Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

link

 

da ce voi sunteti niste fraieri?mergeti fara ca se poate ,aia e grea pe fata aia are centru de greutate jos bla bla

eu nu stiu astia daca tot au avut asa ceva din fabrica de ce nu le dau jos sa mearga fara ,niste tampiti



investiti in voi si in siguranta voastra !



merita

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt sigur ca ai mers pe atat de multe modele si in regimuri diferite incat reusesti sa faci diferenta intre ele(cu sau fara amortizor)!!!

iar amortizorul din link e un gunoi ieftin care este egal cu zero la cat de bine lucreaza!!!

Ca exemplu iti dau honda 1000rr 2004 cu amortizor de fabrica....ai idee cat de bun este? :)

Sunt motociclete a caror constructie si manevrabilitate necesita amortizor de ghidon...iar altele nu...modelele mai vechi in mare parte nu au nevoie....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene lu o lua personal, fiecare isi spune parerea. Poate pe modele alea de zici tu or veni din fabrica, daca gandim asa, pe 636 meu, 2005 de ce nu vine din fabrica? Or fi fraieri? Uite ca eu sunt prost si merg fara el, si daca mergi pe gandirea asta, sunt sigur ca mor dupa tine...

Editat de diabolyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca dupa un anumit timp majoritatea producatorilor au adoptat sa puna amortizor de ghidon din fabrica tu ce crezi ,au fost fraieri ca nu au pus mai devreme ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca dupa un anumit timp majoritatea producatorilor au adoptat sa puna amortizor de ghidon din fabrica tu ce crezi ,au fost fraieri ca nu au pus mai devreme ?

Au pus pentru ca s-au schimbat complet motocicletele...au devenit mult mai usoare si mai puternice...a fost ceva normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mea culpa daca am gresit cu ceva insa nu uitati un aspect ca nu va invatam sa cumparati "rizome" sa dati bine la terasa ci va spuneam de ceva pt siguranta voastra ,voi decideti ce e bine si ce nu pt voi

ma retrag din discutie ,weekend placut ce a mai ramas din el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stima. Ca sa concluzionez si eu si sa ma retrag din discutie pe tema asta, amortizorul e bun, te scapa de cateva situatii nasoale, daca posezi banii pt unul e recomandat dar nu un must have. Eu personal nu am 150 euro de dat pe unul, asa ca o sa incerc pe cat de mult sa preintampin si sa evit din timp acele situatii de care vorbeam mai sus prin adaptarea stilului de pilotat la vremurile noastre, drumurile noastre, mentalitatea noastra si stilul de condus al celorlalti participanti la trafic. Va salut si drumuri bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti ca una dintre cele mai rapide si puternice moto vine din fabrica fara amortizor de ghidon? Este vorba de ZX14 sau cunoscuta si ca ZZR 1400.Si are o manevrabilitate foarte buna,chiat mai buna ca hayabusa.Eu merg la turing si mai "batraneste" asa ca am decis sa renunt la amortizorul stok de pe Busa.A fost o revelatie sa-mi dau seama ce manevrabila a devenit, in stilul meu de mers,atunci cand nu l-am mai avut montat.

Da,atunci cand mergi sportiv si la limita,se impune un amortizor,dar daca doar te plimbi eu zic ca mai mult iti limiteaza manevrabilitatea.

Ma refer la cel stok,de aceea producatori l-au inventat pe cel electronic,care se adapteaza ca duritate in functie de viteza.Cel manual te poate pune uneori in dificultate si anume,vii de la o tura de pe Cheia cu genunchi pe jos si amortizorul setat dur,ca nu vrei sa pierzi fata la iesire din viraj.Si intri in oras unde trebuie sa eviti cu o miscare rapida de ghidon o gaura de canal sau o masina care nu te-a vazut....ce crezi ca se intampla?

De aceea spun ca locul lui este pe motoarele de circuit sau cele de "fite" dat pe o roata spate sau fata...etc

 

Mentionez ca este doar parerea mea,si ceea ce eu am experimentat in viata mea de motociclist de pana acum.

Cu respect TNG!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am expus parerea personala,asta nu inseamna ca este si corecta! :nono:

Eu asa cred, s-au asa a functionat pentru mine lucrurile despre amortizorul de ghidon,in cei 27 de ani care i-am petrecut in fenomenul moto, pe diferite modele,cilindree si marci. :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca o paranteza...acum vreo 3-4 ani eram la o cursa la Brno si intr-unul din antrenamente i-am dat lui Pascota motocicleta mea ....eu tineam amortizorul de ghidon setat aproape de max!!Dupa 2 ture il tot vedeam pe Ionel pe linia dreapta umbland la amortizor(la zx6 este pus pe jugul superior).Initial am crezut ca-l uitasem deschis (cand manevram motocicletele in padock il deschideam complet sa putem manevra mobra).Abia cand a iesit mi-a spus ca nu era bine cum il tineam eu strans la max!!!...nu intram in boblaj cu siguranta dar am limitat foarte mult manevrabilitatea in virajele stranse.El il setase undeva la o treime din cursa lui.

