Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

Cuplul dragul meu ,cuplul e de vina pt "senzatia" ca e mai tare :cheers: ...la fel si in cazul unui tdi ,cuplul iti da senzatia ca e mai puternic ca un benzinar de aceiasi putere ,dar NU e chiar asa.Testeaza-le la un sprint 0-200 un 636 nou si cronometreaza-te!!!... si apoi ,tot tu, cronometreaza-te cu "racheta" ta de 750 si ai sa vezi adevarul(asta in cazul in care chiar tragi de un 600 si nu o lasi ,la misto ,sa piarda teren in fata "raketei" tale) :lol:

 

Btw ,astia in reviste cronometreaza calumea ,cu tot ce trebuie ,eroarea sa fie cat mai minima,dar ar trebui sa te cred pe tine ,care o "cronometrezi" din ochi sau cu o pendula ,nu?? :cheers: :cheers:

Si cuplu fara viteza nu exista.....si cum "raketa" mea are cuplu evident e mai puternica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dar mereu senzatia e aceeasi....750>600

 

Afirmatie perfect adevarata. Daca vorbim de motociclete din aceeasi generatie. Am mers pe un K5 750 si se simte ca e mai puternica decit un K5 600. Dar daca compari un 750 care are zece ani (sau mai mult) vechime fata de un 600 de ultima generatie, nu prea cred ca are vreo sansa 750-ul. Au aproape aceeasi putere, iar mobra noua e cu vreo 60 de kile mai usoara.

Fara suparare, un 636 nu are ce discuta cu un zx7 din generatia 90+.

 

 

 

Si cuplu fara viteza nu exista.....si cum "raketa" mea are cuplu evident e mai puternica

 

Dupa logica asta, un cruiser de 1500 cc care are cuplu de camion ar trebui sa bata la coor orice vitezana. Chestie care nu se intimpla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Afirmatie perfect adevarata. Daca vorbim de motociclete din aceeasi generatie. Am mers pe un K5 750 si se simte ca e mai puternica decit un K5 600. Dar daca compari un 750 care are zece ani (sau mai mult) vechime fata de un 600 de ultima generatie, nu prea cred ca are vreo sansa 750-ul. Au aproape aceeasi putere, iar mobra noua e cu vreo 60 de kile mai usoara.

Fara suparare, un 636 nu are ce discuta cu un zx7 din generatia 90+.

 

Dupa logica asta, un cruiser de 1500 cc care are cuplu de camion ar trebui sa bata la coor orice vitezana. Chestie care nu se intimpla.

Asta incerc si eu sa-i explic ,dar pur si simplu e lupta cu morile de vant :cheers:

 

Foarte bine punctat exemplul cu choperul de 1500 care are cuplu de camion :cheers:

 

Ps:sergiu ,ai cuvantul :cheers:

 

Btw ,cuplul te ajuta la reprize ,sa fie mai elastic motorul ,dar cand dai o liniuta ,nu cred ca cel de pe 600 sa mearga la consum in comparatie cu "raketa" ta :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citesc topicul cu 636 de cand a fost infiintat, in speranta ca poate mai aflu ceva ce nu stiam despre motorul meu, dar se pare ca mai degraba, va inpartasesc eu din experienta mea, iar in felul asta poate ia sfarsit si discutia asta stupida cu 750 vs 636.

Ca sa nu fiu acuzat ca vorbesc din reviste, precizez ca am avut un zx750(j pt cine e familiarizat cu codurile marcii), din 92, motor cu care am parcurs circa 10000 km. Suficient cat sa imi fac o impresie despre el, iar aceasta a fost cat se poate de favorabila, drept pt care am ramas fidel firmei si am achizitionat un 636 din 2004. Primul lucru care m-a impresionat nu a fost demarajul, sprintul sau cum vreti voi sa-i spuneti, pt ca e la fel sau oricum apropiat, cu un mic avantaj de partea noului. Am putut sa verific asta si din cauza ca 750 a ajuns la un bun prieten si ne-am mai tachinat in plimbarile noastre. Diferenta majora apare din felul cum sta pe drum, manevrabilitate si senzatia de siguranta pe care o confera celui de la ghidon. Si de aici rezulta si performante mult mai bune. Ca o concluzie, pot spune ca nu as da un 636 cu 20000 km pe un 750 nou nout, daca ar fi posibil. Ca si motor, la acelasi regim de mers necesita cam 2000 rpm in plus, dar asta nu deranjeaza deloc. Probabil ca o diferenta mare s-ar face simtita cand ambele motoare ar rula cu pasager. In speranta ca cele spuse de mine v-au fost de folos, va astept si cu intrebari, in cazul in care exista. bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A dus-o cel dinaintea mea si a scos 142 de cai.

