Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

 

Carenaj complet de ZX636 din 2006 + oglinzi stg dr,sa pilot si pasager,parbrizul original,masca fata cu tot cu faruri,codita.

Am si poze doar pe mess ca nu are rost sa pun aici 15 poze.Telefon 0733165758

Multumesc Cesar :)

 

Au mai ramas:

-set scarite fata/spate complete

-leviere frana spate si schimbator viteze

-sa pasager si sa pilot

-pompa de frana

Editat de Celanimoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

set crash-pad-uri OEM pentru Kawasaki zx6r model 2005-2006

Setul este nou, sigilat.

 

500 RON

 

cineva pe aici care are sau care stie pe cineva cu un capac de la stator pentru 636 2005 2006 de vanzare ?

Nou, sigilat + garnitura 400 RON

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vanzare pentru kawasaki zx6r 636 model 2005-2006

Carena stânga - verde

Pinten stânga & dreapta carena inferioare - negru

Capac stator stânga - auriu

Crash pad

Scarita pasager stanga completa

Maneta ambreiaj

 

Toate piesele sunt noi, OEM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare posesorilor de Kawa.

 

Ce anume ar trebui sa am in vedere la cumpararea unui Ninja 636 din 2006?

Ma refer la probleme comune sau de functionare pentru modelu asta.

 

Astept parerile cunoscatorilor sau a posesorilor!

 

Stima !



Chiar nimeni nimic..?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare posesorilor de Kawa.

 

Ce anume ar trebui sa am in vedere la cumpararea unui Ninja 636 din 2006?

Ma refer la probleme comune sau de functionare pentru modelu asta.

 

Astept parerile cunoscatorilor sau a posesorilor!

 

Stima !

 

 

Chiar nimeni nimic..?

Salut,

eu am avut acest model 3 ani de zile, in toată aceasta perioada nu i-am schimbat decât placutele de frână fata, atât si nimic mai mult, nu am avut nici cea mai mică problema cu ea.

Nu cred ca trebuie sa ai in vedere ceva anume la cumpărarea unei motociclete, ci trebuie sa verifici ceea ce verifici la orice motor(urme de lovituri, zgomote ciudate, daca a fost revopsita, carenele sa fie din plastic si nu din fibra-multi se lauda ca au carenele originale, dar de fapt sunt din fibra...)

Daca nu ești sigur pe tine cand cumperi un motor, poti ruga un prieten mai priceput sa te insoteasca.

Bafta la cumpărare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare posesorilor de Kawa.

 

Ce anume ar trebui sa am in vedere la cumpararea unui Ninja 636 din 2006?

Ma refer la probleme comune sau de functionare pentru modelu asta.

 

Astept parerile cunoscatorilor sau a posesorilor!

 

Stima !

 

Chiar nimeni nimic..?

 

problema des intalnita la 2005-2006 (chiar si anterior unele), e treapta a doua de viteza. se mai intampla sa sara din viteza. poti verifica asta simplu: mergi in treapta a doua, 40-50km/h si apoi full gaz. daca iti da socuri si incearca sa sara din viteza sau chiar sare atunci are aceasta problema. necesita schimbare pinion treapta 2 si eventual cititorul din cutie sau mai rau, depinde cat de mult s-a mers cu aceasta problema si cat de nepasator a fost prorpietarul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am probleme cu ramair-ul, de la gropi de tot duce naiba, e prins foarte prost, suruburile sunt prinse aproape de margine si astfel din cauza socurilor se duce in timp. daca mergi frumos nu ai treaba cu treapta a 2-a, a mea merge exemplar, dar nici nu ii dau "gaz" doar sa arat ca merge.

@magicianul, la ce pret ai crash pad-urile? eu am un set pe ea dar e tocit ala de pe dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand filtru aer K&N(cod filtru - KA6005) folosit 1000 km, pentru 636 din 2005-2006.

150 RON

 

Vand monopost OEM Kawasaki Ninja ZX6R model 2005-2006

150 RON

post-4800-0-58201000-1366740892_thumb.jpg

post-4800-0-38259200-1366740905_thumb.jpg

post-4800-0-68529600-1366789482_thumb.jpg

post-4800-0-32406300-1366789490_thumb.jpg

Editat de sadixkid
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Vreau si eu sa schimb bujiile la un zx6r 2004, dar nu stiu cum sa dau jos tot airbox- ul sa ajung la ele. Are un surub in fata langa ghidon, dar in rest nu imi dau seama ce ar trebui sa desfac.

Niste sfaturi? Mersi anticipat ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Vreau si eu sa schimb bujiile la un zx6r 2004, dar nu stiu cum sa dau jos tot airbox- ul sa ajung la ele. Are un surub in fata langa ghidon, dar in rest nu imi dau seama ce ar trebui sa desfac.