De aceea si spun ca nu toate motocicletele de strada au nevoie de asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum zice si TNG, degeaba ai amortizor de ghidon fara reglaje sau cu reglaje daca tu il pui pe "soft" si faci voblaj la 150 la ora. E aproape degeaba amortizorul ala. Daca il pui pe "hard" in oras e un chin cu el. Trebuie gasit un compromis si adaptat permanent la situatia in care esti. In schimb, da bine la terasa un amortizor de ghidon sau iti da un fals sentiment de siguranta.:D

 

In schimb, e un super accesoriu pentru siguranta daca esti in stare sa il setezi adecvat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urcam pe podul Grant și cand am intrat de pe rampa de urcare pe pod, în treapta a doua pe la 7000 de ture (nu stiu ce viteza aveam), lovesc cu roata față o denivelare, se ridica puțin și o secunda-doua ma scutura bine. Aveam un amortizor de ghidon Bitubo cu ulei și azot pus la 1/2 nr de clickuri hard. Și-a facut treaba dar din momentul ala l-am întărit la 3/4 hard.

Pe de altă parte, acum 3 sau 4 ani, cel mai bun timp al meu pe Serres l-am facut fara amortizor de ghidon pt ca rupsesem prinderea cu o zi inainte.

Părerea mea e ca o astfel de scula e cea mai buna si folositoare în condițiile de exploatare stradală, unde apar mult mai multe neprevăzute decât pe pistă. Nu e deloc o fita sau un moft ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paul (Pic & Poc) a facut pe strada un tankslapper de și-a străbate discurile pe un gsxr 600 k8 cu amortizorul stoc. Dupa întâmplarea asta declarația lui despre amortizor stoc a fost: un k .k.t penal :D

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva zx6r 07/08 la dezmembrat ? Mar interesa carena fata si carena laterala stanga ... Sa nu aiba prinderile rupte sau sa fie crapata in ultimul hal . Dati-mi un pm . Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

sugesti,pareri amortizor voblaj zx6r an 2000..

se merita /mers nu chiar sportiv(in limite).....

pe un gasim,merg toate sau difera prinderile de jug?

 

nu stie nimeni ......... :-L...????

amortizorul de ghidon merita toti banii,nu stiu care ati intrat in voblaj pana acum dar eu cu 636-le de 2 ori de mi-au "fluierat" rotile dus in 2-3 pana la rosu si prins denivelare :)

 

sper sa imi gasesc si eu unul cat mai repede !

 

link

 

da ce voi sunteti niste fraieri?mergeti fara ca se poate ,aia e grea pe fata aia are centru de greutate jos bla bla

eu nu stiu astia daca tot au avut asa ceva din fabrica de ce nu le dau jos sa mearga fara ,niste tampiti

 

investiti in voi si in siguranta voastra !

 

merita

cmd tu ai avea curaj sa mergi cu unul chinezesc pe pista ? eu nu !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Hyperpro reactiv si il tin la 1/3 din maxim. Fara amortizor , era sa mor la propriu pe vechea sosea de centura a Buc, tocmai bagasem mina in gaz sa depasesc un TIR, aveam initial 90-100km/h, la de dimburi in asfalt erau, imediat a intrat in voblaj, de m-a aruncat pe contrasens pe acostament. Daca venea vre-o alta masina din fatza, eram musca lipita pe parbriz. Intimplarea a fost pe un R6/2007,, dat mie sa vad cum merge, avea amortizor Hyperpro montat, dar pus pe SOFT, eu nestiind, nu m-am gindit vre-o clipa. Traseul ala il faceam foarte des, deci stiam drumul, dar mergeam cu un 954 cu amortizor destul de strins reglat,, si nu era vre-o problema cu denivelarile. Hyperpro-urile reactive (RSC) sint foarte smechere. Cititi mai multe pe net.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu spre exemplu am 636 din 2005 si mi s-a zis ca sunt probleme cu calculatorul, care e exact deasupra la toba. Asta emana caldura si calculatorul incepe sa dea erori. Toba mea e sport, deci ceva mai aerisita, dar toba originala fiind inchisa acolo in suport, emana mai multa.

Editat de diabolyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...