Acum nu stiu cati mai are.

Iurox stiu foarte bine pt ce e pinionul mai mare pe spate.

Circuitele in care a fost folosita nu erau facute pt viteza ci pt demarari rapide.

Intradevar viteza maxima scade dar are un demaraj foarte bun.

Cred ca pana in 150 ma pot pune cu orice 1000 de acum stock.

Cred adica sper :crack:

Hai gata ca prea o laud deja si devin penibil da pur si simplu stiu ce turbata ii :crack:

 

:cheers: :cheers: :cheers:

 

Esti cel mai tare...auzi zx750 mai tare decat un 636...pai ia hai sa vedem o comparatie intre modelul tau si modelul 1999 zx6r.

 

Deci...

 

1994 Kawasaki ZX750R

 

Engine Type: 749 cc, 4 Stroke - Liquid Cooled - Inline-4

Engine Bore and Stroke: 71 mm x 47.3 mm

Valves 4 valves/cylinder

Carburetion: 4 x 38mm Keihin

Claimed Horsepower: 118 hp (88 kW) @ 10500 rpm

Maximum Torque: 80 Nm (59 ft. lbs) @ 9000 rpm

 

Transmission type: 6 speed

Final Drive: Chain

 

Tire - Front: 120/70-17

Tire - Rear: 180/55-17

Brakes - Front: single 320 mm disc with 4-piston calipers

Brakes - Rear: single 230 mm disc with 2-piston calipers

 

Overall - Length: 2200 mm (86.6 inches)

Overall - Width: 730 mm (28.7 inches)

Overall - Height: 1100 mm (43.3 inches)

Seat Height: 800 mm (31.5 inches)

Wheelbase 1430 mm (56.3 inches)

Fuel Capacity: 18 l (4.8 Gal)

Dry Weight (without fluids): 217 kg (478.4 pounds)

 

 

1999 Kawasaki ZX-6R Ninja

 

Engine Type: 599 cc, 4 Stroke - Liquid Cooled - Inline Four

Engine Bore and Stroke: 66 mm x 43 mm

Valves 4 valves/cylinder

Claimed Horsepower: 108 hp (80.5 kW) @ 12000 rpm

Maximum Torque: 65.7 Nm (48.6 ft. lbs) @ 10000 rpm

 

Transmission type: 6 speed

Final Drive: Chain

 

Tire - Front: 120/60-17

Tire - Rear: 160/60-17

Brakes - Front: dual 300 mm discs with 6-piston calipers

Brakes - Rear: single 230 mm disc with 1-piston calipers

 

Seat Height: 815 mm (32.1 inches)

Wheelbase 1400 mm (55.1 inches)

Fuel Capacity: 18 l (4.8 Gal)

Dry Weight (without fluids): 176 kg (388 pounds)

 

 

 

Deci tu sari la 142 cand tu de fapt ai 118...sa zicem cu indulgenta 120. Ce stiu eu de zx7? Pleaca greoi, pentru ca are prima treapta destul de lunga fata de un zx6r...am testat asta cu un tip de la mine din club, care are varianta zx7 de pista, adik mai buna decat una normala...cum ai stors tu inca 22 de caluti io nu stiu, poate ai vreo racheta pe la poponeata si nu stim noi...eu pot sa-ti spun sa lasi basinile astea ca vezi tu, daca tot le tragi, trage-le pe poponeata ca poate asa vei avea 142 de cai cu propulsie umana :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P :( :P

 

Esti cel mai tare...auzi zx750 mai tare decat un 636...pai ia hai sa vedem o comparatie intre modelul tau si modelul 1999 zx6r.

 

Deci...