Niste sfaturi? Mersi anticipat ;)

Sincer daca nu-ti dai seama cum sa anungi acolo,eu zic sa lasi pe cineva care se pricepe, ca ai ceva de demontat/montat.

In principiu demontezi:

sa pasager,sa pilot,rabatezi rezervorul,demontezi airbox-ul cu ce este pe el furtune senzori etc,desfaci cuplele la bobinele de inductie,le scoti afara,cheie de bujii de 16cu cardan,si scoti bujiile.

Dupa care totul in ordine inversa.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi :) . Pana la scoaterea filtrului de aer totul simplu, apoi nu-mi dau seama cum iese partea inferioara a airbox-ului. O sa ma mai uit o data in alta zi cand am timp, si daca nu-mi dau seama o sa merg la cineva care se pricepe :) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi :) . Pana la scoaterea filtrului de aer totul simplu, apoi nu-mi dau seama cum iese partea inferioara a airbox-ului. O sa ma mai uit o data in alta zi cand am timp, si daca nu-mi dau seama o sa merg la cineva care se pricepe :) .

Am o imagine de la un zx 10 din cate imi aduc aminte si al tau este la fel..asa ca desfa acele suruburi care le-am marcat in poza si se ridica partea inferioara...

La zx 10 este nevoie sa demontezi si suporti de prindere la chiulolasa sa poti scoate bobinele de la pistonul 1/4 altfel nu poti scoate bujiile.

Poate la tine este mai usor,,nu mai tin minte toate modelele..

post-15340-0-03966000-1367177057_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe, daca erau toate suruburile alea ca in poza eram tatic :D. Nici unul din ele nu exista, doar unul in partea de sus (sub filtrul de aer din poza). In rest nimic. Ehh, lasa ca vad eu data viitoare, daca nu ma descurc ma duc la cineva priceput.

Mersi mult oricum! ;)

Editat de VlaDI87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu mai spui asa, ca nu este de loc usor la zx 10..dupa ce demontezi acele suruburi o sa ai o mare surpriza ,ca nu poti scoate cutia din cadru.

:crack:

Daca la tine nu ai suruburi,atunci ai coliere sub cutie.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu mai spui asa, ca nu este de loc usor la zx 10..dupa ce demontezi acele suruburi o sa ai o mare surpriza ,ca nu poti scoate cutia din cadru.

:crack:

Daca la tine nu ai suruburi,atunci ai coliere sub cutie.

Asta este........vezi ca ai 4 coliere cu imbus sub airbox VlaDI87

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zx6r 1997


Ieri am fugarit-o , si s-a incins foarte rau


Am oprit la o acordare de prioritate , s-a oprit motorul


Am pornit , parea sa mearga 'infundat' asa ..am ambalat tare de cateva ori , degeaba ..am mai mers vreo 2-3 km , dupa care trageam de acceleratie degeaba , faceam decat sa o innec


Am tras pe dreapta , am mai incercat sa o pornesc ..in zadar


Dupa ce s-a racorit (vreo juma' de ora ) , am reusit iar sa o pornesc , dar motorul mergea la fel de urat


Am reusit sa ajung acasa abia dupa ce am reglat relantiul la 5-6000 ture , pentru ca maneta de acceleratie era inutila , afecta foarte putin motorul cand acceleram . (suprinzator , pentru ca doar ..de acesai parghie trage si una si alta )


Am desfacut-o acasa ..:


= curatat bujii


= am observat ca era un + de la o bobina scoasa ( nu stiu daca de aici a plecat problema , sau daca o fi iesit cand am scos rezervorul )


= am observat si un furtun de vacuum scos


= filtru de aer imbacsit in cel mai barbar mod , cu viespi si carcalaci in el . Cand l-am scos , era intepenit , si din pacate a cazut la fluturasii aia , sau clapete de acceleratie , sau cum s-or numi , ceva jeg. I-am dat la automat , sperand ( maaaaaaare idiot , nu-mi amintiti) sa arunce afara ce a cazut acolo , dar probabil ca nu a aruncat , ci a tras in el .



Am reusit sa o pornesc iar , si merge tot urat . Arunca benzina pe admisia de la aer de la cilindru 2 .


Cilindru 2 nu functioneaza , evacuarea lui este rece !


Cum sunt supapele ? ceva gen ca la dacie ? sa se poata regla ? ca am inteles ceva de niste pastile ..si banui ca s-ar fi uzat alea .


Dar daca se pot regla , l-as desface sa ma uit in el .


Tot acum (in timp ce scriu asta ) caut si prin manualuri service , dar am zis sa mai cer niste pareri .



Este posibil sa-l fi fiert ?(frigea si cadrul la codita) Totusi , daca ovalizam ceva , as fi avut ulei in apa ..dar nu am !


Ceva sfaturi/idei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...