eu cred ca si daca o culci cu mana jos pe asfalt o sa ti o zgarii. Trebuie unele iesite mult in afara, iar alea arata ca dracu, sau bare d alea ca la scoala de soferi :blbl:. Eu am renuntat la idee, mi am facut casco.

Iar cu domane fereste..evident tot la genu asta de cazaturi ma refer, nu la ceva mai serios ..ca acolo evident ..nu conteaza ..poti sa ai 30 de crash pad uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mult mai bine protejeaza, de exemplu, scaritele race prin simplul fapt ca nu se rabateaza si sunt realizate dintr-un material mult mai rezistent. Am testat de 2 ori fara sa vreau acest aspect si impreuna cu craspadurile Rizoma, pot spune ca au functionat perfect, cu urme minore asupra motocicletei. Pe de alta parte, la un motor care are aproape 10 ani, mi-as bate capul sa am cauciucuri bune si ulei la timp, aspectul deja nu mai conteaza si nu o lua ca o rautate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu este o rautate, asta este adevarul, are 9 ani ;). mecanic este ok, am cauciucuri noi michelin toate consumabilele inclusiv kitul de lant schimbate. vopseaua nu este prea reusita (a fost revopsita). ma gandeam sa pun crash pad-uri pentru a proteja carenele sa nu se crape sau sa se sparga daca o scap jos accidental, sau sa nu se strice ceva pe sub carene. scarite race am ;) si mare dreptate ai in privinta lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, exista un soft specializat dupa care se comanda piese (repede originale) de zx-6r din 2001?. Ma refer la softuri care pot fi instalate pe computerul personal fara a fi necesar dongle. Similar cu Etos, ETKA (pentru masinile VAG). De exemplu as dori sa vad codurile si preturile de la toate suruburile de la carene, ca as vrea sa le cumpar noi, suruburile care tin bordul...etc. multumesc.

 

 

Daca mai esti interesat de coduri la piesele originale de kawa nu stiu daca exista soft dar le poti gasi si comanda de aici http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop/sho...&model=ZX6R

... iti alegi anul (in cazul tau 2001) si apoi alegi "Cowling" / "Cowling lowers" si le poti identifica in poza.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut azi noapte Bucuresti-Buzau-Bucuresti un consum de 5.2 l /100.Nu stiu cum a realizat.Mers o mare parte cu 130-140 cu 2 varfuri la 200.Cu pasager.Nu am tinut motorul sub 6000 ture.Am filtru Pipercross si finala Leovince.E ceva obisnuit consumul asta?

Drumul e perfect in cea mai mare parte.Atentie insa la caini,care au sarit in fata unui prieten.Din fericire l-a evitat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut azi noapte Bucuresti-Buzau-Bucuresti un consum de 5.2 l /100.Nu stiu cum a realizat.Mers o mare parte cu 130-140 cu 2 varfuri la 200.Cu pasager.Nu am tinut motorul sub 6000 ture.Am filtru Pipercross si finala Leovince.E ceva obisnuit consumul asta?

Drumul e perfect in cea mai mare parte.Atentie insa la caini,care au sarit in fata unui prieten.Din fericire l-a evitat.

da e un consum normal (spre mic) pentru mers constant cu 130 140. Filtrul il am si eu tot pipercross..incep sa cred ca il pun asa din fabrica astia. (la mine toba e mivv)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul l-am pus eu.Intrebam ca am fost cu un prieten care are modelul 03-04 si lui cu toba full akra si power comander,dat pe high,a luat peste 10.Am facut plinul cand am plecat in Bucuresti si i-am bagat in Buzau eu 6 l si el 12.Chiar asa sa consume power comander-ul ala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu tre sa fi expert sa ti dai seama ca nu te ajuta. se vede clar cat sunt de mici, eu cred ca si daca o culci cu mana jos pe asfalt o sa ti o zgarii. Trebuie unele iesite mult in afara, iar alea arata ca dracu, sau bare d alea ca la scoala de soferi ;). Eu am renuntat la idee, mi am facut casco.

Iar cu domane fereste..evident tot la genu asta de cazaturi ma refer, nu la ceva mai serios ..ca acolo evident ..nu conteaza ..poti sa ai 30 de crash pad uri

 

asa arata ale mele..... sunt iesite destul in afara, nu sunt alea gen "pastila"..... oricum sper sa nu aflu niciodata daca sunt sau nu bune ;)

post-4800-1278270425_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin la discutia despre consum, dupa ce am vazut deschis acest subiect am fost curios sa-i fac si eu consumul. In 215 kilometri facuti a papat 14 litri de benzina (alimentat pana la plinul rezervorului)... deci ar fi cam 6,5%. Tin sa precizez ca nu am mers prea cuminte cu motoreta, ba chiar a atins de cateva ori viteze de top :D , in general a fost exploatata in ture mari asa cum ii place. :laugh:

 

Din toti posesorii de ZX6 model 2007-2008, ma poate ajuta cineva cu un manual de utilizare, owner manual sau cum ii zice? Am gasit pe net, dar numai de cumparat... si parca nu as da 15-20 euro pe o cartulie care ar trebui sa fie gratuita (cel putin formatul electronic). Repet, manualul de service il am, imi trebuie cel de "utilizare"...

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...