 

1994 Kawasaki ZX750R

 

Engine Type: 749 cc, 4 Stroke - Liquid Cooled - Inline-4

Engine Bore and Stroke: 71 mm x 47.3 mm

Valves 4 valves/cylinder

Carburetion: 4 x 38mm Keihin

Claimed Horsepower: 118 hp (88 kW) @ 10500 rpm

Maximum Torque: 80 Nm (59 ft. lbs) @ 9000 rpm

 

Transmission type: 6 speed

Final Drive: Chain

 

Tire - Front: 120/70-17

Tire - Rear: 180/55-17

Brakes - Front: single 320 mm disc with 4-piston calipers

Brakes - Rear: single 230 mm disc with 2-piston calipers

 

Overall - Length: 2200 mm (86.6 inches)

Overall - Width: 730 mm (28.7 inches)

Overall - Height: 1100 mm (43.3 inches)

Seat Height: 800 mm (31.5 inches)

Wheelbase 1430 mm (56.3 inches)

Fuel Capacity: 18 l (4.8 Gal)

Dry Weight (without fluids): 217 kg (478.4 pounds)

1999 Kawasaki ZX-6R Ninja

 

Engine Type: 599 cc, 4 Stroke - Liquid Cooled - Inline Four

Engine Bore and Stroke: 66 mm x 43 mm

Valves 4 valves/cylinder

Claimed Horsepower: 108 hp (80.5 kW) @ 12000 rpm

Maximum Torque: 65.7 Nm (48.6 ft. lbs) @ 10000 rpm

 

Transmission type: 6 speed

Final Drive: Chain

 

Tire - Front: 120/60-17

Tire - Rear: 160/60-17

Brakes - Front: dual 300 mm discs with 6-piston calipers

Brakes - Rear: single 230 mm disc with 1-piston calipers

 

Seat Height: 815 mm (32.1 inches)

Wheelbase 1400 mm (55.1 inches)

Fuel Capacity: 18 l (4.8 Gal)

Dry Weight (without fluids): 176 kg (388 pounds)

Deci tu sari la 142 cand tu de fapt ai 118...sa zicem cu indulgenta 120. Ce stiu eu de zx7? Pleaca greoi, pentru ca are prima treapta destul de lunga fata de un zx6r...am testat asta cu un tip de la mine din club, care are varianta zx7 de pista, adik mai buna decat una normala...cum ai stors tu inca 22 de caluti io nu stiu, poate ai vreo racheta pe la poponeata si nu stim noi...eu pot sa-ti spun sa lasi basinile astea ca vezi tu, daca tot le tragi, trage-le pe poponeata ca poate asa vei avea 142 de cai cu propulsie umana :rose:

Survolaj draga daca erai mai atent si urmareai topicul de unde am inceput eu aceasta discutie ai fi observat ca am specificat clar ca zx7r-ul meu este modificat.

Cat despre ironiile tale fine cu basinile ma lasa rece.

 

Citesc topicul cu 636 de cand a fost infiintat, in speranta ca poate mai aflu ceva ce nu stiam despre motorul meu, dar se pare ca mai degraba, va inpartasesc eu din experienta mea, iar in felul asta poate ia sfarsit si discutia asta stupida cu 750 vs 636.

Ca sa nu fiu acuzat ca vorbesc din reviste, precizez ca am avut un zx750(j pt cine e familiarizat cu codurile marcii), din 92, motor cu care am parcurs circa 10000 km. Suficient cat sa imi fac o impresie despre el, iar aceasta a fost cat se poate de favorabila, drept pt care am ramas fidel firmei si am achizitionat un 636 din 2004. Primul lucru care m-a impresionat nu a fost demarajul, sprintul sau cum vreti voi sa-i spuneti, pt ca e la fel sau oricum apropiat, cu un mic avantaj de partea noului. Am putut sa verific asta si din cauza ca 750 a ajuns la un bun prieten si ne-am mai tachinat in plimbarile noastre. Diferenta majora apare din felul cum sta pe drum, manevrabilitate si senzatia de siguranta pe care o confera celui de la ghidon. Si de aici rezulta si performante mult mai bune. Ca o concluzie, pot spune ca nu as da un 636 cu 20000 km pe un 750 nou nout, daca ar fi posibil. Ca si motor, la acelasi regim de mers necesita cam 2000 rpm in plus, dar asta nu deranjeaza deloc. Probabil ca o diferenta mare s-ar face simtita cand ambele motoare ar rula cu pasager. In speranta ca cele spuse de mine v-au fost de folos, va astept si cu intrebari, in cazul in care exista. bafta

Uite un om care stie ce stie dinafara revistelor.

Asta incerc sa le spun celorlalti ca overral zx7 e mai buna decat surioara mai mica si mai tanara cu 10-13 ani.

