Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

msms

msms

sa vedem poate vine mosul...

 

poti incerca si pe urmatoarele linkuri, in afara de mac :P :

/index.php?...;hl=furtun++hel astea is furtune destul de ok, folosite destul de mult in UK dar made in romania.

sau varianta italiana:

/index.php?...;hl=furtun++hel

 

despre serviciile lor nu pot spune nimic. doar de la mac am mai cumparat :laugh: si e om de incredere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

domnilor va rog ajutati-ma acum 2 saptamini din nefericire am cazut cu motorul (am luat un ciine ) si dupa treaba asta am constatat ca nu se mai decelereaza ca inainte ce poate fii cumva clapetele nu mai revin la loc atit de rapid daca vii s-a intimplat ceva asemanator va rog ajutati-ma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai scapat-o pe partea dreapta e posibil sa se fi dereglat mansonul de acceleratie. Practic sa nu mai traga cablul la fel de repede inapoi, poate s-a intepenit mansonul... Trebuie desfacut si vazut daca acolo e problema.

 

Eu am avut o problema similara si acolo era buba.

 

:laugh: Tu vorbesti de Kawasaki? Am vazut la profil ceva de Jawa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai scapat-o pe partea dreapta e posibil sa se fi dereglat mansonul de acceleratie. Practic sa nu mai traga cablul la fel de repede inapoi, poate s-a intepenit mansonul... Trebuie desfacut si vazut daca acolo e problema.

 

Eu am avut o problema similara si acolo era buba.

 

:laugh: Tu vorbesti de Kawasaki? Am vazut la profil ceva de Jawa...

nu mi-am schimbat profilul nu reusesc scuze

Mesaj completat

Daca ai scapat-o pe partea dreapta e posibil sa se fi dereglat mansonul de acceleratie. Practic sa nu mai traga cablul la fel de repede inapoi, poate s-a intepenit mansonul... Trebuie desfacut si vazut daca acolo e problema.

 

Eu am avut o problema similara si acolo era buba.

 

;) Tu vorbesti de Kawasaki? Am vazut la profil ceva de Jawa...

DE SCAPAT AM CAPAT-O PE PARTEA STINGA IN AFARA CA AM ZGIRIAT CARENA SI CAPACUL PE CARE SCRIE KAWASAKI MANETA DE AMBREAJ AM STRIMBAT-O DAR AM MAI INVATAT CEVA ATENTIE MARE LA CÎINI SI CRASH PADURI PE VIITOR .ACUM NU STIU CE SA FAC IERI AM DAT REZERVORUL JOS,A URMAT FILTRUL DE AER CU TOT SUPORTUL M-AM UITAT TOATE PAR LA LOCUL LOR VORBESC DE ARCURI M-AM UITAT CLAPETELE INCHID TOATE REVIN USOR,AM EXAMINAT CABLUL NU STIU CE SA ZIC ,DUPA TOATA ACEASTA OPERATIUNE AM DAT O TURA 200,220 PE CITIVA KM ACUM PARE OK ACUM CIND II TAI GAZUL EA TREBUIE SA DEA PUTIN IN NAS SAU PUR SI SIMPLU FRINEZI ,FACIND COMPARATIE CUM MERGEA INAINTE SA CAD MI SE PARE SCIMBATA ,IN FINE ,MIERCURI AM FACUT O PROGRAMARE LA CEI DE LA UNITED MOTORS PTR O CONSTATARE ,SPER SA NU FIE PREA MULT SI ,O SA VA ZIC DUPA CONCLUZIILE ,MULTUMESC PENTRU SFATURI SI TOATE CELE BUNE

Mesaj completat

POZE CU FRUMOASA MEA DE 2 LUNI ACHIZITIONATA

post-46176-1285936299_thumb.jpg

post-46176-1285936328_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e normal... nu este niciun curent de aer care sa-ti raceasca radiatorul, deci iti porneste ventilatorul la o anumita temperatura (la mine prneste la 100 grade).

De asta nu iti sare de 85 la drum intins, motorul se raceste datorita aerului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da stiu ca se raceste datorita vantului dar stand la relanti nefiind turata credeam ca nu se incalzeste asa mult.La mine ventilatoru porneste pe la 104-105.Pot cumva sa il pun sa porneasca de la o temperatura mai joasa?

 

Pe unde vad cat ulei am in cutia de viteze? Ca am impresia ca pierde ulei pe undeva.

Editat de k-2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da stiu ca se raceste datorita vantului dar stand la relanti nefiind turata credeam ca nu se incalzeste asa mult.La mine ventilatoru porneste pe la 104-105.Pot cumva sa il pun sa porneasca de la o temperatura mai joasa?

 

Pe unde vad cat ulei am in cutia de viteze? Ca am impresia ca pierde ulei pe undeva.

Uleiul din cutie e comun cu cel din motor si poti verifica nivelul, cu ajutorul bulei transparente si motorul tinut drept. DAca vrei sa iti porneasca ventilatorul mai repede, trebuie alt termostat, dar nu cred ca este nevoie, asa au fost gandite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noul zx10 intr-adevar se anunta a fi bomba, la 207 cai cu ram air.. poate peste 180 la roata.. e ceva. Peste 2-3 ani in functie de cum se prezinta modelul ca fiabilitate, consum si ergonomie, cred ca ma arunc la asa ceva. :D

 

In alta dezordine de idei, imi cam vand motorul, ca am pus ochii pe zx9 sau 12, si n-are rost sa-l chinui pe asta degeaba. :D

Pe scurt, ZX6 '99 super mega intretinut, fara probleme, mai toate consumabilele ok, cu istoric complet.

Pe langa ce se vede in poza, mai are si o toba sport, mansoane harris zxr, filtru k&n, crashpaduri, bujii NGK iridiu noi, inca o guma de spate de rezerva, furca proaspat revisionata (simeringuri plus ulei), Itp valabil pana in august 2012.

Daca e cineva interesat, sau aveti cunostinte care vor asa ceva, let me know.

 

post-13770-1287074391_thumb.jpg

Editat de Tyby
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut oameni buni.

 

Azi am mers destul de mult pe ploaie, si, m-am intalnit cu un om care stie el mai multe despre moto.

Si omul ala mi-a zis ca atunci cand mergi pe ploaie, sare noroi + mizerie si intra bine de tot la radiator...de astupa fagurii aia ai radiatorului, parca asa le zice.

 

Si cand ne-am uitat..erau umpluti cativa binisor..

 

Ce mi-a zis el, si ce am mai si citit tot asa pe nush ce forum, ca te duci la spalatorie, si dai cu jet din ala, dar cu MARE grija, ca radiatorul e F sensibil, si poti sa indoi nervurile alea.. adica, dai presiune mai mica, dai de la distanta, etc.

 

Asa ca va-ntreb : voi cum faceti?

 

Pare riscant cu jetul ala, sau poate sunt eu paranoic..dar daca ai dat cu pres prea mare..sau prea de aproape...ai comis-o....

 

 

Multumesc!

 

 

ps de acum am sa evit sa mai merg pe ploaie :D

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine nu ma mananca undeva sa ma duc la spalatorie, sa ma trezesc cu pete pe cadru sau cu radiatoru varza, cu toate ca le zic alora sa nu faca aia si cealalta.. si sa le mai si dau bani pe deasupra.

Motorul il spal acasa, by hand. Da-l naibii ca nu e cat o masina.

Editat de Tyby
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...