Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poate sa fie din multe locuri. Intai vezi daca e antigel sau nu ca sa limitezi cautarile. Daca esti convins ca e antigel verifici toata instalatia de racire, nu doar radiatorul. Poate scapi cu niste furtunuri. In manual spune sa se schimbe furtunurile astea la 4 ani, asta nu inseamna ca dupa 4 ani o sa pise furtunul neapatat, doar ca exista o probabilitate din ce in ce mai mare cu trecerea timpului.

 

Porneste motorul si lasa-l pana baga ventilatorul si dupaia vezi daca picura pe undeva, daca ramane umed radiatorul. Verifica si nivelul de antigel din radiator si din vasul de expansiune la RECE.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lichidul este dulceag .....sigur antigel...

motorul este tras pe dreapta de 2luni "vremea"

urmeaza sa dau jos carenele sa vad despre ce este vb ,dar nu astazi ca este sarbatoare..

merci @wawessh.....



am spre vanzare schimb manete frana ambreaj si toba originala zx6r..

daca este careva interesat.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

lichidul este dulceag .....sigur antigel...

motorul este tras pe dreapta de 2luni "vremea"

urmeaza sa dau jos carenele sa vad despre ce este vb ,dar nu astazi ca este sarbatoare..

merci @wawessh.....

 

am spre vanzare schimb manete frana ambreaj si toba originala zx6r..

daca este careva interesat.....

eu as fi interesat de toba.cat vrei p toba.si daca se potriveste la una din 98?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sugesti,pareri amortizor voblaj zx6r an 2000..

se merita /mers nu chiar sportiv(in limite).....

pe un gasim,merg toate sau difera prinderile de jug?



nu stie nimeni ......... :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sugesti,pareri amortizor voblaj zx6r an 2000..

se merita /mers nu chiar sportiv(in limite).....

pe un gasim,merg toate sau difera prinderile de jug?

 

nu stie nimeni ......... :-L...????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea personala ca nu merita.daca ai niste bani de dat, de care nu ai nevoie, poti sa iti iei. Amortizorul face diferenta atunci cand te ridici pe o roata si cand cazi la loc, stabilizeaza motorul, sau il alte situatii similare. Eu nu am avut niciodata si nici lipsa nu i-am simtito. Prefer banii aia sa ii bag in benzina si sa ma plimb decat sa ii bag in amortizor. Difera prindrtile de la model la model, unele se pot adapta si la alte modele moto, pt moto tau in special nu stiu. Asfalt uscat si fara incidente colegu.

Editat de diabolyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea ta proprie si personala este foarte very falsa.

Amortizorul nu are rol de stabilizare doar daca te dai pe-o roata!!

Incearca scenariul urmator: da-i acceleratie apoi incearca sa iti imaginezi ca iti iese ceva in fata si esti nevoit sa franezi brusc si pe franare dai de un mic hop.

Ghici ce se intampla?? Da, ai ghicit: un voblaj de mare frumusete!!!

Amortizorul de ghidon e un MUST HAVE, tine de siguranta ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am zis ca doar aia e utilitatea lui, am zis clar ca si in alte situatii cand trebuie stabilizata. Sunt incepator, am zis ce stiu si eu. Daca stii mai multe, adauga la ce am spus si eu sa il ajutam pe colegul nostru sa faca alegerea cea mai buna. Nu e must have amortizorul, casca e must have, daca era cum zici tu, veneau din fabrica cu ele, este mai degraba un accesoriu ce sporeste siguranta. Eu personal nu dau banii pe el, uite ca o sa risc si o sa merg normal fara el si promit ca la primul vobraj iti dau mesaj privat sa te anunt,desi nu cred ca se va intampla curand...

Editat de diabolyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti doresc sa NU ti se intample sa intri in voblaj, mai ales in apropierea unei curbe, pentru ca sa scapi de voblaj va trebui sa accelerezi.

Referitor la venitul din fabrica daca erau necesare, iti dau alt exemplu: Honda nici in 2008 nu are ambreiaj antihoping, precum celalalte japoneze, cand decelereaza mai tare iti dai seama cat de bun ar fi.

Mi s-a intamplat o singura data sa am voblaj si la viteza sub 100 km/h, imi e de ajuns.

Cel mai bine pentru colegul nostru e sa incerce un motor cu amortizor sa faca diferenta personal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegul de mai sus, fara suparare, parere strict personala, dar faza cu acceleratul si hopul si curba se pot evita foarte usor. Daca mergi in limitele legii, esti putin atent la sosea si nu te dai in stamba, eu zic ca poti sa eviti astfel de situatii. Amortizorul de vobraj, la urma, este o chestie de gust si tine strict de stilul taude mers. Pe acelasi principiu eu mi-am cumparat cauciucuri Michelin Pilot Power (ala cu care a venit motocicleta mea din fabrica) si care sunt accesibile spre deosebire de altii care invetesc dublu in cauciucuri, ca sunt semislick si ca nu stiu ce proprietati mai au si etc. Am avut o franare brusca in curba cu ele, s-au comportat exemplar, atat timp cat nu fac raceing pe sosea si pe curbe nu vad de ce sa imi Pilot Pure sau ultimele modele de cauciucuri. Nu vreau sa creez disputa pe acest subiect, ma repet, este parerea mea strict personala. Ar fi bine sa probeze colegul o motocicleta cu amortior sa faca diferenta si mai ales sa se gandeasca, conform stilului de mers, daca ii va fi necesar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta am spus: EL sa probeze una cu amortizor si o sa vada.

Cat despre Michelin Power, crede-ma, sunt ok ca nu ai incercat Dunlop d211, d212, Supercorsa. Cand le vei incerca nu te vei reintoarce la Pilot Power.