 

 

Dupa logica asta, un cruiser de 1500 cc care are cuplu de camion ar trebui sa bata la coor orice vitezana. Chestie care nu se intimpla.

Aici vorbim de cuplu intre motocicletee supersport care lucreaza la ture de peste 10000 nu ca chopperele care ajung cu greu la 3000.

Credeam ca nu trebuie sa mai specific chestia asta dar se pare ca da.

Voi comparati cuplul obtinut linear cu cuplul btinut explosiv.

E O DIFERENTA.

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragul meu ,cuplul ,indiferent cum este obtinut(linear ,nelinear ,exorcizat ,prin frecare sau prin orice metoda doresti tu) e mai mare , ca cifra absoluta ,la un choper ,iar dupa cum spui tu ,ar trebui un choper sa faca un super-sport ,ca deh ,are cuplu domne' :( ...de aia tot ridici atat in slavi acel zx7 pt ca are un cuplu superior unui motor de 636 ,dar ca putere si greutate e net inferior ,ceea ce si conteaza la o liniuta....degeaba un passat tdi are cuplu cat o impreza sti ,ca NICIODATA nu va face aceea impreza.Iar daca nici acum nu ai prins ideea ,chiar ca sunt ceva probleme...

 

 

 

Aici vorbim de cuplu intre motocicletee supersport care lucreaza la ture de peste 10000 nu ca chopperele care ajung cu greu la 3000.

Credeam ca nu trebuie sa mai specific chestia asta dar se pare ca da.

Voi comparati cuplul obtinut linear cu cuplul btinut explosiv.

E O DIFERENTA.

Btw...choperele obtin totul pana in 3000rpm si chiar sub acea turatie au cuplul maxim si ,crede-ma ,ca am accelerat un vtx1800 si isi ia foarte repede turele ,iar acele 2-3000rpm(la cat obtin cuplul maxim) sunt atinse cam instant si cand te gandesti de ce cuplu e vorba acolo :P ...asta ,asa ,ca de la un cititor ca mine pt un "experimentat" ca tine :P
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o mare surpriza pentru detinatorii de zx6r anii 95-02 :P

Tocmai acum fac upload la :

 

Kawasaki ZX-6R Ninja Fours (95 - 02)

 

 

ZX600F (ZX-6R) 599cc 95 - 97

ZX600G/H (ZX-6R) 599cc 98 - 99

ZX600J (ZX-6R) 599cc 00 - 01

ZX636A (ZX-6R) 636cc 2002

 

 

Book No: 3541

ISBN: 9781844250653

 

Click pe imaginea de mai jos pentru download :

3541.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata posesorilor de bestii suparate mai mult sau mai putin negre :( Doua intrebari am la voi:

 

1. ma gandesc sa schimb finala. Am de ales intre Two Brothers, Yoshimura si Akrapovic (am mai auzit GPR si LeoVince, dar nu m-au miscat prea tare). Nu ma intereseaza prea mult plusul de putere, doar zgomotol :rose: Nu prea reusesc sa ma decid intre cele 3. As inclina spre Akrapovic/Yoshimura care sunt o idee mai ieftine, dar si Two Brothers arata si se aud intr-un mare stil. Daca cineva are ceva experienta cu subiectul, nu ezitati, eu va ascult :finger: De asemenea ma intereseaza cat de mult afecteaza consumul modificarea asta.

2. de asemenea vreau sa-i pun niste furtunase racing pe fata, am auzit din diverse locuri ca imbunatatesc clar franarea. Dar ma intereseaza mai multe detalii. In ce fel se simte schimbarea cu furtunase racing? Ca exact asta nu am reusit sa inteleg.

 

Astept raspunsuri si promit sa pun poze dupa ce fac modificarile de rigoare :P Asfalt uscat pana atunci :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragul meu ,cuplul ,indiferent cum este obtinut(linear ,nelinear ,exorcizat ,prin frecare sau prin orice metoda doresti tu) e mai mare , ca cifra absoluta ,la un choper ,iar dupa cum spui tu ,ar trebui un choper sa faca un super-sport ,ca deh ,are cuplu domne' :( ...de aia tot ridici atat in slavi acel zx7 pt ca are un cuplu superior unui motor de 636 ,dar ca putere si greutate e net inferior ,ceea ce si conteaza la o liniuta....degeaba un passat tdi are cuplu cat o impreza sti ,ca NICIODATA nu va face aceea impreza.Iar daca nici acum nu ai prins ideea ,chiar ca sunt ceva probleme...

 

Btw...choperele obtin totul pana in 3000rpm si chiar sub acea turatie au cuplul maxim si ,crede-ma ,ca am accelerat un vtx1800 si isi ia foarte repede turele ,iar acele 2-3000rpm(la cat obtin cuplul maxim) sunt atinse cam instant si cand te gandesti de ce cuplu e vorba acolo :P ...asta ,asa ,ca de la un cititor ca mine pt un "experimentat" ca tine :P

Aici tin sa te contrazic...doua motociclete pot sa aiba accelasi cuplu dar sa aiba acceleratii diferite :rose:

Ia pune motorul unui vtx(daca se poate asa ceva) pe frame-ul unui 1000.

Sa vezi ar avea aceeasi acceleratie ca un 1000 stock....nu cred...ar fi mai slow...

Cred ca facem confuzie intre SUPER-SPORT si chopper...sau super chopper cum vrei tu.

Cuplul in mare parte e dat si de ture.

Niciodata un motor super-sport care obtine un cuplu de 100Nm la 8000 de ture nu va fi mai lent ca un motor care scoate aceelasi cuplu la 3000 ture.

Asta daca nu sunt supersport amandoua.

Bine mai conteaza si cutia dar strict la motor ne referim.

Daca ar fi asa punem un motor de RABA pe un sasiu de masina cu motor de 8000 si avem noul veyron.

Daca turele nu ar conta atat de mult s-ar face motoare de 70 de cai care sa lucreze la 3-4000 de ture si sar rezolva si problema consumului.

Ar avea cuplu la turatii mici vorba aia ar rupe tot.

Si stim ca nu e chiar asa.

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata posesorilor de bestii suparate mai mult sau mai putin negre :P Doua intrebari am la voi:

 

1. ma gandesc sa schimb finala. Am de ales intre Two Brothers, Yoshimura si Akrapovic (am mai auzit GPR si LeoVince, dar nu m-au miscat prea tare). Nu ma intereseaza prea mult plusul de putere, doar zgomotol :finger: Nu prea reusesc sa ma decid intre cele 3. As inclina spre Akrapovic/Yoshimura care sunt o idee mai ieftine, dar si Two Brothers arata si se aud intr-un mare stil. Daca cineva are ceva experienta cu subiectul, nu ezitati, eu va ascult :finger: De asemenea ma intereseaza cat de mult afecteaza consumul modificarea asta.

2. de asemenea vreau sa-i pun niste furtunase racing pe fata, am auzit din diverse locuri ca imbunatatesc clar franarea. Dar ma intereseaza mai multe detalii. In ce fel se simte schimbarea cu furtunase racing? Ca exact asta nu am reusit sa inteleg.

 

Astept raspunsuri si promit sa pun poze dupa ce fac modificarile de rigoare :rose: Asfalt uscat pana atunci :(

Cel mai bine pe un 636 ca al nostru de aud :GPR, Micron si Gianelli. Nu fa greseala sa-ti iei Akra pt ca o sa-ti bagi unghia-n gat dupa. Asa a facut un prieten de-al meu, de ii venea sa planga atunci cand a montat ...si era full.

Eu am GPR si consumul este acelas ca si cu toba stock.

Daca iti pui furtune racing iti sporesti sansa sa-ti rup gatul :finger: Si-asa cu astea stock intepeneste motorul. Imagineaza-ti ca alea il intepenesc si mai tare. Si mai imagineaza-ti urmatorul caz: cauciucuri reci, frana, ceva nisip poate=buf!. Nu oricine poate merge cu asa ceva. Mai bine verifica-ti placutele de frana si schimba-le ceva mai des decat metal pe metal :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine pe un 636 ca al nostru de aud :GPR, Micron si Gianelli. Nu fa greseala sa-ti iei Akra pt ca o sa-ti bagi unghia-n gat dupa. Asa a facut un prieten de-al meu, de ii venea sa planga atunci cand a montat ...si era full.

Eu am GPR si consumul este acelas ca si cu toba stock.

Asta e si chestie de gusturi ... am vazut si filmuletul tau, si altele cu GPR-uri, si pur si simplu nu mi-au placut. Presimt eu ca raman pe Two Brothers pana la urma.