E bine si cu limita legala, dar la cati cretini sunt pe strada, ai nevoie de cele mai bune frane si anvelope sa opresti cat mai repede.

Rog user-ul darkshark sa revina cu o parere personala despre amortizor.

Sus cu gradele Celsius.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@amstaff am mers cu gsx750r si nu am simtit mare diferenta ...bn nu am patit nimic care sa ateste valoare amortizorului de voblaj...

de cauciucuri ce sa zic am michelin road 3 sunt multumit de el



Poate la voi in Bucuresti, aici in Braila inca sunt catamai nametii, putin probabil ca se va topi cu gradele astea...

si in prahova sunt nameti mari ..

bn acum se cam topesc.. :peace: este cu plus



nu as vrea sa dau bani pe ceva care sa nu se justifice ...

bine in cazul asta tind sa cred ca se cam justifica bani..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa intru intr-o polemica cu voi pentru ca voi mergeti cu motocicleta ,va plimbati ,faceti poze,poate de aceea nu se justifica investitia in amortizorul de ghidon ,insa nu uitati : o groapa luata putin "altfel" va poate baga intr-un voblaj de nu va mai trebuie mers cu motocicleta fara amortizor insa nu aveti de unde sa stiti cum este cu amortizor de ghidon daca nu ati mers,am trait sa o aud si pe asta ca nu se justifica investitia in amortizor de ghidon ,am avut 5 motociclete 4 dintre ele cu amortizor de ghidon si una fara,in ziua a 2a dupa ce am cumparat motocicleta fara amortizor de ghidon (era o honda 929) am investit 150E intr-un amortizor ,sunt bani investiti pt siguranta voastra,suzuki a pus pe motocicletele sport din anul 2000 amortizor de ghidon din fabrica ,nu cred ca au fost tampiti,vorbiti cu cei care au/au avut nu cu cei care nu au avut si nu au mers in viata lor cu amortizor de ghidon

weekend perfect,ce a mai ramas din el

Doamne ajuta

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci cmd-ul ,am specificat ca se cam merita sa dau bani pe el..

cred ca pana la urma o sa cumpar unul...doar este vb de siguranta mea

asadar cine are de vanzare unul sa mearga pe zx6r din 2001 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti merge linistit si fara amortizor cu motocicleta ta...zx6-le din 2000-2001 e destul de grea in partea din fata si nu-i atat de violenta incat sa necesite un amortizor de ghidon ...abia la 636-le din 2003 intr-adevar s-a simtit nevoia stringenta pentru asa ceva.!!!

Investeste intr-o anvelopa fata foarte buna si mergi de cate ori ai ocazia pe un circut si de kart daca se poate sa inveti cat mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am motorul de 5 ani nu am simtit nevoia de amortizor dar...na cred ,ca este bun si se merita banuti pt el...

ceream pareri pro,contra...dar sunt hotarat sa cumpar unul ,merci pentru pareri



Poti merge linistit si fara amortizor cu motocicleta ta...zx6-le din 2000-2001 e destul de grea in partea din fata si nu-i atat de violenta incat sa necesite un amortizor de ghidon ...abia la 636-le din 2003 intr-adevar s-a simtit nevoia stringenta pentru asa ceva.!!!

Investeste intr-o anvelopa fata foarte buna si mergi de cate ori ai ocazia pe un circut si de kart daca se poate sa inveti cat mai mult.

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine punctat cmd, dar totusi zic ca sunt cam scumpe amortizoarele in momentul actual. Intr-adevar, merg cu motocicleta sa ma plimb si fac poze, de aia nu am avut nevoie pana acum de el, plus de asta foarte multi din noi nu tin mai mult de 2-3 sezoane o motocicleta, si nu merita pt atat sa imi iau amortizor. Sunt la a 3-a motocicleta, nici una nu a avut amortizor. Inca o chestie nasoala, degeaba imi cumpar amortizor si cand vand motocicleta il dau jos, ca nu se potriveste la alt model, asa ca sunt nevoit sa il vand cu amortizor si sa imi cumpar altul.din moment ce sunt la a 3-a motocicleta si nici una nu a avut, consider ca am economisit 450 euro care, sa fim seriosi, sunt bani. Plus de asta, daca ai 150 si iei o groapa, sa fim seriosi, poate nu intri in vobraj, dar te sperii si cazi din alta cauza, asa ca, eu personal, prefer sa o tin in 60 km/ora in localitate si 100-110 km/ora in afara si mereu viziera curata ca sa belesc ochii in fata sa pot sa evit acele obstacole de care vorbiti voi. Stiu, sunt un mos sau altele, dar din cauza vitezei am cazut de cateva ori si am invatat ca batraneste e mai bine. Diferenta nu se face prin viteza, ci in oras la semafor cand te strecori. Sfatul meu pt user-ul topicului: daca ai banii de amortizor, dupa ce ti-ai facut toata revizia si ai rezervorul plin, achizitioneaza cu incredere un amortizor. Daca nu ai facut revizia si iti faci zilnic calculele daca iti ajung de niste placute bune (cum e cazul meu), poti sa stai linistit, amortizorul nu e un must have, placutele de frana si uleiul, DA. Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amortizorul de directie se potriveste in general la orice sportiva sau motocicleta naked. Ce difera sunt prinderile.

Un voblaj periculos poate lovi cand te astepti mai putin.

Cel mai periculos scenariu este sa mergi pe o motocicleta care poate vobla (chopperele de exemplu nu vobleaza niciodata :D ) fara sa fii constient de lucrul asta si fara sa stii ce sa-i faci cand a inceput tank slapperul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...