Daca iti pui furtune racing iti sporesti sansa sa-ti rup gatul :( Si-asa cu astea stock intepeneste motorul. Imagineaza-ti ca alea il intepenesc si mai tare. Si mai imagineaza-ti urmatorul caz: cauciucuri reci, frana, ceva nisip poate=buf!. Nu oricine poate merge cu asa ceva. Mai bine verifica-ti placutele de frana si schimba-le ceva mai des decat metal pe metal :P

Eu am inteles ca ar fi vorba de un feedback mai bun in maneta, chestie pe care eu unul personal as aprecia-o intens. Nu eficacitatea franelor ma deranjeaza, pentru ca franele sunt superbe, ci feedback-ul in maneta, care mi se pare ca ar putea fi un pic mai liniar si deci mai previzibil, ceea ce ar conduce implicit la un control mai usor. E drept ca nici gustul asfaltului nu mi-a placut niciodata :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici tin sa te contrazic...doua motociclete pot sa aiba accelasi cuplu dar sa aiba acceleratii diferite :(

 

Bingo!...puterea(cp) da acceleratia si viteza maxima!!!...cuplul ajuta la reprizele motorului,pe intervale de turatie. Dar la o liniuta nu mergi in ture mici ,ca sa pierzi in fata unui 750 ,desi ca ani si tehnologie cred ca pierzi lejer si la reprize in fata unui 600nou. :P Un zx636 are 100-140 in 4,3sec(la carte). "Raketa" ta in cat timp face acelasi interval?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai sergiukawa, vrei sa-ti muti popoul in curtea celor cu 750? m-am saturat sa tot aud debitatiile tale despre un motor care nici nu are ce cauta in acest topic. Aceste este strict 600-636...rog un admin sa faca ordine, eu vreau sa citesc ceva de zx6r sau 636 si hop dau de 750.

 

sergiukawa, gata tu faci si r1 cu motoru ala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact si cum puterea si cuplul e mai mare ghici ce s-ar intampla.

:finger:

 

Nu e nici o putere mai mare fata de un 636. De fapt nu e nici o putere mai mare fata de nici un 600 de generatie recenta. Si ce s-ar intimpla iti spun eu. In orice conditii o motocicleta de 750 din 94 isi ia bataie de la un 600 nou. Indiferent ca e Kawa, Yamaha, Suzuki sau ce stiu eu. Eu inteleg ca esti mindru de motocicleta ta(ceea ce e de laudat), ca esti fan Kawa (si eu sint, am avut Kawa acum am Suzuki), dar asta nu inseamna sa ne obligi sa inghitim toate chestiile astea. Mai ramine sa spui ca si un GPX 750 e mai tare ca un 600 nou. Asta una la mina. Doi la mina motocicleta ta nu e zx7r, din simplul motiv ca zx7r s-a fabricat incepind cu 1996. In 1994 modelul sport de 750 de la Kawa era ZXR 750, care e un model diferit fata de ZX7R. Si trei la mina, daca ai luat zxr-ul din Oradea stiu exact de la cine l-ai luat, si aflu in 5 minute ce modificari erau la el. Asta daca e bike-ul la care ma gindesc eu, si care e singurul zxr 750 preparat din Oradea. Si sa nu mai spun ca atunci cind a plecat de la vinzator motocicleta a fost "potolita" la cererea primulul cumparator, care nu s-a descurcat cu ea, tocmai pt ca a fost facuta sa fie alergata si nu plimbata in oras(si aici nu ma refer strict la putere, ci la faptul ca cerea sa fie tinuta in turatii mari tot timpu, ceea ce pt un incepator prezenta pericol). Asta in prima faza, dupa nu mai stiu ce s-a intimplat cu ea pt ca s-au mai schimbat proprietarii. Repet, asta daca e motoru la care ma gindesc eu, si admit posibilitatea sa nu fie ala. E cumva (sau a fost) verde cu aerograf pe ea?

Si ca sa terminam cu discutiile astea, putem, daca esti din Oradea (cu toate ca pe strada nu te-am vazut niciodata), sa facem odata o liniuta prieteneasca si sa vedem cum sta treaba. Eu vin cu un gixx 600 2005, care teoretic e mai slaba ca un 636.

 

 

@posesorii de zx6r, scuze pt offtopic.

 

Neata posesorilor de bestii suparate mai mult sau mai putin negre :P Doua intrebari am la voi:

 

1. ma gandesc sa schimb finala. Am de ales intre Two Brothers, Yoshimura si Akrapovic (am mai auzit GPR si LeoVince, dar nu m-au miscat prea tare). Nu ma intereseaza prea mult plusul de putere, doar zgomotol :P Nu prea reusesc sa ma decid intre cele 3. As inclina spre Akrapovic/Yoshimura care sunt o idee mai ieftine, dar si Two Brothers arata si se aud intr-un mare stil. Daca cineva are ceva experienta cu subiectul, nu ezitati, eu va ascult :rose: De asemenea ma intereseaza cat de mult afecteaza consumul modificarea asta.

 

Chestia cu sunetu' e subiectiva, ce iti place tie nu-i place altuia si invers. Am doi prieteni cu 636 2005, dupa ce le-am studiat mobrele impresia mea este: Akrapovic se potriveste super frumos sub codita, si suna misto de tot, Gianelli nu prea imi place cum arata, si suna ca un bidon (asta tot dupa parerea mea). Face ea galagie nu zic, dar...cam atit. Two Brothers iarasi arata tare bine, si suna misto (din pacate n-am auzit decit o inregistrare, live n-am avut ocazia. Eu as merge pe TB sau Akra. De modificari la consum nu stiu nimic.

Bafta si sa pui poze dupa ce te hotarasti la toba :( !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luc,nu te mira ca nu l-ai vazut...el e un ghost rider mioritic ... asa de tare fuge zx7`le ala incat sparge bariera sunetului ...cu totii ne iubim motoarele dar trebuie sa avem limite ...

 

@ frane + tobe

 

Furtunasele alea mi se pare absolut necesare daca mergi tare ptr o perioada mare de timp pe zone virajate,la un moment data o sa vezi ca ti se inmoaie maneta asa ca iti pot spune ca este o investitie buna in caz ca faci ce am zis mai sus sau te dai pe circuite ... in rest ptr strada si o forja ocazionala,nu prea isi au rostul

Tobele... nu cred ca am auzit ceva mai TAAAAARE decat gpr`urile de pe un 636 ... pur si simplu se piiiii..sa pe orice alta toba (nu dalea handmade facute de catre unu de prin tara,goale) .Alta ar fi TwoBrothers care suna si aia demential , nu da banii pe Yoshi sau Micron etc ... e adevarat cu un Micron full cica simti ceva in putere dar...sunetul nu mai e acelasi si nu se stie cand o sa simiti tu puterea aia...poate doar la o liniutza cu zx7`le :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ARROW titanium are un sunet criminal

e super.il am montat pe a mea si iti zic sincer am prieteni cu tot felul de tobe si credema ca ii acopar

N-o sa acoperi tu GPR`uri sau 2Frati niciodata ... crede-ma ,stiu ce zic ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-o sa acoperi tu GPR`uri sau 2Frati niciodata ... crede-ma ,stiu ce zic ...

Poate se referea la calitatea sunetului(iar arrow ,chiar face un sunet de calitate) ,nu la care se aude cel mai tare. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate se referea la calitatea sunetului(iar arrow ,chiar face un sunet de calitate) ,nu la care se aude cel mai tare. :(

Pai el a zis ca ii "acopera" ...eu asta inteleg prin "a acoperi" ..adica pe restu nu-i auzi :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si nivel de zgomot ,clar un 2frati e mai zgomotos ,dar ca nivel calitativ al sunetului ,mie unul ,mi se pare arrow peste :(

 

 

Ps:sergiule ,eu inchei polemica cu tine pe acest subiect ,caci chiar nu am cu cine discuta ...nici macar unul singur nu a spus ca tine si tu o tii sus si tare cu "raketa" ta. Avand in vedere ca au fost mai multi care au spus ca esti pe aratura rau ,eu o las asa ,iar altii care vor citi ,vor putea sa-si dea singuri seama de adevar :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate il am montat pe k6 de 600 si are un sunet demential.

am un tovaras cu un 636si are akra si il acoper.

poate aveti dreptate cu gpr dar am al prieten care si a montat un aiko[toba super] pe un k5 de 1000 si suna bine si tare dar nu se compara,cu arrow.

apropo la cat itra limitare la un 636 ?

 

Pai el a zis ca ii "acopera" ...eu asta inteleg prin "a acoperi" ..adica pe restu nu-i auzi :P

 

 

 

sefu eu nu te contrazic dar stii cum e ,,gusturile nu se discuta,,

2 frati suna gros si iti face japoneza ,italiana daca ma intelegi ,pe cand arrow e arrow tati :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...